Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Search Results (Searched for: Playstation)

18 Jun 2025 12:00
Η πρόεδρος του Xbox, Sarah Bond, μοιράστηκε νέες λεπτομέρειες για την επόμενη κονσόλα Xbox



Η Microsoft ανακοίνωσε μια "στρατηγική, πολυετή" συνεργασία με την AMD για να τροφοδοτήσει τις επόμενες γενιές συσκευών της, συμπεριλαμβανομένης της επόμενης κονσόλας Xbox.

Η πρόεδρος του Xbox, Sarah Bond, δήλωσε ότι η Microsoft και η AMD θα συνεργαστούν για να "συν-σχεδιάσουν το hardware (silicon) σε μια γκάμα συσκευών, συμπεριλαμβανομένων των κονσολών επόμενης γενιάς του Xbox. Στο σαλόνι σας και στα χέρια σας." Μέσω της συνεργασίας με την AMD, η Bond ανέφερε πως η Microsoft θα μπορέσει να προσφέρει "βαθύτερο επίπεδο οπτικής ποιότητας", με "καθηλωτικό gameplay" και “ενισχυμένη εμπειρία μέσω του AI".

Το όραμα της Microsoft είναι να δημιουργήσει μια πλατφόρμα όπου τα games σας θα είναι "πάντα μαζί σας", ανεξάρτητα από τη συσκευή. Δεν θα είναι πλέον “κλειδωμένα σε ένα store” ή διαθέσιμα μόνο σε μία συσκευή, καθώς οι ομάδες των Xbox και Windows θα συνεργαστούν στενά για να επιτευχθεί αυτό. Τον Φεβρουάριο του 2024, η Bond είχε δηλώσει ότι το επόμενο Xbox θα προσφέρει "το μεγαλύτερο τεχνολογικό άλμα που έχει υπάρξει ποτέ σε γενιά hardware".

Όσον αφορά τις φορητές φιλοδοξίες της Microsoft, τα σχέδια της εταιρείας για δική της φορητή Xbox συσκευή ενδέχεται να έχουν τεθεί σε αναμονή ή να έχουν ακυρωθεί. Ωστόσο, η εταιρεία συνεργάζεται με την Asus για την κυκλοφορία πολλαπλών Xbox ROG Ally συσκευών, οι οποίες αναμένεται να λανσαριστούν την περίοδο των γιορτών. Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη η τιμή τους. Οι συσκευές αυτές θα μπορούν να παίζουν όλων των ειδών τα games, ακόμα και τίτλους του PlayStation για PC.
17 Jun 2025 10:30
Shuhei Yoshida: "Η Sony δεν βλέπει την Nintendo ως ανταγωνιστή"



Σύμφωνα με τον Shuhei Yoshida η Sony δεν βλέπει την Nintendo ως ανταγωνιστή, όπως την Microsoft και το Xbox.

Ο Yoshida δήλωσε στο podcast Kit & Krysta ότι ιδέα που έχει το PlayStation για ανταγωνιστή είναι πάντα το Xbox: Η Microsoft φτιάχνει μία high-end κονσόλα με ώριμα games, όπως η Sony αλλά η Nintendo είναι πολύ διαφορετική. Η Nintendo είναι οικογενειακή, games για όλους, δεν έχει να κάνει με την τεχνολογία, αλλά περισσότερο για την διασκέδαση με τους φίλους και την οικογένεια και πάντα υπάρχουν πολλαπλά χειριστήρια μαζί με το hardware. Οπότε στο εσωτερικό της Sony, ακόμα και όταν κάνουν επιχειρηματικές αναλύσεις, η Nintendo δεν εμφανίζεται. Δεν την περιλαμβάνουν.

Ο Yoshida τόνισε ότι η Sony δεν αγνοεί επίτηδες την Nintendo όσον αφορά το θέμα ανταγωνισμού, αλλά θεωρεί ότι στοχεύει διαφορετικό τύπο κοινού: Δεν νιώθουν ότι η Nintendo είναι ανταγωνιστής επειδή η Nintendo καλύπτει ένα διαφορετικό κοινό σε μεγαλύτερη κλίμακα. Η Nintendo φέρνει το νεαρό κοινό στο gaming και κάποιοι από αυτούς, όταν μεγαλώσουν, μπορεί να αποφοιτήσουν σε πιο ώριμα συστήματα, όπως το PlayStation και το Xbox.

Ο Yoshida επίσης πιστεύει ότι η διοίκηση της Sony πάντα είχε μεγάλο σεβασμό για την Nintendo και χαίρεται να την βλέπει να πηγαίνει καλά επειδή φέρνει περισσότερους ανθρώπους στο gaming. Σύμφωνα με τον ίδιο μόνη αγορά που η Sony βλέπει την Nintendo ως ανταγωνιστή είναι η Ιαπωνία, επειδή στη συγκεκριμένη χώρα το Xbox δεν θα πηγαίνει καλά.
16 Jun 2025 14:30
Το PS5 ξεπέρασε σε χρήστες το PS4, τέσσερα χρόνια μετά την κυκλοφορία του



Σύμφωνα με τη Sony, είναι η πρώτη φορά που περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν το PS5 από ό,τι το PS4.

Σε μια νέα παρουσίαση για την επιχειρηματική πορεία του PlayStation, η Sony ανέφερε ότι το PS5 είχε περισσότερους ενεργούς μηνιαίους χρήστες σε σχέση με το PS4, με τον συνολικό αριθμό παικτών να φτάνει τα 124 εκατομμύρια μέχρι τις 31 Μαρτίου. Η Sony δήλωσε ότι έως τις 30 Απριλίου 2024, είχε 49 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες τόσο στο PS5 όσο και στο PS4. Αν και δεν δόθηκαν ακριβή στοιχεία για το πόσοι χρήστες βρίσκονται πλέον στο PS5 σε σχέση με το PS4, είναι ξεκάθαρο από το παρακάτω διάγραμμα πως εκείνοι του PS5 είναι περισσότεροι. Οι δαπάνες των χρηστών έχουν επίσης αυξηθεί, με τη Sony να φανερώνει πως οι παίκτες ξοδεύουν ακόμα περισσότερα χρήματα σε περιφερειακά, υπηρεσίες και περιεχόμενο.

[img]images/stories/consoles/Resized/sony_ps4_ps5_users_chart_1920x1080.jpg.jpg[/img]

Χρειάστηκαν πάνω από τέσσερα χρόνια προκειμένου το PS5 να ξεπεράσει το PS4 σε αυτόν τον τομέα, κάτι που είναι λογικό. Κατά τη κυκλοφορία του PS5 υπήρχαν ελλείψεις στα αποθέματα του, με τα περισσότερα games να ήταν διαθέσιμα και στις δύο πλατφόρμες. Σε αυτά περιλαμβάνονταν αρκετοί τίτλοι αθλητικών παιχνιδιών και άλλες ΑΑΑ κυκλοφορίες, που θεωρούνται βασικοί παράγοντες για την υιοθέτηση μιας νέας κονσόλας. Καθώς η τρέχουσα γενιά κονσολών συνεχίζεται, όλο και περισσότερα παιχνίδια κυκλοφορούν αποκλειστικά για το PS5 ενώ η δυνατότητα απόκτησης της κονσόλας έχει γίνει πολύ πιο εύκολη. Ως αποτέλεσμα, η αγορά του πλέον έχει γίνει σαφώς πιο ελκυστική.
16 Jun 2025 13:30
Σύμφωνα με τη CD Projekt Red το The Witcher 4 θα αναπτυχθεί πρώτα γύρω από τις κονσόλες



Το Digital Foundry πήρε συνέντευξη από τη CD Projekt Red και την Epic Games με αφορμή το tech demo του Unreal Engine 5 για το The Witcher 4, το οποίο αναδεικνύει την υπερσύγχρονη τεχνολογία όσον αφορά το πόσα πολύγωνα χρειάζονται ώστε να φαίνεται ρεαλιστικό ένα πεύκο.

Ένα από τα πρώτα θέματα που συζητήθηκαν ήταν το γεγονός ότι το εν λόγω demo παρουσιάστηκε να τρέχει σε PlayStation 5 και όχι σε PC. Όπως είπε και ο Charles Tremblay, αντιπρόεδρος τεχνολογίας της CD Projekt Red : “Πάντα ξεκινάμε από PC και το πιέζουμε στα όρια και μετά προσπαθούμε να το ελαφρύνουμε. Όμως είχαμε τόσα πολλά προβλήματα στο παρελθόν, που αυτή τη φορά αναλογιστήκαμε πως θέλουμε πραγματικά να προσεγγίσουμε την ανάπτυξη γύρω από τις κονσόλες. Συνεργαστήκαμε με την Unreal, με τον συνεργάτη μας και κατανοήσαμε ότι το να πετύχουμε αυτά που θέλουμε στα 60 fps στο PS5 θα απαιτούσε δουλειά.”

Αν σκέφτεστε το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077 στο PlayStation, το οποίο ήταν τόσο κακό που η Sony το απέσυρε από το PlayStation Store, μην ξεχνάτε πως και το Witcher 3 λίγο μετά την κυκλοφορία του, πέρασε από έντονο κύκλο διορθώσεων. Ο Jakub Knapik, αντιπρόεδρος και παγκόσμιος καλλιτεχνικός διευθυντής της CDPR, δήλωσε: “Θέλαμε να λύσουμε κάποια θεμελιώδη ζητήματα για εμάς. Με βάση τη λογική και μόνο, είναι πιο εύκολο να αναβαθμίσεις ένα παιχνίδι παρά να το υποβαθμίσεις. Εφόσον ξέρουμε ότι το Lumen και όλες αυτές οι τεχνολογίες μας δίνουν σταθερή απεικόνιση σε υψηλότερη κλίμακα, ξέραμε ότι αν φτιάξουμε επιτυχώς κάποια οπτικά και τεχνικά θεμέλια, θα υπάρχει περιθώριο για αναβάθμιση. Τώρα, το τι σημαίνει αυτό είναι μια άλλη ερώτηση. Επειδή είμαστε η CDPR, πάντα θέλουμε να σπρώχνουμε τα PC στα όριά τους. Είναι δημιουργική διαδικασία το πώς θα το εκμεταλλευτούμε. Ξέρουμε ότι έχουμε μια πολύ καλή βάση αυτή τη στιγμή στην κονσόλα, που ακόμα θέλει δουλειά, αλλά θα καταλάβουμε τι χρειάζεται, σίγουρα θα επεκτείνουμε όλα τα χαρακτηριστικά του raytracing στο μέλλον.”

Η δήλωση αυτή, υπονοεί πως παρότι το Witcher 4 θα τρέχει στα 60 fps στο PS5, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα υπάρχει επιλογή για ακόμα καλύτερα γραφικά, θυσιάζοντας κάποια frames. Ο Tremblay φανέρωσε: “Η εταιρεία ξεκίνησε ως PC εταιρεία και σίγουρα θέλουμε η εμπειρία στο PC να είναι η καλύτερη δυνατή αλλά είναι πολύ νωρίς για να πούμε τι ακριβώς θα σημαίνει αυτό για το The Witcher 4.”
16 Jun 2025 13:00
Η Sony εστιάζει στη δύναμη του hardware του PS6 και όχι στο cloud



Το PS5 θα συμπληρώσει πέντε χρόνια κυκλοφορίας τον Νοέμβριο και με τις βλέψεις πλέον να βρίσκονται στο μέλλον, η Ιαπωνική εταιρεία αποκάλυψε πρόσφατα τις σκέψεις της για το τι ακολουθεί για το PlayStation.

Κατά τη διάρκεια μιας επιχειρηματικής παρουσίασης στην οποία συμμετείχαν αρκετά υψηλόβαθμα στελέχη της Sony, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Hideaki Nishino απάντησε σε μια ερώτηση σχετικά με το μελλοντικό hardware του PlayStation και το αν είναι απαραίτητη μια next-gen PS6 κονσόλα, από τη στιγμή που τα τελευταία χρόνια, το cloud gaming έχει βελτιωθεί σημαντικά. Όπως είπε και ο Nishino, αν και το cloud gaming προοδεύει στο τεχνικό κομμάτι, παραμένουν ορισμένα δύσκολα προβλήματα, όπως η σταθερότητα του δικτύου μεταξύ των 2 πλευρών, τα οποία δεν αποτελούν ζήτημα της Sony.

Συνέχισε, τονίζοντας πως το cloud gaming εξακολουθεί να αποτελεί βιώσιμη επιλογή για τους gamers και τους επιτρέπει να έχουν πρόσβαση σε περισσότερο περιεχόμενο. Όμως, η εκτέλεση των games μέσα στην ίδια την κονσόλα, είτε μέσω φυσικού αντίτυπου, είτε μέσω περιεχομένου που κατεβαίνει απευθείας στο hardware της κονσόλας, παραμένει ιδιαίτερα περιζήτητη από τη συντριπτική πλειοψηφία των παικτών του PlayStation. Πιο συγκεκριμένα είπε: “Το cloud gaming προσφέρει όλο και περισσότερο μια επιπλέον επιλογή στους παίκτες για την πρόσβαση σε περιεχόμενο, όμως η άποψή μας είναι ότι η πλειοψηφία εξακολουθεί να θέλει να παίζει και να βιώνει το gaming μέσα από τοπική εκτέλεση, χωρίς εξάρτηση από τις συνθήκες του δικτύου. Το PS5 και το PS5 Pro έχουν επιβεβαιώσει αυτή τη θεώρηση, κατά τη γνώμη μου.”

Αναφορικά με την επόμενη γενιά του PlayStation, ο Nishino δεν ανέφερε και πολλά: “Ο τομέας των κονσολών μας έχει εξελιχθεί σε μια πολύπλευρη πλατφόρμα και πλέον διαθέτουμε ένα μεγάλο οικοσύστημα εμπλεκόμενων παικτών, τόσο στη γενιά του PS5 όσο και σε εκείνη του PS4, οπότε είναι φυσικό να υπάρχει τεράστιο ενδιαφέρον για τη στρατηγική μας αναφορικά με την κονσόλα της επόμενης γενιάς. Αν και δεν μπορούμε να μοιραστούμε περισσότερες λεπτομέρειες αυτή τη στιγμή, το μέλλον της πλατφόρμας βρίσκεται πολύ ψηλά στις προτεραιότητές μας. Δεσμευόμαστε να εξερευνήσουμε ένα νέο και βελτιωμένο τρόπο μέσα από τον οποίο οι παίκτες θα αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας.”

Αυτό που γνωρίζουμε για το PS6 μέχρι στιγμής, είναι ότι δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει σύντομα. Το πρώην στέλεχος της PlayStation, Shuhei Yoshida, δήλωσε πρόσφατα ότι θα του φαινόταν σωστό, αν η επόμενη κονσόλα PlayStation κυκλοφορήσει το 2028, δεδομένου ότι οι γενιές των κονσολών διαρκούν πλέον, γύρω στα επτά χρόνια.
14 Jun 2025 19:30
MindsEye: Ξεκίνησαν οι επιστροφές χρημάτων σε PS5



Η κυκλοφορία του MindsEye συνοδεύεται από σοβαρά τεχνικά προβλήματα, με αποτέλεσμα αρκετοί κάτοχοι PS5 να ζητούν επιστροφή χρημάτων, την οποία η Sony φαίνεται να εγκρίνει.

Σύμφωνα με αναφορά στο Reddit, ένας παίκτης δήλωσε ότι η υποστήριξη της Sony τού επιβεβαίωσε πως είναι ενήμερη για τα προβλήματα βελτιστοποίησης και διερευνά την κατάσταση. Το μήνυμα επιστροφής από την PlayStation ανέφερε ότι, παρά το γεγονός πως γενικά δεν επιτρέπονται επιστροφές για ψηφιακά αγορασμένα games, έγινε εξαίρεση λόγω των συγκεκριμένων ζητημάτων. Μάλιστα, ο ίδιος χρήστης συνέκρινε την κατάσταση με αυτή του Cyberpunk 2077, το οποίο είχε αφαιρεθεί από το PS Store το 2020.

Παράλληλα, η Build a Rocket Boy, developer του παιχνιδιού, δήλωσε πως «δουλεύει ακατάπαυστα» για να διορθώσει τα προβλήματα απόδοσης και να βελτιώσει την εμπειρία με επερχόμενα patches. Σαν να μην έφτανε αυτό, η πρεμιέρα του παιχνιδιού είχε κι άλλο παρατράγουδο. Ένα sponsored stream από τον γνωστό Twitch streamer CohhCarnage ακυρώθηκε την τελευταία στιγμή, χωρίς προειδοποίηση. Ο δημοσιογράφος Ethan Gach του Kotaku δημοσίευσε σχετικό απόσπασμα από το stream στο X, όπου ο streamer εμφανώς απογοητευμένος εξηγεί την αιφνιδιαστική ακύρωση.
13 Jun 2025 19:30
Πρόεδρος της Sony: "Θα συνεχίσουμε να προσθέτουμε αξία στο PS Plus, με ενδεχόμενη αύξηση τιμής"



Ο πρόεδρος της Sony, Hideaki Nishino, δήλωσε πως η εταιρεία είναι πρόθυμη για μια ενδεχόμενη προσαρμογή της τιμής του PlayStation Plus στο μέλλον, καθώς στοχεύει στη μέγιστη κερδοφορία.

Οι δηλώσεις αυτές έγιναν στο πλαίσιο μιας συζήτησης σχετικά με το PS Plus και το μέλλον της εταιρείας ανάμεσα στο διευθύνοντα σύμβουλο της Sony, Hermen Hulst και τον πρόεδρο Hideaki Nishino. Ο Nishino, αναφερόμενος στη συνδρομητική υπηρεσία της Sony, δήλωσε: “Θα συνεχίσουμε να προσθέτουμε περισσότερη αξία και να προσαρμόζουμε με δυναμικό τρόπο τη στρατηγική που κοστολογούμε, ώστε να μεγιστοποιούμε την κερδοφορία.” Αν και η δήλωση αυτή δεν αποτελεί σαφή ένδειξη για άμεση αύξηση τιμής, στην ουσία επιβεβαιώνει από δω και στο εξής, πως η Sony θα δίνει προτεραιότητα στην κερδοφορία της υπηρεσίας. Πρόκειται εξάλλου, για μια στάση που έχει υιοθετήσει η εταιρεία εδώ και καιρό, αν αναλογιστείτε τις αυξήσεις που έχει δεχτεί στην τιμή το PS Plus τα τελευταία χρόνια.

Το 2017 υπήρξε αύξηση της τιμής στην Ευρώπη, ενώ πιο πρόσφατα, το 2023, η τιμή αυξήθηκε παγκοσμίως, με την δικαιολογία της Sony να είναι πως έτσι μπορεί να συνεχίσει να προσφέρει ποιοτικά παιχνίδια και επιπλέον παροχές μέσω της συνδρομητικής υπηρεσίας. Στην παρουσίαση που συνόδευσε τη συζήτηση, ο Nishino παρουσίασε ορισμένες βασικές μεταβολές στην κερδοφορία του PS Plus τα τελευταία χρόνια. Το 2024, το 22% των συνδρομητών του PS Plus πλήρωνε για το PS Plus Premium, δηλαδή το πιο ακριβό πακέτο ενώ το 2022 ήταν στο 17%.

Το PS Plus Extra, που βρίσκεται στη μεσαία βαθμίδα κόστους, σημείωσε επίσης αύξηση στη συνδρομητική του βάση, αγγίζοντας το 16% των συνδρομητών σε σχέση με το 13% του 2022. Επιπλέον, το PS Plus αντιπροσώπευε το 14% των συνολικών εσόδων το του PlayStation το 2024, ποσοστό αυξημένο κατά μόλις 1% σε σχέση με το 2022. Από τα παραπάνω στοιχεία είναι προφανές, πως παρότι η συνολική ανάπτυξη της υπηρεσίας PS Plus παραμένει αργή, οι ήδη υπάρχοντες συνδρομητές δείχνουν να μεταβαίνουν στα ακριβότερα πακέτα.

Πριν από μερικά χρόνια, ο πρώην επικεφαλής της PlayStation, Shuhei Yoshida, είχε δηλώσει πως υπηρεσίες όπως το PS Plus θα έπρεπε να χρησιμοποιούνται για να παρατείνουν τον κύκλο ζωής των παιχνιδιών και πως η εταιρεία συνεχίζει να πιστεύει στις κανονικές κυκλοφορίες premium τίτλων και όχι σε Day One διαθεσιμότητα στις συνδρομητικές υπηρεσίες.
13 Jun 2025 17:30
Η Sony παραμένει σκεπτική για το αν θα διαθέσει games σε άλλες κονσόλες



Η Sony δήλωσε ότι η PlayStation θα παραμείνει προσεκτική με το ποιες από τις σειρές βιντεοπαιχνιδιών της θα διαθέσει και σε άλλες πλατφόρμες.

Ο πρόεδρος της Sony Interactive Entertainment, Hideaki Nishino και ο επικεφαλής του Studio Business Group, Hermen Hulst, κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης δημόσιας συζήτησης, ρωτήθηκαν για το πώς σκοπεύουν να προστατέψουν την αξία του PlayStation, την ώρα που η βιομηχανία κινείται προς το multiplatform gaming .

Ο Nishino επισήμανε ότι για πάνω από 30 χρόνια, το PlayStation: “Είναι αφοσιωμένο στο να αποτελεί για τον καθένα, την καλύτερη πλατφόρμα για να παίζει και να δημοσιεύει.” Πρόσθεσε μάλιστα, αναφορικά με την εμπειρία που προσφέρει η κονσόλα: “ Έχει σχεδιαστεί για εμβυθιστικό και προσβάσιμο, άμεσο gameplay. Παρ’ όλα αυτά, η ομάδα συνεχώς αναζητά νέους και καινοτόμους τρόπους να διευρύνει απήχησή της.” Ο Hulst επιβεβαίωσε στη συνέχεια: “Αναζητάμε συνεχώς νέους τρόπους ώστε οι παίκτες να αλληλεπιδρούν με τις σειρές βιντεοπαιχνιδιών μας.” Προσθέτοντας: “Είναι σημαντικό να κατανοήσετε, ότι είμαστε πραγματικά προσεκτικοί όταν πρόκειται να φέρουμε τις σειρές μας εκτός κονσόλας, με σκοπό να προσεγγίσουμε νέο κοινό. Και ακολουθούμε μια πολύ μετρημένη και συνειδητή προσέγγιση σε αυτό. Ιδιαίτερα όσον αφορά την πλευρά των singleplayer τίτλων, τα κυρίαρχα μας games αποτελούν ένα ισχυρό σημείο διαφοροποίησης για την κονσόλα PlayStation. Αποτελουν δείγματα επίδειξης των επιδόσεων και της ποιότητας του hardware, οπότε θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι οι παίκτες θα έχουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία από τους τίτλους αυτούς.”

Συνεχίζοντας, ο Hulst δήλωσε ότι: “Η PlayStation είναι πολύ προσεκτική σχετικά με το πώς και αν θα φέρει αυτούς τους τίτλους σε άλλες πλατφόρμες. Πρέπει να κατανοούμε διαρκώς τα μοτίβα και τις συμπεριφορές των παικτών”. Στη συνέχεια ο Nishino εξήγησε ότι: “Πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι τους εξυπηρετούμε επαρκώς. Ο Hulst και εγώ είμαστε πολύ, πολύ συγκεντρωμένοι σε αυτό, και επενδύουμε όσο χρειάζεται για να εξελίξουμε την εμπειρία του PlayStation.” Όταν ρωτήθηκαν περαιτέρω για την προσέγγιση της Microsoft στο multiplatform, η οποία έχει φέρει παιχνίδια όπως το Indiana Jones and the Great Circle, το Sea of Thieves και άλλα σε εκτός των Xbox κονσόλες, ο Nishino δήλωσε ότι: “Ο ανταγωνισμός στη βιομηχανία είναι υγιής και βοηθά στην ανάδειξη της καινοτομίας. Υπάρχουν πολλοί οι οποίοι συμμετέχουν και που από κοινού καθοδηγούν τη συνολική βιομηχανία του gaming. Παρότι εξετάζονται καινοτόμοι τρόποι αλληλεπίδρασης με το κοινό, θεωρούμε ότι αυτό είναι κάτι καλό. Ωστόσο, όπως ανέφερα προηγουμένως, έχουμε αυτοπεποίθηση και είμαστε αφοσιωμένοι στη δική μας τρέχουσα στρατηγική. Δεν υπάρχει άμεση ανάγκη για εμάς να κάνουμε μετάβαση σε κάτι άλλο, αλλά θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε τα μοτίβο των παικτών, όπως έτσι και αλλιώς απαιτείται.”

Η PlayStation τα τελευταία χρόνια, έχει προσθέσει πολλούς από τους τίτλους της στο PC, με παιχνίδια όπως τα Uncharted, The Last of Us και Spider-Man να είναι πλέον διαθέσιμα και σε αυτήν την επιπλέον πλατφόρμα. Τον Φεβρουάριο της φετινής χρονιάς, το πρώην στέλεχος της PlayStation, Shuhei Yoshida, είχε δηλώσει ότι το να μεταφέρεις αποκλειστικά βιντεοπαιχνίδια του PlayStation στο PC, είναι σχεδόν σαν να τυπώνεις χρήματα και προσφέρει μια ευκαιρία για επένδυση σε νέους τίτλους.
13 Jun 2025 16:30
Φήμη: Dataminer βρήκε στοιχεία στο PlayStation Store για ένα μυστηριώδες Halo



Dataminer του Halo εντόπισε ένα στοιχείο στο API του PlayStation Network που ίσως να υποδηλώνει πως ένα νέο Halo μπορεί να προστεθεί σύντομα στο PSN store.

Το νέο αυτό Halo ενδέχεται να ανακοινωθεί σε ένα φημολογούμενο Nintendo Direct κατά τη διάρκεια του μήνα. Όλες οι πληροφορίες βασίζονται καθαρά σε φήμες και αποτελούν εικασίες που προκύπτουν από dataminers και αναφορές σε μελλοντικά βιντεοπαιχνίδια. Άλλωστε, οι μεταβολές στα backends των servers πολλές φορές οδηγούν σε μπερδεμένα στοιχεία. Το φημολογούμενο remake του Halo, σε κάθε περίπτωση, φαίνεται πως σύντομα θα αποκαλυφθεί και επίσημα σαν ένας multiplatform τίτλος.

Ο Grunt API, μέλος της κοινότητας του Halo o οποίος ασχολείται με τον εντοπισμό και την κοινοποίηση πληροφοριών για τη σειρά Halo, ανέφερε στις 9 Ιουνίου, ότι βρήκε αποδεικτικά στοιχεία στο retail backend του PSN της Sony για ένα Halo. Ο ίδιος έγραψε συγκεκριμένα στο X: “Ειλικρινά, δεν περίμενα να πετύχω κάτι τέτοιο σήμερα... Αλλά τώρα μπορώ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΩ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ: Ένα παιχνίδι Halo έρχεται (πολύ σύντομα) στο PlayStation. Δεν υπάρχουν ενδείξεις μέχρι στιγμής για κάποια έκδοση για το Nintendo Switch 2”.

I honestly didn't expect to come across this today... But I can now OFFICIALLY CONFIRM:

A Halo game is coming (very soon) to #PlayStation . As of now, there's no sign of a version for the #NintendoSwitch (2).

Digging... #API pic.twitter.com/zpN7X0ZdXL

— grunt.api (@gruntdotapi) June 9, 2025


Ο dataminer διευκρίνισε σε μια επακόλουθη δημοσίευση , ότι το εν λόγω παιχνίδι δεν αναγράφεται ως Master Chief Collection ή Halo Infinite. Αντιθέτως, είναι κάτι καινούργιο. Πολλοί, θεωρούν ότι πρόκειται για το φημολογούμενο remake του Halo: Combat Evolved. Ό,τι κι αν είναι αυτό το μυστηριώδες Halo, υπάρχει ήδη σε συγκεκριμένο τμήμα του backend του PSN για τα retail προϊόντα. Αυτό, φανερώνει ότι μια δημόσια σελίδα για το PSN Store ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει πολύ σύντομα. Συμπερασματικά, η Microsoft ετοιμάζεται να ανακοινώσει το νέο Halo κατά το επόμενο διάστημα. Δεν δημιουργείται ολόκληρη σελίδα για κάποιο τίτλο, αν δεν πρόκειται να ανακοινωθεί στο κοντινό μέλλον.
12 Jun 2025 12:00
Επερχόμενο update του DualSense θα σας επιτρέπει να το συνδέετε σε πολλαπλές συσκευές ταυτόχρονα



Η Sony σκοπεύει να κάνει update τα wireless controllers DualSense του PS5 ώστε να μπορούν να συνδέονται με πολλαπλές συσκευές ταυτόχρονα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία μέσω post της στο X.

Το post δεν περιλάμβανε πολλές λεπτομέρειες, αλλά ανέφερε ότι το update θα κυκλοφορήσει "αργότερα μέσα στη χρονιά". Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Θέλετε να μπορείτε να συνδέετε το DualSense με πολλαπλές συσκευές ταυτόχρονα; Ένα update που προγραμματίζεται για φέτος θα ενισχύσει τη λειτουργία σύνδεσης. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα."

Want to pair your DualSense controller to multiple devices at once?

An update planned for later this year enhances pairing functionality. Stay tuned for more details pic.twitter.com/5V4xzdTc5A

— PlayStation (@PlayStation) June 9, 2025

Τα χειριστήρια DualSense χρησιμοποιούν Bluetooth για να συνδέονται ασύρματα με διάφορες συσκευές. Αυτή τη στιγμή, μπορούν να είναι συνδεδεμένα μόνο με μία συσκευή τη φορά. Παρόλο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το DualSense με PS5, PC, Mac ή κινητές συσκευές (αρκεί να υποστηρίζουν Bluetooth), αν θέλετε να αλλάξετε συσκευή, π.χ. από video game στο PS5 σε έλεγχο σε iPad, πρέπει πρώτα να αποσυνδέσετε ή να απενεργοποιήσετε τη μία συσκευή για να το συνδέσετε στην άλλη. Το update που ετοιμάζει η Sony φαίνεται πως θα επιτρέψει στο controller να αναγνωρίζει πολλαπλές συσκευές, έτσι ώστε να μη χρειάζεται να κάνετε επανασύνδεση κάθε φορά που αλλάζεις συσκευή.
11 Jun 2025 23:30
Eriksholm: The Stolen Dream



Η εταιρεία ανάπτυξης River End Games παρουσίασε ένα gameplay video για το Stealth game Eriksholm: The Stolen Dream που αναπτύσσεται από πρώην developers του Battlefield και του Mirror's Edge και αναμένεται μέσα στον Ιούλιο. Το demo είναι διαθέσιμο από σήμερα στο Steam και το Epic Games Store.

Το Eriksholm: The Stolen Dream διαδραματίζεται στις αρχές του 1900 σε έναν κόσμο που δεν μοιάζει εντελώς με τον δικό μας. Η πόλη του Eriksholm έχει χτυπηθεί από μια ασθένεια που ονομάζεται Heartpox και ένα νεαρό αγόρι που ονομάζεται Herman έχει εξαφανιστεί κάτω από σκοτεινές συνθήκες.



Η Hanna, αδερφή του Herman, είναι ο κύριος χαρακτήρας του παιχνιδιού, αλλά θα ενωθούν μαζί της δύο επιπλέον χαρακτήρες, οι Alba και Sebastian, καθώς η ιστορία εξελίσσεται. Κάθε ένα από τα τρία βασικά παιδιά έχει διαφορετικα abilities που μπορούν να ξεπεράσουν εμπόδια ή να ξεφύγουν από προβλήματα. Αλλά το διακύβευμα της αναζήτησής τους είναι ακόμη υψηλότερο από ό, τι αντιλαμβάνονται, και τα μυστικά που αποκαλύπτουν μπορεί να πυροδοτήσουν «μια αλυσίδα καταστροφικών γεγονότων που θα αλλάξουν για πάντα τη ζωή τους και τη μοίρα ολόκληρης της πόλης» λέει η περιγραφή του παιχνιδιού.

Η ομάδα ανάπτυξης πίσω από το Eriksholm αποτελούνταν μόνο από 16 άτομα. Ο Creative Director Anders Hejdenberg αναγνώρισε την εγγενή δυσκολία να κάνεις ένα ολοκληρωμένο παιχνίδι με λίγους ανθρώπους και μάλιστα δήλωσε: "Τα κάνουμε αυτά τα πράγματα όχι επειδή είναι εύκολα, αλλά επειδή πιστεύαμε ότι θα ήταν εύκολα".

Το Eriksholm: The Stolen Dream θα κυκλοφορήσει για Xbox Series X|S, PlayStation 5 και PC στις 15 Ιουλίου.
11 Jun 2025 16:00
Scott Pilgrim EX



Η Tribute Games, η εταιρεία ανάπτυξης του Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge και του επερχόμενου Marvel: Cosmic Invasion, ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια του Summer Game Fest Live με τον Geoff Keighley, τον επόμενο τίτλο της, το Scott Pilgrim EX.

Πρόκειται για το πρώτο βιντεοπαιχνίδι Scott Pilgrim μετά το Scott Pilgrim Vs. The World της Ubisoft το 2010, ένα παιχνίδι στο οποίο είχαν δουλέψει αρκετοί από τους σημερινούς developers της Tribute Games. Το Scott Pilgrim EX είναι ένα Side-scrolling beat'em up που διαθέτει επτά διαθέσιμους χαρακτήρες , ο καθένας με τις δικές του μοναδικές ειδικές επιθέσεις. Ακόμη, θα υποστηρίζει co-op μέχρι 4 παίκτες, τόσο offline όσο και online. Αυτή η νέα περιπέτεια του Scott Pilgrim θα περιλαμβάνει επίσης μη γραμμική εξερεύνηση, δηλαδή χωρίς προκαθορισμένα μονοπάτια, που θα επιτρέπει στους παίκτες να ανακαλύψουν την in-game εκδοχή του Τορόντο με όποιο τρόπο επιλέξουν.

Το παιχνίδι αναπτύσσεται και θα εκδοθεί από την Tribute Games, στο πλαίσιο μιας δημιουργικής συνεργασίας με τον δημιουργό του Scott Pilgrim, Brian Lee O'Malley. Το Scott Pilgrim EX θα περιλαμβάνει νέο pixel art από τον διάσημο σχεδιαστή κινουμένων σχεδίων, Paul Robertson, καθώς και νέα μουσική από τους Anamanaguchi, οι οποίοι είχαν γράψει και το soundtrack του προηγούμενου τίτλου. Ο BenDavid Grabinski, ο σκηνοθέτης της πρόσφατης σειράς στο Netflix, Scott Pilgrim Takes Off , συμμετέχει επίσης στο project ως creative advisor. Η προηγούμενη περιπέτεια του Scott Pilgrim σε βιντεοπαιχνίδι, το Scott Pilgrim Vs. The World, κυκλοφόρησε το 2010 για Xbox 360 και PlayStation 3. Μια ανανεωμένη έκδοση με τίτλο Complete Edition κυκλοφόρησε σε Xbox One, PlayStation 4, Nintendo Switch και PC το 2021.

Το Scott Pilgrim EX αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2026 για PC, PS5, Xbox Series X/S και Switch.
11 Jun 2025 15:00
Η Sony απέλυσε 40 developers από την εταιρία ανάπτυξης του Days Gone.



Η Bend Studio, η εταιρία ανάπτυξης του Days Gone, ήρθε αντιμέτωπη με απολύσεις από την Sony.

Περίπου το ένα τρίτο της ομάδας της first-party εταιρίας ανάπτυξης της PlayStation απολύθηκε, έπειτα από την πρόσφατη ακύρωση ενός αδημοσίευτου live service project. Ωστόσο, η Sony επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία εργάζεται σε ένα νέο τίτλο και ότι παραμένει σίγουρη για το μέλλον και τη δημιουργική της κατεύθυνση.

Ένας εκπρόσωπος της Sony, συνομίλησε με το Kotaku μέσω email και δήλωσε συγκεκριμένα: “Η Bend Studio, νωρίτερα φέτος, ολοκλήρωσε την ανάπτυξη μιας ιδέας για live service. Έπειτα από προσεκτική σκέψη, επιλέξαμε να μην προχωρήσουμε με αυτό. Καθώς η ομάδα μετατοπίζει την προσοχή της στο επόμενο project, προβήκαμε σε στρατηγικές αλλαγές για να θέσουμε την εταιρεία σε μια πορεία μακροπρόθεσμης επιτυχίας. Στο πλαίσιο αυτής της μετάβασης, πραγματοποιήθηκε μείωση του προσωπικού. Αυτή η απόφαση δεν πάρθηκε εύκολα και είμαστε εξαιρετικά ευγνώμονες για τη σημαντική συνεισφορά όλων όσοι επηρεάστηκαν. Η Bend Studio αποτελεί πολύτιμο κομμάτι των PlayStation Studios εδώ και δεκαετίες και παραμένουμε σίγουροι για το μέλλον και τη δημιουργική του κατεύθυνση.”

Όπως ανέφερε πρώτο το Bloomberg , στην εταιρεία με έδρα το Όρεγκον απολύθηκαν σήμερα περίπου 40 developers. Το project στο οποίο εργάζονταν ακυρώθηκε νωρίτερα φέτος, στο πλαίσιο ενός ξεκαθαρίσματος των εσωτερικών live service projects, περιλαμβανομένου και ενός online spin-off του God of War από την Bluepoint Games. Ο senior animator Robert Morrison δήλωσε στο X: “Η Bend Studio απέλυσε αρκετό κόσμο σήμερα. Ήμουν και εγώ ανάμεσα σε αυτούς. Έκανα το καλύτερο που μπορούσα. Ελπίζω να βρω μια νέα ομάδα να ενταχθώ.”

Bend Studio laid off a bunch of people today. I was a part of the layoffs. I did my best. Hopefully I can find a new team to join.

— Robert Morrison (@RobertAnim8er) June 10, 2025


Η Bend Studio είναι γνωστή κυρίως για τη σειρά Syphon Filter κατά τις εποχές των PS1 και PS2, ενώ στη συνέχεια έφτιαχνε εκδόσεις αποκλειστικών τίτλων της Sony για φορητές κονσόλες, όπως τα Resistance και Uncharted. Μετά από όλα αυτά, τελικά δημιούργησε το Days Gone το 2019, ένα open world παιχνίδι με Zombies που σημείωσες υψηλές πωλήσεις. Το open world αυτό δεν έλαβε τόσο υψηλές κριτικές όσο άλλοι τίτλοι της PlayStation, αλλά είχε εμπορική επιτυχία.

Παρόλο που οι υποστηρικτές του, ζητούσαν sequel, το στούντιο δεν έχει κάνει κάποια νέα κυκλοφορία από τότε. Το Days Gone έλαβε έκδοση για το PS5 νωρίτερα φέτος, αλλά παραμένει κατά τα άλλα ανενεργό, καθώς η Bend Studio εργαζόταν, σύμφωνα με αναφορές, πάνω σε ένα νέο IP τίτλο. Screenshots που διέρρευσαν, έδειχναν το ακυρωμένο project να είναι ένα online multiplayer loot shooter, αλλά ποτέ δεν δόθηκαν επίσημες λεπτομέρειες στη δημοσιότητα.

Οι απολύσεις στην Bend Studio είναι το πιο πρόσφατο χτύπημα από τα ίδια τα χέρια της Sony, στην προσπάθειά της να στραφεί σε live service παραγωγές κατά τη γενιά του PS5. Αυτή η στρατηγική, την έχει αφήσει εντυπωσιακά φτωχή σε μεγάλους τίτλους εσωτερικής παραγωγής, με παραδείγματα ακυρωμένων spin-offs να περιλαμβάνουν το Twisted Metal και το The Last of Us. Μάλιστα, η κυκλοφορία του Concord πήγε τόσο άσχημα που η Sony επέστρεψε τα χρήματα στους αγοραστές και έκλεισε την εταιρία ανάπτυξης που είχε εξαγοράσει λίγα μόλις χρόνια πριν.
11 Jun 2025 13:00
Persona 4 Revival



Το Persona 4 Revival αποκαλύφθηκε επίσημα κατά τη διάρκεια του Xbox Games Showcase στο Summer Game Fest 2025, έπειτα από αρκετές πρόσφατες διαρροές.

Όπως συνέβη και με το Persona 3 Reloaded πέρυσι, αυτή η νέα έκδοση του Persona 4 είναι ένα ολοκαίνουργιο remake του κλασικού RPG του 2008 από την Atlus.

Το teaser ανακοίνωσης δεν αποκαλύπτει πολλές πληροφορίες, πέρα από το ότι η ιστορία διαδραματίζεται στην ήσυχη επαρχιακή πόλη Inaba, μακριά από τα πολυσύχναστα αστικά κέντρα άλλων τίτλων της σειράς. Το βίντεο δείχνει στιγμιότυπα από τις σχολικές αίθουσες και τους δρόμους της πόλης, καθώς και μερικά δευτερόλεπτα με τον πρωταγωνιστή να τρέχει σε αυτούς. Φυσικά, δεν θα αργήσει να εμπλακεί σε ένα μυστηριώδες και παράξενο σενάριο, καθώς ενώνεται με τους φίλους του για να ερευνήσει ανεξήγητους φόνους, χρησιμοποιώντας τις δυνάμεις των Personas για να λύσει την υπόθεση.

Ένα remake του Persona 4 είχε γίνει το πιο άσχημα κρυμμένο μυστικό στον χώρο του gaming, καθώς πριν από την ανακοίνωση, ο voice actor Yuri Lowenthal είχε επιβεβαιώσει πως δεν θα επιστρέψει στον ρόλο του Yosuke Hanamura. Πιο συγκεκριμένα είχε δηλώσει: “Για όσους συνεχίζουν να ρωτούν, όχι, δεν θα επιστρέψω ως Yosuke στο remake του Persona 4. Ζήτησα. Ίσως και να παρακάλεσα, αλλά δεν με θέλουν πίσω.”

Άλλοι ηθοποιοί που συνδέονται με το αρχικό RPG ανέφεραν επίσης ότι δεν θα επιστρέψουν, ενώ και μια καταχώριση domain που σχετίζεται με το RPG ενίσχυσε ακόμη περισσότερο τις φήμες. Αξίζει να σημειωθεί ότι η βελτιωμένη έκδοση του αρχικού τίτλου, Persona 4 Golden, είναι ήδη διαθέσιμη για όσους δεν θέλετε να περιμένετε το remake. Η αρχική της κυκλοφορία έγινε στο PS Vita το 2012, και αργότερα έγινε port σε PC, Switch, Xbox και PlayStation.
11 Jun 2025 12:30
Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4 demo



Κατά την διάρκεια του Xbox Games Showcase, η Microsoft και η Activision ανακοίνωσαν ένα demo για το Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4.

Το demo ονομάζεται The Foundry Demo και είναι διαθέσιμο για όσους έχουν κάνει προπαραγγελία του Sports game. Το demo κυκλοφορεί σε PlayStation, Xbox και PC, όμως στα ψιλά γράμματα δεν γίνεται αναφορά για Switch ή Switch 2. Εκτός από την ανακοίνωση του demo, η Activision κυκλοφόρησε και ένα νέο trailer για το Pro Skater 3 + 4, το οποίο παρουσιάζει νέο gameplay, όπως μπορείτε να δείτε και παρακάτω.

Το Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4 remake θα κυκλοφορήσει στις 11 Ιουλίου σε PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, Switch, Switch 2 και PC. Θα είναι διαθέσιμο στο Game Pass από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας και θα περιλαμβάνει ένα μείγμα από παλιούς και νέους skaters. Το remake θα αναδιαμορφώσει πλήρως το gameplay του τέταρτου τίτλου ώστε να ταιριάζει με την κλασική μορφή two-minute objective, εγκαταλείποντας την open-world εξερεύνηση που είχε εισάγει το αρχικό.

Το Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4 remake θα κυκλοφορήσει στις 11 Ιουλίου σε PC, PS5, Switch 2, Xbox Series X/S, PS4 και Switch.
Displaying 121 - 135 out of 10566 results.