Custom Resident Evil DualShock 4

Hot
Μάνος Μαρίνος
Μάνος Μαρίνος

Μάνος Μαρίνος  

Νow playing: Super Mario Odyssey (Switch), Assassin's Creed Unity (PS4)
 
0.0 (0)
0 4 0 0 0
Custom Resident Evil DualShock 4

Custom Resident Evil DualShock 4

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Ο τρόμος στα χέρια σας.

Ένα custom DualShock 4 με θέμα την σειρά Resident Evil έκανε την εμφάνισή του σήμερα.

Ο Ρουμάνος επιδιορθωτής Vulpe Andrei προσάρμοσε αυτό το χειριστήριο στα μέτρα της σειράς Resident Evil. Το D-pad έχει αντικατασταθεί με ματωμένα δόντια, ενώ τα μπροστινά πλήκτρα έχουν κάλυκες από σφαίρες στη θέση τους. Το DualShock 4 είναι καλυμμένο με αίματα και γρατζουνιές, όμως το χειρότερο βρίσκεται στα πίσω πλήκτρα. Όπως μπορείτε να δείτε από τις φωτογραφίες που βρίσκονται στο τέλος του άρθρου, τα πλήκτρα L1 και R1 έχουν αντικατασταθεί από δύο μάτια, ενώ τα L2 και R2 ακριβώς από κάτω έχουν πάνω τους δύο κομμένα δάχτυλα.

Ο Andrei έχει μεταποιήσει στο παρελθόν κι άλλα controllers. Μπορείτε να δείτε τα σχέδια του στην σελίδα του στο facebook.

Δείτε το Green Camo DualShock 4 και συζητήστε για τη Sony γενικά στο αντίστοιχο sub-forum.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 Efane (Level24) 18/01/2017 18:19
Για να λέμε την αλήθεια το λευκό το χαλάει, βέβαια θέλαν ένα χρώμα που να τονίζετε το κοκκινο..
#2 Dovahkiin (Level22) 18/01/2017 19:59
Απίστευτο... Το θέλω!
#3 Miatakias (Level16) 19/01/2017 00:31
Τα D-pads τα εχει κανει σαν ματωμενα δοντια η εμενα μου φαινεται..?
#4 Dovahkiin (Level22) 19/01/2017 02:19

Quoting Miatakias:

Τα D-pads τα εχει κανει σαν ματωμενα δοντια η εμενα μου φαινεται..?


Ναι, το γράφει και η είδηση εξάλλου. :P Πάντως πολύ έξυπνο στο σύνολό του.
#5 Miatakias (Level16) 19/01/2017 15:16

Quoting Dovahkiin:


Quoting Miatakias:

Τα D-pads τα εχει κανει σαν ματωμενα δοντια η εμενα μου φαινεται..?


Ναι, το γράφει και η είδηση εξάλλου. :P Πάντως πολύ έξυπνο στο σύνολό του.


Α ναι τωρα διαβασα το κειμενο , και τα πληκτρα ειναι σαν σγαιρες, καλο ειναι για τους φαν του παιχνιδιου..