Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Search Results (Searched for: Playstation)

08 Apr 2025 01:30
Lost Soul Aside: Ημερομηνία κυκλοφορίας



Το Lost Soul Aside είναι ένα Action RPG με καταιγιστική δράση και εντυπωσιακές μάχες και θα κυκλοφορήσει φέτος, στις 30 Μαΐου.

Το Action RPG είχε την τιμητική του στο PlayStation State of Play του Φεβρουαρίου, όπου παρουσιάστηκε ένα νέο τρέιλερ γεμάτο γρήγορη μάχη και εντυπωσιακές αναμετρήσεις. Το εκρηκτικό τρέιλερ έδωσε μια γεύση από τους τερατώδεις εχθρούς που εισβάλλουν στον κόσμο, τους μηχανισμούς μετακίνησης του πρωταγωνιστή, καθώς και γιγαντιαίες μάχες με Kaiju. Ο κόσμος έχει κατακλυστεί από τέρατα, τα οποία θα πρέπει να εξολοθρεύσετε μέσα από εντυπωσιακές μάχες σώμα με σώμα.

Το Lost Soul Aside συνδυάζει sci-fi και fantasy στοιχεία, όπως φαίνεται και από τις ποικιλόμορφες τοποθεσίες στο τρέιλερ, από ονειρικά τοπία και μοντέρνες πόλεις μέχρι αρχαία ερείπια. Ο μηχανισμός μετακίνησης βασίζεται σε nano bots, που δημιουργούν πλατφόρμες και φτερά για τον ήρωα. Σύμφωνα με post στο PlayStation Blog, το Action RPG θα διαθέτει πληθώρα όπλων για το ταχύτατο σύστημα μάχης του. Επιπλέον, θα εκμεταλλεύεται τα Haptic Triggers του DualSense, ώστε κάθε χτύπημα με το σπαθί να γίνεται ακόμα πιο αισθητό. Επίσης θα έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε μάχη σώμα με σώμα, χρησιμοποιώντας σπαθιά, αλλά και μάχη από απόσταση με τόξα. Το Lost Soul Aside αναπτύσσεται από την Ultizero Games, μια εταιρεία ανάπτυξης με έδρα τη Σαγκάη.

Το Lost Soul Aside θα κυκλοφορήσει στις 30 Μάϊου για PC και PS5.
07 Apr 2025 22:00
Saros



Η εταιρεία ανάπτυξης του Returnal, Housemarque, παρουσίασε το νέο της sci-fi Roguelike, Saros, στο πρόσφατο State of Play.

Πρωταγωνιστής του Saros θα είναι ο εξερευνητής Arjun Devraj, ο οποίος είναι αποκλεισμένος στον εξωγήινο πλανήτη Carcosa. Τον Devraj υποδύεται ο Rahul Kohli, γνωστός για τις σειρές The Haunting of Bly Manor και The Fall of the House of Asher. Σύμφωνα με τον creative director, Gregory Louden το Saros θα αποτελεί "την εξέλιξη των εμπειριών της Housemarque οι οποίες βάζουν το gameplay σε πρώτη προτεραιότητα" και θα χτίζει πάνω στην δομή του Returnal.

Ο Louden δήλωσε : "Μία βασική διαφορά στο gameplay μεταξύ του Returnal και του Saros είναι οι μόνιμοι πόροι και η πρόοδος, η οποία κάνει πολύτιμο τον κάθε θάνατο. Μετά από κάθε θάνατο θα αντιμετωπίζετε έναν αλλαγμένο κόσμο, όμως στο Saros θα μπορείτε να επιλέξετε και να αναβαθμίσετε μόνιμα το inventory σας, από το οπλοστάσιο μέχρι την στολή, ώστε να επιστρέψετε δυνατότεροι και να αντιμετωπίσετε τις δυσκολίες του Carcosa"

Gameplay του Saros θα δούμε μέσα στο 2025 και θα κυκλοφορήσει στο PS5 το 2026.
07 Apr 2025 18:00
Take-Two: "Το GTA 6 στα PC θα φέρει το 40% των εσόδων"



Το Grand Theft Auto VI έρχεται φέτος στο PlayStation 5 και το Xbox Series X|S, αλλά δεν θα κυκλοφορήσει για PC κατά το λανσάρισμα, τουλάχιστον σύμφωνα με όσα έχουν δηλώσει μέχρι στιγμής η Rockstar Games και η μητρική της εταιρεία, Take-Two.

Ωστόσο δεν υπάρχει σαφής απάντηση στο γιατί όμως το GTA 6 δεν θα είναι διαθέσιμο σε PC από την αρχή. Ο Executive Director της Take-Two, Strauss Zelnick, έδωσε μια μικρή ιδέα για την κατάσταση, δηλώνοντας πως η εταιρεία δεν έχει ως κανόνα όλα της τα games να κυκλοφορούν ταυτόχρονα σε όλες τις πλατφόρμες. Παρ 'όλα αυτά, ο Zelnick παραδέχτηκε σε συνέντευξή του ότι: "Ιστορικά, η Rockstar ξεκινά με ορισμένες πλατφόρμες και στη συνέχεια μεταφέρει τα games της σε άλλες”, αφήνοντας να εννοηθεί ότι είναι πολύ πιθανό το GTA 6 να έρθει αργότερα και στο PC, κάτι που συμβαδίζει με την παράδοση της Rockstar.

Οι δύο τελευταίοι μεγάλοι τίτλοι της, Grand Theft Auto V και Red Dead Redemption II, κυκλοφόρησαν πρώτα στις κονσόλες και αρκετούς μήνες αργότερα στο PC. Ο Zelnick τόνισε πως μια έκδοση για PC μπορεί τελικά να αντιπροσωπεύσει έως και 40% των συνολικών πωλήσεων ενός video game, οπότε η κυκλοφορία του GTA 6 σε PC αργότερα φαίνεται λογική από επιχειρηματική άποψη. Συνέχισε προσθέτοντας: "Έχουμε δει το PC να γίνεται όλο και πιο σημαντικό κομμάτι μιας βιομηχανίας που παλιότερα ήταν κυρίως για κονσόλες, και δεν θα μου έκανε εντύπωση αν αυτή η τάση συνεχιστεί”.

Τον Νοέμβριο, ο Zelnick είχε δηλώσει ότι το PC θα είναι όλο και πιο σημαντικό για τις μελλοντικές επιχειρηματικές κινήσεις της Take-Two, λέγοντας πως η υποστήριξη του PC "δεν είναι περίπλοκη υπόθεση για εμάς". Ωστόσο, ένας πρώην developer της Rockstar, ο Mike York, είπε πως η εταιρεία ανάπτυξης επικεντρώνεται στις εκδόσεις που πουλάνε περισσότερο. Πιο συγκεκριμένα ο York δήλωσε: "Η έκδοση για PC υπάρχει πάντα στο παρασκήνιο, λειτουργεί παράλληλα με τις εκδόσεις για κονσόλες και βοηθάει στην ανάπτυξή τους. Πάντα υπάρχει μια έκδοση για PC, αλλά δεν είναι ακόμα γυαλισμένη. Ουσιαστικά τροφοδοτεί τις άλλες εκδόσεις και τις κάνει να λειτουργούν".
[img]images/stories/others/pc-revenue-for-take-two.jpg[/img]

Όσον αφορά τα έσοδα της Take-Two για το τελευταίο οικονομικό τρίμηνο, τα έσοδα από PC και άλλες πλατφόρμες ανήλθαν σε 120,3 εκατομμύρια δολάρια (9% του συνολικού τζίρου). Τα έσοδα από mobile gaming έφτασαν τα 731,6 εκατομμύρια δολάρια (54%). Οι πωλήσεις σε κονσόλες ανήλθαν σε 507,9 εκατομμύρια δολάρια (37%). Φυσικά, αυτά τα ποσοστά αλλάζουν ανάλογα με τις κυκλοφορίες των games, αλλά το PC είχε τα χαμηλότερα έσοδα για την Take-Two το τελευταίο τρίμηνο. Ο βασικός λόγος που το mobile gaming είναι τόσο μεγάλο κομμάτι για την Take-Two είναι η εξαγορά της Zynga, μιας από τις μεγαλύτερες εταιρείες mobile gaming. Η Take-Two αγόρασε τη Zynga για 12,7 δισεκατομμύρια δολάρια, μια από τις μεγαλύτερες εξαγορές στην ιστορία του gaming, δεύτερη μόνο μετά την εξαγορά της Activision Blizzard από τη Microsoft.

Το GTA 6 είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει μέσα στο 2025 για PS5 και Xbox Series X.
07 Apr 2025 17:30
State of Play: Φεβρουάριος 2025



Η Sony ανακοίνωσε επίσημα, μετά από αρκετές φήμες τις τελευταίες μέρες το επόμενο State of Play για αύριο 12 Φεβρουαρίου, 00:00 ώρα Ελλάδος (ξημερώματα προς Πέμπτη).

Το event θα διαρκέσει πάνω από 40 λεπτά και θα περιέχει "νέα για εξαιρετικά games που έρχονται στο PS5 από εταιρείες από όλο τον κόσμο". Παρότι δεν επιβεβαιώθηκε κάποιος τίτλος είναι πολύ πιθανό να δούμε τα Ghost of Yotei και Death Stranding 2: On the Beach αλλά και τα φημολογούμενα remasters των παλιών God of War.
07 Apr 2025 15:30
Η Sony ανακοίνωσε τον λόγο που το PSN ήταν offline



b]UPDATE 2: 10/2/25 – Η Sony ανακοίνωσε τον λόγο που το PSN ήταν offline[/b Μετά την “μικρή αποζημίωση” με την παροχή πέντε επιπλέον ημερών σε όλους τους κατόχους PS Plus, η Sony αποφάσισε να εξηγήσει τον λόγο που το PSN δεν ήταν online.

Η Ιαπωνική εταιρεία δήλωσε ότι η διακοπή του PSN προκλήθηκε από ένα "λειτουργικό ζήτημα". Ωστόσο, η ασάφεια αυτής της δήλωσης δεν ικανοποίησε πολλούς χρήστες, οι οποίοι συνεχίζουν να ζητούν από τη Sony περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το τι συνέβη, καθώς και ποια μέτρα σκοπεύει να λάβει για να αποτρέψει παρόμοια προβλήματα στο μέλλον.
07 Apr 2025 11:30
Τα games δεν θα πρέπει να είναι always online



Το χθεσινό downtime του PlayStation Network διήρκεσε 18 ώρες, δυσαρεστώντας εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Η διακοπή αυτή, η οποία άρχισε από το πρωί του Σαββάτου και συνεχίστηκε μέχρι αργά το βράδυ, ήταν μία από τις μεγαλύτερες στην ιστορία του PSN, επηρεάζοντας την πρόσβαση σε online games, το PlayStation Store και άλλες υπηρεσίες. Οι PlayStation users έμειναν αποκλεισμένοι από τις αγαπημένες τους δραστηριότητες, αναδεικνύοντας για άλλη μία φορά τα προβλήματα που προκύπτουν όταν τα games απαιτούν συνεχή σύνδεση στο διαδίκτυο.

Η ιστορία των downtime του PlayStation Network στα PS5 και PS4 είναι γεμάτη από αναφορές σε διακοπές. Συγκεκριμένα, το PSN έχει πέσει αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια, με το πιο πρόσφατο σοβαρό περιστατικό να καταγράφεται χθες. Επιπρόσθετα, άλλα σημαντικά downtime περιλαμβάνουν το outage του Οκτωβρίου 2024 και το μεγάλο outage του 2011, το οποίο διήρκεσε 23 ημέρες. Όσοι είχαν κονσόλα της Sony τότε...ακόμα το θυμούνται.

Στον αντίποδα, το Xbox Live έχει επίσης αντιμετωπίσει τις δικές του προκλήσεις. Η υπηρεσία του Xbox Live για τα Xbox Series X/S και Xbox One έχει υποστεί διακοπές, αν και συνήθως αντιμετωπίζονται πιο γρήγορα. Μία από τις πιο αξιοσημείωτες διακοπές ήταν το DDoS attack του Δεκέμβρη 2024. Αν και οι διακοπές είναι λιγότερες από το PSN, η επίδραση στους χρήστες είναι εξίσου δυσάρεστη.

Nintendo Network και Steam αποδεικνύονται πιο σταθερά στο uptime

Η Nintendo, από την άλλη, έχει διατηρήσει ένα πιο σταθερό προφίλ σε σχέση με τις διακοπές υπηρεσιών από την κυκλοφορία του Switch το 2017. Ωστόσο, και το Nintendo Switch Online έχει αντιμετωπίσει τα δικά του προβλήματα, με πιο πρόσφατο ένα outage το 2023, το οποίο διήρκεσε μερικές ώρες. Παρόλο που οι διακοπές είναι λιγότερες σε αριθμό, η εξάρτηση των παικτών από τις online υπηρεσίες παραμένει ένας σημαντικός παράγοντας.

Τέλος, το Steam μπορεί να έχει 132 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε μήνα, τους περισσότερους από κάθε άλλο gaming network, αλλά βγαίνει offline για ελάχιστα λεπτά κάθε χρόνο, ενώ έχει μικρές διακοπές κάθε φορά. Για παράδειγμα στις 4/2/25 έμεινε offline για μία ώρα και τον Ιανουάριο για 10 λεπτά. Τέτοια περιστατικά είναι προσωρινά και αρκετά σπάνια.

Συνοψίζοντας

Η συζήτηση για το αν τα games θα πρέπει να είναι always online είναι πλέον επιτακτική. Όταν πέφτει το Network, οι χρήστες όχι μόνο χάνουν την πρόσβαση σε online λειτουργίες, αλλά ενδεχομένως και σε ολόκληρα παιχνίδια που απαιτούν συνεχή σύνδεση. Sorry κιόλας, αλλά αν χρειάζομαι οπωσδήποτε το Internet τότε θα πάω να παίξω φρουτάκια στο Slotsgem .

Η πτώση ενός δικτύου όπως το PSN, μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική δυσαρέσκεια και απογοήτευση, ιδιαίτερα όταν οι παίκτες έχουν επενδύσει χρόνο και χρήμα σε τίτλους που απαιτούν online παρουσία για να είναι πλήρως λειτουργικοί. Η ανάγκη για εναλλακτικά μοντέλα, όπως η προσθήκη offline modes ή η δυνατότητα να παίζονται τα games ανεξάρτητα από την κατάσταση του Network, γίνεται ολοένα και πιο φανερή.
07 Apr 2025 00:30
  Ξεπέρασαν τις 150 εκατομμύρια πωλήσεις



Η Nintendo αποκάλυψε νέα στοιχεία πωλήσεων του Switch για τους πρώτους εννέα μήνες του τρέχοντος οικονομικού έτους, που λήγει στις 31 Μαρτίου 2025, και παρόλο που οι πωλήσεις της κονσόλας και των games της ήταν κάτω από τις προσδοκίες, υπάρχει μια θετική πλευρά.

Παρά τα χαμηλότερα από τα αναμενόμενα αποτελέσματα, η Nintendo δήλωσε ότι το Switch "εξακολουθεί να απολαμβάνεται από πολλούς ανθρώπους". Η διοίκηση της Nintendo ανέφερε ότι οι πωλήσεις του Switch είναι "σταθερές" για μια πλατφόρμα που διανύει το όγδοο έτος της, σημειώνοντας ότι η έκδοση Switch Lite: Hyrule Edition, που κυκλοφόρησε την περίοδο των εορτών, έδειξε "σταθερή πρόοδο". Η Nintendo υπενθύμισε επίσης ότι είχε κυκλοφορήσει πολλές ειδικές εκδόσεις Switch OLED στις γιορτές του 2023, οπότε η περίοδος των εορτών του 2024 ήταν αναμενόμενα δύσκολη για σύγκριση.

Σε ό,τι αφορά τα στοιχεία πωλήσεων, η Nintendo έχει πουλήσει 9,54 εκατομμύρια κονσόλες Switch μέχρι στιγμής στο τρέχον οικονομικό έτος, σημειώνοντας πτώση 30,6% σε ετήσια βάση, ενώ οι πωλήσεις software μειώθηκαν κατά 24,4%, φτάνοντας τις 123,98 εκατομμύρια μονάδες. Όπως φαίνεται και στον πίνακα δεδομένων, οι πωλήσεις του Switch OLED αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μέρος των συνολικών πωλήσεων, με 5,07 εκατομμύρια από τα 9,54 εκατομμύρια μονάδες. Το κανονικό Switch ακολούθησε με 2,74 εκατομμύρια μονάδες, ενώ το Switch Lite πούλησε 1,73 εκατομμύρια μονάδες.
[img]images/stories/consoles/sales-status-of-nintendo-switch.jpg[/img]

Το Switch έχει πουλήσει πάνω από 150 εκατομμύρια μονάδες από την κυκλοφορία του, καθιστώντας το την πρώτη κονσόλα που το πετυχαίνει αυτό εδώ και 13 χρόνια. Η τελευταία κονσόλα που έφτασε αυτούς τους αριθμούς ήταν επίσης της Nintendo (όπως παρατήρησε ο Stealth στο X), συγκεκριμένα το Nintendo DS. Η φορητή κονσόλα με τις δύο οθόνες είχε κυκλοφορήσει σε διάφορες εκδόσεις κατά τη διάρκεια της ζωής της, από το αρχικό μοντέλο με τον φουτουριστικό σχεδιασμό clamshell έως μια πιο λεπτή εκδοχή, πριν τελικά τη διαδεχθεί το Nintendo 3DS. Το DS ήταν ιδιαίτερα δημοφιλές στους fans της Nintendo χάρη στη μεγάλη βιβλιοθήκη games του και την προσιτή τιμή του. Το Switch παραμένει η τρίτη πιο εμπορικά επιτυχημένη κονσόλα όλων των εποχών και, αν καταφέρει να πουλήσει ακόμα τέσσερα εκατομμύρια μονάδες, θα κατακτήσει τη δεύτερη θέση, η οποία ανήκει στο Nintendo DS. Η κορυφή παραμένει στα χέρια του PlayStation 2 της Sony, το οποίο, μετά από ενημερώσεις στα στοιχεία πωλήσεών του, αποκαλύφθηκε ότι ξεπέρασε τις 160 εκατομμύρια πωλήσεις συνολικά.

The Nintendo Switch is the first video game system to sell over 150 million units since the Nintendo DS did it in 2012.

It's an exclusive club with only the Switch, DS and PS2 achieving this milestone! pic.twitter.com/k2exlKXYDe

— Stealth (@Stealth40k) February 4, 2025


Επιπλέον η Nintendo έχει πλέον πουλήσει πάνω από 1,3 δισεκατομμύρια μονάδες , με το Mario Kart 8 Deluxe να συνεχίζει να σημειώνει επιτυχία, πουλώντας 5,38 εκατομμύρια αντίτυπα την τελευταία περίοδο και 67,35 εκατομμύρια συνολικά. Οι συνολικές πωλήσεις του Switch μειώθηκαν κατά 30,6% σε ετήσια βάση, ενώ οι πωλήσεις των games μειώθηκαν κατά 24,4%. Όσον αφορά τις νέες κυκλοφορίες, το Super Mario Party Jamboree έφτασε τα 6,17 εκατομμύρια αντίτυπα, καθιστώντας το ως το video game με τις ταχύτερες πωλήσεις στην ιστορία της σειράς.

Αν και ο συνολικός όγκος πωλήσεων του Switch μειώνεται, με τις πωλήσεις να κινούνται προς το χειρότερο έτος στην ιστορία της κονσόλας, ο αριθμός των ετήσιων ενεργών χρηστών αυξάνεται, φτάνοντας τα 129 εκατομμύρια το 2024, έναντι 127 εκατομμυρίων το 2023 και 117 εκατομμυρίων το 2022. Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η Nintendo μετρά τους ετήσιους χρήστες βάσει του αριθμού των Nintendo Accounts, συμπεριλαμβανομένων πολλαπλών λογαριασμών που είναι εγγεγραμμένοι σε ένα σύστημα. Ένας λογαριασμός έπρεπε να έχει συνδεθεί έστω μία φορά μέσα στο έτος για να υπολογίζεται στο σύνολο.
[img]images/stories/consoles/nintendo-switch-hardware-sell-through-and-annual-playing-users.jpg[/img]

Τα συνολικά έσοδα και τα κέρδη της Nintendo μειώθηκαν κατά τους πρώτους εννέα μήνες του τρέχοντος οικονομικού έτους και για το σύνολο του οικονομικού έτους που λήγει στις 31 Μαρτίου, η Nintendo αναμένει επίσης μείωση στις καθαρές πωλήσεις και τα κέρδη. Αυτό συγκρίνεται με τις αυξήσεις σε πωλήσεις και κέρδη που σημείωσε το προηγούμενο οικονομικό έτος. Παρόλα αυτά, ένα θετικό σημείο είναι ότι το Switch έχει πλέον ξεπεράσει τις 150 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως.
06 Apr 2025 21:30
Φήμη: Η Sony ετοιμάζει PlayStation State of Play για τον Φεβρουάριο



Σύμφωνα με μια φήμη η Sony αναμένεται να μεταδώσει την επόμενη παρουσίαση State of Play της PlayStation κάποια στιγμή αυτόν τον μήνα, πιθανότατα κατά την εβδομάδα του Αγίου Βαλεντίνου.

Αυτό προέρχεται από τον insider του κλάδου NateTheHate2, ο οποίος είχε προβλέψει σωστά πότε θα αποκαλυπτόταν το Nintendo Switch 2. Όταν ρωτήθηκε για το πότε θα μεταδοθεί η επόμενη παρουσίαση State of Play, ο NateTheHate2 απάντησε: “Τι σας λέει η καρδιά σας;». Η αναφορά στην καρδιά μπορεί να υποδηλώνει την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Όσον αφορά το τι θα μπορούσε να παρουσιαστεί στο State of Play, τα Death Stranding 2 και Ghost of Yotei αναμένεται να κυκλοφορήσουν φέτος. Η Insomniac Games πρόσφατα πέρασε από αναδιάρθρωση στη διοίκηση αλλά δεν έχει αποκαλύψει ακόμα ημερομηνία κυκλοφορίας για το Marvel’s Wolverine.

Δεδομένων των αποτυχιών του PlayStation στην πρωτοβουλία των live-service games, περιλαμβανομένης της ακύρωσης ενός live-service God of War και του κλεισίματος του Concord, δεν είναι σαφές αν θα δούμε σύντομα τα Fairgames της Haven Studios ή το Marathon της Bungie. Πέρυσι τον Ιανουάριο, ο ίδιος insider ανέφερε ότι η Nintendo θα είχε ένα Direct τον Φεβρουάριο, εστιάζοντας στο αρχικό Switch. Σχετικά με την PlayStation, η season 2 του The Last of Us αναμένεται να προβληθεί τον Απρίλιο. Αναμένεται η προσαρμογή κάποιων γεγονότων του The Last of Us Part 2 και η εισαγωγή μια σειράς νέων χαρακτήρων. Ο πιο σημαντικός από αυτούς είναι η Abby Anderson, την οποία θα υποδυθεί η Kaitlyn Dever.
06 Apr 2025 16:00
Elden Ring: Nightreign: Scalpers πωλούν test codes στο eBay 5-300 δολάρια!



Το Elden Ring: Nightreign ξεκινά το network test του αργότερα μέσα στον μήνα, αλλά ήδη ορισμένοι scalpers προσπαθούν να πουλήσουν τα test codes τους.

Αν και οι συμμετέχοντες δεν έχουν λάβει ακόμα τους κωδικούς τους, αυτό δεν τους εμποδίζει από το να τους καταχωρούν προς πώληση στο eBay. Ως απόδειξη της συμμετοχής τους, οι μεταπωλητές ανεβάζουν screenshots επιβεβαίωσης που δείχνουν ότι επιλέχθηκαν για το network test. Οι τιμές ποικίλλουν από 5 έως 300 δολάρια, αν και δεν φαίνεται να έχουν πωληθεί ακόμα κωδικοί.

Σύμφωνα με τη σελίδα πληροφοριών για το network test, απαγορεύεται η μεταφορά, αγορά, πώληση ή δανεισμός κωδικών σε τρίτους. Αν κάποιος εντοπιστεί να το κάνει, θα ακυρωθεί η συμμετοχή του. Το network test του Elden Ring Nightreign θα διαρκέσει από 14 έως 17 Φεβρουαρίου και θα είναι διαθέσιμο σε PlayStation 5 και Xbox Series X/S. Οι συμμετέχοντες θα έχουν πρόσβαση σε ένα κομμάτι του παιχνιδιού, ενώ η εταιρεία θα δοκιμάσει τα online συστήματα μέσω εκτεταμένων δοκιμών.

Το Elden Ring: Nightreign θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2025 για PC, PS5, Xbox Series X, PS4 και Xbox One. Δυστυχώς, δεν θα υποστηρίζει cross-play, που σημαίνει ότι παίκτες από διαφορετικές πλατφόρμες δεν θα μπορούν να παίξουν μαζί. Ωστόσο, οι παίκτες της ίδιας οικογένειας κονσολών (όπως PS4 και PS5) θα μπορούν να συνδεθούν μεταξύ τους.
06 Apr 2025 14:30
Το Call of Duty: Black Ops 6 είναι best-selling game στις κονσόλες PlayStation και Xbox τους πρώτους τρεις μήνες του



Η Microsoft γιορτάζει το γεγονός ότι έχει το πιο εμπορικά επιτυχημένο video game τόσο σε Xbox όσο και σε PlayStation το τελευταίο τρίμηνο, χάρη στη νέα της ιδιοκτησία της σειράς Call of Duty.

Το Call of Duty: Black Ops 6 κυκλοφόρησε τον περασμένο Οκτώβριο και έχει σημειώσει επιτυχία για τη Microsoft, η οποία ανέφερε το ανέφερε στα τελευταία οικονομικά της αποτελέσματα. Ο CEO της Microsoft (Satya Nadella) δήλωσε σε συνομιλία με επενδυτές: «Το Black Ops 6 είχε περισσότερους παίκτες στο λανσάρισμά του από οποιαδήποτε άλλη επί πληρωμή κυκλοφορία στην ιστορία της σειράς Call of Duty. Συνεχίζουμε επίσης να βλέπουμε ισχυρή δυναμική για το Xbox Cloud Gaming, με ρεκόρ 140 εκατομμυρίων ωρών streaming αυτό το τρίμηνο».

Ο Nadella αναφέρθηκε επίσης στο Indiana Jones and the Great Circle και έδωσε μια πρώτη ένδειξη για την επιτυχία του. Ο Nadella δήλωσε: «Είδαμε εξαιρετικά reviews για το Indiana Jones and the Great Circle, το οποίο έχει ήδη παιχτεί από περισσότερους από τέσσερα εκατομμύρια παίκτες».

Όλα αυτά τα στατιστικά αφορούν παίκτες που είτε αγόρασαν τα games είτε τα έπαιξαν μέσω Game Pass σε PC και Xbox. Επιπλέον, θυμίζουμε ότι το Call of Duty: Black Ops 6 είναι διαθέσιμο σε PC, PS5, Xbox Series X/S, PS4 και Xbox One, δηλαδή οι πωλήσεις σίγουρα είναι περισσότερες από του Indiana Jones and the Great Circle λόγω του ότι είναι διαθέσιμο σε κονσόλες προηγούμενης γενιάς (PS4, Xbox One) και στο PS5. Παράλληλα, το Indiana Jones and the Great Circle είναι διαθέσιμο σε PC και Xbox Series X/S, ενώ η κυκλοφορία του σε PS5 αναμένεται για την φετινή Άνοιξη.
06 Apr 2025 12:30
John Romero: "Το Game Pass δεν βλάπτει τις gaming εταιρείες"



Παρόλο που φαίνεται να υπάρχει ένα αρκετά μεγάλο debate σχετικά με το αν το Game Pass της Microsoft βλάπτει ή βοηθά τις πωλήσεις των τίτλων που διατίθενται στην υπηρεσία, o συνιδρυτής της id Software και συνδημιουργός του Doom John Romero έχει πάρει ξεκάθαρη θέση.

Σύμφωνα με αυτόν, το Game Pass είναι ευεργετικό για την gaming βιομηχανία, μιλώντας με ιδιαιτέρα θετικά λόγια για αυτό, σε μια πρόσφατη του συνέντευξη. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Το λατρεύω. Δηλαδή, ποιος δεν λατρεύει το Game Pass; Είναι το Netflix των games, ποιος δεν θα το ήθελε αυτό; Είναι υπέροχο γιατί σου επιτρέπει να δοκιμάσεις ένα video game πριν το αγοράσεις, το ένα μετά το άλλο. Στην πραγματικότητα, το μεγαλύτερο εμπόδιο για να παίξει κάποιος games είναι η πρόσβαση σε αυτά. Ακόμα και στα free-to-play, το θέμα είναι να γνωρίζει ο κόσμος ότι υπάρχουν, και το Game Pass σου λέει 'Ορίστε, εδώ είναι!'"

Ο Romero πρόσθεσε επίσης ότι το Game Pass "δεν βλάπτει τις εταιρείες που δημιούργησαν αυτά games", καθώς επιτρέπει στους παίκτες να τα δοκιμάσουν πιο γρήγορα, ακόμα κι αν δεν τα κρατήσουν. Δεν είναι σαφές αν ο Romero εξακολουθεί να έχει αυτή την άποψη και για games που κυκλοφορούν στο Game Pass ταυτόχρονα με την κυκλοφορία τους στα καταστήματα.

Για παράδειγμα, το Call of Duty: Black Ops 6 φάνηκε να μην επηρεάστηκε από τη διαθεσιμότητά του στο Game Pass, καθώς ήταν το πιο εμπορικά επιτυχημένο FPS στις ΗΠΑ για το 2024. Αντίθετα, το Indiana Jones and the Great Circle έκανε ντεμπούτο στην 14η θέση της λίστας των καλύτερων πωλήσεων για τον Δεκέμβριο του 2024. Η χαμηλή του επίδοση ενδέχεται να οφείλεται και στο γεγονός ότι η έκδοσή του για το PlayStation 5 δεν θα είναι διαθέσιμη πριν από την Άνοιξη. Αν και ο Romero δεν εργάστηκε στο Doom: The Dark Ages, αυτός ο τίτλος θα είναι διαθέσιμος από την πρώτη μέρα στο Game Pass όταν κυκλοφορήσει στις 15 Μαΐου. Και σε αντίθεση με το Indiana Jones and the Great Circle, το Doom: The Dark Ages θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα σε Xbox Series X|S και PlayStation 5.
06 Apr 2025 09:00
Δωρεάν PS Plus Essential games: Φεβρουάριος 2025



Η Sony ανακοίνωσε τα δωρεάν PS Plus Essential Φεβρουαρίου και ότι θα σταματήσει να δίνει δωρεάν PS4 games σε ένα χρόνο από τώρα.

Σε ένα blog post στο επίσημο blog της Sony , ανακοινώθηκε ότι από την Τρίτη 4 Φεβρουαρίου θα δοθούν δωρεάν τα games:

Payday 3 (PS5)

High on Life (PS4, PS4)

Pac-Man World Re-Pac (PS5, PS4)

Διακοπή των δωρεάν PS4 games

Η Sony ανακοίνωσε επίσης στο blog post: "Καθώς πολλοί από τους παίκτες μας παίζουν αυτήν τη στιγμή στο PS5 και έχουν στραφεί προς την εξαργύρωση και την πρόσβαση σε τίτλους PS5 από τα Monthly Games και Game Catalog, το PlayStation Plus εξελίσσεται επίσης με αυτήν την τάση και θα επικεντρωθεί στην προσφορά τίτλων PS5 μέσω του Monthly Games and Game Catalog από τον Ιανουάριο του 2026. Καθώς μεταβαίνουμε στο PS5, τα PS4 games δεν θα είναι πλέον στις προσφορές και θα είναι μόνο περιστασιακά στα μηνιαία PlayStation Plus games από τον Ιανουάριο του 2026. Ενδέχεται να παρέχουμε τίτλους που μπορούν να παιχτούν και στις κονσόλες PS4 και PS5 μετά από αυτήν την ημερομηνία.

Λάβετε υπόψη ότι αυτό δεν θα επηρεάσει τα μηνιαία PS4 games που έχετε ήδη εξαργυρώσει από το PlayStation Plus. Θα συνεχίσετε να έχετε πρόσβαση σε games που έχετε ήδη εξαργυρώσει, εφόσον παραμείνετε μέλος. Για το Games Catalogue, τα PS4 games θα εξακολουθούν να είναι διαθέσιμα μέχρι να φύγουν από τον κατάλογο ως μέρος της μηνιαίας ανανέωσης.

Δείτε τα δωρεάν PS Plus Essential Games Ιανουαρίου που θα είναι διαθέσιμα μέχρι τα μεσάνυχτα της Δευτέρας.
06 Apr 2025 07:30
Ο Hideaki Nashino είναι ο νέος CEO του PlayStation και της Sony Interactive Entertainment



Ο Hideaki Nashino είναι ο νέος και μοναδικός CEO του PlayStation και της Sony Interactive Entertainment.

Τα δύο στελέχη είχαν τις θέσεις των co-CEO από τον περασμένο Μάιο, μετά την αποχώρηση του Jim Ryan, κάτι που όπως φαίνεται ήταν προσωρινό. Από την 1η Απριλίου ο Nishino θα είναι ο μοναδικός CEO, ενώ ο Hermen Hulst θα έχει τον ρόλο του CEO του Studio Business Group (PlayStation Studios), με προϊστάμενο τον Nishino.

Ο CFO Hiroki Totoki δήλωσε: "Ήταν μεγάλη ευχαρίστηση το να δουλέψω πιο κοντά με τον Hermen και τον Nishino και να μάθω περισσότερα για τον συνεχώς εναλλασσόμενο και γρήγορο κόσμο της Sony Interactive Entertainment. Καθώς δίνουμε την σκυτάλη στον Nishino και την εξαιρετική του διοικητική ομάδα, νιώθω σίγουρος ότι η SIE θα φτάσει σε νέα μεγαλεία στις ημέρες που έρχονται."
06 Apr 2025 06:00
Έρευνα: Οι πωλήσεις των PC games είναι περισσότερες από αυτές των console games



Ο Matthew Ball, διευθύνων σύμβουλος της επενδυτικής στρατηγικής εταιρείας Epyllion, παρουσίασε μια πρώιμη εκδοχή μιας παρουσίασης με τίτλο "Η Κατάσταση του Gaming το 2025".

Η παρουσίαση, η οποία ενσωματώνει δεδομένα από εταιρείες έρευνας αγοράς όπως οι IDG, Newzoo και Circana, συνοψίζει τις παγκόσμιες τάσεις της αγοράς στη βιομηχανία του gaming. Μετά από μια δεκαετία ανάπτυξης μεταξύ 2011 και 2021, η αύξηση των εσόδων της βιομηχανίας έχει σταματήσει, δημιουργώντας ένα κλίμα αποφυγής ρίσκου και στασιμότητας στις επενδύσεις. Ωστόσο, η εικόνα δεν είναι εντελώς δυσοίωνη. Αν και η ανάπτυξη εσόδων της βιομηχανίας του gaming έχει σταθεροποιηθεί τα τελευταία τρία χρόνια, η ανάλυση της Epyllion αναφέρει ότι το PC gaming αποτελεί ένα "σημείο φωτεινής ανάπτυξης", με τα PC να αντιπροσωπεύουν πλέον τη μεγαλύτερη μερίδα των εσόδων για περιεχόμενο εκτός κινητών.

Σύμφωνα με την Epyllion, τόσο το PC όσο και το gaming σε κονσόλες είναι πολύ μεγαλύτερες αγορές από ό,τι ήταν στις αρχές της δεκαετίας του 2010. Το 2024, οι καταναλωτές ξόδευαν σχεδόν 50 δισεκατομμύρια δολάρια περισσότερα σε PC και κονσόλες σε σύγκριση με το 2011. Ωστόσο, από το 2021, η ανάπτυξη στο gaming σε κονσόλες άρχισε να επιβραδύνεται, κάτι που είναι ιδιαίτερα εμφανές στις παγκόσμιες πωλήσεις των Xbox Series X/S και PlayStation 5. Σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά κονσολών, οι τρέχουσες κονσόλες της Microsoft και της Sony είχαν, μετά από 49 μήνες, πουλήσει σχεδόν 7 εκατομμύρια λιγότερες μονάδες.
[img]images/stories/others/epylion-reports-regarding-_consoles-and-pc-games-sales.jpg[/img]

Αντίθετα, το PC gaming συνεχίζει να αναπτύσσεται. Πιο συγκεκριμένα η Epyllion δήλωσε: "Ενώ οι κονσόλες έχουν σταθεροποιηθεί από το 2021, τα έσοδα από το PC gaming έχουν αυξηθεί κατά 20%." Η Epyllion αποδίδει την ανάπτυξη του PC gaming σε "πολλές αθροιστικά πλεονεκτήματα έναντι του οικοσυστήματος των κονσολών", όπως η μεγαλύτερη βιβλιοθήκη κυκλοφοριών με καλύτερη συμβατότητα με παλαιότερα games, η πιο άμεση πρόσβαση σε browsers, social media και livestreaming, καθώς και η υψηλότερη απόδοση στις κορυφαίες συσκευές. Επιπλέον, η Epyllion υποστηρίζει ότι η δυναμική του PC gaming "συνεχίζει να αυξάνεται", χάρη σε cross-releases console exclusives games, στις εξελίξεις στις φορητές συσκευές PC gaming όπως το SteamOS, και φυσικά, στο Roblox. Πιο συγκεκριμένα η εταιρεία δήλωσε: "Εκατομμύρια παιδιά που μεγαλώνουν με το Roblox είναι απίθανο να ζητήσουν μια κονσόλα των 500 δολαρίων για να παίξουν AAA games".

Παρόλο που η πρόβλεψη της Epyllion για το PC gaming είναι ελπιδοφόρα, αξίζει να σημειωθεί ότι δεν υπάρχει καθολική συμφωνία σχετικά με το ποιος έχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς: οι κονσόλες ή το PC. Για παράδειγμα, τον Αύγουστο του 2023, η Newzoo ανέφερε ότι οι κονσόλες είχαν προσελκύσει 56,1 δισεκατομμύρια δολάρια σε καταναλωτικές δαπάνες, σε σύγκριση με περίπου 40 δισεκατομμύρια για το PC gaming. Ο Ball σχολίασε την παραπάνω απόκλιση: "Η IDG θεωρείται συνήθως η βασική πηγή για την παρακολούθηση πωλήσεων στη βιομηχανία, γι' αυτό βασίστηκα κυρίως στις εκτιμήσεις τους. Αν δείτε τη Pelham Smithers, μια ιδιωτική ερευνητική εταιρεία/τράπεζα στο Ηνωμένο Βασίλειο, την οποία χρησιμοποιεί συνήθως το Financial Times και το Bloomberg, έχουν το PC gaming 50% μεγαλύτερο από το gaming σε κονσόλες."
[img]images/stories/others/epylion-reports-regarding-_consoles-and-pc-games-sales_2.jpg[/img]

Τελικά, ο Ball σημείωσε ότι "υπάρχει κάποια διαφωνία." Υποθέτει ότι η διαφορά στις μετρήσεις μπορεί να οφείλεται στον τρόπο παρακολούθησης των πωλήσεων στην Κίνα, οι οποίες, όπως αναφέρει, είναι "κατά κύριο λόγο για PC σε επίπεδο AA/AAA." Στην ανάλυση της Epyllion, ο Ball εξήγησε ότι "βασίστηκε σε πληροφορίες από εταιρείες ανάπτυξης και συνέκρινε με άλλες πηγές, όπως η IDC και το Bloomberg." Όσον αφορά το μέλλον του PC gaming, ο Ball δήλωσε ότι είναι σίγουρος για τις "ενισχυόμενες" αναπτυξιακές δυνατότητες που περιγράφονται στην ανάλυση της Epyllion. Κλείνοντας δήλωσε: "Το πιστεύω βαθιά, ειδικά αν το Steam επεκταθεί και στις φορητές συσκευές."
06 Apr 2025 05:30
Phil Spencer: "Το επόμενο Xbox πρέπει να είναι πιο καινοτόμο"



Με έναν αυξανόμενο αριθμό Xbox exclusives games να εμφανίζονται πλέον στο PlayStation 5 της Sony, αρκετοί παίκτες αναρωτιούνται ανοιχτά γιατί θα έπρεπε να αγοράσουν μια κονσόλα της Microsoft.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft Gaming, Phil Spencer, έχει ενισχύσει αυτή τη συζήτηση, καθώς προωθεί την κυκλοφορία περισσότερων Xbox games σε άλλες κονσόλες και σε PC. Σε μια νέα συνέντευξή του, ο Spencer παραδέχτηκε επίσης ότι οι διαφορές στο hardware μεταξύ Xbox Series X και PS5 έχουν μειωθεί δραστικά.Ο Spencer εμφανίστηκε πρόσφατα στο The Destin Channel και εξέφρασε την άποψη ότι η τρέχουσα γενιά κονσολών είναι υπερβολικά όμοια. Γι' αυτόν τον λόγο, θέλει η επόμενη γενιά του Xbox να προσφέρει καινοτομίες που θα κάνουν την επιλογή πιο εύκολη για τους παίκτες. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Θέλω να καινοτομήσουμε και να κάνουμε το hardware τον παράγοντα που διαφοροποιεί. Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο όπου η διαφοροποίηση στο hardware έχει μειωθεί και η ταυτότητα του βασίζεται αποκλειστικά σε exclusives games. Λατρεύω να βλέπω φορητές συσκευές ή μοναδικά πράγματα που κάνουν οι κατασκευαστές hardware. Θέλω το hardware μας να ανταγωνίζεται, οπότε ας συνεχίσουμε να καινοτομούμε τόσο στις υπηρεσίες όσο και στο hardware. Νομίζω ότι αυτή είναι η ταυτότητά μας και λειτουργεί για εμάς."

Αυτή η προσέγγιση συμβαδίζει με πρόσφατες δηλώσεις του Spencer, ο οποίος τόνισε ότι θέλει το Xbox να "κερδίσει" στους πολέμους των κονσολών, ενώ παράλληλα υπογράμμισε ότι η Microsoft σχεδιάζει να συνεχίσει να απαιτεί την κυκλοφορία games και στις Series S και Series X. Οι αναφορές του στις φορητές συσκευές έχουν επίσης ενισχύσει τις φήμες ότι η Microsoft ενδέχεται να αναπτύσσει τη δική της φορητή κονσόλα. Επιπλέον, ο Spencer δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο games όπως το Starfield να κυκλοφορήσουν στο PS5. Τα Indiana Jones and the Great Circle και Doom: The Dark Ages πρόκειται να κυκλοφορήσουν στο PlayStation το πρώτο εξάμηνο του 2025. Υπάρχουν επίσης αναφορές ότι δημοφιλείς σειρές του Xbox, όπως τα Halo και Gears of War, ενδέχεται να κυκλοφορήσουν στο PS5.

Phil Spencer: “Θέλουμε το hardware μας να κερδίσει”

Ο Spencer διπλασίασε τη δέσμευση της Microsoft στον τομέα του hardware, λέγοντας ότι στόχος της εταιρείας είναι να "νικήσει" παρέχοντας την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Παράλληλα, παραδέχτηκε ότι οι καιροί έχουν αλλάξει, χαρακτηρίζοντας τη σημερινή αγορά ως "game-first" αντί για "platform-first."

Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Θέλω οι άνθρωποι να επιλέγουν hardware βάσει των δυνατοτήτων του και του πώς ταιριάζει στις επιλογές που θέλουν να κάνουν σχετικά με το πού θέλουν να παίζουν. Θέλουμε το hardware μας να κερδίζει βάσει των δυνατοτήτων του”. Ο Spencer υποστήριξε ότι τα μεγαλύτερα, πιο δημοφιλή και πιο επιτυχημένα games σήμερα είναι multiplatform και δεν περιορίζονται σε μία μόνο συσκευή. Εξέφρασε την επιθυμία του για το Xbox να δημιουργήσει μια πλατφόρμα που θα εξυπηρετεί τους δημιουργούς αυτών των games. Συνέχισε δηλώνοντας: "Θέλω να δημιουργήσω μια πλατφόρμα που να εξυπηρετεί αυτούς τους δημιουργούς: εκείνους που προσπαθούν να προσεγγίσουν ανθρώπους σε κάθε οθόνη”.

Όταν ρωτήθηκε για τις φήμες ότι η Microsoft ίσως θα έπρεπε να αποχωρήσει από τον τομέα του hardware λόγω της θέσης της ως η τρίτη πλατφόρμα πίσω από PS5 και Switch, ο Spencer τις απέρριψε. Συνέχισε δηλώνοντας: "Το δικό μας hardware; Νομίζω ότι είναι θεμελιώδες για αυτό που είναι το Xbox. Δεν ξεχνώ ότι η λέξη 'Box' υπάρχει στο όνομα του brand μας. Το hardware είναι κρίσιμο για αυτό που κάνουμε." Ειδικότερα για την αγορά των φορητών συσκευών, ο Spencer ανέφερε ότι έχει μάθει πολλά από προϊόντα όπως το Steam Deck και το ROG Ally, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο για μελλοντική ανάπτυξη φορητού Xbox.

Η αγορά video game hardware στις ΗΠΑ είχε μια δύσκολη χρονιά το 2024, με τις πωλήσεις του PS5, του Xbox Series X|S και του Switch να μειώνονται σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Παρότι αυτή η πτώση ήταν αναμενόμενη λόγω της ηλικίας των συστημάτων, η πτώση των πωλήσεων του Xbox ήταν ιδιαίτερα ανησυχητική, ενώ οι πωλήσεις του PS5 ξεπέρασαν τις αντίστοιχες του PS4.
Displaying 226 - 240 out of 10567 results.