Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Search Results (Searched for: Playstation)

31 May 2022 23:56
Οι ελλείψεις του PS5 θα μειωθούν και οι πωλήσεις θα ξεπεράσουν το PS4 μέχρι το 2024




Οι αναφορές προέρχονται από πρόσφατη οικονομική έκθεση.

Οι ελλείψεις του PS5 θα μειωθούν μέχρι το 2024 και οι πωλήσεις της νέας κονσόλας θα ξεπεράσουν το PS4, σύμφωνα με πρόσφατη οικονομική έκθεση.

Οι ελλείψεις υλικού σε όλο τον κόσμο έχουν επηρεάσει βιομηχανίες όλων των ειδών. Οι παίκτες PC επλήγησαν ιδιαίτερα από τις ελλείψεις εξαρτημάτων, οι οποίες επηρέασαν επίσης την κατασκευή κονσολών. Το PlayStation 5, ήταν περιβόητα δύσκολο να αποκτηθεί και αυτό δεν φαίνεται πιθανό να ομαλοποιηθεί μέχρι το 2024 περίπου. Η Sony αναγνώρισε τα προβλήματα με την προμήθεια όσον αφορά τις πωλήσεις του PS5. Η παρουσίαση περιελάμβανε μια διαφάνεια που έδειχνε τις συγκριτικές πωλήσεις για τις κονσόλες PS4 και PS5. Tο PS5 ξεπέρασε τις πωλήσεις του παλαιότερου PS4 τον πρώτο χρόνο ωστόσο έμεινε πίσω τον επόμενο χρόνο λόγω των περιορισμών στην προμήθεια. Η εταιρεία αύξησε επίσης την παραγωγή του PS4 λόγω των ελλείψεων, γεγονός που πιθανώς βοήθησε.

Το γράφημα συνεχίζει να δείχνει τις προβλέψεις της εταιρείας για το τρίτο έτος, κατά το οποίο ελπίζει να καλύψει το χάσμα μεταξύ των πωλήσεων του PS4 και του PS5. Αυτό σημαίνει δεν αναμένεται ότι το PlayStation 5 θα επανέλθει στην πρώτη θέση των πωλήσεων των κονσολών της εταιρείας μέχρι το 2024. Αυτό συμβαίνει επίσης όταν ο CEO της Intel πιστεύει ότι η έλλειψη τσιπ μπορεί τελικά να μειωθεί.



Η πανδημία και η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία αναφέρθηκαν ως συνεχή εμπόδια στην αύξηση της προσφοράς οπότε η προμήθεια πλέον θα προέρχεται από πολλούς διαφορετικούς προμηθευτές.Τα προβλήματα που δυσχεραίνουν τις πωλήσεις φαίνεται να αφορούν την προσφορά και όχι τη ζήτηση, είναι λογικό η εταιρεία να κάνει ό,τι μπορεί για να καλύψει αυτό το κενό. Η οικονομική έκθεση δείχνει ότι υπάρχει σαφής αιχμή στις πωλήσεις παιχνιδιών όταν υπάρχουν διαθέσιμες κονσόλες για αγορά ενώ υπάρχει επίσης το νέο PlayStation VR 2 που πρόκειται να αποτελέσει τεράστια βελτίωση σε σχέση με τις προηγούμενες προσπάθειες εικονικής πραγματικότητας και θα χρειαστεί το PS5 για να το τρέξει.

Αυτό είναι επίσης μια απόδειξη της ισχυρής τελικής διάρκειας ζωής του PS4, ειδικά σε σύγκριση με το PS3 πριν από αυτό. Αυτές οι αναφορές δείχνουν ότι οι ψηφιακές πωλήσεις του PS4, συμπεριλαμβανομένων αυτών στα Free to Play ganes, αποτελούν ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι του κέρδους με ganes όπως το Fortnite και το Genshin Impact να σημειώνονται για την οικονομική τους συνεισφορά. Οι αριθμοί μπορεί να μην αλλάξουν για αρκετό καιρό ακόμα με το PS5 να απέχει ακόμα δυνητικά 2 χρόνια από το να φτάσει τις πωλήσεις του PS4.

Δείτε τι ισχύει για τις ελλείψεις PS5 μέσα στο 2022.
30 May 2022 20:39
Δωρεάν PS Plus games: Ιούνιος 2022




God of War και δύο ακόμη αξιόλογα games, σύμφωνα με φήμες.

Σύμφωνα με τις φήμες που ήρθαν στη δημοσιότητα από το Ισπανικό site Area Jugones , στα δωρεάν PS plus games Ιουνίου συγκαταλέγεται το God of War.

Η νέα έκδοση της σειράς είχε κυκλοφορήσει το 2018 για PS4. Παράλληλα, τα άλλα δύο games αναμένεται να είναι τα:
Nickelodeon All-Star Brawl
Naruto to Boruto: Shinobi Striker
30 May 2022 20:38
Το Metal Gear Solid 4 δεν έχει συμβόλαιο για PlayStation exclusive




Ο Hideo Kojima απλά δεν ήθελε να φτιάξει port για το Xbox 360.

Σύμφωνα με το βιβλίο The Ultimate History of Video Games, Volume 2: Nintendo, Sony, Microsoft and the Billion-Dollar Battle to Shape Modern Gaming του Steven L. Kent, το Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots δεν ήταν ποτέ PS3 exclusive αλλά ο Hideo Kojima απλά δεν ήθελε να φτιάξει port για το Xbox 360.

Ο Ryan Payton, πρώην παραγωγός της Kojima Productions είχε δηλώσει σε συνέντευξή του: Η υπόνοια της βιομηχανίας ότι η Sony είχε εξασφαλίσει κάποια συμφωνία αποκλειστικότητας για το παιχνίδι δεν είναι αλήθεια. Αν ο Kojima είχε επιλέξει να φτιάξει το port για το Xbox 360, τα αφεντικά του θα είχαν εγκρίνει την απόφασή του, αλλά δεν ήταν έτοιμος να κάνει το άλμα.



Σύμφωνα με χρήστες του ResetEra, ένας ακόμα παράγοντας ήταν και οι περιορισμοί του hardware όπως είχε δηλώσει και ο Kojima , καθώς το Xbox 360 χρησιμοποιούσε DVD discs αντί για Blu-ray, τα οποία χωρούσαν πολύ λιγότερα δεδομένα.
30 May 2022 17:36
Αντε να πέσει λίγο να το πάρουμε κι εμείς

Εξοπλισμοί καταστημάτων Innovo
26 May 2022 22:11 - 26 May 2022 22:45
Σειρές Horizon Zero Dawn, God of War και Gran Turismo

Τρεις νέες gaming σειρές  αναμένεται να κυκλοφορήσουν . Συγκεκριμένα πρόκειται για σειρές που αφορούν τα games Horizon Zero Dawn, God of War και Gran Turismo.

Οι δύο πρώτες σειρές έχουν ξεκινήσει την παραγωγή τους. Αυτή του Gran Turismo βρίσκεται σε στάδιο σχεδιασμού και παρουσίασης όσον αφορά την έγκριση του μπάτζετ που πρέπει να δαπανηθεί. Επομένως το πιθανότερο είναι να κυκλοφορήσει τελευταία από την εν λόγω τριάδα.

Η νέα ταινία God of War είχε αποκαλυφθεί πρώτα από το Deadline τον Μάρτιο . Οι τρεις αυτές σειρές θα προβληθούν σε συνδρομητικές πλατφόρμες.
Εν τω μεταξύ η ταινία Uncharted είναι μία από τις καλύτερες gaming ταινίες σε έσοδα και μπορείτε να δείτε γιατί στο σχετικό review μας.

Συνολικά υπάρχουν 10 ταινίες βασισμένες σε PlayStation games που θα αναπτυχθούν.

Συζητήστε για την σειρά Horizon Zero Dawn στο παρακάτω forum topic.
26 May 2022 22:11
Τα μισά PlayStation games θα κυκλοφορήσουν και για PC και κινητά




Μέχρι το 2025.

Σύμφωνα με ανακοίνωση που έγινε από τον Jim Ryan, πρόεδρο της Sony Computer Entertainment, το 1/3 των games της αναμένεται να κυκλοφορήσουν και στα PC, αλλά και τα κινητά, μέχρι το 2025.

Ο Ryan δήλωσε μάλιστα ότι η Sony "ενώ φτιάχνει single-player games με πλούσια αφήγηση, έχει περιοριστεί σε μικρό μερίδιο αγοράς". Τα God of War και Horizon Zero Dawn πούλησαν αρκετά καλά στα PC, άρα αυτό ήταν φυσικό επακόλουθο. Σειρά έχει το Returnal, που σύμφωνα με το SteamDB , θα έρθει και αυτό στα PC.

Τέλος, ενώ η Sony θα κυκλοφορήσει ως γνωστόν 12 live as service games, τα 2 από αυτά θα κυκλοφορήσουν το αργότερο μέχρι τον Μάρτιο του 2023.
26 May 2022 08:34
Φήμη από την TCL: Τα PS5 Pro και Xbox Series X Pro έρχονται το 2023 προς 2024




Δημόσια δήλωση σε event που είναι αμφίβολο ότι θα ισχύσει.

Η εταιρεία TCL θεωρεί ότι το PS5 Pro και το νέο Xbox (Xbox Series X Pro ή κάποιο άλλο όνομα) έρχονται μεταξύ 2023-2024.

Η εταιρεία ηλεκτρονικών TCL συμμετείχε σε ένα συνέδριο στην Πολωνία και σε μια παρουσίαση είπε ότι αναμένει ένα "PS5 Pro" και "νέα Xbox να κυκλοφορήσουν κάποια στιγμή μεταξύ 2023 και 2024.

Σύμφωνα με το Πολωνικό μέσο PPE, η παρουσίαση της TCL έδειξε το χρονοδιάγραμμα κυκλοφορίας των κονσολών, ξεκινώντας από τα PS4 και Xbox One το 2013 και στη συνέχεια την κυκλοφορία των PS4 Pro και Xbox One X λίγα χρόνια αργότερα. Η παρουσίαση σηματοδοτεί επίσης την κυκλοφορία της 9ης γενιάς κονσολών με τα PlayStation 5 και Xbox Series X|S το 2020. Την είδηση έκανε retweet και ο δημοσιογράφος Tom Henderson.


In a new conference, TCL Technology have said that a new Xbox Series S/X and PS5 Pro are coming in 2023/2024.

Via t.co/FI7Jgq0egY pic.twitter.com/7v2sNVNVm4

— Tom Henderson (@_Tom_Henderson_) May 25, 2022

Στο τέλος η εταιρεία παραθέτει το PS5 Pro και το New Xbox Series X|S. Η TLC ισχυρίζεται ότι αυτές οι κονσόλες θα παρέχουν ανάλυση 60-120 FPS σε 4K, καθώς και τη δυνατότητα εμφάνισης 8K. 

Σύμφωνα με το PushSquare , η φήμη αυτή το πιθανότερο είναι να μην ισχύει και η TCL να κάνει απλά μία εκτίμηση, χωρίς να έχει εσωτερικές πληροφορίες από τις δύο εταιρείες.

Αυτή η κατάσταση είναι απλώς μια εικασία από την TCL, καθώς οι νέες κονσόλες κυκλοφορούν συνήθως 3-4 χρόνια μετά την κυκλοφορία της βασικής έκδοσης κάθε κονσόλας.
24 May 2022 14:25
Ο πρώην αντιπρόεδρος του Xbox ανησυχούσε ότι το Game Pass θα μπορούσε να βλάψει την gaming βιομηχανία




Ο Ed Fries σύγκρινε το Game Pass με το Spotify.

Ο Ed Fries, ο πρώην αντιπρόεδρος του Xbox εμφανίστηκε πρόσφατα σε ένα podcast όπου συζήτησε κάποιες ανησυχίες σχετικά με το Xbox Game Pass.

Ο Fries δήλωσε ότι "φοβάται" ότι η υπηρεσία θα μπορούσε να οδηγήσει σε ένα μέλλον στο οποίο οι άνθρωποι θα σταματήσουν να αγοράζουν παιχνίδια, επιλέγοντας αντ' αυτού να πληρώνουν απλά ένα ενιαίο μηνιαίο συνδρομητικό τέλος για να έχουν πρόσβαση σε όλα. Aυτό είναι ένα παρόμοιο σενάριο με αυτό που συνέβη με το Spotify και την κίνηση προς το streaming μουσικής, ένα αποτέλεσμα που πιστεύει ότι δεν ήταν καλό για τους μουσικούς ή τις δισκογραφικές εταιρείες, και φοβάται ότι ένα παρόμοιο μέλλον έρχεται στη βιομηχανία παιχνιδιών.

Ο Fries εμφανίστηκε στο podcast Xbox Expansion σε μια εκτεταμένη συνέντευξη που άγγιξε πολλαπλά θέματα, όπως το Halo, τη συμμετοχή του στελέχους στο λανσάρισμα του Xbox στη Microsoft, τους αγώνες που αντιμετώπισε η κονσόλα στην Ιαπωνία και το σημερινό αφεντικό του Xbox, Phil Spencer. Ο οικοδεσπότης ρώτησε τον Fries αν υπήρχαν οποιεσδήποτε αλλαγές ή διορθώσεις που θα έκανε στην τρέχουσα στρατηγική του Xbox. Αν και δεν έδωσε συγκεκριμένες απαντήσεις, ανέφερε το Game Pass ως το μόνο πράγμα που έκανε η εταιρεία και τον έκανε "νευρικό".

Ο Ed Fries δήλωσε: "Το Game Pass με φοβίζει. Επειδή υπάρχει ένα κάπως ανάλογο πράγμα που ονομάζεται Spotify και δημιουργήθηκε για τη μουσική βιομηχανία. Και... όταν το Spotify απογειώθηκε, κατέστρεψε τη μουσική βιομηχανία. Θέλω να πω, κυριολεκτικά έκοψε τα ετήσια έσοδα της μουσικής επιχείρησης στο μισό και το έκανε έτσι ώστε οι άνθρωποι απλά να μην αγοράζουν πλέον τραγούδια. Οπότε πρέπει να προσέξουμε να μην δημιουργήσουμε το ίδιο σύστημα στην επιχείρηση παιχνιδιών. Θέλω να πω, αυτές οι αγορές είναι πιο εύθραυστες από ό,τι οι άνθρωποι συνειδητοποιούν. Είδα τη gaming βιομηχανία να αυτοκαταστρέφεται στις αρχές της δεκαετίας του '80. Είδα την επιχείρηση εκπαιδευτικού λογισμικού να αυτοκαταστρέφεται στα μέσα της δεκαετίας του '90. Έτσι, το Game Pass με αγχώνει. Ως πελάτης, το λατρεύω. Αγαπώ το Spotify ως πελάτης: Έχω όλα τα τραγούδια που θα ήθελα ποτέ είναι μια πολύ καλή συμφωνία ως πελάτης. Αλλά δεν είναι απαραίτητα σπουδαίο για τη βιομηχανία. Το ποσοστό όλων των games που βρίσκονται στο Game Pass είναι ακόμα μικροσκοπικό και υπάρχουν πολλά ακόμα. 200 games την εβδομάδα βγαίνουν στο Steam και περισσότερα από αυτά βγαίνουν σε κινητά, σε iOS και Android. Οπότε, ξέρετε, είναι ένα πράγμα για το οποίο ανησυχώ για το μέλλον. Αλλά είναι ένα πράγμα για το οποίο ανησυχώ".



Ο Fries υποστήριξε ακόμη ότι η άνοδος των υπηρεσιών streaming μουσικής όπως το Spotify έπεισε την Apple να σταματήσει να πουλάει τραγούδια επειδή, σύμφωνα με τα λόγια του, "κανείς δεν τα αγοράζει πια". Oρισμένοι από τους ισχυρισμούς του πρώην στελέχους του Xbox αμφισβητούνται από ανθρώπους της μουσικής βιομηχανίας. Ένα στατιστικό στοιχείο που χρησιμοποιήθηκε για να αντικρούσει τον ισχυρισμό του Fries ότι η βιομηχανία κόπηκε στη μέση μετά την άνοδο του streaming ήταν ότι όταν ξεκίνησε το Spotify το 2011, η παγκόσμια δισκογραφική βιομηχανία απέφερε περίπου 15 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα. Το 2021, μια δεκαετία αφότου το Spotify συνέβαλε στη διάδοση της ροής μουσικής, η βιομηχανία ανέφερε έσοδα 25,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

H βιομηχανία στο σύνολό της συνέχισε να αναπτύσσεται ωστόσο μεμονωμένοι καλλιτέχνες και μικρότερα συγκροτήματα ανέφεραν ότι κερδίζουν πολύ λίγα μέσω των υπηρεσιών streaming, καθώς οι περισσότερες από τις δημοφιλείς πληρώνουν μόνο ένα κλάσμα της δεκάρας ανά ροή. H Apple έχει κάνει αλλαγές στο iTunes και στα ψηφιακά της καταστήματα αλλά μπορείτε ακόμα να αγοράζετε τραγούδια και άλμπουμ.

Κάποιοι από τους ισχυρισμούς του Fries μπορεί να είναι αμφισβητήσιμοι , αυτό που δεν είναι, είναι ότι το Game Pass έχει πράγματι αλλάξει τη βιομηχανία. Το Game Pass, με περισσότερους από 25 εκατομμύρια συνδρομητές, έχει γίνει ένα σημαντικό σημείο εστίασης για το Xbox και το αφεντικό του Phil Spencer, με την εταιρεία να συνεχίζει να φέρνει μεγάλα παιχνίδια και δημοφιλείς ανεξάρτητους τίτλους στην υπηρεσία κάθε μήνα. Οι οπαδοί έχουν αγκαλιάσει ευρέως το Game Pass, καθώς επιτρέπει σε ανθρώπους με λιγότερα χρήματα να παίζουν περισσότερα games από ποτέ. Η Sony φαίνεται μάλιστα να αλλάζει την μακροχρόνια υπηρεσία PlayStation Plus για να μοιάζει περισσότερο με το Game Pass, προσθέτοντας περισσότερες βαθμίδες που προσφέρουν μεγαλύτερες βιβλιοθήκες νέων και παλαιών games, όπως και οι προσφορές της Microsoft.

Tο Game Pass έχει σίγουρα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αγοράζουν και παίζουν games, δεν είναι όλα καλά νέα, ειδικά για τους μικρότερους developers . Η indie εταιρεία ανάπτυξης The Game Bakers μίλησε πρόσφατα στο Waypoint για την απόφαση της να μην κυκλοφορήσει μια νέα ενημέρωση για το Furi στο Xbox επειδή δεν πούλησε καλά στην πλατφόρμα. Οι developers αναφέρουν ότι γίνεται όλο και πιο σημαντικό για τα μικρότερα games να κυκλοφορούν μέσω του Game Pass, αλλιώς κινδυνεύουν να μείνουν πίσω και ακόμη και όταν κυκλοφορείτε το indie video game σας στο Game Pass, όπως έκανε η The Game Bakers με το Haven, δεν είναι εγγύηση ότι θα οδηγήσει σε αυξημένες πωλήσεις ή κέρδη.
24 May 2022 14:24
Τρέιλερ για την λειτουργία multiplayer



To You Suck at Parking σας δίνει την δυνατότητα να παρκάρετε πιο γρήγορα από τους αντιπάλους σας.
Tο You Suck at Parking δεν είναι κάποια καυστική παρατήρηση για την ικανότητα σας στην οδήγηση, είναι απλώς το όνομα αυτού του ασυνήθιστου μικρού indie video game. H ανάπτυξη έγινε από την Happy Volcano και είναι ένα top-down Racing που ανταλλάσσει τη γραμμή τερματισμού με μια θέση στάθμευσης και ο στόχος σας είναι να σταματήσετε μέσα στις γραμμές, ή όσο πιο κοντά μπορείτε. Διάφορα αλλόκοτα εμπόδια στέκονται ανάμεσα σε εσάς και το τέλειο παρκάρισμα.



Το τρέιλερ επιβεβαιώνει τη λειτουργία multiplayer του videogame, η οποία υποστηρίζει μέχρι και οκτώ παίκτες μαζί, παλεύοντας για να παρκάρουν σε αυτό το πολύτιμο σημείο. Το You Suck at Parking πρόκειται να κυκλοφορήσει στις κονσόλες κάποια στιγμή φέτος, συμπεριλαμβανομένου του PlayStation, αν και δεν είναι σαφές αν αυτό αφορά το PS5 καθώς και το PS4.
24 May 2022 14:24
Τα κλασικά games του PS Plus θα έχουν ένα οπτικό φίλτρο τύπου PS1




Επιλογή θα υπάρχει και για 4:3 aspect ratio.

Τα κλασικά games του PS Plus θα έχουν ένα οπτικό φίλτρο τύπου PS1.

Το PS Plus 2.0 θα κάνει το ντεμπούτο του στη Βόρεια Αμερική στις 13 Ιουνίου και νέες λεπτομέρειες έχουν ήδη αρχίσει να διαρρέουν χάρη σε όσους έχουν πρόσβαση στην ανανεωμένη συνδρομητική υπηρεσία. Τα PS1 games που περιλαμβάνονται ως μέρος της βαθμίδας Premium των 18 δολαρίων φέρεται να έχουν μερικά χαρακτηριστικά από τα οποία μπορούν να επιλέξουν οι παίκτες, συμπεριλαμβανομένου ενός φίλτρου "Retro Classic" που μεταβάλλει την οθόνη ώστε να μοιάζει με vintage CRT TV.

Η Sony παρουσίασε την αναμόρφωση του PlayStation Plus τον περασμένο Μάρτιο. Ένας πιθανός ανταγωνιστής του Game Pass, το ανανεωμένο Playstation Plus διπλώνει τις δύο υπάρχουσες συνδρομητικές υπηρεσίες της εταιρείας, το PS Now και το PS Plus, σε ένα πακέτο. Πολλά επίπεδα υπάρχουν για να επιλέξετε, αλλά καλή τύχη στην προσπάθειά σας να τα καταλάβετε. Ένα πράγμα είναι ξεκάθαρο: για να παίξετε τα κλασικά PS1 games που αγαπάτε, πρέπει να εγγραφείτε στην κατηγορία Premium, η οποία κοστίζει 18 δολάρια το μήνα ή 120 δολάρια το χρόνο. Tο ανανεωμένο Playstation Plus σας δίνει την δυνατότητα, όταν αποφασίσετε να ξεκινήσετε ένα video game όπως το Oddworld: Abe's Oddysee, να επιλέξετε ανάμεσα σε τουλάχιστον τρία διαφορετικά οπτικά φίλτρα που θα σας μεταφέρουν πίσω στα τέλη της δεκαετίας του '90.



Αυτό προκύπτει από τα screenshots που δημοσίευσε ο χρήστης του ResetEra brokenswiftie, ο οποίος έδειξε τα φίλτρα "Default", "CRT" ή "Retro Classic" και "Modern" για το platformer του 1997, που προφανώς τρέχει στο PS5. Επιπλέον οπτικές επιλογές θα υπάρχουν καθώς τα PS1 games θα μπορούν να παιχτούν σε "εγγενείς, 4:3 για 16:9 και τεντωμένες" αναλύσεις. Αυτό το φίλτρο CRT/Retro Classic είναι ιδιαίτερα δελεαστικό και δίνει στο παιχνίδι μια vintage εμφάνιση, με σβηστά χρώματα και στατικές γραμμές, σαν να παίζετε σε μια τηλεόραση σε ένα υπόγειο ή στο σαλόνι της γιαγιάς σας.

Το Oddworld: Abe's Oddysee φαινόταν αρκετά αξιοπρεπές για simulation, με το video game να φορτώνει τα επίπεδα με γρήγορο ρυθμό. Παρόλα αυτά υπήρξαν αρκετά crashes που προφανώς προέρχονταν από την υπερβολική αλλαγή των οπτικών ρυθμίσεων. Αυτά τα φίλτρα είναι μόνο ένα από τα πολλά χαρακτηριστικά που αναφέρθηκαν ότι προσθέτει η Sony στα κλασικά παιχνίδια του PS1 μόλις επαναλειτουργήσει το PS Plus τον επόμενο μήνα, συμπεριλαμβανομένων πραγμάτων όπως οι λειτουργίες επαναφοράς και γρήγορης αποθήκευσης, καθώς και τα trophies.
24 May 2022 14:23
Νέα μήνυση πρώην εργαζόμενης της Sony κατά του τμήματος PlayStation για διακρίσεις φύλων




Υπεβλήθη από την προηγούμενη μηνύτρια.

Μία νέα αγωγή για διακρίσεις φύλων στο παράρτημα PlayStation της Sony έρχεται και πάλι στο προσκήνιο.

Η πρώην υπάλληλος του PlayStation, Emma Majo, ξεκίνησε μια νέα αγωγή για διακρίσεις φύλων κατά της Sony, μετά την απόρριψη της αρχικής από το Ομοσπονδιακό Δικαστήριο τον Απρίλιο. Η Majo, πρώην IT Analyst του PlayStation, κατέθεσε αρχικά μήνυση κατά της εταιρείας τον περασμένο Νοέμβριο, ισχυριζόμενη, μεταξύ άλλων, ότι η Sony πλήρωνε τις γυναίκες λιγότερο από τους άνδρες σε παρόμοιες θέσεις εργασίας, ότι οι γυναίκες δεν έλαβαν προαγωγές και ότι απολύθηκε άδικα και λίγο μετά την υποβολή μιας δήλωσής της προς την Sony το 2021 που περιγράφει λεπτομερώς την υποτιθέμενη μεροληψία φύλου που είχε βιώσει.

Αυτοί οι αρχικοί ισχυρισμοί υποστηρίχθηκαν από μια σειρά από νέους ισχυρισμούς τον Μάρτιο, όταν οκτώ ακόμη υπάλληλοι του PlayStation, τόσο πρώην, όσο και νυν, υπέβαλαν μηνύσεις που ισχυρίζονταν σεξουαλική παρενόχληση, εκφοβισμό, μεροληψία φύλου και αδυναμία διερεύνησης των ζητημάτων αυτών από την Sony.

Ένας ομοσπονδιακός δικαστής αποφάσισε τελικά να απορρίψει τη μήνυση τον Απρίλιο, επικαλούμενος έλλειψη "συγκεκριμένων γεγονότων", αλλά είπε ότι ορισμένα στοιχεία της υπόθεσης θα μπορούσαν να προχωρήσουν - ειδικά αυτά που σχετίζονται με την απόλυση της Majo από το PlayStation και οποιαδήποτε παραβίαση της προστασίας των πληροφοριοδοτών που μπορεί να έχει συμβεί - και ότι η υπόθεση θα μπορούσε να υποβληθεί εκ νέου με περισσότερες λεπτομέρειες.

Νέα μήνυση
Αυτό ακριβώς επέλεξε να κάνει ο Majo. Όπως αναφέρει το Axios, μια τροποποιημένη έκδοση της αγωγής με ακριβέστερη περιγραφή των προβλημάτων έχει πλέον υποβληθεί σε δικαστήριο της Καλιφόρνια, αυτή τη φορά ζητώντας αποζημίωση για όλες τις γυναίκες που εργάζονταν σε γραφεία της Sony Interactive, στο τμήμα PlayStation, στην Καλιφόρνια και που αφορούν θέσεις κάτω από το επίπεδο αντιπροέδρου. Η μήνυση δηλαδή δεν αφορά όλες τις γυναίκες υπαλλήλους του PlayStation σε όλη την Αμερική.

Οι καταγγελίες στη νέα αγωγή λέγεται ότι είναι σε μεγάλο βαθμό παρόμοιες με εκείνες στην αρχική κατάθεση του Νοεμβρίου. Περιλαμβάνουν ισχυρισμούς ότι οι γυναίκες προσπερνώνταν σε θέμα προαγωγής σε σχέση με τους άνδρες συναδέλφους τους, ενώ υπάρχουν και αξιώσεις για άνιση αμοιβή. Τώρα όμως, η νέα αγωγή ενσωματώνει ρητά "πιο συγκεκριμένα γεγονότα σχετικά με τις πολιτικές και πρακτικές του τμήματος PlayStation της Sony, που θεσμοθετούσαν τις διακρίσεις με βάση το φύλο και την παρενόχληση, επίσης με βάση το φύλο».

Συγκεκριμένα, η νέα μήνυση περιλαμβάνει λεπτομέρειες που βασίζονται στις προαναφερθείσες δηλώσεις που υποβλήθηκαν από γυναίκες υπαλλήλους τον Μάρτιο και μια μελέτη της Deloitte στην οποία βρέθηκε ότι η Sony είχε ένα «πολύ χαμηλό» ποσοστό γυναικών σε διοικητικές θέσεις σε σύγκριση με άλλες αντίστοιχες εταιρείες Πληροφορικής. Η Sony δεν έχει σχολιάσει ακόμη την νέα αγωγή για διακρίσεις λόγω φύλου, αλλά αναμένει να ακούσει περισσότερα καθώς εξελίσσονται οι διαδικασίες.
24 May 2022 14:23
42 χρόνια Pac-Man: Το επίσημο τραγούδι




Μαζί με το επίσημο YouTube channel.

Ο Pac-Man έκλεισε 42 χρόνια ζωής και η Bandai Namco κυκλοφόρησε ένα μουσικό βίντεο.

Το μουσικό βίντεο έχει δόσεις cringe και θα μπορούσε να είναι λίγο καλύτερο στα γραφικά, αλλά η προσπάθεια μετράει. Τραγουδάει ο Kaho Kidoguchi στα Ιαπωνικά και τα Αγγλικά και η Ann Una στα κινέζικα.

Η Bandai Namco ανακοίνωσε: «Το τραγούδι στοχεύει στην προώθηση των ανθρώπων που συνεργάζονται και συνδέονται μεταξύ τους για να ζήσουν έναν healthy lifestyle», αναφέρεται σε δελτίο τύπου. Μπορείτε να παρακολουθήσετε το βίντεο παρακάτω.



Tην Παρασκευή 27 Μαΐου κυκλοφορεί το Pac-Man Museum+ Διαθέτει 14 διαφορετικά κλασικά και μοντέρνα παιχνίδια Pac-Man και θα είναι διαθέσιμο σε Nintendo Switch, PC, PlayStation και Xbox (συμπεριλαμβανομένου του Game Pass). Τέλος, ο Pac-Man θα έρθει και στο Fortnite από τις 2 Ιουνίου.
23 May 2022 20:40


Σε αυτό το forum topic θα αναφέρουμε keyboards και gaming mouse devices για το PlayStation 5

Ας ξεκινήσουμε με ορισμένα συμβατά bundles:
Razer Turret
Corsair Gaming K55 + Harpoon Bundle
Roccat Core Bundle 1
Logitech G213 Keyboard and G305 Lightspeed Mouse 

Πως θα τα συνδέσετε:

22 May 2022 22:31
Η Square Enix είχε ακυρώσει το πρώτο video game του παραγωγού του Final Fantasy 14




Όταν Square και Enix είχαν συγχωνευθεί.

Όταν η Square και η Enix συγχωνεύτηκαν το 2003, η συγχώνευση οδήγησε στην ακύρωση ενός παιχνιδιού, το οποίο ετοίμαζε ο Naoki Yoshida, παραγωγός του Final Fantasy XIV.

Την δήλωση αυτή ο Yoshida την έκανε στο We Are Vana'diel . Εκείνη την εποχή, ο Yoshida εργαζόταν ως εξωτερικός developer σε ένα online PC game στην Enix, πριν την συγχώνευση. Ωστόσο, τα πράγματα άρχισαν να αλλάζουν μόλις πραγματοποιήθηκε η συγχώνευση. «Ως αποτέλεσμα, μας είπαν ότι το παιχνίδι μπορεί να μην παραμείνει PC exclusive και μετά την συγχώνευση, μας είπαν να το ξαναδουλέψουμε για το PlayStation 2», είπε ο Yoshida στον Akihiko Matsui, παραγωγό του Final Fantasy XI. .

«Υπήρχε μια τεράστια διαφορά στη χωρητικότητα της μνήμης μεταξύ των PC και του PS2 ακόμη και τότε, οπότε ειλικρινά, είπα: "Μου κάνεις πλάκα;"» Η Square Enix δεν αστειευόταν. Αλλά ο Yoshida είχε επίσης δίκιο και η αλλαγή έφερε έναν τόνο ζητημάτων. Τελικά πραγματοποιήθηκε μια συνάντηση στην οποία ζητήθηκε από τον Yoshida να απαριθμήσει όλα τα προβλήματα που αντιμετώπιζε. Είπε ότι υπήρχαν μεγάλες ελπίδες για το παιχνίδι, με τον αρχικό παραγωγό του FFXI Tanaka Hiromichi να προσφέρει ακόμη και βοήθεια.

Αλλά τελικά, το παιχνίδι προφανώς ακυρώθηκε, επειδή η Square Enix ήθελε ολοένα και περισσότερες δυνατότητες. Στη συνάντηση προφανώς αποφασίστηκε ότι το παιχνίδι χρειαζόταν μια λειτουργία σεναρίου και ακολούθησε μια συζήτηση γύρω από το πώς θα ζητηθεί από τον Yoshida να συμπεριλάβει τη λειτουργία αφού του ζητήθηκε ήδη να κάνει τόσες πολλές αλλαγές. Δεν είχε σημασία όμως, γιατί το παιχνίδι με τόσες δυσκολίες στην υλοποίηση, μοιραία "πάγωσε".

Σε μια πρόσφατη ξεχωριστή συνέντευξη στο Game Informer, ο Yoshida εξήγησε επίσης εν συντομία πώς θα λειτουργούσε το φιλόδοξο αυτό το online PC game. «Θα ακολουθούσατε αυτό το μονοπάτι και μετά θα έπρεπε να συνεργαστείτε με κάποιον άλλον που έχει περάσει από μια διαφορετική ιστορία, ή υπήρχε ένα αντικείμενο που έπρεπε να αποκτήσετε για να αλλάξετε την τροχιά σας, αλλά αυτό το αντικείμενο μπορεί μόνο να ληφθεί από κάποιον άλλο παίκτη».

Η συνεργασία ήταν προφανώς πολύ σημαντική για το Online PC game, με τους παίκτες να πρέπει να συνεργαστούν για να δουν όλα τα διαφορετικά μέρη της ιστορίας. Φυσικά αυτές τις μέρες, ο Yoshida δουλεύει τόσο στο Final Fantasy 14 όσο και στο Final Fantasy 16, το οποίο είναι σε προχωρημένο στάδιο ανάπτυξης.
22 May 2022 03:17
Μάλλον θα περιμένω πτώση τιμής στο AC Unity ή μπορεί και να μην πάρω και τίποτα.

Το σίγουρο είναι πως τον Ιούνιο θα λιώσω το AC Black Flag και θα το λιώνω 4 ώρες την ημέρα, με εξαίρεση παρασκευή-σαββατοκύριακο που θα παίζω περισσότερο καθώς μέσα στον Ιούνιο πιάνω σίγουρα δουλειά.

Έχω το PS Deals που με ενημερώνει για πτώση τιμών.

Για την ώρα δεν είμαι στο mood για Shadow of Mordor/War.
Displaying 1291 - 1305 out of 10568 results.