Το FIFA 23 σάρωσε το NBA μέσα στην Αμερική!
Ο πρώτος κοινοποίησε τα screenshots. [UPDATE]
Απειλούν με απεργία.
Η Ubisoft δήλωσε ότι "δεν θα έχει τζόγο".
Θα είναι Multiplayer Hub και όχι video game. [UPDATE]
Ότι προλάβετε!
Με φιγούρα του Basim και συλλεκτικά.