- Ειδήσεις
- Τα Games στο Cinema
- Η δεύτερη σεζόν του Squid Game επιβεβαιώθηκε επίσημα
Η δεύτερη σεζόν του Squid Game επιβεβαιώθηκε επίσημα

Η δεύτερη σεζόν του Squid Game επιβεβαιώθηκε επίσημα
Πληροφορίες
Ο δημιουργός αυτή την στιγμή σκέφτεται πως θα συνεχίσει η ιστορία.
Η δεύτερη σεζόν του Squid Game επιβεβαιώθηκε επίσημα.
Το Squid Game του Netflix επιστρέφει επίσημα για δεύτερη σεζόν. Ο δημιουργός, σεναριογράφος και σκηνοθέτης της σειράς Hwang Dong-hyuk δήλωσε ότι αυτή τη στιγμή σκέφτεται πού θα πάει η ιστορία για τη δεύτερη σεζόν.
O Hwang Dong-hyuk δήλωσε: "Υπάρχει τόση πίεση, τόση ζήτηση και τόση αγάπη για μια δεύτερη σεζόν", είπε. "Οπότε αισθάνομαι σχεδόν ότι δεν μας αφήνετε άλλη επιλογή! Αλλά θα πω ότι όντως θα υπάρξει δεύτερη σεζόν. Είναι στο μυαλό μου αυτή τη στιγμή. Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στη διαδικασία σχεδιασμού. Νομίζω ότι είναι πολύ νωρίς για το πότε και πώς θα γίνει αυτό". Ο Hwang συνέχισε να υποστηρίζει ότι ο χαρακτήρας Seong Gi-Hun (Lee Jung-jae) θα επιστρέψει στη 2η σεζόν και θα "κάνει κάτι για τον κόσμο". Η πρώτη σεζόν τελείωσε με δραματικό τρόπο, και ενώ η σειρά δεν χρειάζεται απαραίτητα δεύτερη σεζόν, είχε τόσο μεγάλη επιτυχία που δεν αποτελεί έκπληξη να μάθουμε ότι η σειρά θα επιστρέψει.
COMEBACK SQUID: Hwang Dong-hyuk, the director, creator, writer of #SquidGame says the show will be back with more Gi-hun adventures. pic.twitter.com/uqC1DIdZqy
— AP Entertainment (@APEntertainment) November 9, 2021
Τα έγγραφα που διέρρευσαν ανέφεραν ότι το Netflix πλήρωσε 21,4 εκατομμύρια δολάρια για να αποκτήσει το Squid Game και οι εκτιμήσεις δείχνουν ότι το Netflix έχει δει μια αύξηση 900 εκατομμυρίων δολαρίων στη συνολική αξία του χάρη στην επιτυχία της σειράς. Το Squid Game σημείωσε 142 εκατομμύρια προβολές παγκοσμίως στις πρώτες τέσσερις εβδομάδες προβολής της και έγινε η πρωτότυπη εκπομπή του Netflix με την μεγαλύτερη τηλεθέαση στην ιστορία της εταιρείας. Το Squid Game είναι ένα κορεατικό δράμα επιβίωσης για μια ομάδα ανθρώπων που συγκεντρώνονται για να ξεπληρώσουν τα χρέη τους, συμμετέχοντας σε μια σειρά θανατηφόρων παιχνιδιών. Ο Hwang δήλωσε στο Variety ότι του ήρθε η ιδέα για το Squid Game το 2008, όταν σχεδιάστηκε ως ταινία. Τα κορεατικά κινηματογραφικά στούντιο αρνήθηκαν να τη χρηματοδοτήσουν λόγω της βίαιης θεματολογίας της.
Διαβάστε περισσότερα για την συνεργασία Netflix-Microsoft στις διαφημίσεις, οι οποίες αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα στο 2022 και συζητήστε για αυτό στο παρακάτω forum topic.
Comments