Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Search Results (Searched for: Playstation)

09 Aug 2025 00:30
Η Battlefield 6 open beta είναι γεμάτη cheaters!



Η Battlefield 6 open beta αντιμετωπίζει προβλήματα με cheaters, σύμφωνα με βίντεο και με σχόλια στα social media.

Οι cheaters μπορούν και βλέπουν τους άλλους παίκτες...μέσα από τοίχους, ανεξάρτητα από το που βρίσκονται στο χάρτη. Χρησιμοποιούν ESP, aimbots και ραντάρ! Τα πάντα όλα.

Η ελληνικής παραγωγός του Battlefield 6, Alexia Christofi, απάντησε σε social media post του ItsHapa, λέγοντας ότι η ομάδα γνώριζε το exploit και ότι πίστευε ότι ο "παίκτης έχει ήδη ban".

?CONFIRMED: Cheats are already working in Battlefield 6.

This footage proves CHEATS are FULLY FUNCTIONAL on Day 1 of Early Access Beta. pic.twitter.com/j9WSyWPEI1

— ItsHapa (@ItsHapa) August 7, 2025


Η EA χρησιμοποιεί την τεχνολογία Secure Boot για την έκδοση για PC, η οποία απαιτεί από τους παίκτες να τροποποιήσουν τις βασικές ρυθμίσεις του PC στο οποίο θα παίζουν.

Το Battlefield 6 πρόκειται να κυκλοφορήσει στις 10 Οκτωβρίου σε Xbox Series X|S, PlayStation 5 και PC.
08 Aug 2025 13:30
Lego Party: Ημερομηνία κυκλοφορίας



Κατά τη διάρκεια του φετινού Summer Game Fest, η SMG Studio, η Lego Group και η Frictions ανακοίνωσαν το νέο τους party game, Lego Party. Λίγο αργότερα, αποκαλύφθηκαν οι πέντε αποκλειστικές φιγούρες Lego που θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν όσοι κάνουν προπαραγγελία. Τώρα, η SMG Studio γνωστοποίησε την ημερομηνία κυκλοφορίας του.

Το Lego Party θα κυκλοφορήσει για PC, PlayStation 5, Xbox Series X/S, PlayStation 4, Xbox One και Nintendo Switch στις 30 Σεπτεμβρίου. Η ανακοίνωση συνοδεύτηκε από νέο trailer. Το Lego Party είναι εμπνευσμένο από τα Mario Party της Nintendo και ακολουθεί παρόμοια φόρμουλα. Μέχρι τέσσερις παίκτες μπορούν να ταξιδέψουν σε τέσσερα διαφορετικά επίπεδα εμπνευσμένα από τα Lego Ninjago, Lego Pirates και Lego Space. Περιλαμβάνει 60 minigames, όπως ένα παιχνίδι τύπου «σκοινάκι» με πλοκάμι χταποδιού και έναν αγώνα με μονόκυκλο.

Ορισμένα minigames γίνονται 2vs2, αναγκάζοντας προσωρινές συνεργασίες μεταξύ παικτών, όμως στο τέλος ένας μόνο θα είναι ο νικητής, συγκεντρώνοντας όσο το δυνατόν περισσότερα χρυσά τουβλάκια Lego. Όσοι κάνουν προπαραγγελία μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου θα έχουν 10% έκπτωση, καθώς και τους προαναφερθέντες bonus χαρακτήρες. Παρότι η κυκλοφορία θα είναι κυρίως ψηφιακή, θα διατεθεί και σε φυσική μορφή από την Iam8bit για Nintendo Switch, PlayStation 5 και Xbox Series X/S.

Το Lego Party θα κυκλοφορήσει για PC, PS5, Xbox Series X, PS4, Xbox One και Switch στις 30 Σεπτεμβρίου.
08 Aug 2025 01:00
Θα κυκλοφορήσει εντός του οικονομικού έτους, σύμφωνα με την CFO της Sony



[UPDATE 7: 7/8/25 – Θα κυκλοφορήσει εντός του οικονομικού έτους, σύμφωνα με τηνCFO τηςSony] Οι Bungie και PlayStation πήραν την απόφαση να μετακινήσουν την κυκλοφορία του Marathon από την προγραμματισμένη ημερομηνία στις 23 Σεπτεμβρίου για το επόμενο έτος.

Κατά τη διάρκεια ενός Q&A μετά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του δεύτερου τριμήνου, η οικονομική διευθύντρια της Sony, Lin Tao, απάντησε σε ερωτήσεις όχι μόνο για το Marathon, αλλά και για την ίδια τη Bungie, και φαίνεται πως η εταιρεία ανάπτυξης θα ενσωματωθεί πλήρως στην οικογένεια των PlayStation Studios.

Σύμφωνα με μια φήμη , όταν ρωτήθηκε για την τρέχουσα κατάσταση του Marathon και το αν θα κυκλοφορήσει εντός του οικονομικού έτους (το οποίο λήγει στις 31 Μαρτίου 2026), η Tao δήλωσε μέσω διερμηνέα ότι η εταιρεία "το έχει συμπεριλάβει στις προβλέψεις της" και πως "αναμένει η κυκλοφορία να γίνει εντός του οικονομικού έτους". Ωστόσο, τόνισε πως τα λόγια της δεν αποτελούν επιβεβαίωση, καθώς "δεν έχει υπάρξει ακόμα κάποια επίσημη ανακοίνωση".

Η Tao πρόσθεσε ότι η Sony έχει παρέμβει για να κάνει "τροποποιήσεις στην ανάπτυξη" και ότι είτε η Bungie είτε η PlayStation θα μπορέσουν να ανακοινώσουν τη νέα ημερομηνία κυκλοφορίας του Marathon το φθινόπωρο. Τόνισε επίσης πως, προς το παρόν, η εταιρεία δεν αναμένει ότι το Shooter θα ακυρωθεί. Όσον αφορά την ίδια τη Bungie, η Tao ανέφερε ότι η εταιρεία θα ενσωματωθεί στο οικοσύστημα των PlayStation Studios, μετά από μια περίοδο κατά την οποία της είχε προσφερθεί "ένα πολύ ανεξάρτητο περιβάλλον". Όπως είπε, η διαδικασία είναι "σε εξέλιξη", αλλά ο στόχος είναι η Bungie να γίνει μέρος των PlayStation Studios.

Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Έχουμε περάσει από δομική αναδιάρθρωση, όπως ανακοινώσαμε πέρυσι, οπότε αυτή η ανεξαρτησία γίνεται πλέον λιγότερο έντονη. Η Bungie μεταβαίνει σε ρόλο που την καθιστά περισσότερο μέρος των PlayStation Studios και η ενσωμάτωση προχωρά." Αυτή είναι η πρώτη ενημέρωση για την κατάσταση του Marathon είτε από την Bungie είτε από την PlayStation, από τότε που το Shooter καθυστέρησε στα τέλη Ιουνίου, μετά από φήμες ότι χρησιμοποιήθηκαν κλεμμένα γραφικά στο Shooter.
07 Aug 2025 17:00
Μετά το φιάσκο του Concord, η Sony παραδέχεται: «Η live-service στρατηγική δεν πάει καλά»



Η Sony παραδέχεται πως η στρατηγική της για live-service games δεν εξελίσσεται όπως είχε σχεδιαστεί. Η ομολογία ήρθε από την οικονομική διευθύντρια της Sony, Lin Tao, η οποία σε συνεδρίαση ερωταπαντήσεων με επενδυτές ανέφερε ότι «η μετάβαση προς τα live-service games δεν πηγαίνει ακριβώς ομαλά», κάνοντας ειδική αναφορά στις απογοητευτικές εξελίξεις με το Concord και την πρόσφατη καθυστέρηση του Marathon.

Το όραμα για τη νέα εποχή των live-service games ξεκίνησε φιλόδοξα το 2022 από τον πρώην επικεφαλής της PlayStation, Jim Ryan, ο οποίος είχε ανακοινώσει πως μέχρι το 2026 θα κυκλοφορούσαν 12 νέοι live-service τίτλοι. Η Sony μετέφερε πολλές από τις ομάδες της, γνωστές κυρίως για single-player εμπειρίες, στην ανάπτυξη online multiplayer τίτλων, ενώ δημιούργησε νέα στούντιο και εξαγόρασε τη Bungie για 3,6 δισ. δολάρια. Ωστόσο, τα πρώτα σύννεφα εμφανίστηκαν μετά την αποχώρηση του Ryan το 2023, με δημοσίευμα του Jason Schreier (Bloomberg) να αναφέρει ότι αρκετοί στη Sony ήταν «διστακτικοί» με το ρίσκο του live-service πλάνου. Μέχρι το τέλος του 2023, η Naughty Dog είχε ήδη ακυρώσει το standalone multiplayer της βασισμένο στο The Last of Us, και σύντομα ακολούθησαν: live-service Twisted Metal, multiplayer Spider-Man από την Insomniac, project της London Studio.

Μετά το φιάσκο του Concord, ακολούθησαν απολύσεις, λουκέτα σε στούντιο και νέες ακυρώσεις, συμπεριλαμβανομένων ενός God of War multiplayer από την Bluepoint και ενός project της Bend, η οποία είναι η εταιρεία ανάπτυξης του Days Gone. Η κατάσταση επιδεινώθηκε με τη Bungie, που αντιμετωπίζει προβλήματα διαχείρισης, τοξικότητα στην ηγεσία, καθυστερήσεις, απολύσεις, αγωγές, χαμηλό ηθικό εργαζομένων, κατηγορίες για λογοκλοπή και απογοητευτική πορεία του Destiny 2. Ήδη υπήρχαν φήμες πως αν δεν υπάρξει βελτίωση, η αυτονομία της θα περιοριζόταν, κάτι που τώρα επιβεβαιώθηκε.

Η Lin Tao δήλωσε : «Όταν την εξαγοράσαμε, προσφέραμε στη Bungie ένα πολύ ανεξάρτητο περιβάλλον. Όμως μετά τις μεταρρυθμίσεις που εφαρμόσαμε, αυτή η ανεξαρτησία περιορίζεται. Πλέον μετατρέπεται σε ένα στούντιο εντός των PlayStation Studios. Τότε, τα live-service παιχνίδια ήταν σχεδόν ανύπαρκτα. Σήμερα έχουμε τα Helldivers 2, MLB, Gran Turismo 7 και το Destiny 2 της Bungie, που αποφέρουν σταθερά έσοδα.»

Αναγνώρισε, ωστόσο, ότι υπάρχουν ακόμη πολλά προβλήματα, και πως στόχος είναι να μειωθεί η "σπατάλη πόρων" και να γίνουν οι κυκλοφορίες πιο ομαλές. Ο επικεφαλής των PlayStation Studios, Herman Hulst, είχε δηλώσει νωρίτερα φέτος ότι το στούντιο παραμένει δεσμευμένο στην ανάπτυξη ενός «ποικιλόμορφου και ανθεκτικού χαρτοφυλακίου» live-service τίτλων, με το Fairgames να έρχεται σύντομα. Όσο για το Marathon της Bungie, η κυκλοφορία του είχε καθυστερήσει μετά από αρνητικές αντιδράσεις στο πρώτο του trailer. Η Tao δήλωσε πως το παιχνίδι αναμένεται να κυκλοφορήσει εντός του τρέχοντος οικονομικού έτους, αν και δεν πρόκειται για επίσημη ανακοίνωση: «Αυτή δεν είναι δέσμευση. Δεν υπάρχει ακόμη επίσημη ανακοίνωση. Διορθώνουμε τα προβλήματα και πιστεύουμε ότι θα κυκλοφορήσει. Αν ακυρωθεί, τότε θα πρέπει να αναθεωρηθεί η αποτίμησή του. Προς το παρόν, όμως, αυτό δεν αναμένεται.»
07 Aug 2025 15:30
Το PlayStation 5 ξεπέρασε τα 80,3 εκατομμύρια πωλήσεις ενόψει της πέμπτης του επετείου



Η Sony ανακοίνωσε ότι το PlayStation 5 έχει φτάσει τις 80,3 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως, σχεδόν πέντε χρόνια μετά την κυκλοφορία του, τον Νοέμβριο του 2020.

Η είδηση προέρχεται από την τελευταία τριμηνιαία οικονομική έκθεση της εταιρείας, η οποία αποκαλύπτει επίσης θετικά αποτελέσματα σε όλους τους τομείς της δραστηριότητάς της στο gaming. Συγκεκριμένα, το PS5 πούλησε 2,5 εκατομμύρια κονσόλες στο πρώτο τρίμηνο του 2025, μια μικρή αύξηση σε σχέση με τα 2,4 εκατομμύρια της ίδιας περιόδου πέρυσι. Ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η αύξηση στις πωλήσεις παιχνιδιών για PS5 και PS4, οι οποίες ανήλθαν στα 65,9 εκατομμύρια αντίτυπα, έναντι 53,6 εκατομμυρίων του πρώτου τριμήνου του 2024.

Οι ενεργοί χρήστες του PlayStation Plus έφτασαν τα 123 εκατομμύρια, από 116 εκατομμύρια πέρυσι, ενώ τα έσοδα από DLC άγγιξαν τα 292,6 δισεκατομμύρια γιεν, σημειώνοντας ελαφριά άνοδο σε σχέση με τα 290,8 δισ. του 2024. Συνολικά, η Sony δείχνει να διατηρεί ανοδική πορεία στο gaming, με αυξημένα έσοδα σε hardware, παιχνίδια και ψηφιακό περιεχόμενο. Το PS5 πλησιάζει πλέον σε ρυθμούς πωλήσεων το PS4, παρά τις αρχικές ελλείψεις στην αγορά και το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον των τελευταίων ετών.
06 Aug 2025 11:39 - 06 Aug 2025 11:41
Replied by Christos on topic Godbreakers

Godbreakers



Το Godbreakers είναι ένα multiplayer Roguelike και αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στη χρονιά για PlayStation 5, Xbox Series X/S και PC, ελπίζοντας να αναστρέψει την πρόσφατη τάση των απογοητευτικών κυκλοφοριών από την Thunderful, η οποία μόλις εξαγοράστηκε από την Atari, εν μέσω ενός ακόμη κύματος απολύσεων.

Το Godbreakers είναι ένα Action Third-Person Shooter, όπου μάχεστε σε σύντομα επίπεδα που καταλήγουν σε boss fights σε αρένες. Μπορείτε να παίξετε solo ή σε ομάδες έως και τεσσάρων παικτών, μαζεύοντας loot και αναβαθμίσεις στην πορεία. Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά που το διαφοροποιούν σε ένα υπερκορεσμένο είδος είναι ο μηχανισμός που σας επιτρέπει να εξολοθρεύετε εχθρούς με low health και να κλέβετε τις δυνάμεις τους. Τα one-shot skills προσφέρουν DPS, crowd control και άλλα πλεονεκτήματα, προσθέτοντας μια επιπλέον στρατηγική διάσταση στο συνηθισμένο Roguelike buildcrafting.

Το Godbreakers αναπτύσσεται από την To The Sky, μια νέα ομάδα με επικεφαλής τον πρώην Development Director της EA, Jugo Mirkovic. Η Thunderful,γνωστή από τη σειρά SteamWorld, απέκτησε την εταιρεία στούντιο το 2021. Ο Mirkovic δήλωσε: "Κάναμε πολλές παρουσιάσεις με αυτό το video game. Η αρχική ιδέα παραμένει παρόμοια με αυτή που είχαμε προτείνει, αλλά βρήκαμε τη ροή και το gameplay στην πορεία. Θέλαμε να φτιάξουμε ένα Action, melee, Roguelike. Αυτό παρουσιάσαμε. Αλλά τελικά, προέκυψε κάτι πολύ πιο ρευστό και αυτό μας εξέπληξε ακόμα κι εμάς."

Η εταιρεία τόνισε ότι το Godbreakers εστιάζει κατά κύριο λόγο στο gameplay, και αυτό φαίνεται έντονα στο demo. Η Thunderful είχε κυκλοφορήσει και το Reignbreaker νωρίτερα φέτος, ένα καλοσχεδιασμένο punk Roguelike στο στυλ του Hades, το οποίο όμως δεν κατάφερε να βρει κοινό. Η εταιρεία πίσω από το video game έκλεισε πριν καν αυτό κυκλοφορήσει. Το Lost in Random: The Eternal Die, ένα Roguelike spin-off της γοτθικής περιπέτειας του 2021, είχε επίσης χαμηλές πωλήσεις. Ένα αρνητικό review μάλιστα επαίνεσε το στιλ και το gameplay, αλλά κατηγόρησε την πρόοδο κάθε run ως ρηχή και άνευρη.

Η Thunderful απέδωσε τις τελευταίες απολύσεις της στην αποτυχία του Eternal Die. Ο πρόεδρος της εταιρείας Patrick Svensk είχε δηλώσει: "Είναι δυσάρεστο να πρέπει να εφαρμόσουμε περαιτέρω επιχειρησιακά μέτρα που επηρεάζουν κάποιους συναδέλφους. Ταυτόχρονα, είμαι πεπεισμένος ότι αυτός είναι ο σωστός δρόμος για τη Thunderful ώστε να δημιουργήσει μια αποτελεσματική δομή και να υλοποιήσει τα σχέδια κυκλοφορίας που έχουμε ήδη ανακοινώσει." Μέσα σε αυτό το κλίμα αυξανόμενων χρεών, η Atari ανακοίνωσε ότι αποκτά πλειοψηφικό πακέτο στη Thunderful για μόλις $5 εκατομμύρια. Αυτή η εξαγορά-ευκαιρία έρχεται μετά από χρόνια καλών games, όπως Viewfinder, Planet of Lana, SteamWorld Heist 2, που όμως δεν πούλησαν αρκετά ώστε να καλύψουν τα ρίσκα που πήρε η εταιρεία.

Το Godbreakers θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2025 για PC, PS5 και Xbox Series X/S.




 
Με την πρώτη ματιά, το παιχνίδι φαίνεται πολύ ενδιαφέρον, μου αρέσει το γραφικό του μέρος. Ειλικρινά, έχω κουραστεί λίγο από τα παιχνίδια που βασίζονται στο απόλυτο ρεαλισμό. Θέλω κάτι πιο κοντά σε αυτό το στυλ, ή κάτι σαν το Borderlands.Ευχαριστώ που το μοιράστηκες, ακριβώς σκεφτόμουν τι καινούριο να παίξω και ήδη το κατέβασα.
06 Aug 2025 11:39
Replied by Christos on topic Godbreakers

Godbreakers



Το Godbreakers είναι ένα multiplayer Roguelike και αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στη χρονιά για PlayStation 5, Xbox Series X/S και PC, ελπίζοντας να αναστρέψει την πρόσφατη τάση των απογοητευτικών κυκλοφοριών από την Thunderful, η οποία μόλις εξαγοράστηκε από την Atari, εν μέσω ενός ακόμη κύματος απολύσεων.

Το Godbreakers είναι ένα Action Third-Person Shooter, όπου μάχεστε σε σύντομα επίπεδα που καταλήγουν σε boss fights σε αρένες. Μπορείτε να παίξετε solo ή σε ομάδες έως και τεσσάρων παικτών, μαζεύοντας loot και αναβαθμίσεις στην πορεία. Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά που το διαφοροποιούν σε ένα υπερκορεσμένο είδος είναι ο μηχανισμός που σας επιτρέπει να εξολοθρεύετε εχθρούς με low health και να κλέβετε τις δυνάμεις τους. Τα one-shot skills προσφέρουν DPS, crowd control και άλλα πλεονεκτήματα, προσθέτοντας μια επιπλέον στρατηγική διάσταση στο συνηθισμένο Roguelike buildcrafting.

Το Godbreakers αναπτύσσεται από την To The Sky, μια νέα ομάδα με επικεφαλής τον πρώην Development Director της EA, Jugo Mirkovic. Η Thunderful,γνωστή από τη σειρά SteamWorld, απέκτησε την εταιρεία στούντιο το 2021. Ο Mirkovic δήλωσε: "Κάναμε πολλές παρουσιάσεις με αυτό το video game. Η αρχική ιδέα παραμένει παρόμοια με αυτή που είχαμε προτείνει, αλλά βρήκαμε τη ροή και το gameplay στην πορεία. Θέλαμε να φτιάξουμε ένα Action, melee, Roguelike. Αυτό παρουσιάσαμε. Αλλά τελικά, προέκυψε κάτι πολύ πιο ρευστό και αυτό μας εξέπληξε ακόμα κι εμάς."

Η εταιρεία τόνισε ότι το Godbreakers εστιάζει κατά κύριο λόγο στο gameplay, και αυτό φαίνεται έντονα στο demo. Η Thunderful είχε κυκλοφορήσει και το Reignbreaker νωρίτερα φέτος, ένα καλοσχεδιασμένο punk Roguelike στο στυλ του Hades, το οποίο όμως δεν κατάφερε να βρει κοινό. Η εταιρεία πίσω από το video game έκλεισε πριν καν αυτό κυκλοφορήσει. Το Lost in Random: The Eternal Die, ένα Roguelike spin-off της γοτθικής περιπέτειας του 2021, είχε επίσης χαμηλές πωλήσεις. Ένα αρνητικό review μάλιστα επαίνεσε το στιλ και το gameplay, αλλά κατηγόρησε την πρόοδο κάθε run ως ρηχή και άνευρη.

Η Thunderful απέδωσε τις τελευταίες απολύσεις της στην αποτυχία του Eternal Die. Ο πρόεδρος της εταιρείας Patrick Svensk είχε δηλώσει: "Είναι δυσάρεστο να πρέπει να εφαρμόσουμε περαιτέρω επιχειρησιακά μέτρα που επηρεάζουν κάποιους συναδέλφους. Ταυτόχρονα, είμαι πεπεισμένος ότι αυτός είναι ο σωστός δρόμος για τη Thunderful ώστε να δημιουργήσει μια αποτελεσματική δομή και να υλοποιήσει τα σχέδια κυκλοφορίας που έχουμε ήδη ανακοινώσει." Μέσα σε αυτό το κλίμα αυξανόμενων χρεών, η Atari ανακοίνωσε ότι αποκτά πλειοψηφικό πακέτο στη Thunderful για μόλις $5 εκατομμύρια. Αυτή η εξαγορά-ευκαιρία έρχεται μετά από χρόνια καλών games, όπως Viewfinder, Planet of Lana, SteamWorld Heist 2, που όμως δεν πούλησαν αρκετά ώστε να καλύψουν τα ρίσκα που πήρε η εταιρεία.

Το Godbreakers θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2025 για PC, PS5 και Xbox Series X/S.



 
06 Aug 2025 11:39
Replied by Christos on topic Godbreakers

Godbreakers



Το Godbreakers είναι ένα multiplayer Roguelike και αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στη χρονιά για PlayStation 5, Xbox Series X/S και PC, ελπίζοντας να αναστρέψει την πρόσφατη τάση των απογοητευτικών κυκλοφοριών από την Thunderful, η οποία μόλις εξαγοράστηκε από την Atari, εν μέσω ενός ακόμη κύματος απολύσεων.

Το Godbreakers είναι ένα Action Third-Person Shooter, όπου μάχεστε σε σύντομα επίπεδα που καταλήγουν σε boss fights σε αρένες. Μπορείτε να παίξετε solo ή σε ομάδες έως και τεσσάρων παικτών, μαζεύοντας loot και αναβαθμίσεις στην πορεία. Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά που το διαφοροποιούν σε ένα υπερκορεσμένο είδος είναι ο μηχανισμός που σας επιτρέπει να εξολοθρεύετε εχθρούς με low health και να κλέβετε τις δυνάμεις τους. Τα one-shot skills προσφέρουν DPS, crowd control και άλλα πλεονεκτήματα, προσθέτοντας μια επιπλέον στρατηγική διάσταση στο συνηθισμένο Roguelike buildcrafting.

Το Godbreakers αναπτύσσεται από την To The Sky, μια νέα ομάδα με επικεφαλής τον πρώην Development Director της EA, Jugo Mirkovic. Η Thunderful,γνωστή από τη σειρά SteamWorld, απέκτησε την εταιρεία στούντιο το 2021. Ο Mirkovic δήλωσε: "Κάναμε πολλές παρουσιάσεις με αυτό το video game. Η αρχική ιδέα παραμένει παρόμοια με αυτή που είχαμε προτείνει, αλλά βρήκαμε τη ροή και το gameplay στην πορεία. Θέλαμε να φτιάξουμε ένα Action, melee, Roguelike. Αυτό παρουσιάσαμε. Αλλά τελικά, προέκυψε κάτι πολύ πιο ρευστό και αυτό μας εξέπληξε ακόμα κι εμάς."

Η εταιρεία τόνισε ότι το Godbreakers εστιάζει κατά κύριο λόγο στο gameplay, και αυτό φαίνεται έντονα στο demo. Η Thunderful είχε κυκλοφορήσει και το Reignbreaker νωρίτερα φέτος, ένα καλοσχεδιασμένο punk Roguelike στο στυλ του Hades, το οποίο όμως δεν κατάφερε να βρει κοινό. Η εταιρεία πίσω από το video game έκλεισε πριν καν αυτό κυκλοφορήσει. Το Lost in Random: The Eternal Die, ένα Roguelike spin-off της γοτθικής περιπέτειας του 2021, είχε επίσης χαμηλές πωλήσεις. Ένα αρνητικό review μάλιστα επαίνεσε το στιλ και το gameplay, αλλά κατηγόρησε την πρόοδο κάθε run ως ρηχή και άνευρη.

Η Thunderful απέδωσε τις τελευταίες απολύσεις της στην αποτυχία του Eternal Die. Ο πρόεδρος της εταιρείας Patrick Svensk είχε δηλώσει: "Είναι δυσάρεστο να πρέπει να εφαρμόσουμε περαιτέρω επιχειρησιακά μέτρα που επηρεάζουν κάποιους συναδέλφους. Ταυτόχρονα, είμαι πεπεισμένος ότι αυτός είναι ο σωστός δρόμος για τη Thunderful ώστε να δημιουργήσει μια αποτελεσματική δομή και να υλοποιήσει τα σχέδια κυκλοφορίας που έχουμε ήδη ανακοινώσει." Μέσα σε αυτό το κλίμα αυξανόμενων χρεών, η Atari ανακοίνωσε ότι αποκτά πλειοψηφικό πακέτο στη Thunderful για μόλις $5 εκατομμύρια. Αυτή η εξαγορά-ευκαιρία έρχεται μετά από χρόνια καλών games, όπως Viewfinder, Planet of Lana, SteamWorld Heist 2, που όμως δεν πούλησαν αρκετά ώστε να καλύψουν τα ρίσκα που πήρε η εταιρεία.

Το Godbreakers θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2025 για PC, PS5 και Xbox Series X/S.



 
01 Aug 2025 12:30
Η Microsoft έφτασε σε αποτίμηση τα 4 τρισεκατομμύρια δολάρια μετά τις μαζικές απολύσεις



Η Microsoft πέτυχε κεφαλαιοποίηση αγοράς ύψους 4 τρισεκατομμυρίων δολαρίων, γινόμενη μόλις η δεύτερη εταιρεία στην ιστορία που φτάνει αυτό το ορόσημο. Πλέον βρίσκεται στη δεύτερη θέση παγκοσμίως σε αξία, πίσω μόνο από την Nvidia. Η άνοδος αυτή έρχεται λίγες ημέρες μετά τις μαζικές απολύσεις άνω των 9.000 υπαλλήλων, που περιλάμβαναν μεγάλες περικοπές στο Xbox.

Στην ανακοίνωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, η Microsoft ξεπέρασε τις προσδοκίες των αναλυτών, με έσοδα 76,4 δισεκατομμύρια δολάρια και καθαρά κέρδη 27,2 δισεκατομμύρια δολάρια. Η μετοχή της εκτοξεύθηκε προσωρινά πάνω από το όριο των 4 τρισεκατομμυρίων δολαρίων, πριν υποχωρήσει ελαφρώς. Η τιμή της ανέρχεται περίπου στα 538 δολάρια ανά μετοχή, σημειώνοντας άνοδο 28% από την αρχή του έτους και 163% την τελευταία πενταετία.

Στον χώρο του gaming, η ετήσια συνδρομητική υπηρεσία Game Pass κατέγραψε για πρώτη φορά έσοδα κοντά στα 5 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ 50 εκατομμύρια παίκτες δοκίμασαν το Call of Duty: Black Ops 6. Παράλληλα, η εταιρεία ανέφερε 500 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες στις πλατφόρμες της (κονσόλες, PC, mobile).

Ο CEO Satya Nadella τόνισε ότι η Microsoft είναι «ο κορυφαίος εκδότης» τόσο στο Xbox όσο και στο PlayStation, με τα Xbox games να κυριαρχούν στα charts πωλήσεων του ανταγωνιστή. Παράλληλα, η εταιρεία αυξάνει την επένδυσή της στην τεχνητή νοημοσύνη από 80 σε 120 δισεκατομμύρια δολάρια.
31 Jul 2025 16:30
Razer BlackShark V3 Pro



Η Razer ανακοίνωσε τη νέα σειρά ασύρματων gaming headsets BlackShark V3, με το κορυφαίο μοντέλο BlackShark V3 Pro Wireless Gaming Headset να ξεχωρίζει ως το πρώτο flagship headset της εταιρείας που διαθέτει Active Noise Cancellation (ANC).

Θα κυκλοφορήσει στις 4 Αυγούστου, η Pro έκδοση θα τιμολογείται στα 250 δολάρια και θα διατθέτει εκδόσεις για Xbox, PlayStation και PC. Σημαντικό είναι ότι οι εκδόσεις Xbox όλων των μοντέλων προσφέρουν καθολική συμβατότητα. Μαζί με το Pro κυκλοφόρησαν ήδη και δύο οικονομικότερα μοντέλα: το BlackShark V3 στα 150 δολάρια και το BlackShark V3 X HyperSpeed στα 100 δολάρια. Όλα τα μοντέλα μοιράζονται την ίδια over-ear σχεδίαση, υποστηρίζουν ασύρματη σύνδεση μέσω Bluetooth και ενσύρματη σύνδεση με USB ή 3.5mm, ωστόσο υπάρχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ τους.

Τα V3 και V3 Pro είναι τα πρώτα headsets που χρησιμοποιούν τη νέα τεχνολογία Razer HyperSpeed Wireless Gen-2, η οποία προσφέρει καθυστέρηση αναπαραγωγής μόλις 10ms. Το V3 X HyperSpeed χρησιμοποιεί την προηγούμενη γενιά, στα 2.4GHz με επίσης χαμηλή καθυστέρηση. Το V3 Pro διαθέτει 50mm TriForce Bio-Cellulose ηχεία δεύτερης γενιάς και είναι το μόνο με ANC. Έχει επίσης αποσπώμενο μικρόφωνο HyperClear full-band 12mm. Το απλό V3 περιλαμβάνει ηχεία TriForce Titanium και μικρόφωνο HyperClear super-wideband 9.9mm, ενώ το V3 X HyperSpeed έρχεται με TriForce 50mm ηχεία και καρδιοειδές μικρόφωνο HyperClear 9.9mm.

Όλα τα μοντέλα υποστηρίζουν εικονικό ήχο 7.1 surround, ωστόσο είναι σημαντικό να επιλέξετε την κατάλληλη έκδοση για την πλατφόρμα σας. Οι εκδόσεις PC υποστηρίζουν THX Spatial Audio ή Windows 7.1 surround, οι PlayStation εκδόσεις υποστηρίζουν Tempest 3D Audio του PS5, ενώ οι Xbox εκδόσεις Windows Sonic. Τέλος, η κάθε έκδοση διατίθεται και με ξεχωριστά χρώματα. Τα PC headsets κυκλοφορούν σε μαύρο και λευκό, τα PlayStation σε μαύρο με μπλε λεπτομέρειες και τα Xbox σε μαύρο με πράσινα μαξιλαράκια.
31 Jul 2025 15:30
Τα περισσότερα κορυφαία σε πωλησεις games στο PlayStation ήταν της Microsoft



Κατά το τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου, τα έξι από τα δέκα κορυφαία σε πωλήσεις games για PlayStation στις ΗΠΑ προέρχονταν από την Microsoft, σύμφωνα με δεδομένα του αναλυτή της Circana, Mat Piscatella. Ανάμεσά τους ήταν τα The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered, Doom: The Dark Ages και Minecraft.

Το Forza Horizon 5, που κυκλοφόρησε στο PS5 τον περασμένο Απρίλιο, βρέθηκε στη 2η θέση, πίσω μόνο από το Elden Ring: Nightreign. Νωρίτερα αυτόν τον μήνα είχε αναφερθεί πως ήταν το καλύτερο σε πωλήσεις game του 2025 στο PS5, ξεπερνώντας τα 3 εκατομμύρια αντίτυπα. Αντίθετα, η Sony είχε μόλις δύο games στη δεκάδα: MLB: The Show 25 και Death Stranding 2: On the Beach. Η δεκάδα των κορυφαίων σε πωλήσεις PlayStation games (Απρίλιος-Ιούνιος 2025, ΗΠΑ):

1. Elden Ring: Nightreign (Bandai Namco)

2. Forza Horizon 5 (Microsoft)

3. The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered (Microsoft)

4. MLB: The Show 25 (Sony)

5. Call of Duty: Black Ops 6 (Microsoft)

6. Doom: The Dark Ages (Microsoft)

7. Death Stranding 2: On the Beach (Sony)

8. Indiana Jones and the Great Circle (Microsoft)

9. Minecraft (Microsoft)

10. Assassin’s Creed Shadows (Ubisoft)

Στην πλατφόρμα του Xbox, η λίστα είχε διαφορές, με μόλις τέσσερις τίτλους της Microsoft στη δεκάδα. Εκεί, games όπως το Split Fiction της EA και τα NBA 2K25 και WWE 2K25 της Take-Two βρέθηκαν στις υψηλές θέσεις. Η δεκάδα των κορυφαίων σε πωλήσεις Xbox games (Απρίλιος-Ιούνιος 2025, ΗΠΑ):

1. Elden Ring: Nightreign (Bandai Namco)

2. The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered (Microsoft)

3. The Elder Scrolls Online (Microsoft)

4. Minecraft (Microsoft)

5. NBA 2K25 (Take-Two)

6. WWE 2K25 (Take-Two)

7. Assassin’s Creed Shadows (Ubisoft)

8. PGA Tour 2K25 (Take-Two)

9. Call of Duty: Black Ops 6 (Microsoft)

10. Split Fiction (EA)

Αξίζει να σημειωθεί πως τίτλοι όπως τα Doom: The Dark Ages και Indiana Jones and the Great Circle δεν εμφανίζονται στη λίστα του Xbox, πιθανώς επειδή διατίθενται μέσω Game Pass. Κατά την πρόσφατη ενημέρωση επενδυτών, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Microsoft, Satya Nadella, δήλωσε ότι είναι πλέον ο "κορυφαίος εταιρεία ανάπτυξης" σε Xbox και PlayStation, ενώ αποκάλυψε πως τα ετήσια έσοδα του Game Pass πλησίασαν τα 5 δισ. δολάρια για πρώτη φορά. Παράλληλα, η εταιρεία μετρά 500 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες τον μήνα σε διάφορες πλατφόρμες. Η ανακοίνωση ήρθε λίγες εβδομάδες μετά την απόλυση 9.000 εργαζομένων από τη Microsoft. Ανάμεσά τους βρέθηκαν developers από τα Everwild της Rare, το Perfect Dark της The Initiative, καθώς και ένα νέο MMORPG της ZeniMax, όλα τα οποία ακυρώθηκαν. Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, ο Nadella είχε δηλώσει ότι "η Microsoft ευημερεί", τονίζοντας εκ νέου τη στρατηγική στροφή της εταιρείας γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη.
30 Jul 2025 16:00
Τα γραφικά του Death Stranding 2 ξεγελάνε το AI και παρακάμπτουν τον έλεγχο ηλικίας στο Ηνωμένο Βασίλειο



To Death Stranding 2: On the Beach έχει εντυπωσιάσει με τα γραφικά του και κατάφερε να ξεγελάσει τον έλεγχο ηλικίας του Reddit και του Discord.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθιερώθηκαν νέοι κανόνες για τη χρήση του Ίντερνετ και αρκετές εφαρμογές ζητάνε πλέον την επιβεβαίωση της ηλικίας των χρηστών. Πέρα από τους συνηθισμένους τρόπους, υπήρχαν πολίτες που χρησιμοποίησαν το πρόσωπο του Sam Porter Bridges προκειμένου να παρακάμψουν τον συγκεκριμένο έλεγχο.

You can use Death Stranding's photo mode to bypass Discord's age verification t.co/o9n0c0lwkI pic.twitter.com/mvYmhZZCVp

— Dany Sterkhov (@DanySterkhov) July 25, 2025


Παρόμοια με άλλα first-party games της PlayStation, το Death Stranding 2 διαθέτει ένα photo mode με πολλές δυνατότητες, το οποίο σας επιτρέπει με εύκολο τρόπο να δώσετε διάφορες πόζες στον πρωταγωνιστή Sam. Ο Hideo Kojima ως game director, χρησιμοποίησε ένα εξελιγμένο σύστημα φωτογράφισης το οποίο αποτελούνταν από δεκάδες κάμερες και μπορούσε να αποτυπώσει τέλεια κάθε μικρή λεπτομέρεια των πραγματικών ανθρώπων πίσω από τους in-game χαρακτήρες. Έτσι, κάποιοι Βρετανοί κατάφεραν απλώς δείχνοντας με την κάμερα του κινητού τους τον Sam, να παρακάμψουν τα συστήματα ασφαλείας.

Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι κάποιες πλατφόρμες ζητάνε και συγκεκριμένες γκριμάτσες και η λειτουργία photo mode προσφέρει αυτή τη δυνατότητα κάνοντας τη διαδικασία ακόμα πιο εύκολη. Σύμφωνα με το The Verge , το Discord και το Reddit χρησιμοποιούν ξεχωριστά συστήματα για την επαλήθευση της ηλικίας και παρόλα αυτά και τα δύο ξεγελάστηκαν πολύ εύκολα. Ταυτόχρονα, σύμφωνα με το PC Gamer , η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου δέχεται έντονη κριτική για αυτά τα νέα μέτρα, χωρίς να δείχνει πρόθεση να τα ανακαλέσει, παρά τις 400.000 υπογραφές από ανθρώπους που ζητάνε να καταργηθούν.
30 Jul 2025 12:00
Godbreakers



Το Godbreakers είναι ένα multiplayer Roguelike και αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στη χρονιά για PlayStation 5, Xbox Series X/S και PC, ελπίζοντας να αναστρέψει την πρόσφατη τάση των απογοητευτικών κυκλοφοριών από την Thunderful, η οποία μόλις εξαγοράστηκε από την Atari, εν μέσω ενός ακόμη κύματος απολύσεων.

Το Godbreakers είναι ένα Action Third-Person Shooter, όπου μάχεστε σε σύντομα επίπεδα που καταλήγουν σε boss fights σε αρένες. Μπορείτε να παίξετε solo ή σε ομάδες έως και τεσσάρων παικτών, μαζεύοντας loot και αναβαθμίσεις στην πορεία. Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά που το διαφοροποιούν σε ένα υπερκορεσμένο είδος είναι ο μηχανισμός που σας επιτρέπει να εξολοθρεύετε εχθρούς με low health και να κλέβετε τις δυνάμεις τους. Τα one-shot skills προσφέρουν DPS, crowd control και άλλα πλεονεκτήματα, προσθέτοντας μια επιπλέον στρατηγική διάσταση στο συνηθισμένο Roguelike buildcrafting.

Το Godbreakers αναπτύσσεται από την To The Sky, μια νέα ομάδα με επικεφαλής τον πρώην Development Director της EA, Jugo Mirkovic. Η Thunderful,γνωστή από τη σειρά SteamWorld, απέκτησε την εταιρεία στούντιο το 2021. Ο Mirkovic δήλωσε: "Κάναμε πολλές παρουσιάσεις με αυτό το video game. Η αρχική ιδέα παραμένει παρόμοια με αυτή που είχαμε προτείνει, αλλά βρήκαμε τη ροή και το gameplay στην πορεία. Θέλαμε να φτιάξουμε ένα Action, melee, Roguelike. Αυτό παρουσιάσαμε. Αλλά τελικά, προέκυψε κάτι πολύ πιο ρευστό και αυτό μας εξέπληξε ακόμα κι εμάς."

Η εταιρεία τόνισε ότι το Godbreakers εστιάζει κατά κύριο λόγο στο gameplay, και αυτό φαίνεται έντονα στο demo. Η Thunderful είχε κυκλοφορήσει και το Reignbreaker νωρίτερα φέτος, ένα καλοσχεδιασμένο punk Roguelike στο στυλ του Hades, το οποίο όμως δεν κατάφερε να βρει κοινό. Η εταιρεία πίσω από το video game έκλεισε πριν καν αυτό κυκλοφορήσει. Το Lost in Random: The Eternal Die, ένα Roguelike spin-off της γοτθικής περιπέτειας του 2021, είχε επίσης χαμηλές πωλήσεις. Ένα αρνητικό review μάλιστα επαίνεσε το στιλ και το gameplay, αλλά κατηγόρησε την πρόοδο κάθε run ως ρηχή και άνευρη.

Η Thunderful απέδωσε τις τελευταίες απολύσεις της στην αποτυχία του Eternal Die. Ο πρόεδρος της εταιρείας Patrick Svensk είχε δηλώσει: "Είναι δυσάρεστο να πρέπει να εφαρμόσουμε περαιτέρω επιχειρησιακά μέτρα που επηρεάζουν κάποιους συναδέλφους. Ταυτόχρονα, είμαι πεπεισμένος ότι αυτός είναι ο σωστός δρόμος για τη Thunderful ώστε να δημιουργήσει μια αποτελεσματική δομή και να υλοποιήσει τα σχέδια κυκλοφορίας που έχουμε ήδη ανακοινώσει." Μέσα σε αυτό το κλίμα αυξανόμενων χρεών, η Atari ανακοίνωσε ότι αποκτά πλειοψηφικό πακέτο στη Thunderful για μόλις $5 εκατομμύρια. Αυτή η εξαγορά-ευκαιρία έρχεται μετά από χρόνια καλών games, όπως Viewfinder, Planet of Lana, SteamWorld Heist 2, που όμως δεν πούλησαν αρκετά ώστε να καλύψουν τα ρίσκα που πήρε η εταιρεία.

Το Godbreakers θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2025 για PC, PS5 και Xbox Series X/S.
29 Jul 2025 22:00
Δωρεάν PS Plus Essential games: Αύγουστος 2025



Η Sony ανακοίνωσε τα δωρεάν PS Plus Essential Games Αυγούστου.

Πρόκειται για τους παρακάτω τίτλους:

Lies of P

DayZ

My Hero: One's Justice 2

[img]images/stories/others/Ps-plus-free-games-august-2025.jpg[/img]

Τα games αυτά θα είναι διαθέσιμα αυτή την Τρίτη 5 Αυγούστου.

Μέχρι τότε μπορείτε να κατεβάσετε τα δωρεάν games Ιουλίου, εφόσον είστε ενεργός συνδρομητής. Τα μεσάνυκτα της Δευτέρας 4 Αυγούστου θα αντικατασταθούν από τα τρία παραπάνω.
29 Jul 2025 21:30
Η Tencent πρότεινε στην Sony την δημιουργία ενός Horizon mobile game



Ο Κινεζικός κολοσσός Tencent πρότεινε στη Sony τη δημιουργία ενός mobile παιχνιδιού Horizon, το οποίο θα επέκτεινε τον κόσμο της σειράς στην Ασία και θα περιλάμβανε multiplayer και στοιχεία games-as-a-service (GaaS), σύμφωνα με δικαστικά έγγραφα.

Λεπτομέρειες της πρότασης περιλαμβάνονται στη μήνυση που κατέθεσε η Sony κατά της Tencent, ισχυριζόμενη ότι το επερχόμενο open-world video game της Tencent, Light of Motiram, αποτελεί αντιγραφή της σειράς Horizon. Η Sony υποστηρίζει πως το Light of Motiram παραβιάζει πνευματικά δικαιώματα και επιδιώκει να αποτρέψει την κυκλοφορία του παιχνιδιού.

Στα έγγραφα, αναφέρεται πως τον Μάρτιο του 2024, η Tencent και η εταιρεία ανάπτυξης Aurora προσέγγισαν τη Sony για να αναπτύξουν ένα νέο Horizon mobile game, με πρόταση που έφερε τον τίτλο "Expanding the Horizon". Το video game θα επέκτεινε τον κόσμο του Horizon στην Ασία, με μια διαφάνεια της πρότασης να αναφέρει πως η Aloy θα λάμβανε “πρόσκληση από την μυστηριώδη Ανατολή” και θα ταξίδευε σε ένα "μακρινό βασίλειο". Υπήρχε επίσης εικόνα της Aloy πάνω στο Σινικό Τείχος, ενώ το video game θα εισήγαγε νέες φυλές εμπνευσμένες από εθνοτικές μειονότητες, καθώς και αισθητική Ανατολικής Ασίας και "mechanimals" εμπνευσμένα από ανατολική μυθολογία, όπως ένα μηχανικό κινέζικο δράκο.

Σύμφωνα με τη Sony, η ομάδα της Aurora Studios αγαπούσε την σειρά, παρουσιάζοντας screenshots από PlayStation Trophies που είχαν κερδίσει παίζοντας Horizon, καθώς και φωτογραφία της ομάδας να παίζει Horizon στην εταιρεία τους. Η Tencent υποστήριζε πως η δημοτικότητα του Horizon στην Κίνα και η φύση του ως open-world RPG το καθιστούσαν ιδανικό για mobile GaaS. Επίσης, πρότεινε να ενσωματωθούν στοιχεία crafting και survival, εξημέρωση ζώων και multiplayer modes, όπως αναφέρεται στη μήνυση.

Η Sony δήλωσε πως κατά τη διάρκεια της συνάντησης, η Tencent δεν αποκάλυψε ότι ήδη ανέπτυσσε το Light of Motiram. Τον Απρίλιο του 2024, η Sony απέρριψε την πρόταση, δηλώνοντας πως παρότι εκτιμά το πάθος και την προσπάθεια της Aurora, δεν θα προχωρούσε σε συνεργασία. Όταν η Tencent ανακοίνωσε το Light of Motiram τον Νοέμβριο του 2024, η Sony ισχυρίζεται ότι το gameplay trailer δεν περιείχε καθόλου τα ανατολίτικα στοιχεία που προτάθηκαν, αλλά αντίθετα αντέγραψε πλήρως το Horizon.

Το Light of Motiram παραμένει διαθέσιμο για wishlist στο Steam, χωρίς να υπάρχει αναφορά στο πότε θα κυκλοφορήσει ενώ αναπτύσσεται από την Polaris Quest που είναι θυγατρική εταιρεία της Tencent.
Displaying 76 - 90 out of 10566 results.