ΑΙΟΝ: Tower of Eternity: Πρώτη παρουσίαση
HotGameWorld
Πληροφορίες

Η παρουσίαση του AION: Tower of Eternity έλαβε χώρα στο σύμπλεγμα κινηματογράφων ODEON, στην Αθήνα, από τους ανθρώπους της NCSoft που εργάζονται στην Αμερική. Αρχικά οι προγραμματιστές τόνισαν πως δεν στοχεύουν άμεσα να καταρρίψουν το World of Warcraft, αλλά απλώς να κερδίσουν ένα μερίδιο στην αγορά των MMORPG. Στη συνέχεια μας δόθηκε η ευκαιρία να παίξουμε το παιχνίδι και να διαπιστώσουμε μόνοι μας ότι πρόκειται για ένα ακατέργαστο διαμάντι.

Η φιλοσοφία του AION ήταν να πάρει όλα τα θετικά στοιχεία των περισσότερων παιχνιδιών του χώρου, απαλείφοντας παράλληλα τα μειονεκτήματά τους. Μπορεί το World of Warcraft αυτή τη στιγμή να έχει 11 εκατομμύρια χρήστες, αλλά αυτό δεν σημαίνει αυτόματα πως είναι το καλύτερο παιχνίδι της αγοράς. Κάπου εδώ κάνει την εμφάνιση του το ΑΙΟΝ, του οποίου ο στόχος του είναι να προφέρει μία ανεπανάληπτη εμπειρία online παιχνιδιού, μέσα από ατελείωτες και διασκεδαστικές μάχες.
Στο AION δεν πολεμάτε για να φτάσετε στο μέγιστο level και να μάθετε τις καλύτερες κινήσεις και μαγικά. Καθόλη τη διάρκεια του παιχνιδιού σας, θα απολαμβάνετε την καθεμία από τις απίστευτα όμορφες κινήσεις που διαθέτει ο παίκτης σας. Μέχρι να αγγίξετε το μαγικό Level 50, θα έχετε πραγματοποιήσει μερικά απίστευτα χτυπήματα και combos. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του ΑΙΟΝ, είναι το animation και η ποιότητα των γραφικών του. Η δουλεία που έχει γίνει εδώ και πέντε χρόνια ήταν εξαντλητική και αδιάκοπη και με τη βοήθεια της Cry Engine 1, τα πράγματα έγιναν πολύ πιο απλά. Αυτή τη φορά θα μπορείτε να παίξετε ένα MMORPG, το οποίο διαθέτει πανέμορφα γραφικά, μαγευτικά τοπία γεμάτα νεφελώματα και πολυάριθμες ενέργειες, με την καθεμιά χρησιμεύει με τον δικό της μοναδικό τρόπο.
Παράλληλα είδαμε πως οι μάχες είναι ακατάπαυστες, μέχρι τελικής πτώσης, αφού αυτή τη φορά όλοι οι παίκτες μπορούν να πετάξουν κατά βούληση και να πολεμήσουν στο αέρα. Η εισαγωγή της πτήσης στο gameplay σπάει το κατεστημένο, προσφέροντας ανελέητη δράση και ατελείωτο κυνηγητό μεταξύ των παικτών. Η υπόσχεση δε των δημιουργών, ότι μέσα στα Dungeons όλοι οι παίκτες είναι ορατοί, ακόμη και οι αντίπαλες ομάδες, γεννά ένα κλίμα έντασης και εγρήγορσης σε όλους τους χρήστες.
Εκτός από το εντυπωσιακότατο animation, το παιχνίδι διαθέτει και ένα αξιολάτρευτο σύστημα μάχης, βάσει του οποίου καλείστε να μάχεστε με combos και όχι πατώντας απλά ένα ή δύο κουμπιά επανειλημμένα. Η παραπάνω τακτική έχει καταντήσει εμετική σε παιχνίδια όπως το World of Warcraft, γι' αυτό το λόγο στο ΑΙΟΝ κάθε κίνηση προκαλεί ή δίνει bonus δύναμης σε μία άλλη, την οποία πρέπει να έχετε εντοπίσει, έτσι ώστε να την χρησιμοποιήσετε γρήγορα και τη στιγμή που χρειάζεται. Αξίζει να σημειωθεί πως το σύστημα των combos αποφέρει τεράστιες ζημιές της τάξεως των 5.000-6.000 ανά χτύπημα. Βέβαια όταν μιλάμε για τους μάγους, τα νούμερα των επιθέσεών τους είναι μεγάλα σε επικίνδυνο βαθμό. Εφόσον σκοτώσετε τον εχθρό σας, κερδίζετε ως ανταμοιβή Experience Points, αλλά δεν μπορείτε να πάρετε τον υπάρχον εξοπλισμό του. Κάτι τέτοιο θα ήταν άδικο και θα έδινε δευτερεύοντα ρόλο στην αναζήτηση καλού εξοπλισμού. Βέβαια το PvP πάντα καταφέρνει να επαναφέρει τα βίαια αισθήματα μας στην επιφάνεια, γι αυτό το λόγο όταν μία από τις δύο ομάδες (Elyos ή Asmodians) βρίσκει διέξοδο προς τον κόσμο του αντιπάλου του, η σφαγή και η λαγνεία για την επικράτεια είναι πρωτοφανής.
Το ΑΙΟΝ διαθέτει ένα πολύ όμορφα υλοποιημένο σενάριο που βασίζεται στην ιστορία των Ασιατικών κρατών. Για λόγους κατανόησης όμως, η ομάδα ανάπτυξης αποφάσισε να αφαιρέσει αυτά τα στοιχεία από Ευρωπαϊκή και την Αμερικάνικη έκδοση του παιχνιδιού. Οι κάτοικοι των περιοχών αυτών έχουν πλήρη άγνοια της Ασιατικής κουλτούρας και φιλοσοφίας, γι' αυτό το λόγο το Background περιλαμβάνει τοπία και πληροφορίες που συνδέονται με την αρχαία Ελλάδα και τη Ρώμη. Κατά τη διάρκεια των quests οι παίκτες έχουν την ευκαιρία να δουν την πλοκή να εξελίσσεται εκείνη τη στιγμή, μέσα από όμορφα και διαφωτιστικά cutscenes.
Το παιχνίδι ήδη κυκλοφορεί σε Κορέα και Κίνα και η απήχηση που έχει στον κόσμο είναι πολύ μεγάλη. Η προγραμματισμένη κυκλοφορία του για την Ευρώπη είναι το Φθινόπωρο του 2009, όπου πολλά από τα ήδη υπάρχοντα bugs θα έχουν εξαλειφθεί καθώς και διάφορες μικρές προσθήκες θα κάνουν την εμφάνιση τους, βελτιώνοντας το gameplay.
Comments
an kai pisteuw pws dyskola mporei na "xtyphsei" thn blizzard kai to wow...