Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Search Results (Searched for: Playstation)

01 Nov 2024 10:47
Sony: "Οι απολύσεις ήταν απαραίτητες για την βιωσιμότητα της επιχείρησης"




Hermen Hulst: “Ήταν αρκετά δύσκολο γιατί τους γνωρίζουμε προσωπικά”.

Ο συνδιευθύνων σύμβουλος της Sony Interactive Entertainment, Hermen Hulst,  προέβη σε δηλώσεις σχετικά με όλα όσα συμβαίνουν στην εταιρεία τους τελευταίους μήνες.

Σε συνέντευξή του ο Hermen Hulst δήλωσε: “Θα πω μερικά πράγματα για αυτό. Είναι καθήκον μας να εξετάσουμε τον προγραμματισμό των πόρων μας και να διασφαλίσουμε ότι λειτουργούμε μια βιώσιμη επιχείρηση. Αυτό είναι μέρος του να είσαι διευθύνων σύμβουλος. Δεν το παίρνουμε ποτέ ελαφρά, γιατί γνωρίζουμε αυτούς τους ανθρώπους προσωπικά, και είναι πολύ κοντά στην καρδιά μας και στις ομάδες και σε καλές εργασιακές ατμόσφαιρες. Αλλά ναι, είχαμε κάποιες απολύσεις”. Ο Hulst συνέχισε λέγοντας ότι η διοίκηση των PlayStation Studios είναι στην πραγματικότητα “πολύ μεγαλύτερη” σήμερα σε αριθμούς απασχόλησης σε σχέση με πριν από πέντε χρόνια.

Η υπεράσπιση του Hulst για τις μεγάλες περικοπές της Sony ακούγεται παρόμοια με όσα είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft Gaming, Phil Spencer, σχετικά με τις δραματικές επιχειρηματικές αλλαγές του Xbox, οι οποίες περιλάμβαναν πάνω από 2.500 απολύσεις το περασμένο έτος και πολλά κλεισίματα σε εταιρείες ανάπτυξης. Τον Μάρτιο, ο Spencer δήλωσε ότι η αρχική σειρά απολύσεων που ανακοινώθηκε τον Ιανουάριο ήταν απαραίτητη για να βοηθήσει το Xbox να γίνει μια κερδοφόρα επιχείρηση μετά την εντυπωσιακή εξαγορά της Activision Blizzard.

Το 2024, όπως και το 2023 πριν από αυτό, υπήρξε σφοδρό για απολύσεις στους developers και το προσωπικό στη Sony, τη Microsoft, τη Ubisoft και πολλές άλλες εταιρείες. Ορισμένες εκτιμήσεις υποδηλώνουν ότι έχουν γίνει περισσότερες από 11.000 απολύσεις στον gaming τομέα μόνο το 2024. Ένας πρώην executive του PlayStation μοιράστηκε πρόσφατα τις σκέψεις του σχετικά με τις περικοπές, υποστηρίζοντας ότι δεν οφείλονται μόνο στη εταιρική απληστία, αλλά είναι μέρος των γενικών μακροοικονομικών συνθηκών. Αυτός ο executive, ο Chris Deering, δέχθηκε σφοδρή κριτική για το ότι δήλωσε ότι οι άνθρωποι που απολύθηκαν μπορούν απλώς να “πάνε στην παραλία για ένα χρόνο”.
01 Nov 2024 10:47
Sony: “Θέλουμε το PS5 Pro να φτάσει τουλάχιστον τα 10 χρόνια κύκλου ζωής”




Ο νέος CEO Hideaki Nishino λέει ότι: “Το PS5 Pro δεν είναι next-gen κονσόλα”.

Ο Hideaki Nishino, ως πλέον διευθύνων σύμβουλος της Sony προέβη σε δηλώσεις σχετικά με το PS5 Pro και τον 10ετή κύκλο ζωής αυτής της γενιάς κονσολών.

Σε συνέντευξή του, ο Nishino δήλωσε ότι είναι χαρούμενος που βλέπει πως οι "πιο αφοσιωμένοι gamers ενδιαφέρονται για το PS5 Pro" και εξέφρασε την πεποίθησή του ότι "και νέοι χρήστες θα επιλέξουν το PS5 Pro." Ο Nishino πρόσθεσε: "Σχεδιάζουμε τα πάντα έχοντας πάντα το επόμενο βήμα στο μυαλό μας. Δεν προχωράμε στο επόμενο βήμα χωρίς να γνωρίζουμε τα δύο επόμενα. Αυτός δεν είναι ο τρόπος που δουλεύουμε, γιατί πρέπει να διασφαλίσουμε ότι ο 10ετής κύκλος ζωής της γενιάς συνεχίζει να υφίσταται."

Το PlayStation 4 Pro κυκλοφόρησε το 2016, μόλις τέσσερα χρόνια πριν από το λανσάρισμα του PlayStation 5. Ωστόσο, η παραγωγή PS4 games συνεχίζεται, πράγμα που σημαίνει ότι ο κύκλος ζωής του έχει φτάσει πλέον τα 11 χρόνια, παρόλο που το PS5 αποτελεί το κύριο επίκεντρο της Sony από το 2020. Σε ερώτηση για το αν η Sony θα περιμένει πραγματικά μέχρι το 2028-2030 για να κυκλοφορήσει το επόμενο PlayStation 6 αν η Microsoft λανσάρει πρώτα μια next-gen κονσόλα Xbox, o Nishino δεν απάντησε, αλλά τόνισε ότι το PlayStation 5 Pro δεν είναι next-gen κονσόλα.

Κλείνοντας ο Nishino δήλωσε: “Ήθελα απλώς να πω ότι το PS5 Pro δεν είναι next-gen κονσόλα. Ανήκει ακόμα στη γενιά του PS5. Το PS5 Pro θα κάνει ό,τι κάνει και το PS5. Είναι, λοιπόν, μια επιλογή για τον καταναλωτή. Αν δουν ότι χρειάζονται καλύτερα γραφικά, θα το επιλέξουν. Έτσι, θέλαμε να παρέχουμε μια επιλογή στους καταναλωτές εντός της ίδιας γενιάς, αυτό κάνουμε”.

Το PS5 Pro θα κυκλοφορήσει στις 7 Νοεμβρίου.
31 Oct 2024 19:51
Η σειρά Call of Duty έχει πουλήσει 500 εκατομμύρια αντίτυπα




Σύμφωνα με την Activision.

Με αφορμή την αρκετά επιτυχημένη κυκλοφορία του Black Ops 6, η Activision ανακοίνωσε στο The Washington Post ότι η σειρά Call of Duty, έχει πλέον πουλήσει πάνω από 500 εκατομμύρια αντίτυπα, από το 2003 μέχρι σήμερα.

Συγκεκριμένα για το Black Ops 6, η Activision δεν αποκάλυψε νούμερα, όμως δήλωσε ότι έκανε το καλύτερο τριήμερο άνοιγμα στην ιστορία της σειράς, σε συνολικό αριθμό παικτών, ωρών gameplay και αριθμό matches. Επιπλέον ο CEO της Microsoft, Satya Nadella, δήλωσε ότι στις 25 Οκτώβριου που ήταν η ημέρα κυκλοφορίας του, το Game Pass είχε ρεκόρ νέων συνδρομητών. Επιπλέον το Call of Duty: Black Ops 6 είχε 60% καλύτερες πωλήσεις στις κονσόλες PlayStation και στο Steam, σε σχέση με το περυσινό Modern Warfare III. Συγκριτικά η σειρά Grand Theft Auto έχει 430 εκατομμύρια αντίτυπα, όμως φυσικά αυτό αναμένεται να αλλάξει με την κυκλοφορία του GTA VI το 2025.



Η Activision ανακοίνωσε επίσης και την ημερομηνία έναρξης της Season 1 του Call of Duty: Black Ops 6 (παρότι είχε φυσικά διαρρεύσει νωρίτερα). Όπως κάθε χρόνο η Season 1 θα φέρει νέα maps, modes και όπλα, στο Multiplayer, στα Zombies και στο Warzone. Με την έναρξη της Season 1, όλα τα όπλα του Black Ops 6, καθώς και το σύστημα κίνησης Omnimovement θα μεταφερθούν και στο Warzone. Το πρώτο mode που θα προστεθεί είναι το Infected, όπου ένας παίκτης γίνεται zombie και όποιον αντίπαλο σκοτώνει, μετατρέπεται και αυτός σε zombie, μέχρι να μην μείνει κάποιος επιζών.

Στο Warzone θα έρθει το νέο map Area 99, στο οποίο βρίσκεται και το αγαπημένο πολλών Nuketown. Το ίδιο το Nuketown θα έρθει πολύ πιο σύντομα από την Season 1 στο Black Ops 6 και συγκεκριμένα αύριο 1η Νοεμβρίου.

Η Season 1 του Black Ops 6 θα ξεκινήσει στις 17 Νοεμβρίου.
31 Oct 2024 19:50
Δωρεάν PS Plus Essential games: Νοέμβριος 2024




Αυτός ο μήνας έχει Action και Racing.

Η Sony έκανε γνωστά τα επόμενα δωρεάν games για τον μήνα Νοέμβριο. Αρχίζοντας από τις 5 Νοεμβρίου, θα μπορείτε να κάνετε download τα παρακάτω 3 games:

Hot wheels Unleashed 2: Turbocharged
Ghostwire: Tokyo
Death Note Killer



Τα παραπάνω 3 games θα είναι διαθέσιμα μέχρι και τις 2 Δεκεμβρίου.
31 Oct 2024 19:49
Η Sony έκλεισε την εταιρεία ανάπτυξης του Concord




Η Firewalk Studios αποτελεί παρελθόν.

Η Sony δήλωσε και επίσημα ότι κλείνει την εταιρεία ανάπτυξης του Concord, Firewalk studios.

Ο Hermen Hulst, διευθύνων σύμβουλος των PlayStation Studios δήλωσε: "Συνεχώς αξιολογούμε τα games μας, ώστε να μπορέσουμε να ικανοποιήσουμε διάφορους μακροπρόθεσμους επιχειρηματικούς στόχους. Ως μέρος της προσπάθειας μας να δυναμώσουμε την Sony Interactive Entertainment, έπρεπε να λάβουμε την αρκετά δύσκολη απόφαση σχετικά με τις Neon Koi και Firewalk Studios. Ξέρω πως αυτά δεν είναι εύκολα νέα, ειδικά για τους συναδέλφους και φίλους που αποχωρούν από την SIE. Και οι δύο αποφάσεις έγιναν με σοβαρή σκέψη και, τελικά, πιστεύουμε ότι είναι οι σωστές για την ενίσχυση της εταιρείας ανάπτυξης".



Το Concord κυκλοφόρησε στα τέλη Αυγούστου, αλλά είχε λιγότερους από 1.000 παίκτες στο Steam και περίπου 25.000 πωλήσεις συνολικά. Οι απολύσεις από το κλείσιμο των Firewalk Studios και Neon Koi της Sony θα οδηγήσουν συνολικά σε απώλεια 210 θέσεων εργασίας. Στη Firewalk, 172 εργαζόμενοι θα χάσουν τις θέσεις τους, ενώ στη Neon Koi θα απολυθούν άλλοι 38.. Σημειώνεται ότι σχεδόν 14.000 θέσεις εργασίας χάθηκαν από απολύσεις το 2024 στη gaming βιομηχανία  σε περίπου 160 εταιρείες.
28 Oct 2024 03:28
Νέο ρεκόρ του DayZ με 500.000 ταυτόχρονους παίκτες




Λόγω του Frostline expansion.

Το DayZ μόλις γιόρτασε τη δεκαετή του επέτειο και φαίνεται πως είναι πιο δημοφιλές από ποτέ, καταγράφοντας έναν νέο υψηλότερο ημερήσιο αριθμό ενεργών παικτών, με πάνω από 500.000 παίκτες.

Το δεύτερο expansion του DayZ, με τίτλο Frostline, προσέλκυσε και επανέφερε εκατοντάδες χιλιάδες παίκτες, με 501.222 να συνδέονται στις 20 Οκτωβρίου: 235.618 στο Steam, 113.897 στο PlayStation και 152.037 στο Xbox. Επιπλέον, το Frostline expansion, έσπασε νέο ρεκόρ ταυτόχρονων παικτών στο Steam, με 78.937 άτομα να συνδέονται ταυτόχρονα. Την ίδια στιγμή, 33.000 χρήστες έπαιζαν στο PlayStation και 36.000 στο Xbox.



Ο υπεύθυνος για το marketing για το DayZ, ο Scott Bowen είπε: "Είμαστε ενθουσιασμένοι που γιορτάζουμε την πρώτη εβδομάδα επιτυχίας του DayZ Frostline, και το οφείλουμε στην απίστευτη κοινότητά μας. Ένα θερμό ευχαριστώ σε κάθε μέλος, από τους παλιούς επιζώντες μέχρι τους νέους παίκτες. Η αφοσίωσή σας και το πολύτιμο feedback σας είναι η κινητήριος δύναμη πίσω από την εξέλιξη του DayZ, και η πρόσφατη αύξηση των παικτών είναι απόδειξη της αντοχής του."
28 Oct 2024 03:27
Τα έσοδα του CEO της Microsoft αυξήθηκαν κατά 63% στα 73 εκατομμύρια δολάρια, παρά τις 2550 απολύσεις




Του Satya Nadella. Λόγω των μεγάλων εσόδων της εταιρείας.

Ο CEO της Microsoft, Satya Nadella, θα κερδίσει το εντυπωσιακό ποσό των 79,1 εκατομμυρίων δολαρίων (περίπου 60,9 εκατομμύρια ευρώ) αυτό το οικονομικό έτος, μια αύξηση 63% από το 2023.

Η μεγάλη αυτή αύξηση στον μισθό και τις μετοχές του Nadella, όπως ανακοίνωσε η Microsoft, έρχεται μετά από ένα θετικό έτος για τα οικονομικά έσοδα της εταιρείας, αλλά και μετά από μια ταραγμένη χρονιά για τους εργαζομένους της. Το 2024, η Microsoft προχώρησε σε δύο μεγάλες απολύσεις: 1900 εργαζόμενοι απολύθηκαν τον Ιανουάριο, ενώ άλλοι 650 εργαζόμενοι από την ομάδα του Xbox απολύθηκαν τον Σεπτέμβριο.

Παρά ταύτα, οι μετοχές της Microsoft αυξήθηκαν, με την αξία της εταιρείας στην αγορά να ξεπερνά τώρα τα $3 τρισεκατομμύρια, καθώς στοχεύει να αξιοποιήσει την άνοδο του AI. Τον Ιούνιο, η Microsoft έκλεισε τρείς εταιρείες της Bethesda, την Arkane Austin, την Tango Gameworks και Alpha Dog - καθώς ο επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer, αναφέρθηκε στην έλλειψη γενικής ανάπτυξης στην αγορά κονσολών.

Στην ετήσια αναφορά της Microsoft για το 2024, που κυκλοφόρησε αυτές τις μέρες, ο Nadella παρουσίασε μια πιο θετική εικόνα, γράφοντας: «Φέρνουμε εξαιρετικά games σε περισσότερους ανθρώπους και σε περισσότερες συσκευές. Με την εξαγορά της Activision Blizzard, που ολοκληρώθηκε τον Οκτώβριο του 2023, προσθέσαμε εκατοντάδες εκατομμύρια παίκτες στο οικοσύστημά μας. Έχουμε πλέον 20 σειρές παιχνιδιών που έχουν αποφέρει πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε συνολικά έσοδα, από τα Candy Crush, Diablo και Halo, μέχρι τα Warcraft, Elder Scrolls και Gears of War. Με το Xbox cloud gaming συνεχίζουμε να καινοτομούμε, προσφέροντας στους παίκτες περισσότερους τρόπους να απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους games - όπου, όποτε και όπως επιθυμούν. Τέλος, φέραμε τέσσερις αγαπημένους τίτλους στο Nintendo Switch και στο PlayStation της Sony για πρώτη φορά, συνεχίζοντας να επεκτείνουμε το περιεχόμενό μας σε νέες πλατφόρμες».
27 Oct 2024 15:38
Διαβάστε το Foamstars Review



Προσωπικά το Foamstars μου είχε κερδίσει το ενδιαφέρων από το πρώτο trailer. Το Splatoon μου άρεσε και αν μπορούσα να παίξω κάτι παρόμοιο με anime χαρακτήρες και ωραία μουσική στο PlayStation εννοείτε πως θα το δοκίμαζα, ειδικά αφού μας δόθηκε δωρεάν μέσω της συνδρομής Ps+.Το gameplay είναι απλό και κάθε χαρακτήρας έχει κάτι δικό του να προσφέρει στην μάχη. Οι χαρακτήρες είναι εντελώς διαφορετικοί με ενδιαφέρων designs και τρελές προσωπικότητες. Το PVE μας επιτρέπει να τους γνωρίσουμε καθώς κατά την διάρκεια των waves μαθαίνουμε την ιστορία τους. Δυστυχώς το story mode αρχικά δεν έχει κατάληξη καθώς αφού ολοκληρώνατε την ιστορία όλων των ηρώων η ιστορία δεν καταλήγε πουθενά. H Season 2 έδωσε ένα τέλος, το οποίο με άφησε εκνευρισμένο. Τα cutscenes που ξεκλειδώνετε τυχαία στο lobby δεν καταλήγουν πουθενά. Τα περισσότερα cosmetics του παιχνιδιού χρειάζονται την χρήση αληθινών χρημάτων είτε στο κατάστημα είτε για το season pass. Το season pass είναι φτηνό, όμως τα skins εκτός του pass κοστίζουν 40+.  Έπειτα τα gamemodes είναι ενδιαφέρων και έχουν πλάκα καθώς διαφέρουν μεταξύ τους, αλλά και από τα gamemodes του Splatoon. Κάθε σαββατοκύριακο από την μέρα κυκλοφορίας του η SONY διοργανώνει τα Festive events τα οποία είναι παρόμοια με τα original με μικρές διαφορές. Το κύριο πρόβλημα το οποίο έχει αναγνωρίσει και αναφέρει η SquareEnix είναι το loading time  το οποίο μερικές φορές υπερβαίνει το κανονικό. Πίστευα πως θα το εφτιάχναν  σύντομα αλλά πήραν τον χρόνο τους, τα microtransactions και τα loading times είναι αρκετά για να σκοτώσουν το παιχνίδι  καθώς ο ανταγωνισμός στο PlayStation είναι πολύ μεγάλος. Το γεγονός πως τώρα το παιχνίδι είναι Free to play μου δείχνει προσωπικά πως χρειάζεται παίκτες για να κρατήσουν το παιχνίδι ζωντανό.
25 Oct 2024 17:19
Οι πόντοι του PlayStation Stars θα διαρκούν ένα χρόνο αντί για δύο




Επιπλέον, δεν θα παίρνετε πόντους από αγορά του PlayStation Plus .

Η Sony ανακοίνωσε διάφορες αλλαγές στο πρόγραμμα ανταμοιβών PlayStation Stars, οι οποίες περιλαμβάνουν τη μείωση της διάρκειας ισχύος των κερδισμένων πόντων σε έναν χρόνο αντί για τους 24 μήνες που ίσχυαν προηγουμένως.

Το PlayStation Stars, το οποίο ξεκίνησε το 2022, αποτελεί μέρος του PS app για τα κινητά και επιβραβεύει τους χρήστες με πόντους βάσει των χρημάτων που ξοδεύουν στο PlayStation Store, καθώς και για την ολοκλήρωση των challenges εντός του app. Οι πόντοι αυτοί μπορούν να εξαργυρωθούν για ψηφιακά rewards, συμπεριλαμβανομένων «συλλεκτικών» αντικειμένων και πιστωτικού υπολοίπου για το PlayStation Store.

Από την 1η Μαρτίου 2025, η Sony θα περιορίσει τους τρόπους με τους οποίους μαζεύετε Stars points που σημαίνει ότι οι πληρωμές για συνδρομητικές υπηρεσίες όπως το PlayStation Plus (είτε για πρώτη φορά είτε για ανανέωση) δεν θα αποφέρουν πλέον Stars points. Επιπλέον, οι κερδισμένοι πόντοι από το PlayStation Stars θα πρέπει πλέον να χρησιμοποιούνται πολύ πιο σύντομα. Από χθες, η Sony μείωσε τον χρόνο λήξης των πόντων από 24 σε 12 μήνες - δηλαδή, όλοι οι συσσωρευμένοι πόντοι πρέπει να εξαργυρώνονται σε ανταμοιβή μέσα σε έναν χρόνο από τη στιγμή που αποκτήθηκαν.
24 Oct 2024 18:04
Με το νέο update του PS5 θα φαίνεται πιο ξεκάθαρα η πρόοδός σας στα Activities




Θα αναφέρετε τι έχετε ξεκινήσει και ολοκληρώσει. 

Με το νέο software update του PS5 θα φαίνεται πιο ξεκάθαρα η πρόοδός σας στα Activities.

Σε κάθε activity θα αναγράφεται In Progress, Not Started ή Completed, ανάλογα με την πρόοδο που έχετε κάνει, ενώ θα κρύβονται και ορισμένα spoilers . Πέρα από τα Activities, στα patch notes αναφέρονται βελτιώσεις στα μηνύματα και το κλασσικό "improved system software performance and stability", που έχει να κάνει με τις γενικές επιδόσεις της κονσόλας.

20 Oct 2024 16:06
Η Sony έχασε δικαστική διαμάχη για να μην πωλούνται third-party add-ons στο PlayStation




Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: «Τα cheats της Datel δεν αλλάζουν το software».

Η Sony έχασε τη μάχη της ενάντια στην πώληση των third-party add-ons για PlayStation games.

Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο απέρριψε τον ισχυρισμό της Sony ότι το Action Replay cheat software, που πωλείται από τη βρετανική εταιρεία Datel, παραβίαζε τα πνευματικά της δικαιώματα. Η Sony υποστήριξε ότι οι βελτιώσεις που παρέχει η Datel χρησιμοποιούν το source code της εταιρείας, κάτι που συνιστά παραβίαση των πνευματικών της δικαιωμάτων σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία. Η υπόθεση οδηγήθηκε αρχικά στα δικαστήρια το 2012.

Σύμφωνα με το EuroNews, οι δικαστές δήλωσαν ότι τα cheats της Datel «δεν αλλάζουν ούτε αναπαράγουν το object code, το source code ή την εσωτερική δομή και οργάνωση του software της Sony, αλλά απλώς αλλάζουν το περιεχόμενο των μεταβλητών που μεταφέρονται προσωρινά από τα games της Sony στη μνήμη RAM της κονσόλας και χρησιμοποιούνται κατά την διάρκεια που τρέχει το video game».

Το δικαστήριο δήλωσε: «Η οδηγία προστατεύει μόνο τη διανοητική δημιουργία όπως αυτή αντανακλάται στο κείμενο του source code και του object code του προγράμματος υπολογιστή. Το Δικαστήριο θεωρεί ότι το περιεχόμενο των μεταβλητών δεδομένων που μεταφέρονται από ένα πρόγραμμα ενός PC στη RAM ενός PC και χρησιμοποιούνται από αυτό το πρόγραμμα κατά την εκτέλεσή του δεν εμπίπτει στην προστασία που προβλέπει η συγκεκριμένη οδηγία, εφόσον το περιεχόμενο αυτό δεν επιτρέπει την αναπαραγωγή ή την επακόλουθη δημιουργία ενός τέτοιου προγράμματος».

Σε μια μη δεσμευτική γνώμη που ετοιμάστηκε για την υπόθεση νωρίτερα φέτος, ο γενικός εισαγγελέας Maciej Szpunar επέμεινε ότι δεν είναι παράνομη η χρήση οποιουδήποτε έργου πνευματικής ιδιοκτησίας με τρόπο που μπορεί να διαφέρει από τις προθέσεις του δημιουργού. Ο Maciej Szpunar είπε: "Ο συγγραφέας ενός αστυνομικού μυθιστορήματος δεν μπορεί να αποτρέψει τον αναγνώστη από το να πηδήξει στο τέλος του μυθιστορήματος για να μάθει ποιος είναι ο δολοφόνος, ακόμα κι αν αυτό θα χαλούσε την απόλαυση της ανάγνωσης και θα κατέστρεφε τις προσπάθειες του συγγραφέα να διατηρήσει την αγωνία".
19 Oct 2024 09:43
FC 25 Update 3 patch notes




Balances και nerfs που αφορούν το gameplay.

Το 3ο update του EA Sports FC 25 είναι πλέον διαθέσιμο για όσους παίζετε σε PS4 και Xbox One, με τις υπόλοιπες πλατφόρμες να ακολουθούν "σύντομα".

Περιλαμβάνει αρκετά αξιόλογα balances και nerfs που αξίζει να γνωρίζετε. Η Electronic Arts αναφέρει: "Το 3ο update είναι πλέον διαθέσιμο για τις εκδόσεις του EA Sports FC 25 για PlayStation 4 και Xbox One και θα είναι σύντομα διαθέσιμο για τις εκδόσεις του PlayStation 5, Xbox Series X/S, PC και Switch".

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε όλες τις αλλαγές .

Παρακάτω θα βρείτε τις μεγαλύτερες προσαρμογές που θα επηρεάσουν το γενικό gameplay.

Έγιναν οι εξής αλλαγές:
• Μειώθηκε η ακρίβεια των First Time Lobbed Through Passes, ειδικά όταν εκτελούνται υπό ακραίες γωνίες. Αυτή η αλλαγή είναι πιο αισθητή για παίκτες με υψηλά Attributes στην πάσα
• Μειώθηκε σημαντικά η πιθανή ακρίβεια των Trivela shots
• Αυξήθηκε σημαντικά το πλάτος της αμυντικής γραμμής για σχηματισμούς με 5 αμυντικούς
• Μειώθηκε η πιθανή ακρίβεια των Driven Passes
• Αυξήθηκε η συχνότητα των επιθετικών τρεξιμάτων για AI παίκτες στους εξής ρόλους: Shadow Striker, Inside Forward Attack, Inside Forward Roaming, Wide Playmaker Attack και Wingbacks σε σενάρια με ανοιχτό χώρο μπροστά τους
• Βελτιώθηκε η λήψη αποφάσεων των AI παικτών όταν εξετάζουν διαγώνια τρεξίματα σε ανοιχτό χώρο και όταν εξετάζουν τρεξίματα σε κοντινό ανοιχτό χώρο
• Βελτιώθηκε η ακρίβεια των σουτ σε περιπτώσεις όπου ο παίκτης δεν πιέζεται και γενικά έχει καθαρή οπτική γωνία προς το τέρμα, συμπεριλαμβανομένων καταστάσεων 1 προς 1 και ανοιχτών γκολ
• Βελτιώθηκε η λήψη αποφάσεων των AI Center Backs όταν προσπαθούν να προσφέρουν μια ασφαλή επιλογή για πάσα
• Βελτιώθηκε η αντίληψη των AI παικτών σε offside καταστάσεις
• Το CPU AI θα δίνει μεγαλύτερη προτεραιότητα στις πάσες κατά την ανάπτυξη του παιχνιδιού, αντί για ντρίμπλα
• Μειώθηκε η ταχύτητα ορισμένων slide tackling animations
• Ελαφρώς αυξημένη ακρίβεια clearances
• Μειώθηκε η ταχύτητα της μπάλας στα Ground Passes και Through Passes σε βροχερό καιρό
19 Oct 2024 09:42
Πρώην πρόεδρος του PlayStation: “To PS6 και το επόμενο Xbox δεν θα πρέπει να παλεύουν για τα teraflops”




Shawn Layden: “Μόνο η AMD βγαίνει κερδισμένη από αυτόν τον πόλεμο”.

Ο πρώην πρόεδρος του PlayStation, Shawn Layden, σχολίασε την κατάσταση των τεχνολογικών εξελίξεων σχετικά με τα games.

Ο Shawn Layden δήλωσε στο Gamescom Asia αυτή την εβδομάδα ότι πιστεύει πως η αυξημένη ισχύς από μόνη της δεν κάνει πλέον τη διαφορά. Πιο συγκεκριμένα είπε: “Βρισκόμαστε στο στάδιο της ανάπτυξης hardware που εγώ αποκαλώ, ‘Μόνο τα σκυλιά μπορούν να ακούσουν τη διαφορά’. Αν παίζετε το video game σας και ο ήλιος μπαίνει από το παράθυρο στην τηλεόρασή σας, δεν βλέπετε καθόλου ray tracing . Πρέπει να είναι εξαιρετικά ιδανικές οι συνθήκες... πρέπει να έχετε μια οθόνη 8K σε σκοτεινό δωμάτιο για να δείτε αυτά τα πράγματα."

Ο Layden συνέχισε λέγοντας ότι η Microsoft και η Sony “παλεύουν για τα teraflops”, αλλά πιστεύει ότι αυτό δεν είναι η σωστή προσέγγιση. Αντί αυτού, θέλει να δει τις εταιρείες να “ανταγωνίζονται στο περιεχόμενο”, γιατί πιστεύει πως οι κονσόλες έχουν “σταματήσει να εξελίσσονται”. Ο πραγματικός νικητής του λεγόμενου πολέμου των κονσολών, είπε ο Layden, είναι η AMD. Οι επεξεργαστές της εταιρείας βοηθούν στην ισχύ τόσο του PS5 όσο και του Xbox Series X|S.

Κοιτώντας προς το μέλλον, μια πρόσφατη φήμη αναφέρει ότι η Sony θα συνεργαστεί ξανά με την AMD για το PS6, μετά από προσπάθεια της Intel να κλείσει μια συμφωνία με τη Sony. Αν και η Sony δεν έχει επιβεβαιώσει επίσημα σχέδια για μια νέα κονσόλα PlayStation, η Microsoft έχει συζητήσει την πρόθεσή της να δημιουργήσει το “μεγαλύτερο τεχνολογικό άλμα” που έχει γίνει ποτέ. Μένει να φανεί τι σημαίνει αυτό στην πράξη, αλλά μια άλλη πρόσφατη φήμη αναφέρει ότι το επόμενο Xbox θα μπορούσε να συνδυαστεί με μια φορητή συσκευή.

Ο Layden κατέληξε λέγοντας: “Αντί η gaming βιομηχανία να επικεντρωθεί σε βελτιώσεις στο gaming hardware, έχει ‘φτάσει στο χείλος του γκρεμού’ όσον αφορά το πως φτιάχνει τα games, και δεν είναι πλέον βιώσιμη. Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να κάνουμε ό,τι κάναμε πριν. Ήρθε η ώρα για μια πραγματική σκληρή επανεκκίνηση στο επιχειρηματικό μοντέλο, μια σκληρή επανεκκίνηση για το τι σημαίνει ο όρος video game.”
19 Oct 2024 09:42
Shawn Layden, πρώην πρόεδρος του PlayStation: "Η δημιουργικότητα στη βιομηχανία έχει καταρρεύσει"




"Το να βασιζόμαστε μόνο σε blockbusters είναι θανατική καταδίκη".

Ο πρώην πρόεδρος του PlayStation, Shawn Layden, δήλωσε ότι η δημιουργικότητα στη gaming βιομηχανία έχει καταρρεύσει και το να βασίζονται οι εταιρίες σε blockbusters είναι θάνατος.

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι εταιρίες επικεντρωνόντουσαν παλιότερα στο πόσο διασκεδαστικό θα είναι ένα video game, παρά στο πόσα έσοδα θα αποφέρει, όμως υπήρχε αρκετά μεγάλο περιθώριο ρίσκου. Για την σημερινή εποχή δήλωσε: "Σήμερα, τα βασικά έξοδα για να φτιάξεις ένα AAA game είναι τριψήφια σε εκατομμύρια. Πιστεύω ότι φυσικά το περιθώριο ρίσκου πέφτει. Και κοιτάς σε sequels, σε αντιγραφές επειδή αυτοί που βάζουν τα χρήματα και τα όρια σκέφτονται: "Λοιπόν, αν το Fortnite έβγαλε τόσα χρήματα σε τόσο χρόνο, η δική μου αντιγραφή του Fortnite θα τα βγάλει σε τόσο χρόνο." Βλέπουμε την κατάρρευση της δημιουργικότητας με συμπτύξεις εταιρειών και υψηλά κόστη παραγωγής."

Ο Layden επίσης δήλωσε ότι το ΑΑ έχει εξαφανιστεί και είναι απειλή για το οικοσύστημα: "Αν μπορούσαμε να δείξουμε λίγο περισσότερο ενδιαφέρον σε αυτά τα πιο χαμηλού budget , αλλά αρκετά δημιουργικά και ασυνήθιστα games… θα ήθελα να το βλέπω περισσότερο. Επειδή αν απλά βασιζόμαστε στα blockbusters για να μας συντηρούν, αυτό είναι θανατική καταδίκη." Επιπλέον είπε ότι τα AA games μπορούν να φέρουν κάτι νέο και μπορούν να αναπτυχθούν πολύ πιο γρήγορα από τα AAA: "Αν μου προτείνεις το AA game σου και στις πρώτες δύο σελίδες γράφει το πώς θα βγάλει χρήματα, έφυγα. Η πρώτη σου σελίδα πρέπει να λέει: "Αυτό το παιχνίδι πρέπει να φτιαχτεί και ορίστε το γιατί". Θέλω να δω αυτή τη φωτιά, Δεν θέλω να μου πουν: Ορίστε ο λογιστής μας που θα σας εξηγήσει το πώς θα βγουν χρήματα"."

Τέλος ο μίλησε για την χρήση του A.I. και τόνισε ότι δεν θα σώσει κάτι: "Η τεχνητή νοημοσύνη υπάρχει στο gaming από τα πρώτα ή δεύτερα games που φτιάχτηκαν ποτέ. Οπότε όλος αυτός ο ενθουσιασμός για το A.I. είναι σχεδόν αστείος. Βλέπω τις χρήσεις του σε συγκεκριμένα σημεία. Αλλά είναι ένα εργαλείο, όχι σωτήρας. Είναι ένα εργαλείο, όπως το Excel. Απλώς σε βοηθάει να επιταχύνεις τις δουλειές σου."

Ο Layden ξεκίνησε να εργάζεται στην Sony του 1987 και υπήρξε πρόεδρος των PlayStation Studios από 2014 ως το 2019. Από το 2022 εργάζεται ως στρατηγικός σύμβουλος στην Tencent.
12 Oct 2024 21:27
Tomb Raider 4-6 Remastered




Ολόκληρο το franchise έφτασε τις 100 εκατομμύρια πωλήσεις.

Η σειρά Tomb Raider γιορτάζει την 28η επέτειό της αυτόν τον μήνα και ανακοινώθηκε η κυκλοφορία των remasters για τα Tomb Raider 4 έως Tomb Raider 6.

Η Aspyr και η Crystal Dynamics ανακοίνωσαν το Tomb Raider 4-6 Remastered, ένα bundle που περιλαμβάνει τα Tomb Raider: The Last Revelation (1999), Tomb Raider: Chronicles (2000), και Tomb Raider: The Angel of Darkness (2003). Κάθε Tomb Raider θα έχει αναβαθμισμένα γραφικά (με δυνατότητα εναλλαγής στην αρχική εμφάνιση για όσους προτιμούν τα κλασικά), σύγχρονες ρυθμίσεις για τα controls, Trophies και Achievements, καθώς και photo mode.



Επιπλέον, επιβεβαιώθηκε ότι η σειρά Tomb Raider έχει πλέον πουλήσει περισσότερα από 100 εκατομμύρια αντίτυπα από τότε που ξεκίνησε, το 1996. Η σειρά εντάσσεται σε μια μικρή ομάδα από franchises που έχουν φτάσει αυτόν τον στόχο, όπως τα Grand Theft Auto, The Legend of Zelda, Resident Evil, The Sims, Final Fantasy και Mario.

Σε άλλες ειδήσεις, η Crystal Dynamics ήδη αναπτύσσει το επόμενο Tomb Raider σε συνεργασία με την Amazon, αλλά το νέο Tomb Raider δεν συνδέεται με την επερχόμενη τηλεοπτική σειρά του Prime Video. Σχετικά με άλλες μεταφορές του Tomb Raider, η νέα animated σειρά The Legend of Lara Croft προβάλλεται ήδη στο Netflix.

Το Tomb Raider 4-6 Remastered θα κυκλοφορήσει στις 14 Φεβρουαρίου του 2025 σε PC, PS5, Xbox Series X, PS4, Xbox One και Nintendo Switch.
Displaying 331 - 345 out of 10567 results.