Ολα ειναι στον αερα δυστυχως, λογω του κορονοιου.
Τα πλανα που ηταν προσχεδιασμενα και οργανωμενα καιρο τωρα, ανατραπηκαν.
Ολα αλλαζουν. Το κοστος, οι χρονοι δουλειας, οι μεταφορες, οι διαφημιστικες καμπανιες, τα διαφορα events. Ολα πρεπει να οργανωθουν απο την αρχη, σε αβεβαιες συνθηκες.
Ακομα και το launch της κονσολας αν γινει στην ωρα του, σιγουρα τα περισσοτερα παιχνιδια θα εχουν παει πισω. Λιγοτεροι τιτλοι, σημαινει λιγοτεροι εν δυναμει αγοραστες.
Ακομα και η σιγουρη μειωση στις πωλησεις (τουλαχιστον στο launch της κονσολας), θα σημαινει και αυξηση της τιμης.
Μικροτερες πωλησεις, σημαινουν μικροτερη παραγωγη. Μικροτερη παραγωγη σημαινει μεγαλυτερο μεσο κοστος ανα κονσολα. Μεγαλυτερο κοστος ανα κονσολα σημαινει αυξηση τιμης.