Πρώην developer της BioWare: "Η EA νοιάζεται μόνο για το κέρδος"

Hot
Νικηφόρος Μητράκος

Νικηφόρος Μητράκος  

Τα botakia του CSGO παίζουν καλύτερα από εμένα.
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Πρώην developer της BioWare: "Η EA νοιάζεται μόνο για το κέρδος"

Πρώην developer της BioWare: "Η EA νοιάζεται μόνο για το κέρδος"

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Δήλωσε πως η εταιρεία θα επικεντρωθεί στα microtransactions και στα open world games.

Μετά το κλείσιμο της εταιρείας ανάπτυξης Visceral Games και την αλλαγή της κατεύθυνσης που θα ακολουθήσει το επερχόμενο Star Wars όσον αφορά την πλοκή του, ο πρώην developer της BioWare Manveer Heir ισχυρίζεται πως τα κίνητρα της εκδότριας εταιρείας είναι με βάση το κέρδος.

Ο Heir σε μια συνέντευξη του δήλωσε πως η τάση της EA να δημιουργεί open-world κόσμους οφείλεται στο ότι είναι ευκολότερο να αυξήσει το κέρδος της από αυτά τα games. Οι gamers έχουν αφορμές για να επιστρέφουν σε αυτούς τους κόσμους το οποίο σημαίνει πως αυξάνεται ο χρόνος που ασχολούνται με αυτόν άρα και η πιθανότητα να ξοδέψουν χρήματα.

Πιο συγκεκριμένα, δήλωσε: "Στην EA νοιάζονται για τις microtransactions, όπως για την αγορά καρτών στα Mass Effect και το multiplayer. Είναι ο ίδιος λόγος που προσθέσαμε κάρτες στο Mass Effect 3, να αναγκάσουμε τον κόσμο να επιστρέφει συνεχώς αντί να παίξει για 60 με 100 ώρες. Δεν νοιάζονται στ' αλήθεια για το τι θέλουν οι gamers, μόνο για το τι θα τους κάνει να πληρώσουν χρήματα. Πρέπει να καταλάβετε πως είναι τεράστιο το ποσό που αποφέρουν οι microtransactions".

Ο πρώην developer ισχυρίζεται πως αυτός ήταν ο λόγος για την αποτυχία του Mass Effect: Andromeda, καθώς το ποσό που θα αξιοποιούνταν για την ανάπτυξη κάθε τίτλου θα ξεπερνούσε τα 100 εκατομμύρια δολάρια και δεν θα υπήρχε χώρος για πιο single player και linear τίτλους. Σύμφωνα με τον ίδιο, η EA και οι μεγάλες εκδότριες εταιρείες νοιάζονται μόνο για την επίτευξη των μέγιστων δυνατών εσόδων και όσο τα open world games είναι εκείνα που φέρνουν το μεγαλύτερο κέρδος, θα είναι και εκείνα που θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται.

Στις δηλώσεις του, ο Heir αναφέρει πως υπήρξαν άτομα που πλήρωσαν 15.000 δολάρια μόνο σε multiplayer κάρτες του Mass Effect. Αφού τα προϊόντα της EA ξεκίνησαν να εισάγονται στην multiplayer εμπειρία, η εταιρεία αποφάσισε να συμπεριλάβει online modes σε τίτλους που δεν είχαν κάτι αντίστοιχο παλιότερα. Ο λόγος είναι πως τα επαναλαμβανόμενα έσοδα έφερναν υπερβολικά πολλά κέρδη σε σύγκριση με την αγορά ενός τίτλου που είχε ήδη ολοκληρωμένο περιεχόμενο. Αυτό συμβαίνει και στο Star Wars: Battlefront 2 με τα loot boxes, αν και η EA διαβεβαιώνει πως ο τίτλος δεν είναι pay-to-win.

Όσον αφορά το κλείσιμο της Visceral Games, αυτό αποτέλεσε μια απόφαση με πολλά λάθη για την EA. Όταν έγινε η σχετική ανακοίνωση την περασμένη εβδομάδα, οι μετοχές της εταιρείας έπεσαν αν και για το 2017 είχαν συνολικά μια εντυπωσιακή αύξηση κατά 42% παρά το Mass Effect: Andromeda.

Διαβάστε περισσότερα για το κλείσιμο της Visceral Games καθώς και πληροφορίες για τo νέο Star Wars της Visceral και συζητήστε γι αυτό σε αυτό το forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 Divine Raiden (Level26) 24/10/2017 21:33
Είναι γνωστό οτι η EA κοιτάει μόνο το κέρδος όπως και πολλές άλλες εταιρείες!Πλέον αυτό αποτελεί το λογικό :P
#2 Efane (Level24) 25/10/2017 10:17
Και ποια εταιρεία δεν κοιτάει το κέρδος;
μάλιστα κάποιοι κάνουν μέχρι και ξέπλυμα χρηματος αγοράζοντας κάρτες. Επίσης οι πλειοψηφία των παιχτών προτιμά το multiplayer. Δεν δικαιολογώ την EA καθώς μια ταλαντούχα ομάδα βρίσκεται ήδη εκτός.
#3 An arrow in the knee (Level22) 25/10/2017 10:37
Αυτή η νέα μάστιγα θα καταστρέψει πολλά νέα παιχνίδια. Δυσοιωνο το μέλλον του επόμενου Dragon Age.
#4 akloukisas (Level2) 25/10/2017 11:51
Δυστυχώς άμα κοίταζε το πραγματικό κέρδος της θα έκανε επενδύσεις σε παιχνίδια και σειρές παιχνιδιών που αποφέρουν κέρδος μέσο της καταναλωτικής πίστης το μόνο που τους νοιάζει είναι το άμεσο κέρδος να πάνε στο διάολο τα ζώα καταστρέψανε την Bioware και αποδυναμώσανε μέχρι θανάτου το Mass Effect, κανίβαλοι...
#5 the_prophet1987 (Level22) 25/10/2017 11:51
Φαινόταν για ένα διάστημα οτι κάτι πήγαινε να γίνει στην Ε.Α. προς το καλύτερο,αλλά ξαναβρήκε τον παλιό κακό της εαυτό.Ε αν δεν ξυπνήσει ο κόσμος και με αυτή τη δήλωση,είναι άξιος της μοίρας του.
#6 Shikabane_Hime7 (Level29) 25/10/2017 14:06
Δυστυχώς είναι αλήθεια και το έχω ζήσει, ειδικά στο FIFA. Βλέπουμε και πως έκαναν το Mass Effect.
#7 ashbringer (Level25) 25/10/2017 17:19
Αν συνδιάσεις το να φτιάξεις έναν υπέροχο τίτλο ο οποίος θα αρέσει στην πλειοψηφία των αγοραστών τότε πιστεύω πως μπορείς σαν αποτέλεσμα να έχεις και πολύ μεγάλο κέρδος.Δυστυχώς οι εταιρείες τα τελευταία χρόνια χάνουν τον στόχο.