Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Search Results (Searched for: Playstation)

25 Jun 2020 17:02
Η Sony δίνει 50.000 δολάρια αν βρείτε exploits στο PS4
Με το πρόγραμμα Bug Bounty.


Η Sony ανακοίνωσε το πρόγραμμα Bug Bounty, με το οποίο προσφέρει από 50.000 δολάρια και πάνω για όσους βρουν exploits στο PlayStation 4 που αφορούν αδυναμίες ασφαλείας της κονσόλας.

Μέχρι σήμερα το πρόγραμμα Bug Bounty αφορούσε μόνο συγκεκριμένα άτομα και τώρα αυτή είναι η πρώτη φορά που διεξάγεται για το ευρύ κοινό. Με αυτό τον τρόπο η Sony ευελπιστεί να ενισχύσει την ασφάλεια της κονσόλας της. Για να δηλώσετε κάποιο exploit μπείτε στο site HackerOne.

Στο παρελθόν η Sony έχει πληγεί από hackers που έχουν επιχειρήσει exploits, με αποκορύφωμα την επίθεση του 2011 στο PlayStation Network, στην οποία οι hackers απέσπασαν τότε στοιχεία 77 εκατομμυρίων χρηστών του PS3. Για το γεγονός αυτό η Sony Europe δέχθηκε πρόστιμο 250.000 λιρών από την κυβέρνηση της Μ. Βρετανίας το 2013 και θα μπορούσε να δεχθεί περισσότερα αν κι άλλες χώρες κυνηγούσαν νομικά το ζήτημα ασφαλείας των χρηστών τους.
24 Jun 2020 21:40

Το Slain: Back from Hell της Wolf Brew Games όντας ένα Platform Hack n' Slash κυκλοφόρησε το 2016 για PS4, Xbox One και PS Vita. Tα 2D γραφικά του και η metal μουσική είναι τα δυνατά του σημεία (για τους fans του είδους βέβαια), αλλά η υπέρμετρη και ανούσια δυσκολία του, το καθιστούν μια εμπειρία που δεν πετυχαίνει το σκοπό της, να σας διασκεδάσει δηλαδή.
Περισσότερα στο επερχόμενο review.
24 Jun 2020 20:49
Εννοείται ότι είναι πολλά, αλλά κάτι οι δυο εκδόσεις της κονσόλας, κάτι οι δηλώσεις τέτοιου τύπου μπορεί να προμηνύουν αλλαγές στο θέμα της τιμής των games. Πάντως πιστεύω ότι θα δούμε πολλά σε αυτή τη γενιά σε θέματα κόστους, τιμής, retail εκδόσεων κτλ.
24 Jun 2020 16:33

Dylandog wrote: Η ιδέα μου είναι ή μας προϊδεάζουν για αύξηση της τιμής. Ο Layden έχει απέλθει του αξιώματός του αλλά όλο και κάτι θα ξέρει.


60 € είναι ήδη πάρα πολλά για ένα παιχνίδι....δεν είναι οτι καλύτερο να αυξηθεί η τιμή.
24 Jun 2020 15:49
Ε, κλασσικά, ποτέ δε χάνεις επαφή όταν μπεις στο χώρο.
24 Jun 2020 15:46
Η ιδέα μου είναι ή μας προϊδεάζουν για αύξηση της τιμής. Ο Layden έχει απέλθει του αξιώματός του αλλά όλο και κάτι θα ξέρει.
24 Jun 2020 15:03
πολυ χρησιμο εργαλειο
24 Jun 2020 14:58
Αν δεν κανω καποιο τραγικο λαθος, ακομα και στο ακραιο σεναριο πως το game κοστιζει στην εταιρεια 150 εκατομμυρια, αυτο σημαινει πως με μια μεση τιμη πωλησης 30,00 ευρω, χρειαζονται 5 εκατομμυρια πωλησεις για να βγαλεις τα λεφτα σου.

Αλιιμονο, αν φτιαχνεις τιτλο ΑΑΑ και δεν πιασεις τετοια νουμερα.

Και εβαλα την υψηλοτερη τιμη που βαζει ο πρωην CEO και σχετικα χαμηλη μεση τιμη πωλησης.

Και μην ξεχναμε και το κερδος που εχει η καθε εταιρεια μακροπροθεσμα οταν φτιαχνει ενα εξαιρετικο τιτλο.
24 Jun 2020 14:09
Πρώην επικεφαλής του PlayStation: "Δεν αξίζει οικονομικά να αναπτύσσεις AAA games"
Ο Shawn Layden εξέπληξε με τις δηλώσεις του.



Το κόστος ανάπτυξης των ΑΑΑ τίτλων ανέρχεται στα 150 εκατομμύρια δολάρια και ως εκ τούτου το συγκεκριμένο μοντέλο ανάπτυξης δεν συμφέρει οικονομικά κατά τον Layden.

To προηγούμενο αφεντικό της Sony, διατύπωσε την άποψη του για την κατάσταση με τους ΑΑΑ τίτλους θεωρώντας ότι είναι ασύμφορη η ανάπτυξή τους. Ο Layden μιλώντας στο Gamelab Live εξέφρασε την ευρέως διαδεδομένη άποψη ότι σε κάθε γενιά, η ανάπτυξη των games θα διπλασιάζεται και ότι αυτό πλέον δεν είναι εφικτό.

Ο Layden αναπόλησε την εποχή οπού το budget των πιο γνωστών franchise της βιομηχανίας ανερχόταν στα ένα εκατομμύριο δολάρια. Πλέον αυτό το κόστος έχει εκτιναχθεί στα 80 με 150 εκατομμύρια δολάρια. Ο πρώην CEO της Sony δήλωσε: ''Δεν πιστεύω ότι κάποιος πιστεύει πως μπορείς στη νέα γενιά να διπλασιάσεις αυτά τα νούμερα και να υπάρχει ανάπτυξη. Η βιομηχανία πρέπει να κάνει ένα βήμα πίσω και να αναλογιστεί τι ακριβώς θέλει να πετύχει, τι περιμένουν οι gamers από αυτήν, ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να μεταφέρουμε αυτά που θέλουμε στο community''.

Πάντως οι τιμές έχουν μείνει στάσιμες και σχετικά με αυτό υπογράμμισε ο Layden: ''Οι τιμή των games ανέρχεται εδώ και χρόνια στα 59.99 δολάρια. Το κόστος ανάπτυξης τους όμως έχει αυξηθεί κατά 10 φορές περισσότερο. Όπως αντιλαμβάνεστε αυτή η διαφορά μπορεί να κάνει το συγκεκριμένο μοντέλο πολύ δύσβατο για να δουλέψεις. Πιστεύω ότι σε αυτή τη γενιά, αυτές οι δυο μεταβλητές θα έρθουν σε ρήξη''. Οι developers άλλωστε προσπαθούν μέσω microtransactions να αυξήσουν τα αναμενόμενα κέρδη μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού.

Ο πρώην CEO είπε επίσης ότι θα ήθελε να δει την διάρκεια των games να επιστρέφει στις 12 με 15 ώρες, δίνοντας έτσι την ευκαιρία σε περισσότερους gamers να τα τερματίζουν, ενώ η δημιουργική απεικόνιση των games θα ήταν υψηλότερου επιπέδου. Ο αναλυτής του NPD, Mat Piscatella αντέδρασε στα σχόλια του Layden λέγοντας ότι τα games που διαρκούν 10 με 15 ώρες, απλά δεν πουλάνε σε επίπεδο που να δικαιολογείται η ανάπτυξή τους για 2 με 3 χρόνια.
24 Jun 2020 10:50
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί στο παρελθόν αλλά στο psprices.com έχετε την δυνατότητα να δείτε όλες τις τελευταίες προσφορές από το PlayStation Store απ' όλα τα Regions μαζί και της Ελλάδας μέσα πριν εμφανιστούν στην επίσημη σελίδα και της κονσόλας.
23 Jun 2020 00:57
Το EA Smart Delivery δεν θα υποστηρίζει την αναβάθμιση των retail εκδόσεων του PS4 σε ψηφιακές του PS5
Η εταιρεία δήλωσε ότι ψάχνει λύση στο ζήτημα.


Η Electronic Arts ανακοίνωσε ότι οι κάτοχοι retail έκδοσης του NFL 21 δεν θα μπορούν να αναβαθμίσουν σε ψηφιακή έκδοση για τις κονσόλες νέας γενιάς.

Σε πρόσφατη αναφορά, αποκαλύφθηκε ότι το smart delivery system της EA δεν θα επιτρέπει στους παίκτες να αναβαθμίσουν την retail έκδοση του PlayStation 4 που έχουν στην κατοχή τους για την στην ψηφιακή έκδοση του PlayStation 5: “Η ΕΑ ψάχνει λύσεις για να υποστηρίξει τους παίκτες οι οποίοι θέλουν να αναβαθμίσουν την retail έκδοση τους στην ψηφιακή έκδοση για την κονσόλα νέας γενιάς. Προς το παρόν δεν υπάρχει τρόπος να γίνει η αναβάθμιση όταν πρόκειται για μετάβαση από retail σε ψηφιακή έκδοση, όμως θα συνεχίσουμε να σας ενημερώνουμε για οποιαδήποτε πρόοδο κάνουμε επάνω στο ζήτημα.”

Τα νέα έρχονται μετά την ανακοίνωση της EA για το Dual Entitlement Program, το οποίο είναι η απάντηση στο αντίστοιχο Xbox Smart Delivery της Microsoft. Όσοι παίκτες έχουν στην κατοχή τους την ψηφιακή έκδοση του NFL 21 σε PlayStation 4 θα μπορούν να κάνουν την αναβάθμιση όταν κυκλοφορήσει το PlayStation 5 χωρίς επιπλέον χρέωση.

Το Maden NFL 21 θα κυκλοφορήσει στις 28 Αυγούστου για PlayStation 4, Xbox One και PC. Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη η ημερομηνία κυκλοφορίας σε Xbox Series X και PlayStation 5, όμως είναι γνωστό ότι θα υπάρξουν εκδόσεις και για τις δύο κονσόλες. Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε το gameplay τρέιλερ.
23 Jun 2020 00:36
Demon's Souls remake gameplay videos
Η Digital Foundry συγκρίνει την original έκδοση του PS5 με αυτή του PS3.


Η Digital Foundry δημοσίευσε ένα νέο βίντεο, αναλύοντας τις ακριβείς διαφορές στην γραφική απεικόνιση, ανάμεσα στο original Demon’s Souls του PlayStation 3 και στο επερχόμενο remake για το PlayStation 5.

Παρά το ότι οι διαφορές είναι εμφανέστατες με γυμνό μάτι, χωρίς να χρειάζεται να είστε ειδικός για να τις εντοπίσετε, η Digital Foundry αναφέρει τα σημεία στα οποία χρησιμοποιήθηκε η κατά πολύ μεγαλύτερη ισχύς της επερχόμενης κονσόλας της Sony, προς όφελος του Demon’s Souls remake από την Bluepoint Games.

Οι σκληροπυρηνικοί υποστηρικτές του Demon’s Souls, ενδεχομένως να παραπονεθούν για την διαφοροποίηση από το σκοτεινότερο ύφος του original game και την μετάβαση σε φωτεινότερο τοπίο και αισθητική για την ρεαλιστηκότερη απεικόνιση, όμως συνολικά φαίνεται πως η εταιρεία έχει χρησιμοποιήσει περίτεχνα την βάση του original χωρίς να αλλάξει τα θεμελιώδη στοιχεία της γραφιστικής απεικόνισης που δίνουν και τον χαρακτήρα του.

Η Bluepoint Games έχει αποδείξει την ικανότητα της στα επιτυχημένα remasters στο παρελθόν, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το remaster του Shadow Of The Colossus το 2018, ενώ οι βλέψεις της για το επερχόμενο Demon’s Souls remake είναι αρκετά υψηλές.

Δεν έχει ανακοινωθεί κάποια ημερομηνία κυκλοφορίας, όμως σύμφωνα με αναφορές το remake θα κυκλοφορήσει πριν από το τέλος του 2020.
23 Jun 2020 00:07
Το The Last of Us: Part 2 απαγορεύτηκε στη Σαουδική Αραβία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Λόγω της σχέσης Ellie και Dina.


Το The Last of Us: Part 2 απαγορεύτηκε στη Σαουδική Αραβία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, λόγω της σχέσης ανάμεσα σε Ellie και Dina.

Η είδηση προήλθε από αραβικά μέσα και ο λόγος οφείλεται στις "συντηρητικές τοπικές παραδόσεις που απαγορεύουν την επίδειξη ομοφυλοφιλικών σχέσεων", όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά τα μέσα της χώρας

Το παιχνίδι δεν υπάρχει ούτε στα καταστήματα, αλλά ούτε και στο Αραβικό PlayStation Store , καθώς απαγορεύτηκε από τις αρχές της χώρας, επομένως η Sony δεν μπορεί να κάνει κάτι για αυτό.

Φυσικά ομοφυλοφυλικές σχέσεις και ομοφυλόφυλοι χαρακτήρες υπάρχουν και σε άλλα games (όπως το Life is Strange), απλά το The Last of Us: Part 2 είναι παγκοσμίως γνωστό και έπεσε στην αντίληψη της χώρας.
22 Jun 2020 17:41


Το Ultracore θα κυκλοφορήσει στις 23 Ιουνίου, βάζοντας ένα τέλος στην αναβολή του που διήρκησε 26 χρόνια. Το Ultracore παλαιότερα ονομαζόταν Hardcore και ακυρώθηκε από την Psygnosis το 1994. Αργότερα θα κυκλοφορούσε από τις Amiga, Sega Genesis και Sega CD, όμως συνεχώς έπαιρνε αναβολή και τέλος ακυρώθηκε λόγω της κυκλοφορίας του PlayStation και της υπόθεσης ότι ένας τίτλος που δεν είναι 32-bit δεν θα πουλήσει.

Το Ultracore θα αποτελούσε μία από τις κυκλοφορίες της Digital Illusions, γνωστή πλέον ως EA DICE, την εταιρεία ανάπτυξης του Battlefield. Μετά από 26 χρόνια, θα δει τελικά το φως της αγοράς, μέσα στην εβδομάδα.



Το Ultracore θα κυκλοφορήσει για PS4 και Switch, με την εταιρεία να έχει στα σκαριά και μία έκδοση για το PS Vita κάποια στιγμή στο μέλλον. Πρόκειται για ένα run and gun Platform, με πέντε στάδια και θα κοστίζει 23 ευρώ. Θα κυκλοφορήσει τελικά από την ININ Games η οποία έχει κυκλοφορήσει προσφάτως και το Darios Acade Collections. Θα περιλαμβάνει νέο soundtrack με 20 tracks από μουσικούς sythwave και electronic.

Σε δηλώσεις του ο συνιδρυτής της DICE Fredrik Liljegren εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για την κυκλοφορία: “Γνωρίζω την αγάπη και την στοργή, τον ιδρώτα και την σκληρή δουλειά που έχει πέσει στην δημιουργία του Hardcore από όλους τους συνεργάτες. Πιστεύω ότι είναι φανταστικό το ότι θα κυκλοφορήσει τελικά και θα καταφέρει ο κόσμος να το παίξει.”
22 Jun 2020 13:54
Replied by Ηλιας on topic The Last of Us: Part 2

ViKouk wrote: Η κιθάρα του The Last of Us: Part 2 πωλείται για 2.000 ευρώ


Το κατάστημα PlayStation Gear ανανεώθηκε πρόσφατα προσθέτοντας μία πληθώρα αντικειμένων εμπνευσμένων από το The Last of Us Part 2, αλλά αυτό που τραβάει περισσότερο την προσοχή είναι μία κιθάρα που κοστίζει πάνω από 2.000 δολάρια.
Αυτό το μουσικό όργανο των 50,8 εκατοστών είναι μία ρέπλικα της κιθάρας που έχει η Ellie μέσα στο παιχνίδι. Η κιθάρα φτιάχτηκε από την εταιρεία Taylor και είναι το μοντέλο 314ce, το οποίο και στοιχίζει 2.299 δολάρια ή 2.047 ευρώ. Οι προπαραγγελίες είναι διαθέσιμες μέχρι το τέλος Ιουλίου, όμως η κιθάρα δεν θα σταλεί στους κατόχους πριν από τις 28 Αυγούστου.
Στην περιγραφή της αναφέρονται τα εξής: "Κατασκευασμένο με σταθερό ξύλο sapele στην πλάτη και στα πλαϊνά και ξύλο από έλατο Sitka από πάνω, αυτό το μοντέλο παράγει μία ισορροπημένη φωνή κατά πλάτος του τονικού φάσματος με ένα πλούσιο midrange και καθαρές πρίμες νότες."
Υπάρχει ωστόσο και μία άλλη μικρότερη κιθάρα στο κατάστημα που φέρει την πιο λογική τιμή των 700 δολαρίων ή αλλιώς 623,20 ευρώ. Το πάνω μέρος σε αυτή την έκδοση έχει το tattoo της Ellie. Το PlayStation Gear έχει επίσης και άλλα πράγματα όπως μπλούζες, sherpa μπουφάν, καπέλα baseball και φυσικά φιγούρες Funko Pop και Nendoroid.


Με τα μυαλα που κουβαλαμε, και κιλοτα της Ellie να πουλαγαν, θα ετρεχε ο κοσμος να την αγορασει.
Displaying 2716 - 2730 out of 10570 results.