H Ubisoft μιλάει για τις next-gen κονσόλες

Hot
H Ubisoft μιλάει για τις next-gen κονσόλες

H Ubisoft μιλάει για τις next-gen κονσόλες

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Ο διευθύνων σύμβουλος Yves Guillemot σχολιάζει τις τιμές και την πολιτική μεταχειρισμένων.

Σύμφωνα με συνέντευξη του Yves Guillemot, διευθύνοντος συμβούλου της Ubisoft στο Gamesindustry, "Οι τιμές των PS4 και Xbox One είναι απολύτως λογικές καθώς το hardware το οποίο προσφέρουν στην αγορά είναι ότι πιο κορυφαίο υπάρχει αυτή την στιγμή στον χώρο των games". Σημείωση: Το PlayStation 4 θα κοστίζει 399 ευρώ και θα κυκλοφορήσει τον Δεκέμβριο και το Xbox One 499 ευρώ και θα μας έρθει τον Νοέμβριο.

Ο Guillemot Χαρακτήρισε τις δύο next-gen κονσόλες "Εκπληκτικές που σύμφωνα με αυτά που προσφέρουν είναι μια καλή συμφωνία για τον πελάτη". Ακόμη, ο CEO της Ubisoft σχολίασε την κίνηση της Microsoft να αποσύρει τις χρεώσεις των μεταχειρισμένων αλλά και την ακύρωση της υποχρέωσης των κατόχων Xbox One να συνδέονται online έστω μία φορά ανά 24 ώρες λέγοντας ότι "Αυτή ήταν μια πετυχημένη απόφαση της Microsoft καθώς μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν έδειξε να κατανοεί τις απόψεις των πελατών". Τέλος δήλωσε την ικανοποίησή του για την επιτυχία που έχουν γνωρίσει μέχρι στιγμής τα Call of Juarez: Gunslinger και Far Cry 3: Blood Dragon. Το δεύτερο μάλιστα σε δύο μήνες κυκλοφορίας έχει πουλήσει παραπάνω από 500.000 αντίτυπα.

Δείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις χρεώσεις των μεταχειρισμένων από την Microsoft και την Sony όπως τις κατέγραψε το GameWorld.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 ilovegames (Level25) 01/07/2011 23:36
Παιδιά έχω μια παραγγελία (1-2 μέρες είναι η κατάστασή του) απο τις 22/6 και ακόμα να το στείλουν. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην λειτουργία του καταστήματος? Να την ακυρώσω την παραγγελία?
#2 x_yannis (Level21) 02/07/2011 00:58
Κάνε login στο σύστημα του eshop και τσέκαρε την εξέλιξη της παραγγελίας σου. Σε πιο στάδιο έχει μείνει;
#3 ilovegames (Level25) 02/07/2011 11:33
Στο "Έλεγχος Διαθεσιμότητας Προϊόντων" από τις 22/6 !

Και πιο κάτω, δίπλα από το προϊόν, μου λέει Κατάσταση: "Μη ελεγμένο".

Τι να κάνω? :dry:
#4 x_yannis (Level21) 02/07/2011 12:20
Πάρε ένα τηλέφωνο στα 2115000500 ή 2108178700 και εξήγησε τους ότι η προθεσμία έχει περάσει κατά πολύ. Και αν δεις ότι δεν βγάζεις άκρη, ακύρωσε την.
#5 Geonick (Level31) 02/07/2011 15:41
Απο 22/6? Σε εχουνε χρεωσει με πιστωτικη? Η απλη παραγγελια εκανες και θα πας απο το καταστημα να το παρεις?
Σκεφτομαι κι εγω να παρω καμια καρτα γραφικων που εχω μπανισει αλλα ευχομαι να μη γινει καμια πουστια και περιμενω.Οποτε αν θες ενημερωσε ;-)
#6 asmilon (Level26) 02/07/2011 21:03
Eιχα και εγω μια αντιστοιχη αρνητικη εμπειρια με το eShop, το Πασχα ηθελα να αγορασω ενα μελανι για τον εκτυπωτη μου με διαθεσιμοτητα 1-2 ημερες. Τελικα το παραλαβα μετα απο 1 μηνα ενω ημουν ετοιμος να το ακυρωσω και να παρω απο αλλου.

Τι να πεις, πιθανον καποιο πιο σχετικοι στην αγορα να την ανεμεναν αυτη την εξελιξη...
#7 ilovegames (Level25) 03/07/2011 18:09
Geonick από το κατάστημα θα το παραλάβω με αντικαταβολή. Όταν το πάρω θα σε ενημερώσω εδώ. Επίσης κοίτα την κατάσταση της κάρτας γραφικών, αν λέει άμεσα διαθέσιμο λογικά δεν θα κάνει τόσες μέρες. Απλώς αν λέει 1-2 μέρες ετοιμάσου να περιμένεις... παραπάνω απο 1-2 μέρες :P
#8 ilovegames (Level25) 05/07/2011 13:28
Και σήμερα ήταν στην ίδια κατάσταση. Έστειλα e-mail να το ακυρώσουν.
#9 +1 eliminator (Level26) 28/06/2013 13:40
Μετά την κατάργηση του always online και των μεταχειρισμένων η MS είναι και πάλι ανταγωνιστική στη νέα γενιά.
#10 stegal (Level11) 28/06/2013 16:48
το ps4 πανου λενε θα κυκλοφορησει τον νοεμβριο μηπως τα ειπατε αντιθετα
#11 Vasilis (Level25) 28/06/2013 16:58

Quoting stegal:

το ps4 πανου λενε θα κυκλοφορησει τον νοεμβριο μηπως τα ειπατε αντιθετα



Δεκέμβριο θα κυκλοφορήσει. Ορίστε και περισσότερεςπληροφορίες.
#12 HourFiend (Level20) 29/06/2013 01:52
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει την υποχρέωση του μια φορά online/24 ώρες;