Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Search Results (Searched for: Playstation)

06 May 2025 21:30
Shuhei Yoshida: "Η αύξηση των τιμών στα games ήταν θέμα χρόνου να συμβεί"



Ο πρώην πρόεδρος του PlayStation, Shuhei Yoshida, τοποθετήθηκε σχετικά με την αύξηση των τιμών των video games, αναφέροντας την "αδύνατη εξίσωση" ανάμεσα στον πληθωρισμό και τα ολοένα αυξανόμενα κόστη ανάπτυξης.

Η Nintendo δέχτηκε κριτική από fans για την αυξημένη τιμή των games του Switch 2, με το Mario Kart World να κοστίζει 80 δολάρια, κάτι που η ίδια η Nintendo αποκάλεσε παράδειγμα "μεταβλητής τιμολόγησης". Αντίστοιχα, η Microsoft δήλωσε ότι ορισμένα νέα games της για Xbox θα ανέβουν στα $80 αργότερα μέσα στο 2025. Παράλληλα, υπάρχουν φήμες ότι το πολυαναμενόμενο GTA 6 θα μπορούσε να φτάσει τα $100.

Σε συνέντευξή του στο Γαλλικό μέσο PlayStation Inside , ο Yoshida σχολίασε: "Νομίζω ότι αργά ή γρήγορα θα γινόταν, ίσως όχι από τη Nintendo, αλλά ήταν αναπόφευκτο. Ζούμε σε αντιφατικούς καιρούς, με πραγματικό και έντονο πληθωρισμό, αλλά οι παίκτες εξακολουθούν να περιμένουν πιο φιλόδοξα και ακριβότερα στην παραγωγή games να κοστίζουν το ίδιο. Είναι μια αδύνατη εξίσωση." Ο Yoshida ανέφερε ότι ο πυρήνας του προβλήματος είναι τα κόστη παραγωγής, καθώς τα games σήμερα είναι τεχνολογικά πιο απαιτητικά από ποτέ. Πρότεινε ότι η άνθηση των remasters και remakes είναι ένας τρόπος για τη βιομηχανία να διαφοροποιείται, αφού τέτοια games αποτελούν μια “εύκολη” λύση για έσοδα που τελικά βοηθούν στη χρηματοδότηση νέων τίτλων.

Συνέχισε δηλώνοντας: "Δεν ξέρω αν η Rockstar θα βιαστεί να κοστολογήσει το GTA 6 στα €90 ή και παραπάνω, αλλά αυτή είναι η κατάσταση. Και αν προσθέσουμε τις συνδρομητικές πλατφόρμες και τα games-as-a-service, που φέρνουν τεράστια έσοδα, κι αυτές με τη σειρά τους βοηθούν στη χρηματοδότηση των AAA games". Ο Yoshida αναφέρθηκε επίσης στο πρόσφατο Clair Obscur: Expedition 33 από την Γαλλική εταιρεία ανάπτυξης Sandfall Interactive, το οποίο πούλησε 1 εκατομμύριο αντίτυπα μέσα σε τρεις μέρες και επαινέθηκε από τον Πρόεδρο της Γαλλίας Μακρόν. Συνέχισε τονίζοντας: "Πρέπει να βρεθεί μια ισορροπία ανάμεσα στα κόστη παραγωγής και τις τιμές των games. Το GTA 6 θα είναι σίγουρα καθοριστική περίπτωση, αλλά αν δούμε το Clair Obscur: Expedition 33, το RPG είναι εξαιρετικό οπτικά παρότι δημιουργήθηκε από ομάδα μόλις 30 ατόμων. Αυτό είναι ένα πιθανό μονοπάτι: υψηλή ποιότητα με μικρότερες ομάδες και προϋπολογισμούς."

Ο Yoshida συζήτησε και τη χρήση του AI στην ανάπτυξη των games, δηλώνοντας: "Το AI είναι εργαλείο, όχι αυτοσκοπός. Αν οι δημιουργοί μάθουν να αξιοποιούν σωστά τις δυνατότητές του, μπορεί να βελτιώσει τη διαδικασία ανάπτυξης, ειδικά για μικρότερες εταιρείες ανάπτυξης. Όσο παραμένουν οι άνθρωποι-καλλιτέχνες στο επίκεντρο του έργου, το generative AI μπορεί να βοηθήσει στην επιτάχυνση χρονοβόρων ή βαρετών εργασιών χωρίς να θίγεται η δημιουργικότητα και ενδεχομένως να μειώσει τα κόστη, χωρίς να οδηγήσει σε απολύσεις."

Όσον αφορά το Switch 2, ο Yoshida δήλωσε ότι περιμένει με ανυπομονησία το Duskbloods από τη FromSoftware: "Έχω περιέργεια να δω τι θα κάνει η FromSoftware τεχνικά με έναν αποκλειστικό τίτλο για Switch και πάντα έχουν ενδιαφέρουσες ιδέες, ειδικά μετά το Elden Ring." Από τότε που αποχώρησε από τη Sony πέρυσι, ο Yoshida εκφράζεται πιο ελεύθερα: έχει πει ότι η Nintendo χάνει την ταυτότητά της, ότι έπαιξε το ακυρωμένο The Last of Us Online, και ότι το NieR: Automata αναζωογόνησε τη Ιαπωνική βιομηχανία των games
06 May 2025 21:00
Elden Ring: Nightreign gameplay video



Η From Software κυκλοφόρησε ένα νέο gameplay βίντεο για το Elden Ring: Nightreign, το επερχόμενο RPG της, το οποίο θα κυκλοφορήσει στις 30 Μαΐου για PlayStation, Xbox και PC.

Το Nightreign είναι δομημένο γύρω από έναν κύκλο τριών ημερών, όπου μια ομάδα τριών Nightfarers αποστέλλεται στον κόσμο του Limveld για να εντοπίσει και να εξοντώσει έναν πανίσχυρο Nightlord. Ο κόσμος του Limveld αλλάζει κάθε φορά που οι επιστρέφετε από το hub world, προσφέροντας νέες προκλήσεις, εχθρούς και biomes για εξερεύνηση. Κατά τη διάρκεια της ημέρας, θα μπορείτε να κάνετε level-up πολεμώντας εχθρούς, να ψάξετε για ισχυρό loot και όπλα, να διεισδύσουν σε εχθρικά φρούρια για πληροφορίες και να αντιμετωπίσετε επικίνδυνες απειλές σε dungeon-like περιοχές για μοναδικά αντικείμενα

Η ομάδα μπορεί να κινηθεί μαζί ή να χωριστεί για να καλύψει μεγαλύτερη περιοχή. Ενδέχεται να συναντήσετε τυχαία γεγονότα ή απρόβλεπτες επιθέσεις. Όταν πέφτει η νύχτα, το RPG εστιάζει στην επιβίωση, ένας στενός κύκλος φωτιάς θα σας αναγκάσει να συγκλίνετε προς κάποιο boss fight, που την τρίτη νύχτα θα είναι ο Nightlord. Είτε νικήσετε είτε χάσετε, θα επιστρέψετε στο Roundtable Hold με relics και currency για upgrades. Θα μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε οκτώ classes: Τέσσερις εμφανίστηκαν στο Nightreign network test: Guardian, Duchess, Recluse, Wylder

Το gameplay βίντεο παρουσίασε δύο ακόμα: Ironeye- ranged Archer, Raider – melee Fighter. Δύο ακόμα Nightfarers εμφανίζονται στο trailer: Ο Executor, ένας πολεμιστής με κατάνα και μια ωχρή γυναίκα με άρπα, για την οποία δεν υπάρχουν ακόμα πληροφορίες. Υπάρχουν επιλογές για παραμετροποίηση εμφάνισης, με skins βασισμένα σε άλλα παιχνίδια της From Software όπως Faraam, Solaire και Leonhard. Επιπλέον, υπάρχει και αφηγηματική διάσταση, με τους παίκτες να προσπαθούν να ανακτήσουν τις χαμένες αναμνήσεις των Nightfarers.

Το Elden Ring: Nightreign θα κυκλοφορήσει στις 30 Μαΐου για PS5, PS4, Xbox Series X|S, Xbox One και PC.
06 May 2025 13:00
Η Sony αφαίρεσε τον Sackboy από το λογότυπο των PlayStation Productions



Η Sony αφαίρεσε τον Sackboy από το λογότυπο των PlayStation Productions.

Συγκεκριμένα στο λογότυπο που παίζει στην αρχή της ταινίας Until Dawn, ο Sackboy δεν εμφανίζεται πουθενά, σε αντίθεση με την ταινία Gran Turismo. Αντίθετα στο Until Dawn εμφανίστηκε ο Psycho από το video game. Οι υπόλοιποι γνωστοί χαρακτήρες, όπως οι Nathan Drake, Ratchet & Clank, Astro Bot και Kratos, εμφανίζονται κανονικά.

Oh yeah I forgot to mention, I can confirm after seeing Until Dawn that Sackboy is not in the PlayStation Productions intro anymore (picture below is the 2023 version from Gran Turismo)

I don’t like this era of Sackboy erasure ? t.co/2u72IWEbYB pic.twitter.com/quz4gWMAws

— Radec (@realradec) April 28, 2025

Ο λόγος που ο Sackboy αφαιρέθηκε δεν είχε ξεκάθαρος, όμως αρκετός κόσμος πιστεύει ότι η Sony θέλει να τον αντικαταστήσει με το Astro Bot ως κεντρική μασκότ.

Διαβάστε το review του Sackboy: A Big Adventure.
05 May 2025 22:00
Gears of War: Reloaded: Ημερομηνία κυκλοφορίας



Η Microsoft ανακοίνωσε επίσημα το Gears of War: Reloaded, ένα νέο remaster του αρχικού για Xbox Series X|S, PS5 και Steam.

Το Action game θα είναι διαθέσιμο στο Game Pass από την πρώτη μέρα για τους συνδρομητές Ultimate. Πρόκειται για το πιο πρόσφατο remaster της Microsoft, μετά την επιτυχία του Oblivion Remastered τον Απρίλιο. Το Gears of War: Reloaded θα κυκλοφορήσει στις 26 Αυγούστου με τιμή $40 (περίπου 40 ευρώ) και θα είναι διαθέσιμο και μέσω Xbox Cloud Gaming. Το Action game υποστηρίζει cross-play και cross-progression σε όλες τις πλατφόρμες. Όσοι έχουν ήδη την ψηφιακή έκδοση του Gears of War: Ultimate Edition θα λάβουν το Reloaded δωρεάν.
[img]images/stories/action/gears-of-war-reloaded-screenshot.jpg[/img]

Το Reloaded περιλαμβάνει υποστήριξη για 4K ανάλυση, 120 FPS, καθώς και multiplayer. Η Microsoft δήλωσε: "Αυτή είναι η απόλυτη εμπειρία του Action game που τα ξεκίνησε όλα. Καθώς πλησιάζουμε την 20ή επέτειο του Gears of War το 2026, αναλογιζόμαστε τι σημαίνει αυτή η σειρά. Είναι οι ιστορίες που έχουμε πει, οι φιλίες που χτίσαμε και οι αξέχαστες στιγμές που ζήσαμε μαζί. Με το Reloaded, ανοίγουμε την πόρτα σε περισσότερους παίκτες από ποτέ." Το Reloaded περιλαμβάνει όλο το περιεχόμενο από το Gears of War: Ultimate Edition του 2015 (που ήταν και αυτό remaster του πρωτότυπου Action game του 2006). Συμπεριλαμβάνονται όλα τα μεταγενέστερα DLCs, χάρτες, modes, χαρακτήρες και cosmetics.

Υποστηρίζει local split-screen και online gameplay, με συνεργασία 2 παικτών στο campaign και έως 8 παίκτες στο multiplayer. Δεν απαιτείται λογαριασμός Microsoft για να παίξετε, εκτός εάν θέλετε πλήρη cross-platform λειτουργικότητα, συμπεριλαμβανομένης της διατήρησης της προόδου.

Βελτιώσεις απόδοσης που φέρνει το Reloaded περιλαμβάνουν:

4K ανάλυση

60 FPS στο Campaign

120 FPS στο Multiplayer

HDR (High Dynamic Range)

Dolby Vision και 7.1.4 Dolby Atmos

3D Spatial Audio (7.1.4)

Variable Refresh Rate (VRR)

Remastered textures & assets σε 4K

Βελτιωμένα εφέ post-processing

Καλύτερες σκιές και αντανακλάσεις

Βελτιωμένο anti-aliasing με super resolution

Μηδενικά loading screens στο Campaign

Κλείνοντας η Microsoft δήλωσε: “ Από τα ταχύτερα frame rates μέχρι τη βαθύτερη οπτική πιστότητα, κάθε λεπτομέρεια έχει αναβαθμιστεί για να μεταφέρει το αρχικό Action game στο σήμερα με καθαρότητα, ομαλότητα και immersion που ταιριάζει στη δύναμη του σύγχρονου hardware” Το Gears of War: Reloaded αναπτύσσεται από τις The Coalition, Sumo Interactive και Disbelief.

Το Gear of War: Reloaded θα κυκλοφορήσει στις 26 Αυγούστου για PC, PS5 και Xbox Series X.
05 May 2025 20:59 - 05 May 2025 21:00
Η Microsoft ανακοίνωσε επίσημα το Gears of War: Reloaded, ένα νέο remaster του αρχικού για Xbox Series X|S, PS5 και Steam. 
Το Action game θα είναι διαθέσιμο στο Game Pass από την πρώτη μέρα για τους συνδρομητές Ultimate. Πρόκειται για το πιο πρόσφατο remaster της Microsoft, μετά την επιτυχία του Oblivion Remastered τον Απρίλιο.

Το Gears of War: Reloaded θα κυκλοφορήσει  στις 26 Αυγούστου με τιμή $40 (περίπου 40 ευρώ) και θα είναι διαθέσιμο και μέσω Xbox Cloud Gaming. Το Action game υποστηρίζει cross-play και cross-progression σε όλες τις πλατφόρμες. Όσοι έχουν ήδη την ψηφιακή έκδοση του Gears of War: Ultimate Edition θα λάβουν το Reloaded δωρεάν.
 
03 May 2025 10:30
Η καθυστέρηση του GTA 6 θα μειώσει τα έσοδα της gaming βιομηχανίας, σύμφωνα με αναλυτή



Η καθυστέρηση του Grand Theft Auto 6 από τη Rockstar Games δεν θα έχει αρνητικές συνέπειες μόνο για την ίδια την εταιρεία, αλλά για ολόκληρη τη βιομηχανία των video games , σύμφωνα με τον αναλυτή της Circana, Mat Piscatella.

Μιλώντας στο GamesRadar, ο Piscatella ανέφερε ότι το GTA 6 είναι ένα video game ευρείας απήχησης, που αναμένεται να φέρει πίσω παλιούς παίκτες κονσολών και να ενισχύσει τις πωλήσεις κονσολών PlayStation και Xbox. Το ίδιο είχε συμβεί με το CFB 25 της EA πέρσι, όπου η αναμονή από το 2013 δημιούργησε μεγάλη ζήτηση.

Ο Piscatella υποστηρίζει ότι το GTA 6 θα ενίσχυε συνολικά την αγορά των video games, και ενδεχομένως να αναζωογονούσε το επενδυτικό ενδιαφέρον, το οποίο έχει μειωθεί τα τελευταία χρόνια. Με τη νέα καθυστέρηση, δήλωσε πως κανείς δεν ωφελείται το 2025: «Δεν ήταν απλώς ένα video game για τις γιορτές. Θα ήταν ο βασικός μοχλός επιτυχίας για εκείνη την περίοδο.» Πλέον, προβλέπει ότι οι δαπάνες για video games στις ΗΠΑ θα μειωθούν κατά μερικά τοις εκατό, σε επίπεδα χαμηλότερα και από αυτά πριν την πανδημία. Σε δημοσίευσή του στα social media, ο Piscatella εξήγησε ότι η καθυστέρηση του GTA 6 δεν σημαίνει ότι τα χρήματα των παικτών θα στραφούν αυτόματα σε άλλα games. Αντίθετα, δήλωσε πως «απλώς εξαφανίζονται» από την αγορά.

Προηγουμένως, ο Piscatella είχε προβλέψει ότι οι κυκλοφορίες των GTA 6 και Nintendo Switch 2 μέσα στο 2025 θα οδηγούσαν σε ιστορική αύξηση των πωλήσεων για τη βιομηχανία. Χαρακτήρισε μάλιστα το GTA 6 ως «την πιο σημαντική κυκλοφορία στην ιστορία των video games».

Παρότι το GTA 6 δεν θα κυκλοφορήσει τελικά το 2025, η Take-Two διατηρεί το πρόγραμμα της για φέτος με τα Borderlands 4, Mafia: The Old Country και τα ετήσια Sports games. Από την υπόλοιπη βιομηχανία αναμένονται το νέο Call of Duty από την Activision, το Switch 2, το Mario Kart World και πιθανόν το Battlefield 6 (χωρίς επίσημη επιβεβαίωση).

Το Grand Theft Auto 6 θα κυκλοφορήσει στις 26 Μαΐου του 2026 για PS5 και Xbox Series X/S και αργότερα για PC.
02 May 2025 11:30
Η Microsoft ήταν ο Νο1 publisher στο PlayStation Store σε προπαραγγελίες, το τελευταίο τρίμηνο



Η Microsoft είναι ο Νο1 publisher στο PlayStation Store σε προπαραγγελίες, όπως ανακοίνωσε ο CEO, Satya Nadella στην πρόσφατη οικονομική αναφορά.

Η χρονική περίοδος στην οποία αναφέρθηκε ο Nadella είναι το τρίμηνο από τον Ιανουάριο ως τον Μάρτιο. Τα games που οδήγησαν σε τόσες προπαραγγελίες είναι η κυκλοφορία του Indiana Jones and the Great Circle στις 17 Απρίλιου στο PS5, του Forza Horizon 5 στις 29 και επιπλέον αναμένεται και το Doom: The Dark Ages στις 15 Μαΐου.

Σε άλλα νούμερα ο Nadella ανέφερε ότι τα έσοδα του PC Game Pass ανέβηκαν κατά 45% από την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, τα έσοδα των Xbox κονσολών έπεσαν κατά 6%, ο τζίρος από τα games ανέβηκε κατά 5% και από τις υπηρεσίες κατά 8%.
01 May 2025 23:30
Η Microsoft αυξάνει τις τιμές των κονσολών Xbox παγκοσμίως



Η Microsoft ανακοίνωσε ότι θα αυξήσει τις τιμές των κονσολών Xbox παγκοσμίως, επικαλούμενη «συνθήκες της αγοράς», μόλις λίγες ημέρες μετά από παρόμοια κίνηση της Sony με το PlayStation 5. Ο τεχνολογικός γίγαντας σχεδιάζει επίσης να αυξήσει τις τιμές για ορισμένα νέα games που αναπτύσσονται από τις θυγατρικές της.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, το βασικό μοντέλο Xbox Series S θα εκτοξευθεί από 299,99 δολάρια στα 379,99 δολάρια, μια αύξηση 27%. Επιπρόσθετα, ορισμένα νέα παιχνίδια από στούντιο που ανήκουν στη Microsoft θα κοστίζουν 79,99 δολάρια, αυξημένα κατά 14% από τα τρέχοντα 69,99 δολάρια.

Στην Ευρώπη, το Series S θα αυξηθεί από 299,99 ευρώ σε 349,99 ευρώ, μια αύξηση 17%. Αντίστοιχα, το Xbox Series X αντί για 550 ευρώ θα κοστίζει 600 ευρώ, μία αύξηση κατά σχεδόν 10%.

«Κατανοούμε ότι αυτές οι αλλαγές είναι δύσκολες και έγιναν με προσεκτική εξέταση, λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες της αγοράς και το αυξανόμενο κόστος ανάπτυξης,» δήλωσε η Microsoft στο site της.
01 May 2025 22:30
Ιδρυτής Electronic Arts: "Οι κονσόλες δεν έχουν μέλλον μπροστά στα PC, το cloud gaming και τα κινητά"



​Ο ιδρυτής της Electronic Arts, Trip Hawkins, εξέφρασε τις απόψεις του για το μέλλον των gaming κονσολών, προβλέποντας ότι οι cloud gaming τεχνολογίες θα κυριαρχήσουν και ότι δεν θα υπάρξει ξανά κονσόλα που να πουλήσει πάνω από 150 εκατομμύρια μονάδες, όπως έκανε το PS2.

Με το Switch 2 να έρχεται τον Ιούνιο, ο ιδρυτής της EA, Trip Hawkins, σχολίασε το μέλλον των κονσολών. Σε ένα blog post, ο Hawkins είπε ότι προβλέπει ότι οι cloud gaming τεχνολογίες θα κυριαρχήσουν στο μέλλον, προβλέποντας ότι οι μέρες μιας «συμβατικής» κονσόλας που πωλεί 150 εκατομμύρια μονάδες έχουν τελειώσει.

«Όσον αφορά την επόμενη γενιά κονσολών, βρισκόμαστε τώρα σε ένα επίπεδο όπου το cloud είναι το παν και θα είναι πολύ πιο βολικό να έχουμε κάρτες γραφικών τοποθετημένες σε rack σε data centers παρά να προσπαθήσουμε να πείσουμε το κοινό να αγοράσει περισσότερες κονσόλες, σε υψηλότερες τιμές, από ό,τι στο παρελθόν», είπε. «Δεν θα δούμε ποτέ άλλη συμβατική κονσόλα να πουλά 150 εκατομμύρια μονάδες, όπως έκανε το PlayStation 2».

Ο Hawkins συνέχισε λέγοντας ότι η «τεχνική ικανότητα» των PC, μαζί με τις υπάρχουσες κονσόλες τρέχουσας γενιάς και τα νεότερα smartphones, μπορεί να είναι «αρκετά καλή» για τους ανθρώπους.

«Ακόμη και για τηβ Sony και τηβ Microsoft θα είναι σύντομα πιο λογικό να επικεντρωθούν στις συνδρομητικές υπηρεσίες livestreaming αντί να χάνουν χρήματα από την κατασκευή και το marketing των κονσολών», είπε. "Εμπορικές μάρκες όπως το PlayStation και το Xbox μπορούν να διατηρηθούν, αλλά θα είναι επίσης πιο εύκολα διαθέσιμα σε PC και δισεκατομμύρια έξυπνες συσκευές, για win-win μεταξύ των παρόχων cloud, των games και των παικτών."

Το αρχικό Switch έχει πουλήσει περί τις 150 εκατομμύρια μονάδες και ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί όταν η Nintendo δημοσιεύσει την επόμενη αναφορά κερδών της αυτόν τον μήνα.

Όσον αφορά το Switch 2, ο Hawkins είπε ότι αναμένει ότι θα φτάσει τις 100 εκατομμύρια πωλήσεις στη διάρκειας ζωής του, αλλά δεδομένων των προηγούμενων σχολίων του, δεν αναμένει ότι θα φτάσει στα ύψη του αρχικού Switch.

Η Microsoft εργάζεται σε μια κονσόλα επόμενης γενιάς που θα μπορούσε επίσης να περιλαμβάνει φορητή συσκευή, ενώ η Sony δουλεύει για το PS6. Ωστόσο, οι ημερομηνίες κυκλοφορίας και των δύο παραμένουν άγνωστες. Από την πλευρά της, η Microsoft έχει ήδη επενδύσει σε μεγάλο βαθμό σε cloud gaming.
01 May 2025 20:30
Borderlands 4 gameplay video



Η 2K Games παρουσίασε μία ανάλυση του gameplay του Borderlands 4, την οποία μπορείτε να δείτε σε ένα 20λεπτο βίντεο που αναρτήθηκε στα κανάλια του PlayStation.

Το Borderlands 4 φέρνει σημαντικές αλλαγές στο σύστημα loot, προσφέροντας μεγαλύτερη ποικιλία και βάθος στον εξοπλισμό.​

Borderlands 4 Loot Manufacturers:

Το παιχνίδι διαθέτει οκτώ κατασκευαστές όπλων, με τρεις νέους:​

Order: Όπλα με burst damage και υψηλή ακρίβεια.

Ripper: Πλήρως αυτόματα όπλα με δυνατότητα φόρτισης.

Daedalus: Εύχρηστα όπλα με πολλαπλούς τύπους πυρομαχικών.​

Οι υπόλοιποι πέντε γνωστοί κατασκευαστές που επιστρέφουν:​

Jakobs: Ενισχυμένο critical hit damage.

Maliwan: Εστίαση σε elemental damage.

Vladof: Υψηλός ρυθμός πυροδότησης με μειωμένη ακρίβεια.

Tediore: Όπλα που πετιούνται για επαναφόρτιση.

Torgue: Εκρηκτικά όπλα.​

Το νέο σύστημα Licensed Parts επιτρέπει στα όπλα να ενσωματώνουν εξαρτήματα από διαφορετικούς κατασκευαστές, δημιουργώντας μοναδικούς συνδυασμούς χαρακτηριστικών. Για παράδειγμα, ένα όπλο Vladof μπορεί να χρησιμοποιεί εκρηκτικά πυρομαχικά Torgue.​

Νέοι Τύποι Εξοπλισμού

Εισάγονται τρεις νέοι τύποι εξοπλισμού:​

Ordnance: Κοινή υποδοχή για grenades και heavy weapons, τα οποία λειτουργούν πλέον με cooldown αντί για πυρομαχικά.

Enhancements: Αντικαθιστούν τα Artifacts και προσφέρουν ενισχύσεις σε συγκεκριμένους κατασκευαστές όπλων.

Repkits: Παρέχουν healing ή buffs με βάση το cooldown.​

Αναθεώρηση Loot System

Το σύστημα loot έχει αναθεωρηθεί ώστε να κάνει τα legendary όπλα πιο σπάνια και πολύτιμα. Η συχνότητα εμφάνισής τους έχει μειωθεί, ενώ τα στατιστικά και οι μοναδικές ικανότητές τους έχουν βελτιωθεί. Επιπλέον, το loot είναι instanced για κάθε παίκτη στο co-op, και υπάρχει δυνατότητα επανάληψης αποστολών και boss fights για περισσότερες ευκαιρίες απόκτησης loot.​

Το Borderlands 4 αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 12 Σεπτεμβρίου 2025 για PC, PS5, Xbox Series X/S και Nintendo Switch 2.
30 Apr 2025 21:00
Το Evil Dead: The Game αφαιρέθηκε μυστηριωδώς από το Epic Games και το PlayStation Store



Η επίσημη υποστήριξη για το Evil Dead: The Game έληξε στα τέλη του 2023 και, τότε, η εταιρεία ανάπτυξης Saber Interactive είχε δεσμευτεί να διατηρήσει τους servers του Action-Adventure online για το προσεχές μέλλον και να επιλύει σοβαρά τεχνικά ζητήματα αν προκύψουν.

Oι χρήστες εντόπισαν την απουσία του από δύο ψηφιακά καταστήματα και παρατηρήθηκε πρόσφατα ότι το Action-Adventure έχει αφαιρεθεί από αρκετές πλατφόρμες.Όπως ανέφερε ο χρήστης ThePatMan117 στο Reddit, το Evil Dead: The Game δεν είναι πλέον διαθέσιμο για αγορά στο Epic Games Store και στο PlayStation Store. Προς το παρόν, εξακολουθεί να διατίθεται μέσω του Steam και του Xbox Store, ενώ η Saber Interactive δεν έχει δώσει επίσημο update για το μέλλον του Action-Adventure.

UPDATE: Evil Dead: The Game’s Epic Games Store Listing Has Now Vanished. Is Saber Preparing To Pull The Plug?

by u/ThePatMan117 in EvilDeadTheGame

Το Evil Dead: The Game ήταν ένα από τα αρκετά ασύμμετρα multiplayer games βασισμένα σε γνωστές σειρές τρόμου, παρόμοια με τίτλους όπως Killer Klowns from Outer Space και The Texas Chain Saw Massacre. Το Evil Dead: The Game παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στα The Game Awards του 2020. Αφού καθυστέρησε πέρα από την αρχικά προγραμματισμένη κυκλοφορία του το 2021, τελικά κυκλοφόρησε το 2022 για PC, PS4, PS5, Xbox One και Xbox Series X|S, λαμβάνοντας γενικά θετικές κριτικές.

Η υποστήριξη που έλαβε μετά την κυκλοφορία του περιλάμβανε updates όπως το Splatter Royale και το Army of Darkness, ενώ στις κονσόλες κυκλοφόρησε και Game of the Year edition. Το Evil Dead συνεχίζει να εμφανίζεται με νέες μορφές. Ένα από τα πιο πρόσφατα παραδείγματα είναι το RetroRealms από την WayForward, ένα gaming hub όπου οι παίκτες μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το boomstick του Campbell για να αντιμετωπίσουν τα Deadites σε ένα 2D Platform εμπνευσμένο από 16-bit classics.
30 Apr 2025 20:00
Δωρεάν PS Plus Essential games: Μάιος 2025



Η Sony αποκάλυψε τα δωρεάν games που θα είναι διαθέσιμα για τους συνδρομητές του PlayStation Plus τον Μάιο.

Όλα τα μέλη του PS Plus θα μπορούν να αποκτήσουν τρεις τίτλους εντελώς δωρεάν από τις 6 Μαΐου: Ark: Survival Evolved, Balatro και Warhammer 40,000: Boltgun. Όσοι ακόμα δεν έχετε παίξει τα δωρεάν PS Plus games του Απριλίου, μπορείτε να το κάνετε μέχρι και την Τρίτη 6 Μαΐου. Το Balatro, που κυκλοφόρησε πέρσι, έγινε γρήγορα επιτυχία χάρη στον εθιστικό συνδυασμό πόκερ και Deck-Building μηχανισμών. Το Balatro φαίνεται απλό στην αρχή, αλλά όσο προχωράτε, ξεδιπλώνει πολλές στρατηγικές δυνατότητες μέσα από διάφορους συνδυασμούς καρτών.

Ένας από τους πιο γνωστούς Survival τίτλους, το Ark: Survival Evolved σας δίνει όλα τα εργαλεία για να επιβιώσετε σε έναν κόσμο με προϊστορικά πλάσματα και εξωγήινα μυστήρια. Αυτή η έκδοση του Survival έχει ανακατασκευαστεί πλήρως με τη Unreal Engine 5 και περιλαμβάνει πολλές βελτιώσεις. Θα έχετε επίσης πρόσβαση σε όλους τους κόσμους του Ark, ενώ υπάρχει υποστήριξη για online multiplayer έως και 70 παίκτες.

Τέλος, το Warhammer 40,000: Boltgun είναι ένα Boomer shooter. Εστιάζει πλήρως στο σύμπαν του Warhammer 40K, προσφέροντας γρήγορη δράση και ένα ικανοποιητικό οπλοστάσιο για να εξολοθρεύσετε εχθρούς της ανθρωπότητας όπως οι Chaos Space Marines και οι δαίμονες που τους συνοδεύουν στη μάχη. Αρκετοί τίτλοι θα αποχωρήσουν από τις κατηγορίες PS Plus Premium και Extra μέσα στον Μάιο, οπότε έχετε περιορισμένο χρόνο για να δοκιμάσετε games όπως τα GTA V, Ghostrunner, Batman: Arkham Knight και άλλα.
[img]images/stories/others/ps-plus-may.jpg[/img]

Δείτε αναλυτικά την λίστα:

Warhammer 40,000: Boltgun (PS5, PS4)

Ark: Survival Evolved (PS5)

Balatro (PS5, PS4)

Τα παραπάνω games θα είναι διαθέσιμα από την Τρίτη 6 Μαΐου μέχρι και την Δευτέρα 2 Ιουνίου.

Τα δωρεάν games του Απριλίου θα είναι διαθέσιμα μέχρι και την Τρίτη 6 Μαΐου.
30 Apr 2025 12:30
Το νέο software update του PS5 βοηθάει στο να ακούτε καλύτερα τα βήματα των αντιπάλων σε games όπως το Call of Duty



Το νέο software update του PS5 που κυκλοφόρησε στις 24 του μηνός, βοηθάει στο να ακούτε καλύτερα τα βήματα των αντιπάλων σε games όπως το Call of Duty.

Συγκεκριμένα μία από τις νέες λειτουργίες ονομάζεται Audio Focus και είναι ένα accessibility feature που σας επιτρέπει να ακούτε πιο καθαρά συγκεκριμένα σημεία του ήχου. Πρόκειται για μία παρόμοια λειτουργία με το Loudness Equalization στα PC, στο οποίο μπορείτε να μειώσετε την ένταση συγκεκριμένων περιττών ήχων και ανεβάσετε αντίστοιχα τα βήματα των αντιπάλων.

Το Audio Focus στο PS5 δίνει την δυνατότητα να ανεβάσετε την ένταση ορισμένων ήχων όμως όχι αποκλειστικά των βημάτων, καθώς προορίζεται για άτομα με προβλήματα ακοής. Πέρα από to Call of Duty δουλεύει και στα περισσότερα αν όχι όλα τα competitive games.
24 Apr 2025 22:00
Blade Runner: Time To Live



Η Supermassive Games, γνωστή για τίτλους όπως το Until Dawn και το The Quarry, φέρεται να ακύρωσε ένα ακυκλοφόρητο Blade Runner game.

Το Action-Adventure είχε τον τίτλο Blade Runner: Time To Live και, σύμφωνα με το Insider Gaming, θα ήταν ένα "κινηματογραφικό, με έμφαση στους χαρακτήρες, Action-Adventure" game, σχεδιασμένο για κυκλοφορία σε PC, PS5 και Xbox Series X/S, καθώς και στις επόμενης γενιάς κονσόλες Xbox και PlayStation. Φημολογείται πως επρόκειτο για ένα single-player Action-Adventure με στόχο κυκλοφορίας το 2027.

Η φήμη υποστηρίζει πως ο παίκτης θα ήταν ο μοναδικός Blade Runner το 2065, με την ιστορία του Action-Adventure να διαρκεί 10-12 ωρών, η οποία θα συνδύαζε τα φιλοσοφικά θέματα του Blade Runner με έντονη δράση και εξερεύνηση. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο παίκτης θα αναλάμβανε τον ρόλο της So-Lange, ενός παλαιού μοντέλου Nexus-6 που “για ανεξήγητους λόγους εξακολουθεί να ζει πολύ πέρα από το προβλεπόμενο προσδόκιμο ζωής της”.

Σε έγγραφα που είδε το Insider Gaming αναφέρεται: "Ταξίδεψε από τις πολύβουες υπόγειες συνοικίες της Νέας Ζυρίχης του 2065 στα ανατριχιαστικά κατάλοιπα ενός ξεχασμένου κόσμου... Κατόπιν εντολής να "αποσύρεις" τον Rev, τον μυστηριώδη και αδίστακτο ηγέτη ενός υπόγειου δικτύου replicants, προδίδεσαι και εγκαταλείπεσαι να πεθάνεις σε ένα σκληρά εχθρικό περιβάλλον.” Το Blade Runner: Time to Live λέγεται πως μπήκε σε φάση προ-παραγωγής τον Σεπτέμβριο του 2024, με στόχο η προ-παραγωγή να ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2025. Η ολοκλήρωση του πρωτοτύπου είχε προγραμματιστεί για τον προσεχή Σεπτέμβριο.

Όσον αφορά το κόστος, ο προϋπολογισμός ανάπτυξης του Action-Adventure υπολογίζεται περίπου στα $45 εκατομμύρια, με $9 εκατομμύρια να προορίζονται για εξωτερικά συνεργεία, motion capture και ηθοποιούς. Το Action-Adventure τελικά ακυρώθηκε, πιθανότατα προς τα τέλη του προηγούμενου έτους. Ως αιτία φέρεται να είναι η Alcon Entertainment, η οποία κατέχει τα δικαιώματα του Blade Runner, αν και δεν δόθηκαν περαιτέρω λεπτομέρειες.

Παρόλο που πιθανότατα δεν θα μάθουμε ποτέ τι θα μπορούσε να ήταν, μία πηγή χαρακτήρισε το Blade Runner: Time to Live ως "ιδιαίτερα εντυπωσιακό". Το επόμενο video game από τη Supermassive Games είναι το πολυαναμενόμενο νέο κεφάλαιο της σειράς The Dark Pictures Anthology, με τίτλο Directive 8020. Το Survival Horror διαδραματίζεται στο διάστημα, πρωταγωνιστεί η Lashana Lynch (γνωστή από Bond και Marvel), και βρίσκεται υπό ανάπτυξη εδώ και καιρό.
24 Apr 2025 21:30
Η Supermassive Games, γνωστή για τίτλους όπως το Until Dawn και το The Quarry, φέρεται να ακύρωσε ένα ακυκλοφόρητο Blade Runner game.
Το Action-Adventure είχε τον τίτλο Blade Runner: Time To Live και, σύμφωνα με το Insider Gaming, θα ήταν ένα "κινηματογραφικό, με έμφαση στους χαρακτήρες, Action-Adventure" game, σχεδιασμένο για κυκλοφορία σε PC, PS5 και Xbox Series X/S, καθώς και στις επόμενης γενιάς κονσόλες Xbox και PlayStation. Φημολογείται πως επρόκειτο για ένα single-player Action-Adventure με στόχο κυκλοφορίας το 2027.
Displaying 166 - 180 out of 10567 results.