Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Search Results (Searched for: uncharted)

26 Oct 2025 16:00
Πρώην πρόεδρος του PlayStation: "Τα Live Service games δεν είναι πραγματικά games"



Ο Shawn Layden, πρώην πρόεδρος των PlayStation Worldwide Studios, έκανε άλλη μία καυστική δήλωση για την gaming βιομηχανία, λέγοντας ότι: "Τα Live Service games δεν είναι πραγματικά games" !

Ο Layden δήλωσε σε συνέντευξή του στο The Ringer, ότι ένα live service game περιγράφεται καλύτερα ως "Repetitive Action engagement device" (συσκευή δράσης επαναλαμβανόμενης ενασχόλησης).

Τότε, τι είναι ένα video game; Ο Layden είπε ότι ένα παιχνίδι χρειάζεται τρία στοιχεία. «Χρειάζομαι μια ιστορία, έναν χαρακτήρα και έναν κόσμο» είπε. «Και τα Horizon, God of War και Uncharted έχουν και τα τρία αυτά στοιχεία» πρόσθεσε. «Αν φτιάχνεις ένα live service game, χρειάζεσαι μόνο μια επαναλαμβανόμενη δράση που οι περισσότεροι μπορούν να κατανοήσουν, την δυνατότητα επικοινωνίας σε αυτόν τον κόσμο με άλλους ομοϊδεάτες και την επιθυμία του παίκτη να το κάνει ξανά και ξανά»

Ο Layden αποχώρησε από την Sony το 2019. Δεν έχει πει ακριβώς γιατί έφυγε, αλλά εξήγησε στη συνέντευξη ότι τα live service games «δεν ήταν το δυνατό μου σημείο». Εκείνη την εποχή, η Sony επένδυε σε live service games και σχεδίαζε να κυκλοφορήσει 12 τέτοια games μέχρι το 2026. Αργότερα, η Sony μείωσε αυτή την πρόβλεψη στο μισό, και ορισμένα games που κυκλοφόρησε, όπως το Concord, απέτυχαν παταγωδώς. Άλλοι, όπως το Helldivers 2, γνώρισαν επιτυχία.

Ο ερευνητής Joost van Dreunen δήλωσε στο The Ringer ότι οι αποτυχίες της Sony στον τομέα των live service games «πονούν, αλλά δεν είναι μοιραίες». Είπε: «Ακόμα κι αν τα live service games αποτύχουν, το PS5 είναι ισχυρό. Ο πραγματικός κίνδυνος δεν είναι η κατάρρευση—είναι ο χαμένος χρόνος και χρήμα που θα μπορούσαν να είχαν επενδυθεί σε αυτό που η Sony κάνει ήδη καλύτερα»

Το Marathon της Bungie θα είναι το επόμενο μεγάλο live service game της Sony. Το παιχνίδι, ωστόσο, έχει ήδη αντιμετωπίσει προβλήματα, καθώς καθυστέρησε επ’ αόριστον και εμπλέκεται σε σκάνδαλο κλοπής γραφικών. Ο Layden, από την πλευρά του, είπε ότι οι εταιρείες δεν πρέπει να στρέφονται στα live service games για να ανατρέψουν την πορεία των επιχειρήσεών τους. «Αν προσπαθείς να μπεις σε αυτόν τον χώρο επειδή έχεις την ψευδαίσθηση ότι θα έρχονται τεράστια ποσά χρημάτων κάθε μέρα για το υπόλοιπο της ζωής σου, για τους περισσότερους αυτό δεν συμβαίνει,» είπε. Το 2023, μία από τις σημαντικότερες φιγούρες της PlayStation, η Connie Booth, αποχώρησε από την εταιρεία μετά από 30+ χρόνια. Δεν εξήγησε ποτέ την αποχώρησή της, αλλά ο πρώην προγραμματιστής της PlayStation, David Scott Jaffe, δημιουργός του Twisted Metal και συνδημιουργός του God of War, είπε ότι η Booth απολύθηκε. «Απολύθηκε. Δεν την άφησαν να φύγει. Δεν συνταξιοδοτήθηκε. Δεν παραιτήθηκε. Απολύθηκε,» είπε ο Jaffe. Ο Jaffe συνέχισε λέγοντας ότι ο πρώην επικεφαλής του PlayStation, Jim Ryan, έδωσε εντολή στις ομάδες της PlayStation να φτιάξουν περισσότερα live service games, κάτι που φέρεται να ενόχλησε πολλούς προγραμματιστές της PlayStation. «Υπήρξαν κατηγορίες ενάντια στην Connie,» είπε ο Jaffe. «Το φταίξιμο έπεσε στην Connie.»

Ένα live service game της Sony που δεν προχωράει επίσης είναι το The Last of Us Online της Naughty Dog, το οποίο ο Neil Druckmann χαρακτήρισε ως το πιο φιλόδοξο παιχνίδι της εταιρείας. Τέλος, ένα Live Service God of War game φέρεται επίσης να ετοιμαζόταν, αλλά ακυρώθηκε, ενώ για το Fairgame$, η Sony δεν έχει ιαποκαλύψει κάτι εδώ και καιρό, ενώ πολλά στελέχη σε αυτό το project έχουν αποχωρήσει. Παρά όλα αυτά, η Sony έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι παραμένει δεσμευμένη στα live service games και έχει μάθει από τα λάθη του Concord.
07 Oct 2025 15:30
Το ακυρωμένο Project Ranger του Xbox προοριζόταν να ανταγωνιστεί το Uncharted



Το ακυρωμένο κατασκοπικό Αction game της Microsoft, με κωδική ονομασία Project Ranger, ήταν σχεδιασμένο από τη The Collective ως απάντηση στο Uncharted. Παρά τις φιλοδοξίες του, όμως, το project εγκαταλείφθηκε, όταν η εταιρεία στράφηκε στην ανάπτυξη του Gears of War.

Πιο συγκεκριμένα, το 2013, η Microsoft είχε παρουσιάσει για λίγο το Project Ranger, το οποίο αναπτυσσόταν από τη Blue Tusk Studios, στούντιο που αργότερα μετονομάστηκε σε The Collective. Το project εγκαταλείφθηκε πριν από περισσότερο από μια δεκαετία, αλλά σύμφωνα με το κανάλι Did You Know Gaming του Liam Robertson, προοριζόταν να αποτελέσει την απάντηση του Xbox στη σειρά Uncharted της Sony. Το Project Ranger ήταν ένα τρίτου προσώπου Action Shooter με κατασκοπικό ύφος, που η Microsoft και η Black Tusk είχαν μεγάλες προσδοκίες γι’ αυτό. Αν και το σύντομο teaser διάρκειας 30 δευτερολέπτων διαδραματιζόταν στη Σαγκάη, το game περιέγραφε ένα “Uncharted με κατασκόπους”, με αποστολές σε διάφορες πόλεις ανά τον κόσμο.

Η έμπνευση προερχόταν από τις ταινίες Mission: Impossible, ενώ υπήρχαν και στοιχεία τύπου James Bond, κυρίως στα gadgets που ο ήρωας θα χρησιμοποιούσε ενάντια στους εχθρούς του. Υπήρχε μάλιστα σκέψη να αξιοποιηθεί το Kinect, ώστε ο παίκτης να μπορεί να μιλά με τον handler του ήρωα για να λαμβάνει οδηγίες, αν και το χαρακτηριστικό αυτό θα ήταν προαιρετικό. Παρά το ενδιαφέρον του concept, το project δεν είχε ποτέ σταθερή πορεία. Τελικά, ακυρώθηκε το 2014, όταν η Microsoft αγόρασε τα δικαιώματα του Gears of War και ανέθεσε στη The Collective να εργαστεί αποκλειστικά σε εκείνη τη σειρά.

Η αναφορά σημειώνει επίσης πως το reboot του Perfect Dark της Microsoft θα εξερευνούσε παρόμοια θεματολογία, αν δεν είχε ακυρωθεί νωρίτερα φέτος, μέσα στο κύμα απολύσεων της εταιρείας. Το project συν-αναπτυσσόταν από τις The Initiative και Crystal Dynamics, αλλά η πρώτη διαλύθηκε, ενώ η δεύτερη υπέστη περικοπές προσωπικού. Μια πιθανή συμφωνία με την Take-Two για να σωθεί το Perfect Dark κατέρρευσε, καθώς υπήρξαν διαφωνίες σχετικά με την ιδιοκτησία της σειράς.
02 Oct 2025 16:00
Το Magic: The Gathering φτιάχνει PlayStation κάρτες και δείχνουν φοβερές



Το Magic: The Gathering έχει γίνει το Fortnite των trading card games. Στο MagicCon Atlanta, η Wizards of the Coast και η Sony ανακοίνωσαν ότι οι σειρές του PlayStation θα αποκτήσουν επτά διαφορετικά Secret Lair drops για διάφορα games.

Στις 27 Οκτωβρίου, η Wizards of the Coast θα πουλήσει επτά PlayStation sets, με τα περισσότερα να καλύπτουν διαφορετικά franchises από τον κατάλογο της Sony. Ωστόσο, τα The Last of Us και God of War θα αποκτήσουν από δύο σετ. Το πρώτο θα έχει ένα ζευγάρι καρτών τόσο για το αρχικό game όσο και για το sequel του, ενώ το δεύτερο θα καλύψει τόσο την ελληνική ιστορία όσο και το reboot με τη σκανδιναβική μυθολογία. Εκτός από αυτά, τα περισσότερα drops θα περιλαμβάνουν μία κάρτα με τους πρωταγωνιστές των games τους. Το set θα κυκλοφορήσει Το set θα κυκλοφορήσει στις 7 μ.μ. ώρα Ελλάδας εκείνη τη Δευτέρα.

Η πλήρης λίστα περιλαμβάνει:

• The Last of Us Part I

• The Last of Us Part II

• Uncharted

• God of War: Greek

• God of War: Norse

• Horizon Forbidden West

• Ghost of Tsushima

Δεν προκαλεί έκπληξη που η Sony θέλει να προβάλει τη "σημερινή" της γκάμα από Αction games, αλλά μερικοί δείχνουν να απογοητεύονται που δεν υπάρχει περισσότερη εκπροσώπηση κλασικών PlayStation σειρών.
12 Sep 2025 12:00
Ο Neil Druckmann μιλάει για τα The Last of Us 3 και Uncharted 5



O πρόεδρος της Naughty Dog, Neil Druckmann, μίλησε για τα μελλοντικά σχέδια του της εταιρίας μετά την κυκλοφορία του Intergalactic: The Heretic Prophet, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο να δούμε τόσο το The Last of Us 3 όσο και το Uncharted 5.

Σε συνέντευξή του στο Variety, ο Druckmann δήλωσε ότι η προτεραιότητα είναι η επιτυχία του Intergalactic, το οποίο εφόσον πάει καλά, θα μπορούσε να αποκτήσει sequel. Ωστόσο, ο ίδιος τόνισε ότι δεν θέλει να δεσμευτεί για το επόμενο project της Naughty Dog, καθώς θα αξιολογήσει πρώτα την κατάσταση της ομάδας μετά την ολοκλήρωση του παιχνιδιού.

Ο Druckmann πρόσθεσε ότι η εταιρία ανάπτυξης λειτουργεί καλύτερα όταν όλα τα μέλη μοιράζονται το ίδιο πάθος για ένα project, παρά όταν προχωρούν σε sequel μόνο και μόνο επειδή είναι εφικτό. Εξήγησε ότι μετά το The Last of Us Part II, υπήρξε μεγάλη περίοδος όπου εξετάστηκαν διάφορες ιδέες για πιθανό τρίτο μέρος, αλλά και για άλλες σειρές της εταιρείας, όπως το Uncharted και το Jak and Daxter. Τελικά, η ομάδα επέλεξε να εστιάσει στο Intergalactic, καθώς εκεί βρισκόταν το ενδιαφέρον της.

Όσον αφορά το μέλλον, ο Druckmann υπογράμμισε πως δεν αποκλείεται η Naughty Dog να ασχοληθεί ξανά με το The Last of Us ή το Uncharted, ενώ αν δεν αναλάβει το Uncharted 5 η ίδια, θα ήταν θετική στο να το δημιουργήσει άλλη εταιρία ανάπτυξης. Το Intergalactic βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε ανάπτυξη, χωρίς να έχει ακόμη ανακοινωθεί ημερομηνία κυκλοφορίας.
26 Aug 2025 15:00
Ο Kojima έχει ήδη γράψει το "concept" του Death Stranding 3



Ο σκηνοθέτης-σεναριογράφος Hideo Kojima μίλησε για το μέλλον του franchise Death Stranding, λέγοντας ότι προς το παρόν δεν έχει σχέδια να δημιουργήσει το Death Stranding 3, αν και έχει ήδη γράψει το concept του.

Πιο συγκεκριμένα, δήλωσε: «Δεν σχεδιάζω να κάνω το [Death Stranding 3] αυτή τη στιγμή. Διότι το τέλος του Death Stranding 2 ήταν το φινάλε των 1 και 2. Αλλά έχω ήδη γράψει το concept του DS3. Ελπίζω κάποιος να το δημιουργήσει για μένα». Τα σχόλια του Kojima, επιβεβαιώνουν κάτι που έχει ξαναπεί. Τον Μάιο, πριν την κυκλοφορία του Death Stranding 2: On the Beach, είχε δηλώσει πως έχει ιδέες για ένα τρίτο Death Stranding, αλλά δεν θα το έφτιαχνε ο ίδιος. Από τότε, φαίνεται πως η στάση του δεν έχει αλλάξει. Αυτό που λέει ο Kojima θυμίζει την περίπτωση της Naughty Dog με το Uncharted. Μετά από μια σειρά επιτυχημένων τίτλων, το studio είχε πει πως δεν θα έφτιαχνε το Uncharted 5, αλλά ήταν ανοιχτό στην ιδέα να το αναλάβει άλλο studio.

Η σειρά Death Stranding έχει αποδειχθεί εμπορικά και κριτικά επιτυχημένη, ενώ ο Kojima εμπλουτίζει περαιτέρω τον κόσμο της με την ταινία που ετοιμάζει η A24. Αυτό αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο για επιχειρηματική ευκαιρία ώστε να δημιουργηθεί ένα τρίτο παιχνίδι, όμως ο ίδιος έχει ήδη αρκετά άλλα project σε εξέλιξη. Αυτή τη στιγμή, ο Kojima αναπτύσσει το νέο παιχνίδι OD μαζί με τον βραβευμένο με Όσκαρ σκηνοθέτη Jordan Peele και την Xbox, καθώς και το Physint, ένα κατασκοπευτικό παιχνίδι με τη Sony. Πρόσφατα, ο Kojima γιόρτασε τα 62α γενέθλιά του και, ενώ άλλοι σε αυτή την ηλικία σκέφτονται τη συνταξιοδότηση, εκείνος δήλωσε πως σκοπεύει να δημιουργεί μέχρι να πεθάνει.
09 Jul 2025 16:00
Ο πρώην Game Director της Naughty Dog, Vinnit Agarwal, ιδρύει δική του εταιρεία ανάπτυξης



Ο πρώην Game Director της Naughty Dog, Vinit Agarwal, ανακοίνωσε πως μετακομίζει στην Ιαπωνία για να ιδρύσει την δική του εταιρεία ανάπτυξης.

Ο Agarwal εργάστηκε για μία δεκαετία στη Naughty Dog, πριν αποχωρήσει από την εταιρεία τον Ιανουάριο αυτού του έτους. Κατά τη διάρκεια της θητείας του, εργάστηκε τόσο στη σειρά Uncharted όσο και στη The Last of Us. Πιο πρόσφατα, υπήρξε Director του ακυρωμένου, αυτόνομου online multiplayer τίτλου του The Last of Us. Μοιραζόμενος μερικά live updates στα social media, ο Agarwal δήλωσε: "Μετακομίζω στην Ιαπωνία αύριο. Επίσης, ιδρύω μια νέα εταιρεία ανάπτυξης, περισσότερα σύντομα!"

Couple of life updates:

Moving to Japan tomorrow.

Also forming a game studio — more on that soon!

— Vinit Agarwal (@vinixkun) July 8, 2025

Αν και δεν αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες για το τι θα δημιουργήσει όταν διαμορφωθεί η νέα του εταιρεία, σε προηγούμενη συνομιλία του στα social media ο Agarwal ανέφερε πως σκοπεύει να συνεχίσει να δημιουργεί multiplayer games, καθώς αυτό είναι το πάθος του, ειδικά μετά την ακύρωση του The Last of Us online.

You and me both. I can’t speak for what they’re planning, but I’m going to continue making multiplayer games because that’s what I’m passionate about.

— Vinit Agarwal (@vinixkun) June 4, 2025

Ο Agarwal ανακοίνωσε την αποχώρησή του από τη Naughty Dog τον Ιανουάριο μέσω LinkedIn, ευχαριστώντας για τη δεκαετία του στην εταιρεία και δηλώνοντας ότι ήρθε η ώρα για μία "νέα περιπέτεια" και για να δημιουργήσει "κάτι δικό του". Τέλος ευχαρίστησε επίσης συναδέλφους και μέντορες, όπως τους Robert Cogburn, Erin Daly, Bruce Straley, Neil Druckmann και Evan Wells, από τους οποίους μόνο ο Druckmann παραμένει πλέον στη Naughty Dog.
13 Jun 2025 17:30
Η Sony παραμένει σκεπτική για το αν θα διαθέσει games σε άλλες κονσόλες



Η Sony δήλωσε ότι η PlayStation θα παραμείνει προσεκτική με το ποιες από τις σειρές βιντεοπαιχνιδιών της θα διαθέσει και σε άλλες πλατφόρμες.

Ο πρόεδρος της Sony Interactive Entertainment, Hideaki Nishino και ο επικεφαλής του Studio Business Group, Hermen Hulst, κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης δημόσιας συζήτησης, ρωτήθηκαν για το πώς σκοπεύουν να προστατέψουν την αξία του PlayStation, την ώρα που η βιομηχανία κινείται προς το multiplatform gaming .

Ο Nishino επισήμανε ότι για πάνω από 30 χρόνια, το PlayStation: “Είναι αφοσιωμένο στο να αποτελεί για τον καθένα, την καλύτερη πλατφόρμα για να παίζει και να δημοσιεύει.” Πρόσθεσε μάλιστα, αναφορικά με την εμπειρία που προσφέρει η κονσόλα: “ Έχει σχεδιαστεί για εμβυθιστικό και προσβάσιμο, άμεσο gameplay. Παρ’ όλα αυτά, η ομάδα συνεχώς αναζητά νέους και καινοτόμους τρόπους να διευρύνει απήχησή της.” Ο Hulst επιβεβαίωσε στη συνέχεια: “Αναζητάμε συνεχώς νέους τρόπους ώστε οι παίκτες να αλληλεπιδρούν με τις σειρές βιντεοπαιχνιδιών μας.” Προσθέτοντας: “Είναι σημαντικό να κατανοήσετε, ότι είμαστε πραγματικά προσεκτικοί όταν πρόκειται να φέρουμε τις σειρές μας εκτός κονσόλας, με σκοπό να προσεγγίσουμε νέο κοινό. Και ακολουθούμε μια πολύ μετρημένη και συνειδητή προσέγγιση σε αυτό. Ιδιαίτερα όσον αφορά την πλευρά των singleplayer τίτλων, τα κυρίαρχα μας games αποτελούν ένα ισχυρό σημείο διαφοροποίησης για την κονσόλα PlayStation. Αποτελουν δείγματα επίδειξης των επιδόσεων και της ποιότητας του hardware, οπότε θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι οι παίκτες θα έχουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία από τους τίτλους αυτούς.”

Συνεχίζοντας, ο Hulst δήλωσε ότι: “Η PlayStation είναι πολύ προσεκτική σχετικά με το πώς και αν θα φέρει αυτούς τους τίτλους σε άλλες πλατφόρμες. Πρέπει να κατανοούμε διαρκώς τα μοτίβα και τις συμπεριφορές των παικτών”. Στη συνέχεια ο Nishino εξήγησε ότι: “Πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι τους εξυπηρετούμε επαρκώς. Ο Hulst και εγώ είμαστε πολύ, πολύ συγκεντρωμένοι σε αυτό, και επενδύουμε όσο χρειάζεται για να εξελίξουμε την εμπειρία του PlayStation.” Όταν ρωτήθηκαν περαιτέρω για την προσέγγιση της Microsoft στο multiplatform, η οποία έχει φέρει παιχνίδια όπως το Indiana Jones and the Great Circle, το Sea of Thieves και άλλα σε εκτός των Xbox κονσόλες, ο Nishino δήλωσε ότι: “Ο ανταγωνισμός στη βιομηχανία είναι υγιής και βοηθά στην ανάδειξη της καινοτομίας. Υπάρχουν πολλοί οι οποίοι συμμετέχουν και που από κοινού καθοδηγούν τη συνολική βιομηχανία του gaming. Παρότι εξετάζονται καινοτόμοι τρόποι αλληλεπίδρασης με το κοινό, θεωρούμε ότι αυτό είναι κάτι καλό. Ωστόσο, όπως ανέφερα προηγουμένως, έχουμε αυτοπεποίθηση και είμαστε αφοσιωμένοι στη δική μας τρέχουσα στρατηγική. Δεν υπάρχει άμεση ανάγκη για εμάς να κάνουμε μετάβαση σε κάτι άλλο, αλλά θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε τα μοτίβο των παικτών, όπως έτσι και αλλιώς απαιτείται.”

Η PlayStation τα τελευταία χρόνια, έχει προσθέσει πολλούς από τους τίτλους της στο PC, με παιχνίδια όπως τα Uncharted, The Last of Us και Spider-Man να είναι πλέον διαθέσιμα και σε αυτήν την επιπλέον πλατφόρμα. Τον Φεβρουάριο της φετινής χρονιάς, το πρώην στέλεχος της PlayStation, Shuhei Yoshida, είχε δηλώσει ότι το να μεταφέρεις αποκλειστικά βιντεοπαιχνίδια του PlayStation στο PC, είναι σχεδόν σαν να τυπώνεις χρήματα και προσφέρει μια ευκαιρία για επένδυση σε νέους τίτλους.
11 Jun 2025 15:00
Η Sony απέλυσε 40 developers από την εταιρία ανάπτυξης του Days Gone.



Η Bend Studio, η εταιρία ανάπτυξης του Days Gone, ήρθε αντιμέτωπη με απολύσεις από την Sony.

Περίπου το ένα τρίτο της ομάδας της first-party εταιρίας ανάπτυξης της PlayStation απολύθηκε, έπειτα από την πρόσφατη ακύρωση ενός αδημοσίευτου live service project. Ωστόσο, η Sony επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία εργάζεται σε ένα νέο τίτλο και ότι παραμένει σίγουρη για το μέλλον και τη δημιουργική της κατεύθυνση.

Ένας εκπρόσωπος της Sony, συνομίλησε με το Kotaku μέσω email και δήλωσε συγκεκριμένα: “Η Bend Studio, νωρίτερα φέτος, ολοκλήρωσε την ανάπτυξη μιας ιδέας για live service. Έπειτα από προσεκτική σκέψη, επιλέξαμε να μην προχωρήσουμε με αυτό. Καθώς η ομάδα μετατοπίζει την προσοχή της στο επόμενο project, προβήκαμε σε στρατηγικές αλλαγές για να θέσουμε την εταιρεία σε μια πορεία μακροπρόθεσμης επιτυχίας. Στο πλαίσιο αυτής της μετάβασης, πραγματοποιήθηκε μείωση του προσωπικού. Αυτή η απόφαση δεν πάρθηκε εύκολα και είμαστε εξαιρετικά ευγνώμονες για τη σημαντική συνεισφορά όλων όσοι επηρεάστηκαν. Η Bend Studio αποτελεί πολύτιμο κομμάτι των PlayStation Studios εδώ και δεκαετίες και παραμένουμε σίγουροι για το μέλλον και τη δημιουργική του κατεύθυνση.”

Όπως ανέφερε πρώτο το Bloomberg , στην εταιρεία με έδρα το Όρεγκον απολύθηκαν σήμερα περίπου 40 developers. Το project στο οποίο εργάζονταν ακυρώθηκε νωρίτερα φέτος, στο πλαίσιο ενός ξεκαθαρίσματος των εσωτερικών live service projects, περιλαμβανομένου και ενός online spin-off του God of War από την Bluepoint Games. Ο senior animator Robert Morrison δήλωσε στο X: “Η Bend Studio απέλυσε αρκετό κόσμο σήμερα. Ήμουν και εγώ ανάμεσα σε αυτούς. Έκανα το καλύτερο που μπορούσα. Ελπίζω να βρω μια νέα ομάδα να ενταχθώ.”

Bend Studio laid off a bunch of people today. I was a part of the layoffs. I did my best. Hopefully I can find a new team to join.

— Robert Morrison (@RobertAnim8er) June 10, 2025


Η Bend Studio είναι γνωστή κυρίως για τη σειρά Syphon Filter κατά τις εποχές των PS1 και PS2, ενώ στη συνέχεια έφτιαχνε εκδόσεις αποκλειστικών τίτλων της Sony για φορητές κονσόλες, όπως τα Resistance και Uncharted. Μετά από όλα αυτά, τελικά δημιούργησε το Days Gone το 2019, ένα open world παιχνίδι με Zombies που σημείωσες υψηλές πωλήσεις. Το open world αυτό δεν έλαβε τόσο υψηλές κριτικές όσο άλλοι τίτλοι της PlayStation, αλλά είχε εμπορική επιτυχία.

Παρόλο που οι υποστηρικτές του, ζητούσαν sequel, το στούντιο δεν έχει κάνει κάποια νέα κυκλοφορία από τότε. Το Days Gone έλαβε έκδοση για το PS5 νωρίτερα φέτος, αλλά παραμένει κατά τα άλλα ανενεργό, καθώς η Bend Studio εργαζόταν, σύμφωνα με αναφορές, πάνω σε ένα νέο IP τίτλο. Screenshots που διέρρευσαν, έδειχναν το ακυρωμένο project να είναι ένα online multiplayer loot shooter, αλλά ποτέ δεν δόθηκαν επίσημες λεπτομέρειες στη δημοσιότητα.

Οι απολύσεις στην Bend Studio είναι το πιο πρόσφατο χτύπημα από τα ίδια τα χέρια της Sony, στην προσπάθειά της να στραφεί σε live service παραγωγές κατά τη γενιά του PS5. Αυτή η στρατηγική, την έχει αφήσει εντυπωσιακά φτωχή σε μεγάλους τίτλους εσωτερικής παραγωγής, με παραδείγματα ακυρωμένων spin-offs να περιλαμβάνουν το Twisted Metal και το The Last of Us. Μάλιστα, η κυκλοφορία του Concord πήγε τόσο άσχημα που η Sony επέστρεψε τα χρήματα στους αγοραστές και έκλεισε την εταιρία ανάπτυξης που είχε εξαγοράσει λίγα μόλις χρόνια πριν.
13 May 2025 21:00
Marvel 1943: Rise of Hydra: Περίοδος κυκλοφορίας



Το Marvel 1943: Rise of Hydra αναβάλλεται και δεν θα κυκλοφορήσει το 2025.

Η εταιρεία ανάπτυξης Skydance ανακοίνωσε ότι το Action game θα κυκλοφορήσει πλέον στις αρχές του 2026. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Αφιερώνοντας αυτόν τον επιπλέον χρόνο, θα μπορέσουμε να προσθέσουμε περισσότερη λεπτομέρεια, εξασφαλίζοντας ότι θα σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία, αντάξια του οράματός μας. Έχουμε συναρπαστικά πράγματα να δείξουμε και ανυπομονούμε να τα μοιραστούμε σύντομα". Το Marvel 1943: Rise of Hydra διαδραματίζεται εν μέσω του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Πρόκειται για μια πρωτότυπη ιστορία από την Amy Hennig (γνωστή από το Uncharted) και την εταιρεία ανάπτυξής της, Skydance New Media, με πρωταγωνιστές τον Captain America, τον Black Panther και τους συμμάχους τους, που προσπαθούν να απελευθερώσουν το Παρίσι από τις δυνάμεις του Άξονα.

Αν και οι δύο ήρωες είναι ηγέτες με δική τους πορεία, Captain America και Black Panther συγκρούονται από νωρίς, με τον Βασιλιά της Wakanda και τον πρώτο Avenger να έρχονται σε αντιπαράθεση.

Θα μπορείτε να εξερευνήσετε την κατεχόμενη Γαλλία και μέσα από τους χαρακτήρες:

Gabriel Jones, Αμερικανός στρατιώτης και μέλος των Howling Commandos

Nanali, κατάσκοπος από τη Wakanda ενσωματωμένη στο Παρίσι

Η εκδοχή του Captain America στο Action game είναι ένας νεαρός Steve Rogers, ενώ πίσω από τη στολή του Wakanda βρίσκεται ο Azzuri, ο παππούς του T’Challa. Το Marvel 1943: Rise of Hydra αναπτύσσεται με Unreal Engine 5, ενώ χρησιμοποιεί και το MetaHuman Animator της Epic Games για ρεαλιστικές εκφράσεις προσώπου.

Σε post της Marvel αποκαλύφθηκε και το καστ του Action game:

Drew Moerlein ως Captain America / Steve Rogers

Khary Payton ως Black Panther / Azzuri

Marque Richardson ως Gabriel Jones

Megalyn Echikunwoke ως Nanali

Joel Johnstone ως Howard Stark

Το Marvel 1943 αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά το 2022 και είναι ένα από τα πολλά Marvel games που βρίσκονται υπό ανάπτυξη. Η Arkane Lyon εργάζεται πάνω στο Blade, ενώ η EA ετοιμάζει games με πρωταγωνιστές τον Iron Man, τον Black Panther και έναν μυστηριώδη Marvel ήρωα.

Το Marvel 1943: Rise of Hydra θα κυκλοφορήσει το 2026 σε PC, PS5 και Xbox Series X/S.
09 Apr 2025 04:00
Neil Druckmann: «Δεν ένιωσα ποτέ άνετα με τα games που ηγήθηκα, εκτός από το Uncharted 2: Among Thieves»



Ο Neil Druckmann είναι ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα στη gaming βιομηχανία, έχοντας γράψει και σκηνοθετήσει games από επιτυχημένες σειρές όπως The Last of Us και Uncharted, αλλά, όπως αποκάλυψε ο ίδιος, δεν αισθάνεται πάντα σίγουρο ς για το έργο του κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης – με μία εξαίρεση.

Μιλώντας στο DICE Summit , ο Druckmann δήλωσε ότι μόνο με το Uncharted 2: Among Thieves του 2009 ένιωσε «σίγουρος» καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας. Ο Druckmann είπε: «Σε κάθε άλλο project που ηγήθηκα, ήμουν σίγουρος σε πολλές στιγμές ότι δεν θα τα καταφέρναμε. Πρέπει απλώς να ξεπεράσεις αυτό το συναίσθημα».

Ένας βασικός λόγος που του δημιουργεί άγχος είναι το μέγεθος κάθε project, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού των ατόμων στην ομάδα και των υψηλών προϋπολογισμών. Ο Druckmann εξήγησε: «Υπάρχει όλη αυτή η πίεση. Δεν υπάρχει κάποια φόρμουλα επιτυχίας. Δεν μπορείς ποτέ να την εγγυηθείς. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να ακολουθήσεις το ένστικτό σου, να ακούσεις τις συμβουλές της ομάδας και να εμπιστευτείς τη διαδικασία».

Όσον αφορά τη διαδικασία της Naughty Dog, ο Druckmann εξήγησε ότι η εταιρεία εργάζεται συλλογικά, δοκιμάζει ιδέες ξανά και ξανά και απορρίπτει τις πρώτες εκδοχές. Ο ίδιος είπε: «Γνωρίζουμε ότι η πρώτη μας ιδέα δεν είναι ποτέ η καλύτερη. Πρέπει να φτάσουμε στην έβδομη για να έχουμε κάτι πραγματικά ενδιαφέρον και μοναδικό. Οι πρώτες ιδέες είναι κάτι που έχεις ξαναδεί. Έτσι αρχίζεις να σκάβεις βαθύτερα. Ξέρουμε ότι θα χρειαστεί να πετάξουμε δουλειά στα σκουπίδια. Αυτό είναι μέρος της διαδικασίας μας. Μερικές φορές μπορεί να είναι απογοητευτικό για την ομάδα, αλλά έτσι ξεπερνάς τις αμφιβολίες σου. Οι αμφιβολίες θα υπάρχουν πάντα».

Ο Druckmann αναφέρθηκε επίσης στη σημασία ενός αυστηρού προγράμματος, ακόμα κι αν ο ίδιος δεν απολαμβάνει να το ακολουθεί λέγοντας: «Το χρειάζομαι. Η ομάδα το χρειάζεται επίσης, γιατί – δεν είναι κάτι μοναδικό για μένα, έτσι λειτουργεί η Naughty Dog. Είμαστε τελειομανείς. Χωρίς πρόγραμμα, θα συνεχίζαμε να βελτιώνουμε ασταμάτητα».

Αυτή τη στιγμή, ο Druckmann είναι ο director στο νέο video game της Naughty Dog, με τίτλο Intergalactic: The Heretic Prophet, ενώ παράλληλα μπορεί να εργάζεται και στο The Last of Us Part III. Πέρα από τα games, συνεργάστηκε με τον Craig Mazin για τη δεύτερη σεζόν του The Last of Us, η οποία θα κάνει πρεμιέρα στο HBO τον Απρίλιο.
08 Apr 2025 13:00
Ο Neil Druckmann δήλωσε ότι δεν έχει την αυτοπεποίθηση να προετοιμάζει sequels για τα games που φτιάχνει



Ο Neil Druckmann δήλωσε ότι δεν έχει την αυτοπεποίθηση να προετοιμάζει sequels για τα games που φτιάχνει.

Συγκεκριμένα στο πρόσφατο DICE, ο Cory Barlog της Santa Monica Studio (God of War) ρώτησε τον Druckmann: Πως αντιμετωπίζετε εσύ και η ομάδα σου της ανάπτυξη των χαρακτήρων σε πολλαπλά games; Ο Barlog δήλωσε ότι χρησιμοποιεί την μέθοδο του πίνακα του Charlie Day από το Its Always Sunny in Philadelphia. Ο Druckamm όμως δήλωσε ότι ποτέ δεν σκέφτεται πολλαπλά games: "Το παιχνίδι που βρίσκεται μπροστά μας, μας απορροφάει. Πιστεύω ότι το γρουσουζεύεις αρχίσεις να σκέφτεται το sequel όταν δουλεύεις πάνω στο πρώτο παιχνίδι. Οπότε όταν έφτιαχνα το The Last of Us Part II, σίγουρα. Κάθε τόσο σου έρχεται μία ιδέα για το που μπορεί να πάει αν υπάρξει η ευκαιρία να κάνουμε ακόμα ένα. Όμως το δικό μου σκεπτικό είναι: Αν δεν κάνω ποτέ ένα ακόμα; Δεν θα κρατήσω κάποια ιδέα για το μέλλον. Αν είναι ωραία ιδέα θα κάνω ότι μπορώ για να την βάλω εδώ."

Όταν έρχεται ένα sequel τότε ο Druckmann κοιτάει τι έχει ήδη κάνει η ομάδα και αποφασίζει που θα πάνε η χαρακτήρες και η ιστορία: "Και σκέφτομαι ότι δεν μπορούνε να πάνε κάπου, οπότε θα τους σκοτώσουμε. Σχεδόν αστειεύομαι αλλά απλώς βρίσκουμε το επόμενο παιχνίδι. Όταν φτιάχναμε το Uncharted 1 δεν είχαμε ιδέα ότι θα κάναμε τη σκηνή με το τρένο στο Uncharted 2 ή το που θα βρισκόταν ο Nathan Drake. Το βρήκαμε όταν φτιάχναμε το Uncharted 2. Το ίδιο έγινε όταν φτιάχναμε το Uncharted 3 και όταν δουλεύαμε στο Uncharted 4. Σκεφτόμασταν: Πως δεν θα επαναληφθούμε; Που αλλού θα μπορούσε να πάει αυτός ο χαρακτήρας; Τι άλλο θα μπορούσε να τον φέρει πίσω στην περιπέτεια; Και πρέπει να βρούμε μία νέα απάντηση. Και αν δεν βρούμε νέα απάντηση αναρωτιόμαστε είναι αυτός ο σωστός χαρακτήρας; Είναι αυτό το σωστό παιχνίδι για να δουλέψουμε; Ή μήπως είναι η ώρα να βρούμε κάτι καινούργιο;"

Ο Barlog θεωρεί ότι το να βρίσκει συνδέσεις σημερινών games με κάτι στο οποίο είχε δουλέψει μία δεκαετία πριν είναι κάτι μαγικό, αλλά έχει αρκετό στρες: "Είναι σίγουρα το πιο ανθυγιεινό πράγμα επειδή είναι πολύ στρεσογόνο να προσπαθείς να ενώσεις όλα αυτά τα κομμάτια. Επειδή σε περίπου 5 χρόνια συμπεριλαμβάνονται εκατοντάδες άνθρωποι και κάποια στιγμή μία ομάδα ανθρώπων μετακινούνται στο επόμενο project. Αυτές είναι πολλές διαφορετικές προοπτικές και τα γούστα θα σε επηρεάσουν αρνητικά όταν ετοιμάζεις κάτι από νωρίς."

Ο Druckmann απάντησε: "Νομίζω ότι αυτό απαιτεί ένα επίπεδο αυτοπεποίθησης που απλά δεν έχω. Δηλαδή να είναι τόσο πετυχημένο που ξέρω τι θα ακολουθήσει. Θέλω απλά να επικεντρώνομαι στις επόμενες πέντε μέρες, όχι στα επόμενα 10 χρόνια."
03 Apr 2025 21:00
Η Sony ετοιμάζει ταινίες Horizon Zero Dawn και Helldivers 2



Κατά τη διάρκεια του CES 2025 η Sony Pictures ανακοίνωσε ότι ετοιμάζει ταινία Helldivers 2 και η Columbia Pictures βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο παραγωγής ταινίας Horizon Zero Dawn.

Μετά την ακύρωση της σειράς του Netflix, η σειρά Horizon θα αφηγείται την ιστορία της Aloy και το πώς ο κόσμος έφτασε στην κατάσταση που βρίσκεται, την ιστορία δηλαδή του Horizon Zero Dawn. Οι Crunchyroll και Aniplex θα συνεργαστούν για την δημιουργία μίας anime σειράς, βασισμένης στο Ghost of Tsushima.

Θυμίζουμε ότι η Sony έχει ήδη κυκλοφορήσει μεταφορές των Gran Turismo, Twisted Metal, Uncharted και The Last of Us (του οποίου περιμένουμε σύντομα την Season 2).
03 Apr 2025 19:30
Ο ιδρυτής της Naughty Dog αποκάλυψε τα κόστη ανάπτυξης των αρχικών games και τον λόγο εξαγοράς της από την Sony



Ο Andy Gavin, ένας από τους συνιδρυτές της Naughty Dog, εξήγησε γιατί η εταιρεία εξαγοράστηκε από την Sony το 2001.

Σε post του στο LinkedIn, ο Gavin ανέφερε ότι έχει ερωτηθεί "αμέτρητες φορές" γιατί η Naughty Dog πήρε αυτή την απόφαση, και η απάντηση αφορά το αυξανόμενο κόστος ανάπτυξης. Σύμφωνα με τον Gavin , όταν η Naughty Dog ξεκίνησε να δημιουργεί games τη δεκαετία του 1980, τα κόστη ανάπτυξης ήταν "διαχειρίσιμα", με τα games των αρχών της δεκαετίας του '80 να κοστίζουν περίπου 50.000 δολάρια το καθένα. Για το Rings of Power του 1992, η εταιρεία ξόδεψε περίπου 100.000 δολάρια. Ωστόσο, για το πρώτο Crash Bandicoot, το κόστος αυξήθηκε στα 1,6 εκατομμύρια δολάρια, ενώ το Jak and Daxter (2001) κόστισε 15 εκατομμύρια δολάρια ή και περισσότερα. Λίγα χρόνια αργότερα, το κόστος ανάπτυξης του Jak 3 ανήλθε μεταξύ 45 και 50 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η Naughty Dog χρηματοδοτούσε ανεξάρτητα όλα τα games της εκείνη την εποχή, και το άγχος για τη χρηματοδότηση αυτών των διαρκώς αυξανόμενων προϋπολογισμών "ανεξάρτητα" έγινε δυσβάσταχτο. Ο Gavin ανέφερε ότι το αυξανόμενο κόστος ανάπτυξης είναι ένα "συστημικό ζήτημα" που εξακολουθεί να υπάρχει στη gaming βιομηχανία. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Οι δημιουργοί σχεδόν ποτέ δεν έχουν τους πόρους να χρηματοδοτήσουν μόνοι τους τα games τους, κάτι που δίνει στις εταιρείες ανάπτυξης τεράστια επιρροή".

Η Naughty Dog εξαγοράστηκε από Sony όχι μόνο για να εξασφαλίσει το οικονομικό της μέλλον, αλλά και για να μπορέσει να δημιουργήσει τα καλύτερα δυνατά games "χωρίς να συνθλίβεται από το βάρος των αυξανόμενων εξόδων και τον παραλυτικό φόβο ότι ένα λάθος θα κατέστρεφε τα πάντα". Κλείνοντας δήλωσε: "Αναδρομικά, ήταν η σωστή απόφαση. Τα AAA games έχουν γίνει ακόμα πιο ακριβά από τότε. Σήμερα, τα μεγάλα games μπορούν εύκολα να κοστίσουν 300, 400 ή ακόμα και 500 εκατομμύρια δολάρια για να αναπτυχθούν. Θα μπορούσαμε να τα καταφέρουμε; Ίσως. Αλλά η πώληση, στον σωστό αγοραστή, έδωσε στη Naughty Dog τη σταθερότητα που χρειαζόταν για να ευδοκιμήσει και να συνεχίσει να δημιουργεί τα games που πάντα ονειρευόμασταν!"

Ο Gavin αποχώρησε από τη Naughty Dog το 2004, πριν από την κυκλοφορία των σειρών Uncharted και The Last of Us. Ο άλλος συνιδρυτής της εταιρείας, Jason Rubin, επίσης δεν είναι πλέον στην εταιρεία. Ο Gavin δεν είναι ο μόνος βετεράνος της βιομηχανίας που μιλά για το αυξανόμενο κόστος. Ο πρώην πρόεδρος της Sony, Shawn Layden, έχει δηλώσει ότι η αγορά των AAA games δεν είναι βιώσιμη, εν μέρει λόγω του αυξανόμενου κόστους ανάπτυξης.

Σήμερα, η Naughty Dog διευθύνεται από τον Neil Druckmann, ο οποίος είναι πρόεδρος της εταιρείας. Είναι επίσης ο σεναριογράφος του επόμενου Action game της Naughty Dog, Intergalactic: The Heretic Prophet. Επιπλέον, ο Druckmann παραμένει ενεργός στην τηλεοπτική σειρά The Last of Us του HBO και ενδεχομένως στο The Last of Us: Part III.
01 Apr 2025 18:00
Ένας από τους λόγους αποχώρησης του Shawn Layden από την Sony ήταν η στροφή της προς τα live service games



Ένας από τους λόγους αποχώρησης του Shawn Layden από την Sony ήταν η στροφή της προς τα live service games.

Συγκεκριμένα ο Layden δήλωσε: "Για να είμαι ειλικρινής, η εταιρεία έπαιρνε μερικές στρατηγικές αποφάσεις για το που θα πάνε την πλατφόρμα στο μέλλον με μεγάλη έμφαση στα live service, τις συνδρομές, τα συνεχόμενα έσοδα κλπ που δεν ήταν της ειδικότητάς μου. Εγώ έφτιαχνα πράγματα όπως τα God of War, Spider-Man, The Last of Us, Uncharted και Horizon. Δεν είχα το όραμα ή την ενέργεια να προσπαθήσω να μπω σε αυτή την νέα εποχή των live service και μου φάνηκε καλή στιγμή να αποχωρήσω από τη Sony μετά από 32 χρόνια". Ο Layden ήταν επικεφαλής των PlayStation Studios από το 2014 και αποχώρησε το 2019, ένα χρόνο πριν την κυκλοφορία του PS5. Αντικαταστάτης του ήταν ο Jim Ryan, ο οποίος αποχώρησε με τη σειρά του το 2024.

Η στροφή της Sony προς τα live service (ευτυχώς) δεν προχώρησε ιδιαίτερα διότι παρά την μεγάλη επιτυχία του Helldivers 2, υπήρξαν μεγάλες αποτυχίες, όπως το Concord αλλά και πολλές ακυρώσεις άλλων multiplayer projects, όπως τα The Last of Us, God of War και Twisted Metal. Τα μόνα δύο γνωστά projects που θα κυκλοφορήσουν είναι τα Fairgame$ και Marathon.
01 Apr 2025 15:30
Intergalactic: The Heretic Prophet: Περίοδος κυκλοφορίας



Το Intergalactic: The Heretic Prophet, που ανακοινώθηκε πρόσφατα, δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει πριν από το 2027 το νωρίτερο.

Ο δημοσιογράφος του Bloomberg, Jason Schreier, ανέφερε στο ResetEra ότι, εκτός από το επόμενο Witcher, και το Intergalactic: The Heretic Prophet αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2027 το νωρίτερο. Στο ίδιο thread, ο Schreier διόρθωσε έναν σχολιαστή σχετικά με τα όσα είπε στα Game Awards, καθώς υπήρξε παρανόηση πως υπονόησε ότι και τα δύο games θα κυκλοφορούσαν το 2026. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Είμαι σίγουρος ότι είπα πως και τα δύο ήταν πολύ πρώιμα teasers. Κανένα από αυτά τα games δεν θα κυκλοφορήσει την επόμενη χρονιά."

Αν το Intergalactic καταλήξει αποκλειστικά στο PS6, τότε η Naughty Dog θα έχει παραλείψει εντελώς την PS5 γενιά σε ό,τι αφορά νέα games. Μέχρι στιγμής, η εταιρεία έχει κυκλοφορήσει μόνο ports, remasters και remakes, όπως: The Last of Us Part II, Uncharted: Legacy of Thieves Collection, The Last of Us Part I,The Last of Us Part II Remastered Στην καλύτερη περίπτωση, το Intergalactic θα μπορούσε να είναι cross-gen τίτλος, δηλαδή διαθέσιμο τόσο για PS5 όσο και για PS6.

Η Naughty Dog δήλωσε για το Action-Adventure: "Το Intergalactic διαδραματίζεται χιλιάδες χρόνια στο μέλλον και τοποθετεί τους παίκτες στον ρόλο της Jordan A. Mun, μιας επικίνδυνης κυνηγού επικηρυγμένων που καταλήγει παγιδευμένη στον πλανήτη Sempiria, έναν απομακρυσμένο κόσμο, του οποίου η επικοινωνία με το υπόλοιπο σύμπαν διεκόπη εδώ και εκατοντάδες χρόνια. Η Jordan θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσει όλες τις δεξιότητες και την ευφυΐα της, αν ελπίζει να γίνει το πρώτο άτομο εδώ και πάνω από 600 χρόνια που θα καταφέρει να αποδράσει από την τροχιά του."

Η Naughty Dog αποκάλυψε το Intergalactic: The Heretic Prophet στα The Game Awards 2024. Το Action-Adventure διαθέτει ένα εντυπωσιακό καστ, που περιλαμβάνει: Tati Gabrielle (Uncharted) ως Jordan A. Mun, Kumail Nanjiani (Eternals) ως Colin Grave,Tony Dalton (Hawkeye), Ashley Scott & Troy Baker (The Last of Us) σε άγνωστους ρόλους
Displaying 1 - 15 out of 2184 results.