- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Έρευνα: Οι τοξικοί gamers είναι κακοί για τις εταιρείες
Έρευνα: Οι τοξικοί gamers είναι κακοί για τις εταιρείες
Hot
Έρευνα: Οι τοξικοί gamers είναι κακοί για τις εταιρείες
Πληροφορίες
Αυτοί είναι η κύρια ομάδα του συνόλου των gamers.
Μια νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε από το Take This δείχνει ότι τα τοξικά gaming communities μπορούν να «επηρεάσουν αρνητικά» τις εταιρείες ανάπτυξης και τους publishers και οι developers θα πρέπει να εντείνουν τις προσπάθειές τους να εξαλείψουν τέτοια φαινόμενα.
Χρησιμοποιώντας δεδομένα και πληροφορίες από την υπηρεσία παρακολούθησης των games της Nielsen, το Take This βρήκε μια σειρά από ενδιαφέροντα στοιχεία. Σύμφωνα με τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν από 2.328 ερωτηθέντες εφήβους, το 60% των παικτών ανέφεραν ότι είχαν αποφασίσει να μην ξοδέψουν χρήματα σε ένα παιχνίδι λόγω του τρόπου με τον οποίο τους αντιμετώπισαν άλλοι παίκτες σε αυτήν την κοινότητα, το 70% των παικτών ανέφερε ότι απέφυγε να παίξει ορισμένα games λόγω της φήμης μιας κοινότητας και το 60% των παικτών ανέφεραν ότι είχαν, τουλάχιστον μία φορά, εγκαταλείψει ένα παιχνίδι ή σταμάτησαν οριστικά να παίζουν ένα παιχνίδι λόγω παρενόχλησης και μίσους.
"Results indicate that toxic gaming communities negatively impact the bottom line"
— Mat Piscatella (@MatPiscatella) August 16, 2023
To improve the business we have to fire our worst customers that are driving others away. Just because they are vocal doesn't mean they must be retained. https://t.co/rOR6TmJCKq
Υπάρχουν περισσότερα (αποθαρρυντικά) γεγονότα που αναφέρονται στην έρευνα, με την Take This να σημειώνει ότι τα δεδομένα λένε ότι οι τοξικοί παίκτες αποτελούν το βασικό δημογραφικό στοιχείο ενός παιχνιδιού.
"Εάν η βιομηχανία των games θέλει να συλλάβει αποτελεσματικά το ενδιαφέρον - και να έχει έσοδα από - την επόμενη γενιά των gamers, ο μετριασμός των επιπτώσεων της τοξικότητας που δημιουργείται από τους χρήστες θα πρέπει να είναι βασικός στόχος", εξήγησε η Take This. "Η βιομηχανία των games θα πρέπει να εξετάσει το ενδεχόμενο να επεκτείνει και να βελτιώσει τις προσπάθειες μετριοπάθειας, να δημιουργήσει στρατηγικές πρόληψης και ανάπτυξης ανθεκτικότητας και να αυξήσει τις στρατηγικές και οικονομικές επενδύσεις σε ομάδες διαχείρισης της κοινότητας."
Ενώ η τοξικότητα στο gaming ήταν μια ατελείωτη μάχη, αρκετοί προγραμματιστές και στούντιο έχουν εντείνει τις προσπάθειές τους για να καταπολεμήσουν αυτήν την αρνητική συμπεριφορά. Η Microsoft έχει λανσάρει ένα νέο σύστημα με bans για τα τοξικά άτομα, η Bungie κέρδισε μια δικαστική υπόθεση εναντίον ενός παίκτη του Destiny 2 που παρενόχλησε τους υπαλλήλους της, η EA έχει το Positive Play Charter της και το σύστημα PS5 Accolades της Sony προσπαθεί να προωθήσει την καλή online συμπεριφορά.
Δείτε την έρευνα στην Αμερική που δείχνει ότι το 50% των gamers είναι γυναίκες και συζητήστε για τις έρευνες στα video games στο σχετικό forum topic.

Comments
Δεν τιμωρούνται συχνά εκτός και αν έχει γίνει επίσημη αναφορά από άλλους παίκτες και χρειάζονται αδιάσειστα στοιχεία για τις πράξεις τους. Αλλά ακόμα και τότε πολλές φορές οι εταιρείες παιχνιδιών δεν παρουσιάζουν το αποτέλεσμα της αναφοράς στον παίκτη που την έχει κάνει με αποτέλεσμα να μην ξέρει κανείς αν υπάρχει ατιμωρησία ή δίκαιη μεταχείριση.
Επίσης εκμεταλλεύονται τους κανονισμούς του κάθε παιχνιδιού προς όφελος τους γιατί όπως πάντα υπάρχουν κενά και μετατρέπουν τα ελαττώματα σε πλεονεκτήματα με ανήθικο συνήθως τρόπο.
Οι εταιρείες παιχνιδιών αρνούνται να παραδεχτούν τα παραπάνω γιατί ξέρουν ότι τότε θα δεχτούν κακή κριτική αλλά δεν έχουν και κάποια ιδιαίτερη ανησυχία για το αν χάνουν παίκτες λόγω έντονης παρουσίας των τοξικών παικτών και αυτό είναι άξιο αναφοράς γιατί είναι αρκετά περίεργο αν καταλάβει κανείς την επίπτωση που μπορεί να έχει στην αγορά ενός παιχνιδιού από νέους παίκτες η προτροπή ενός παίκτη που έχει φύγει για να μην το αγοράσει.