Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Search Results (Searched for: GTA VI)

02 Dec 2025 11:30
220 εκατομμύρια αντίτυπα



Το GTA V έχει πουλήσει 220 εκατομμύρια αντίτυπα . Τα 20 από αυτά πουλήθηκαν την περασμένη χρονιά. Η Take-Two είχε αναφέρει τον Μάιο του 2024 για 200 εκατομμύρια πωλήσεις και πλέον ανέφερε ότι από τότε μέχρι σήμερα πουλήθηκαν άλλα 20 εκατομμύρια αντίτυπα.

Εν τω μεταξύ το GTA 6 θα κυκλοφορήσει το 2026 όπως όλα δείχνουν, συνεπώς οι πωλήσεις στη νέα έκδοση αναμένεται να είναι ακόμη μεγαλύτερες.
01 Dec 2025 17:00
Ένας εργαζόμενος της Rockstar διέρρευσε animation από το GTA 6 και η εταιρεία προσπαθεί να το εξαφανίσει



Κατά την διάρκεια του περασμένου Σαββατοκύριακου, ένας εργαζόμενος της Rockstar δημοσίευσε μια μικρή παρουσίαση με animated περιεχόμενο από όσα έχει κάνει για την εταιρεία.

Ένα κομμάτι αυτού του περιεχομένου φαίνεται να είναι από το GTA 6 και προέρχεται από τον animator, Benjamin Chue. Μπροστά στην τεράστια κλίμακα του επερχόμενου open-world Action game, τα αποσπάσματα είναι σχεδόν ασήμαντα, αλλά μας δίνουν μία ακόμα οπτική. Συγκεκριμένα, υπάρχει ένα μικρό βίντεο ανολοκλήρωτης δουλειάς, στο οποίο φαίνεται ένας χαρακτήρας όπου παίρνει ένα ποδήλατο από ένα κιόσκι ενοικιαζόμενων και έπειτα το καβαλάει. Ο φόντος στο συγκεκριμένο απόσπασμα είναι γκρι, ενώ το ποδήλατο είναι κίτρινο, κάτι που δείχνει ότι αφορά τα πρώτα στάδια του animation. Στο σκελετό του ποδηλάτου φαίνεται η λέξη LomBike, η οποία θυμίζει την αληθινή εταιρεία με ενοικιαζόμενα ποδήλατα και πατίνια, Lime.

New GTA 6 footage found in a senior Rockstar animator’s demo reel:

- Motion-capture for the player’s bicycle animations

- Breakout/exit animation from Monster truck for a female NPC

- Ocean View can be seen in the third clip pic.twitter.com/6HC9zI0Anw

— GTA 6 Countdown ⏳ (@GTAVI_Countdown) November 30, 2025

Στην συγκεκριμένη παρουσίαση συμπεριλήφθηκαν και άλλα δύο αποσπάσματα, τα οποία δείχνουν μια γυναίκα που μοιάζει με την πρωταγωνίστρια του GTA 6, Lucia, μαζί με ένα ημιφορτηγό. Στο πρώτο βίντεο, η Lucia κάθεται στο πίσω μέρος του οχήματος, ενώ στην συνέχεια βγάζει έξω τα πόδια της και κατεβαίνει από αυτό. Στο δεύτερο βίντεο, αυτήν την φορά βρίσκεται στην οροφή, έπειτα κατεβαίνει στην καρότσα και στο τέλος κατεβαίνει τελείως και στέκεται δίπλα από το όχημα. Ως περιεχόμενο δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο, αλλά το γεγονός ότι δημοσιεύτηκαν και έπειτα σβήστηκαν από την Rockstar, δείχνει ότι δεν είναι προϊόν του AI. Άλλωστε, είναι πολλοί εκείνοι που χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να φτιάξουν υποτιθέμενα βίντεο σχετικά με το GTA 6, τα οποία ωστόσο η κοινότητά του έχει μάθει να ξεχωρίζει και η εφόσον είναι ψεύτικα, η Rockstar δεν τα διαγράφει.
28 Nov 2025 16:00
Ο συνιδρυτής της Rockstar ήθελε να σκοτώσει τον Niko Bellic στο τέλος του GTA 4



Το Red Dead Redemption έχει μείνει βαθιά χαραγμένο στη μνήμη των παικτών, κυρίως εξαιτίας του συγκλονιστικού του φινάλε, ο John Marston πεθαίνει και ο παίκτης συνεχίζει το παιχνίδι ως ο γιος του, Jack. Ήταν ένα από τα λίγα open-world games που τόλμησαν να “σπάσουν” τον κανόνα της αθανασίας του πρωταγωνιστή.

Ωστόσο, όπως αποκαλύπτει τώρα ο πρώην συνιδρυτής της Rockstar, Dan Houser, το στούντιο είχε επιχειρήσει να πάει σε αυτό το επίπεδο νωρίτερα και μάλιστα με το GTA IV. Σε συνέντευξη στον Lex Fridman, ο Houser δήλωσε ότι αρχικά σκεφτόταν ένα σοκαριστικό τέλος, «Θα ήθελα στο τέλος του GTA 4 να σκοτώσουμε τον Niko», παραδέχτηκε.

Όμως αυτό το πλάνο δεν προχώρησε ποτέ. Ο Houser εξήγησε ότι, σε αντίθεση με το RDR, το στήσιμο του GTA 4 δεν “δούλευε” με τέτοιο τέλος. Δεν υπήρχε κάποιος λογικός χαρακτήρας για να συνεχίσει το παιχνίδι μετά τον Niko, ο Roman δεν ήταν κατάλληλος, ο Brucie ήταν καθαρά comic relief και η ιστορία δεν επέτρεπε φυσικό “χτίσιμο” μεταβίβασης πρωταγωνιστή.



Επιπλέον, η Rockstar απλώς δεν είχε ακόμη το θάρρος για μια τέτοια απόφαση. «Το παιχνίδι δεν λειτουργούσε έτσι. Δεν το είχαμε κάνει πριν. Το σκεφτήκαμε, δεν το κάναμε και μετά είπαμε “ας το κάνουμε” με το Red Dead Redemption».

Πράγματι, το GTA 4 ήταν το παιχνίδι που καθιέρωσε τη Rockstar ως αφηγηματική δύναμη. Παρότι είχε ήδη τίτλους-φαινόμενα, ήταν η σκοτεινή ιστορία του Niko Bellic που της έδωσε την αυτοπεποίθηση να προχωρήσει σε πιο τολμηρές αφηγηματικές αποφάσεις.

Έτσι, όταν η ιδέα του “θανάτου πρωταγωνιστή” έφτασε στο Red Dead Redemption, η Rockstar ήταν έτοιμη να την τολμήσει. Το αποτέλεσμα; Ένα από τα πιο συζητημένα και impactful endings στην ιστορία του gaming. «Ο κόσμος ήταν πραγματικά θυμωμένος όταν το κάναμε στο RDR. Δεν περίμεναν ποτέ ότι θα τολμούσαμε κάτι τέτοιο. Ήταν τεράστιος τεχνικός και αφηγηματικός κίνδυνος για εμάς… και τελικά λειτούργησε.»

Αν η Rockstar είχε σκοτώσει τον Niko Bellic το 2008, ίσως η gaming ιστορία να είχε γράψει διαφορετικά τον δρόμο της. Αντί αυτού, ο Niko επιβίωσε κι εμείς υποστήκαμε το συναισθηματικό σοκ λίγα χρόνια αργότερα στο Red Dead Redemption.
28 Nov 2025 15:00
Ο συνιδρυτής της Rockstar μετακόμισε λόγω GTA επειδή τον κυνήγησαν με ματσέτα



Ο Dan Houser, συνιδρυτής της Rockstar Games και ένας από τους βασικούς σεναριογράφους της σειράς Grand Theft Auto, φαίνεται ότι έχει ζήσει μια ζωή που ταιριάζει απόλυτα με το είδος παιχνιδιών που δημιούργησε. Σε πρόσφατη συνέντευξή του στον Lex Fridman , ο Houser αποκάλυψε ότι ένας από τους λόγους που τον οδήγησαν το 1998 να μετακομίσει στη Νέα Υόρκη για να εργαστεί πάνω στο GTA, ήταν ένα περιστατικό στην Κολομβία που έμοιαζε τρομακτικά με σκηνή από το ίδιο το παιχνίδι.

Ο Houser περιγράφει εκείνη την περίοδο της ζωής του ως το απόλυτο χάος, «Η ζωή μου ήταν ένα μπάχαλο. Ήμουν στη Νότια Αμερική, στην Κολομβία, την περίοδο που υπήρχε πόλεμος. Έπαιρνα μια σειρά από πραγματικά κακές αποφάσεις και χωρίς βασικές δεξιότητες ζωής στα 25 μου, η τελευταία κακή απόφαση ήταν… ότι ξύπνησα υπερβολικά νωρίς.» Στην Κολομβία της δεκαετίας του ’90, αυτό αποδείχθηκε μοιραίο λάθος. «Η αστυνομία δεν ξεκινούσε να δουλεύει πριν τις 9. Αλλά οι ληστές ξεκινούσαν στις 8. Κι εγώ περπατούσα στην παραλία στις 8.» Όπως περιγράφει, ένας άντρας οπλισμένος με ματσέτα άρχισε να τον κυνηγάει, μία εμπειρία που ο Houser θυμάται ξεκάθαρα. «Σκέφτηκα, αυτό δεν είναι καλό και άρχισα να τρέχω.»

Η εμπειρία αυτή, μαζί με τη γενικότερη κατάσταση στη χώρα, τον ώθησαν να φύγει άμεσα και να εγκατασταθεί στη Νέα Υόρκη, όπου εντάχθηκε πλήρως στη διαδικασία δημιουργίας του Grand Theft Auto, ενός franchise που θα άλλαζε για πάντα τη gaming βιομηχανία. Το περιστατικό ακούγεται τόσο απίθανο, αλλά ταυτόχρονα τόσο ταιριαστό για κάποιον που αργότερα θα συνέβαλε στη δημιουργία παιχνιδιών που περιστρέφονται γύρω από εγκληματικότητα, καταδιώξεις και ακραίες καταστάσεις.
28 Nov 2025 13:30
Ο συνιδρυτής της Rockstar μετακόμισε στη Νέα Υόρκη για να βοηθήσει στη δημιουργία του GTA επειδή τον κυνήγησαν με ματσέτα



Ο Dan Houser, συνιδρυτής της Rockstar Games και ένας από τους βασικούς σεναριογράφους της σειράς Grand Theft Auto, φαίνεται ότι έχει ζήσει μια ζωή που ταιριάζει απόλυτα με το είδος παιχνιδιών που δημιούργησε. Σε πρόσφατη συνέντευξή του στον Lex Fridman , ο Houser αποκάλυψε ότι ένας από τους λόγους που τον οδήγησαν το 1998 να μετακομίσει στη Νέα Υόρκη για να εργαστεί πάνω στο GTA, ήταν ένα περιστατικό στην Κολομβία που έμοιαζε τρομακτικά με σκηνή από το ίδιο το παιχνίδι.

Ο Houser περιγράφει εκείνη την περίοδο της ζωής του ως το απόλυτο χάος, «Η ζωή μου ήταν ένα μπάχαλο. Ήμουν στη Νότια Αμερική, στην Κολομβία, την περίοδο που υπήρχε πόλεμος. Έπαιρνα μια σειρά από πραγματικά κακές αποφάσεις και χωρίς βασικές δεξιότητες ζωής στα 25 μου, η τελευταία κακή απόφαση ήταν… ότι ξύπνησα υπερβολικά νωρίς.» Στην Κολομβία της δεκαετίας του ’90, αυτό αποδείχθηκε μοιραίο λάθος. «Η αστυνομία δεν ξεκινούσε να δουλεύει πριν τις 9. Αλλά οι ληστές ξεκινούσαν στις 8. Κι εγώ περπατούσα στην παραλία στις 8.» Όπως περιγράφει, ένας άντρας οπλισμένος με ματσέτα άρχισε να τον κυνηγάει, μία εμπειρία που ο Houser θυμάται ξεκάθαρα. «Σκέφτηκα, αυτό δεν είναι καλό και άρχισα να τρέχω.»

Η εμπειρία αυτή, μαζί με τη γενικότερη κατάσταση στη χώρα, τον ώθησαν να φύγει άμεσα και να εγκατασταθεί στη Νέα Υόρκη, όπου εντάχθηκε πλήρως στη διαδικασία δημιουργίας του Grand Theft Auto, ενός franchise που θα άλλαζε για πάντα τη gaming βιομηχανία. Το περιστατικό ακούγεται τόσο απίθανο, αλλά ταυτόχρονα τόσο ταιριαστό για κάποιον που αργότερα θα συνέβαλε στη δημιουργία παιχνιδιών που περιστρέφονται γύρω από εγκληματικότητα, καταδιώξεις και ακραίες καταστάσεις.
27 Nov 2025 20:00
Το YouTube ανανέωσε την πολιτική του για το βίαιο gaming περιεχόμενο και μάλλον στοχεύει στα επερχόμενα GTA 6 βίντεο



Η πολιτική του YouTube για βίαιο περιεχόμενο γίνεται αρκετά πιο συμπεριληπτική και τα βίντεο σχετικά με το Grand Theft Auto ίσως οδηγήσουν στην πυροδότηση του νέου κανόνα, σχετικού με την απεικόνιση βασανιστηρίων και μαζικής βίας.

Η ενημέρωση που δημοσίευσε η πλατφόρμα την περασμένη εβδομάδα, αναφέρει τα εξής: “Πέρα από τους ήδη υπάρχοντες κανονισμούς μας για το βίαιο gaming περιεχόμενο, θα τοποθετήσουμε ηλικιακούς περιορισμούς σε ένα επιπρόσθετο μερίδιο από gaming περιεχόμενο που περιλαμβάνει ρεαλιστικούς ανθρώπινους χαρακτήρες, με εστίαση σε σκηνές βασανισμού ή μαζικής βίας, μεταξύ αμάχων”. Τα κριτήρια με τα οποία θα εφαρμόζεται ο κανόνας είναι τρία. Πρώτον, θα έχει να κάνει με την διάρκεια των βίαιων σκηνών. Δεύτερον, θα εξετάζεται το αν η βία είναι το επίκεντρο του βίντεο και τρίτον, το αν οι χαρακτήρες του game μοιάζουν με αληθινούς ανθρώπους.

Με αυτόν τον νέο κανονισμό , είναι πολύ πιθανό βίντεο με σκηνές από το GTA 5 και 6 να λάβουν ηλικιακούς περιορισμούς. Ίσως όχι αν απλώς πατάτε κάποιον άμαχο με το αυτοκίνητο, αλλά μόνο αν περνάτε μέσα από ένα μεγάλο πλήθος ατόμων, σκοτώνοντάς τους. Ο κανόνας αυτός έχει ήδη τεθεί σε ισχύς από τις 17 Νοεμβρίου και θα εφαρμοστεί και σε παλαιότερες δημοσιεύσεις. Σε κάθε περίπτωση, το YouTube λέει ότι η συγκεκριμένη συνθήκη -και εφόσον κριθεί ένα βίντεο ως 18+- δεν θα οδηγήσει σε strike.
27 Nov 2025 12:30
GTA 6: AI-generated “leaks” έγιναν viral μετά την καθυστέρηση του παιχνιδιού



Μετά την πρόσφατη καθυστέρηση του Grand Theft Auto 6, viral δημοσιεύματα στα social media παρουσίασαν υποτιθέμενα gameplay “leaks” του παιχνιδιού, τα οποία τελικά αποδείχθηκαν εξ ολοκλήρου AI-generated. Το προφίλ Zap Actu GTA6, που τα δημοσίευσε στο X, παραδέχτηκε ότι όλα τα videos δημιουργήθηκαν μέσω τεχνητής νοημοσύνης, επισημαίνοντας πόσο «απίστευτα εύκολο» είναι να ξεγελαστούν οι χρήστες με ψεύτικο υλικό.

LEAKS GAMEPLAY CINEMATIC #GTA6 #GTA6LEAKS #GTAVI #RockstarGames pic.twitter.com/gnteoSeuXv

— Actuzz MAG (@zapactugta6) November 7, 2025


Ο λογαριασμός είχε ξεκινήσει τις αναρτήσεις στις 18 Νοεμβρίου, ανεβάζοντας μικρά clips που παρουσίαζαν male και female χαρακτήρες να κινούνται στη Leonida, την περιοχή του παιχνιδιού που βασίζεται στη Φλόριντα. Τα πρώτα videos συγκέντρωσαν λίγες αντιδράσεις, όμως σταδιακά έγιναν viral, φτάνοντας μέχρι και τα 8,1 εκατομμύρια views. Κάποια από αυτά ισχυρίζονταν ότι προέρχονταν από «ανώνυμους λογαριασμούς» μέσα από τα γραφεία της Rockstar, ενώ άλλα ανέφεραν πως ένας χαρακτήρας είχε «χαρακτηριστικά που θύμιζαν τον Leonardo DiCaprio». Το μεγαλύτερο “leak” δημοσιεύτηκε στις 25 Νοεμβρίου και υποτίθεται ότι προερχόταν από video στο TikTok, το οποίο κατέβηκε λίγο αργότερα. Έδειχνε την Lucia να περπατά σε μια παραλία, με “dynamic weather system” που παρήγαγε έντονη συννεφιά και βροχή. Το video συγκέντρωσε πάνω από 34.000 likes και έγινε αντικείμενο μαζικής συζήτησης.

GTA 6 is about to change the game forever

The PHYSICS are INSANE — every leaf moves with the wind , clothes react to your motion , waves crash naturally , shadows shift with the trees , and weapons feel HEAVY in your hands

NPCs react to everything

Sunlight… pic.twitter.com/B7QTtljxgS

— Actuzz MAG (@zapactugta6) April 25, 2025


Στις 26 Νοεμβρίου, ο δημιουργός των posts παραδέχτηκε ότι όλα ήταν κατασκευασμένα μέσω AI και ότι δεν υπήρχε «καμία πραγματική διαρροή» για το GTA 6. Όπως ανέφερε, ο στόχος ήταν να δείξει πόσο εύπιστο μπορεί να γίνει το κοινό όταν βλέπει πειστικά AI-generated videos. Σύμφωνα με τα δικά του metrics, οι μισοί χρήστες πίστεψαν τα “leaks”, ενώ οι υπόλοιποι αναγνώρισαν ότι ήταν προϊόν τεχνητής νοημοσύνης. Παρά την παραδοχή, ο λογαριασμός σκοπεύει να συνεχίσει με «κανονικό» περιεχόμενο γύρω από το GTA 6, αν και η αξιοπιστία του παραμένει αμφίβολη. Το περιστατικό έρχεται λίγο μετά την ανακοίνωση της Take-Two ότι το GTA 6 μεταφέρεται από τις 26 Μαΐου 2026 στις 19 Νοεμβρίου 2026, καθυστέρηση που προκάλεσε μεγάλη πτώση στη μετοχή της.
26 Nov 2025 15:00
«Η ελευθερία» είναι αυτό που έκανε το GTA τόσο επιτυχημένο, λέει ο Dan Houser



Ο πρώην επικεφαλής του GTA, Dan Houser, μίλησε για τον λόγο που θεωρεί πως το Grand Theft Auto έγινε ένα από τα πιο επιτυχημένα franchises στην ιστορία του gaming. Όπως εξηγεί, η απάντηση κρύβεται σε μια λέξη, "ελευθερία". Μιλώντας στο Sunday Brunch του Channel 4 , ο Houser ρωτήθηκε αν η επιτυχία της σειράς οφείλεται στο ότι επιτρέπει στους παίκτες να ζήσουν μια “εναλλακτική ζωή” που δεν θα τολμούσαν στην πραγματικότητα. Ο ίδιος απάντησε ότι αυτό είναι ένα μέρος της επιτυχίας, όμως το μεγαλύτερο συστατικό είναι η ελευθερία που πρόσφερε.

«Νομίζω εν μέρει. Εν μέρει ήταν αυτό, ότι σε έβαζε σε έναν υπερβολικό cinematic κόσμο, αλλά κυρίως θα έλεγα ότι ήταν αυτή η αίσθηση της ελευθερίας,» δήλωσε ο Houser. «Πριν από αυτό, τα games ήταν είτε shooting, είτε driving, είτε simulation. Το GTA τα συνδύασε όλα και έκανε τον κόσμο να νιώθει πραγματικά ελεύθερος. Όταν μιλάμε σήμερα για metaverse ή digital worlds, αυτά ήταν τα πρώτα games που σου έδειχναν την ιδέα του να ζεις σε ένα ψεύτικο μέρος.»

Ο Houser στάθηκε ιδιαίτερα στο Grand Theft Auto III, το οποίο αποκαλεί το πραγματικό breakthrough της σειράς. Παρά το γεγονός ότι το παιχνίδι κυκλοφόρησε δύο μήνες μετά την επίθεση της 11ης Σεπτεμβρίου, η ομάδα τότε (DMA Design, σημερινή Rockstar North) πίστευε ότι είχαν στα χέρια τους κάτι μοναδικό.

«Όλη η ομάδα αισθανόταν ότι το GTA 3 θα μπορούσε να είναι κάτι πραγματικά μαγικό. Ήταν ωμό και ανορθόδοξο, αλλά όσο άρχιζε να δένει, είχε στιγμές πραγματικής καινοτομίας. Ένιωθες ότι έβλεπες το μέλλον,» είπε. «Μέχρι να κυκλοφορήσει όμως, κανείς εκτός της εταιρείας δεν ήταν ενθουσιασμένος.»

Ο Houser σχολίασε επίσης και την τεχνητή νοημοσύνη, λέγοντας ότι «πειραματίζεται» με αυτήν, αλλά θεωρεί πως είναι υπερεκτιμημένη και «όχι τόσο χρήσιμη όσο κάποιοι ισχυρίζονται».
24 Nov 2025 20:30
Ο συνιδρυτής της Rockstar Games χρησιμοποιεί AI για το επόμενό του game: "Δεν είναι τόσο χρήσιμο όσο θέλουν να πιστεύετε"



Ο συνιδρυτής της Rockstar Games και σεναριογράφος του GTA 5, Dan Houser, δήλωσε ότι θα χρησιμοποιήσει AI για το επόμενό του game, αλλά παραδέχτηκε ότι: “Προς το παρόν δεν είναι τόσο χρήσιμο όσο θα ήθελαν μερικές εταιρείες να πιστεύετε”.

Ο Houser εμφανίστηκε το Σαββατοκύριακο στην εκπομπή Sunday Brunch του Channel 4, στην οποία συζήτησε για την κατάσταση της gaming βιομηχανίας αλλά και για την ραγδαία ανάπτυξη των AI τεχνολογιών: “Όπως σε όλα τα πράγματα, η βιομηχανία μπορεί είτε να πάει κάπου που θα είναι πραγματικά ενδιαφέρον είτε κάπου που θα είναι αποκλειστικά επικεντρωμένη στο να βγάζει χρήματα. Υπάρχει πάντα αυτός ο κίνδυνος σε κάθε εμπορική μορφή τέχνης, ότι οι εταιρείες αποσπώνται από τα χρήματα. Αλλά πιστεύω ότι υπάρχει ακόμη ένα μεγάλο δημιουργικό ταβάνι στο να φτιάξουμε αυτού του είδους τις ζωντανές αφηγηματικές εμπειρίες. Αυτό ήταν που προσπαθούσαμε να κάνουμε πάντα με τα GTA”.

Η βασική αιτία εμφάνισης του Houser στην συγκεκριμένη εκπομπή, ήταν για να προωθήσει το νέο του βιβλίο, A Better Paradise. Το νέο του αυτό εγχείρημα είναι εμπνευσμένο από την επανάσταση του AI, την ανάπτυξη των games και την εξέλιξη της τεχνολογίας κατά την διάρκεια της πανδημίας του COVID-19. Παράλληλα, διαδραματίζεται στον ίδιο κόσμο με αυτόν του επόμενού του game. Ο ίδιος έφυγε από την Rockstar το 2020 και ίδρυσε την Absurd Ventures, ενώ νωρίτερα μέσα στην χρονιά αποκάλυψε το μεγάλο project της νέας του εταιρείας, το Absurdaverse. Τόσο το βιβλίο όσο και το game της εταιρείας θα διαδραματίζονται στον ίδιο κόσμο αλλά θα αφηγούνται διαφορετικές ιστορίες.

Αναφερόμενος στο πλαίσιο του βιβλίου του, είπε τα εξής: “Με όλες αυτές τις τεχνολογικές εταιρείες, οι άνθρωποι γίνονται πλούσιοι και ισχυροί, σε μια κλίμακα που δεν είχε ξαναδεί σχεδόν κανείς. Πάνω-κάτω, είναι οι πλουσιότεροι άνθρωποι που έζησαν ποτέ και σε συγκεκριμένους τομείς, οι πιο ισχυροί όσον αφορά την επιρροή στον κόσμο. Όλες οι εταιρείες ξεκινάνε με τον ίδιο τρόπο: “Είμαστε εδώ για να κάνουμε τα πράγματα καλύτερα, είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε ανθρώπους, είμαστε εδώ για να φτιάξουμε τον κόσμο”. Και ξαφνικά έρχεται αυτή η φαουστική στιγμή που λένε ότι: “Παράλληλα θα γίνουμε υπερβολικά πλούσιοι και υπερβολικά ισχυροί”. Τότε είναι που τα πράγματα αλλοιώνονται”. Ο ίδιος επιβεβαίωσε ότι το επερχόμενο game του χρειάζεται ακόμα μερικά χρόνια για την πλήρη ανάπτυξή του αλλά και πως το AI καθοδηγεί τόσο την ιστορία όσο και την ίδια την ανάπτυξή του: “Ναι υπάρχουν πολλοί AI χαρακτήρες στην ιστορία. Η αλήθεια είναι ότι ένα μεγάλο μέρος του δεν είναι όσο χρήσιμο όσο θα ήθελαν κάποιες εταιρείες να πιστεύετε. Δεν θα λύσει όλα τα προβλήματα”.

Αναλύοντας λίγο περισσότερο την ανάπτυξη του παιχνιδιού, είπε ότι: “Έχουμε ένα ολόκληρο φάσμα τομέων όπου χρειαζόμαστε την τεχνολογία και το AI είναι εξαιρετικό σε μερικές δουλειές αλλά δεν μπορεί να κάνει ακόμα κάποιες άλλες. Έτσι, οι εταιρείες AI θα ισχυριστούν ότι μπορεί να λύσει κάθε πρόβλημα, αλλά δεν μπορεί ακόμη. Όπως το καταλαβαίνω εγώ, είναι ένας γενικός όρος για κάθε μελλοντικό computing και δεν κάνει πραγματικά πολλά από αυτά τα πράγματα ακόμα. Αλλά αν όλοι του δώσουμε όλα μας τα χρήματα, ίσως τα κάνει στο μέλλον”.
19 Nov 2025 19:28

Το GTA Online δωρεάν μέχρι και τις 17 Νοεμβρίου



Το multiplayer του Grand Theft Auto V, το GTA Online, διατίθεται δωρεάν, αλλά μόνο για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Η Rockstar Games ανακοίνωσε ότι το GTA Online για PlayStation 5 και Xbox Series X|S είναι διαθέσιμο για δωρεάν λήψη και παιχνίδι έως τις δεκαεπτά Νοεμβρίου. Επιπλέον, σύμφωνα με σχετική ανάρτηση στο blog της εταιρείας , δεν απαιτείται PS Plus ή Game Pass Essential για online πρόσβαση.

Το GTA Online έγινε standalone το 2022 και κανονικά κοστίζει είκοσι δολάρια. Μετά το τέλος της δωρεάν περιόδου, οι χρήστες θα χρειαστεί να αγοράσουν το GTA Online για να συνεχίσουν, εκτός αν επιλέξουν συνδρομή στο GTA+ (οκτώ δολάρια τον μήνα), η οποία παρέχει πρόσβαση στο GTA Online, στο Red Dead Redemption και σε άλλα games, καθώς και σε πρόσθετα προνόμια για όσο παραμένει ενεργή η συνδρομή. Το Grand Theft Auto V προστέθηκε πρόσφατα ξανά στο PlayStation Plus.

Το επόμενο μεγάλο update του GTA Online έρχεται τον Δεκέμβριο

Η Rockstar συνεχίζει σταθερά να ανανεώνει το GTA Online και το επόμενο μεγάλο update του Δεκεμβρίου θα προσθέσει mansions προς αγορά.

«Ένας νέος παίκτης μπαίνει στη σκηνή της high-end αγοράς ακινήτων του Los Santos και ετοιμάζεται για επέκταση σε ορισμένες από τις πιο αποκλειστικές περιοχές. Η Prix Luxury Real Estate έχει φιλόδοξα σχέδια και θα προσφέρει νέα, κορυφαία mansion properties στην αγορά τον Δεκέμβριο», ανέφερε η Rockstar.

Πριν από την κυκλοφορία του update, οι παίκτες μπορούν να αναλάβουν τρεις νέες αποστολές σχετικές με το επερχόμενο περιεχόμενο. Οι αποστολές αποδίδουν διπλάσια GTA$ και RP ή τετραπλάσια για μέλη GTA+. Όσοι ολοκληρώσουν τις αποστολές θα μπορούν να αποκτήσουν τα νέα mansion properties με έκπτωση δύο εκατομμυρίων GTA$ σε σχέση με την κανονική τιμή.

Η ολοκλήρωση και των τριών αποστολών αποδίδει επιπλέον ένα εκατομμύριο GTA$ σε μετρητά, μαζί με cosmetics για τον χαρακτήρα. Επίσης, όσοι συνδεθούν στο GTA Online έως τις επτά Δεκεμβρίου θα αποκτήσουν το «Black Tier VIP» status, το οποίο παρέχει ως δώρο το όχημα Ubermacht Revolter.

Η δωρεάν διάθεση του GTA Online έρχεται λίγο μετά την καθυστέρηση του Grand Theft Auto VI για τον Νοέμβριο του 2026 .
Τώρα ξαναδιαβάζω την πλοκή της ιστορίας. Και για άλλη μια φορά διαπιστώνω ότι ο Trevor, αν και είναι ο πιο τρελός και ανισόρροπος χαρακτήρας, είναι δίκαιος και προτιμά την αλήθεια από το ψέμα και το προσωπικό όφελος. Είναι σίγουρα ένα παράδειγμα ανθρώπου που δεν ταιριάζει καθόλου στον σύγχρονο κόσμο λόγω της ειλικρίνειάς του, όταν όλοι γύρω του είναι ψεύτικοι και εγωιστές.
19 Nov 2025 12:30
Insider: "Το GTA 6 θα μείνει 15-20 χρόνια μπροστά από τους ανταγωνιστές του



Σύμφωνα με ανάρτηση στο X από τον χρήστη Dexerto , ένας insider του GTA 6 υποστηρίζει ότι ο τίτλος είναι τόσο φιλόδοξος, που «οι υπόλοιποι developers δεν θα μπορέσουν να φτάσουν αυτό που κάνει η Rockstar για 15-20+ χρόνια». Ο Kiwi Talkz πρόσθεσε πως «σίγουρα δεν είναι GTA V 2.0».

Η ήδη τεράστια αναμονή γύρω από το GTA 6 έχει εκτοξεύσει τις προσδοκίες των fans, ενώ ούτε η πρόσφατη καθυστέρηση φαίνεται να μειώνει τον ενθουσιασμό.

Επιστροφή στο Vice City και ένα νέο ύφος για τη σειρά

Το GTA 6 επιστρέφει στο Vice City, αλλά σε μια πιο σύγχρονη εκδοχή, με νέες τεχνικές gameplay και δύο πρωταγωνιστές, εκ των οποίων η μία είναι η πρώτη γυναίκα πρωταγωνίστρια στην ιστορία της σειράς.

Η φημολογούμενη χρήση προηγμένης AI, οι φυσικές κινήσεις και ο τεράστιος open-world χάρτης αποτελούν βασικούς λόγους για τον ενθουσιασμό της κοινότητας, ακόμη και από παίκτες που δεν ασχολούνται συνήθως με τη σειρά.

Η καθυστέρηση της κυκλοφορίας και ο λόγος πίσω από αυτή

Η ημερομηνία κυκλοφορίας μεταφέρθηκε από 26 Μαΐου 2026 σε 19 Νοεμβρίου 2026, γεγονός που απογοήτευσε εκατομμύρια fans. Το παιχνίδι προορίζεται για PS5 και Xbox Series X|S, ενώ δεν υπάρχει ακόμη πληροφόρία για το πότε θα κυκλοφορήσει η έκδοση για PC.

Η Rockstar ανέφερε ότι χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να πετύχει το επιθυμητό επίπεδο ποιότητας, κάτι που αρκετοί fans αποδέχονται, ενώ άλλοι παραμένουν επιφυλακτικοί.

Σε σχετικό post στο subreddit του GTA 6 , κάποιος χρήστης έγραψε:

«Πάμε! Αυτό είναι που θέλω να ακούω για το GTA 6. Κάνει την καθυστέρηση και την αναμονή για το παιχνίδι λίγο πιο εύκολη στην κατανόηση! Έχετε υπόψη ότι 2000 developers δούλεψαν στο RDR2, ενώ περίπου 6000 δουλεύουν τώρα στο GTA 6».

Οι αναρτήσεις θέσεων εργασίας της Rockstar δείχνουν πιθανά χαρακτηριστικά όπως δυναμικό καιρικό σύστημα και ρεαλιστικές NPC αλληλεπιδράσεις, στοιχεία που έχουν ανεβάσει τις προσδοκίες. Αναλυτές θεωρούν πως το GTA 6 μπορεί να αλλάξει την AAA βιομηχανία για πάντα.

Με τον τριπλάσιο αριθμό developers σε σχέση με το Red Dead Redemption 2, οι fans περιμένουν αντίστοιχα τριπλασιασμό ambition, ποιότητας και δημιουργικότητας.
19 Nov 2025 01:00
 Έγινε θέμα στη Βρετανική Βουλή



Η Rockstar έγινε θέμα στη Βρετανική Βουλή για την απόλυση των 31 developers. Το ζήτημα ετέθη στο Κοινοβούλιο από την Christine Jardine, βουλεύτρια των Φιλελεύθερων Δημοκρατών για την περιφέρεια του Δυτικού Εδιμβούργου.

Σε ανάρτησή της στα social media, η Jardine σημείωσε: «Ο κολοσσός των βιντεοπαιχνιδιών Rockstar απέλυσε περισσότερους από 30 εργαζόμενους σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο, συμπεριλαμβανομένων και ψηφοφόρων μου που εργάζονταν στα γραφεία της στο Εδιμβούργο. Κάλεσα τους υπουργούς να στηρίξουν τους εργαζόμενους που έχασαν τη δουλειά τους και να αποτρέψουν να ξανασυμβεί κάτι τέτοιο».

Μπορείτε να δείτε τα σχόλιά της προς το σώμα των πολιτικών παρακάτω: «Δηλώνω συμφέρον, γιατί έχω υπάλληλο που εργάζεται για την εταιρεία που θα αναφέρω, αν και δεν επηρεάζεται από τις ενέργειες που έγιναν», είπε η Jardine στη συνεδρίαση. «Η εταιρεία αυτή είναι η εταιρεία βιντεοπαιχνιδιών Rockstar, η οποία απέλυσε τουλάχιστον 30 εργαζόμενους σε όλα τα στούντιό της στο Ηνωμένο Βασίλειο, συμπεριλαμβανομένης της Rockstar North στο Εδιμβούργο. Πολλοί από τους ψηφοφόρους μου επηρεάστηκαν, και κάποιοι ήρθαν να με δουν την περασμένη εβδομάδα για να εκφράσουν τις ανησυχίες τους. Ισχυρίζονται ότι απολύθηκαν επειδή προσπαθούσαν να δημιουργήσουν σωματείο και συζητούσαν τις συνθήκες εργασίας ιδιωτικά. Όμως η Rockstar τους κατηγόρησε ότι διένειμαν εμπιστευτικές πληροφορίες και τους απέλυσε για σοβαρό παράπτωμα. Έχω γράψει στη Rockstar και ζήτησα ενημέρωση για το ζήτημα, αλλά θα ήθελα επίσης να έχω μια συνάντηση με τον αρμόδιο υπουργό για να συζητήσουμε ποια βήματα μπορούν να γίνουν για τη στήριξη των πληγέντων εργαζομένων».

Το θέμα έχει τεθεί υπόψη των υπουργών, και η Jardine φαίνεται να αναμένει συνάντηση με τους αρμόδιους, ώστε να διαπιστωθεί ποιες ενέργειες – αν γίνουν – μπορεί να αναλάβει η κυβέρνηση τις επόμενες ημέρες.

Η Rockstar υποστήριξε ότι απέλυσε τους εργαζόμενους για «σοβαρό παράπτωμα», δήλωση που αργότερα διευκρινίστηκε ότι αφορά κατηγορίες πως οι εργαζόμενοι μοιράστηκαν εμπιστευτικές πληροφορίες εκτός εταιρείας. Το βρετανικό σωματείο IWGB, στο οποίο ανήκαν οι απολυμένοι, κατηγόρησε τη Rockstar για προσπάθεια καταστολής συνδικαλισμού και κατέθεσε νομικές προσφυγές εναντίον της εταιρείας.

Video game giant Rockstar has sacked more than 30 workers across the UK, including my constituents working at their Edinburgh office. I urged Ministers to support workers who have lost their jobs, and stop this from happening again.

[image or embed]

— Christine Jardine ( @cajardinemp.bsky.social ) 13 Νοεμβρίου 2025 στις 4:56 μ.μ.


Πρόκειται απλώς για την πιο πρόσφατη εξέλιξη στο συνεχιζόμενο σίριαλ γύρω από τη Rockstar και τους 31 εργαζόμενους που απολύθηκαν πρόσφατα από την εταιρεία. Νωρίτερα σήμερα, έγινε γνωστό ότι πάνω από 200 εργαζόμενοι στη Rockstar North υπέγραψαν επιστολή προς τη διοίκηση ζητώντας την «άμεση επαναπρόσληψη» των απολυμένων συναδέλφων τους. «Είναι συγκινητικό να βλέπουμε τόσους πολλούς συναδέλφους να μας στηρίζουν και να ζητούν λογοδοσία από τη διοίκηση – σε μια περίοδο που η Rockstar θέλει να νιώθουμε φόβο, οι θαρραλέοι πρώην συνάδελφοί μου πηγαίνουν κατευθείαν στην πόρτα του αφεντικού και απαιτούν να ακουστούν οι φωνές μας, χωρίς να κάνουν πίσω», δήλωσε ανώνυμο μέλος του απολυμένου προσωπικού της Rockstar στο δελτίο Τύπου του σωματείου. «Είναι ξεκάθαρο σε όλους όσοι βρίσκονται κοντά σε αυτή την κατάσταση ότι πρόκειται για μια ξεκάθαρη, απροκάλυπτη πράξη σκληρής καταστολής του συνδικαλισμού. Η Rockstar απασχολεί τόσους ταλαντούχους δημιουργούς, που όλοι τους είναι κρίσιμοι για την ανάπτυξη των παιχνιδιών που κυκλοφορούμε».
18 Nov 2025 12:30
Take-Two: «Η βιομηχανία κινείται προς τα PC»



Ο CEO της Take-Two, Strauss Zelnick, δήλωσε ότι η βιομηχανία του gaming «κινείται προς τα PC», τονίζοντας πως το μοντέλο των ανοιχτών συστημάτων κερδίζει έδαφος σε σχέση με τα παραδοσιακά κλειστά οικοσυστήματα των κονσολών. Μιλώντας στο Squawk Box του CNBC, ο Zelnick ανέφερε ότι η αγορά στρέφεται σταδιακά προς πιο ευέλικτες πλατφόρμες, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η εμπειρία του console gaming θα εξαφανιστεί.

Όπως εξήγησε, αν ο όρος “console” αναφέρεται όχι στο hardware αλλά στον τρόπο χρήσης, τότε το μοντέλο αυτό θα συνεχίσει να υπάρχει, ακόμη κι αν το hardware εξελιχθεί ή αλλάξει μορφή. Η δήλωση αυτή έρχεται σε μια περίοδο έντονης μετάβασης για τη βιομηχανία. Η Microsoft επιμένει ότι ετοιμάζει νέα Xbox κονσόλα, την ίδια στιγμή που υποστηρίζει πως «όλα είναι Xbox» πλέον, θολώνοντας τα όρια της πλατφόρμας. Παράλληλα, η Valve παρουσίασε το νέο Steam Machine, ένα μικρών διαστάσεων σύστημα που λειτουργεί ως ένας low-spec gaming PC για το σαλόνι, εντείνοντας τη συζήτηση γύρω από το ποιο έχει πραγματικά πλεονέκτημα: το παραδοσιακό gaming hardware ή οι πιο ανοιχτές PC λύσεις.

Αυτές οι εξελίξεις έχουν δημιουργήσει ερωτήματα σχετικά με το πού κατευθύνεται η αγορά και ποια είναι τελικά η αναγκαιότητα των κλειστών οικοσυστημάτων. Ακόμη και ο Phil Spencer της Microsoft υπενθύμισε ότι το Xbox είναι «ένας από τους μεγαλύτερους publishers στο Steam», γεγονός που περιπλέκει ακόμη περισσότερο την θέση του Xbox hardware. Παρά τη ρητορική υπέρ των ανοιχτών συστημάτων και του PC, υπάρχει μία ειρωνεία που συνοδεύει τις δηλώσεις του Zelnick: το GTA 6, το πιο αναμενόμενο παιχνίδι της Take-Two, δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί για PC, την πλατφόρμα που, σύμφωνα με τον ίδιο, αποτελεί το μέλλον της βιομηχανίας.
17 Nov 2025 22:12
Τα The Game Awards ανακοίνωσαν τα υποψήφια παιχνίδια της χρονιάς για το 2025. Στο Game of the Year οι υποψηφιότητες δείχνουν ότι η χρονιά δεν ήταν η ιδανική, με τα Clair Obscur: Expedition 33, Death Stranding 2 και Hollow Knight: Silksong να ξεχωρίζουν.

Στα πολυαναμενόμενα games, το GTA 6 και το The Witcher 4 επίσης ξεχωρίζουν.

Game of the Year
Clair Obscur: Expedition 33
Death Stranding 2: On the Beach
Donkey Kong Bananza
Hades 2
Hollow Knight: Silksong
Kingdom Come Deliverance 2


Most Anticipated Game
007 First Light
Grand Theft Auto 6
Marvel's Wolverine
Resident Evil Requiem
The Witcher 4
17 Nov 2025 01:00
"Το GTA 6 δεν θα σώσει τις δυσκολίες της gaming βιομηχανίας" λέει αναλυτής του NYU Stern



Το Grand Theft Auto 6 της Rockstar αναμένεται, σύμφωνα με ορισμένες αναφορές, να είναι η πιο σημαντική κυκλοφορία για το 2026, όσον αφορά την ανάκαμψη της βιομηχανίας των games. Αλλά δεν θα μπορέσει να λύσει τα ευρύτερα προβλήματα στο gaming, όσον αφορά την υγεία και τη σταθερότητα, σύμφωνα με τον αναλυτή και καθηγητή του NYU Stern, Joost van Dreunen.

"Υπάρχει ακόμη και μια κάπως αφελής προσδοκία ότι αυτή η κυκλοφορία θα αντιστρέψει την τρέχουσα κατεύθυνση της βιομηχανίας. Δεν θα το κάνει." είπε ο van Dreunen και πρόσθεσε ότι ο κόσμος δεν πρέπει να στρέφεται στο GTA 6 για να αντιμετωπίσει τα ευρύτερα, πιο συστημικά ζητήματα που επηρεάζουν την gaming βιομηχανία. Το GTA 6, φυσικά, αναμένεται να κάνει ένα γιγάντιο ντεμπούτο, με μια εταιρεία να σημειώνει πωλήσεις 40 εκατομμυρίων και έσοδα 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων μόνο τον πρώτο χρόνο, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις. Ο Van Dreunen συμφωνεί ότι το GTA 6 θα είναι μια τεράστια κυκλοφορία, αλλά είπε ότι ο κόσμος είναι υπερβολικά αισιόδοξος αν πιστεύει ότι το GTA 6 είναι μια μαγική σφαίρα.

«Μετά το υψηλό έρχεται το hangover», είπε. «Αντιλαμβάνομαι ότι πολλοί στον κλάδο ανυπομονούν για αυτή την αναμφίβολα καθοριστική στιγμή. Υπάρχει ακόμη και μια κάπως αφελής προσδοκία ότι αυτή η κυκλοφορία θα αντιστρέψει την τρέχουσα κατεύθυνση του κλάδου. Δεν θα το κάνει». Όταν κυκλοφορήσει το GTA 6, οι παίκτες και οι επενδυτές θα «απολαμβάνουν τα αντίστοιχα υψηλά τους», αλλά η οδυνηρή πτώση μπορεί να έρθει στη συνέχεια.

«Περιμένω να ακολουθήσει μια περίοδος νηφαλιότητας. Ελλείψει παρόμοιων κυκλοφοριών στο εγγύς μέλλον, ειδικά οι επενδυτές είναι πιθανό να ανακατανείμουν το κεφάλαιό τους αλλού, μειώνοντας έτσι τη συνολική αποτίμηση του κλάδου», είπε. Η βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών έχει αντιμετωπίσει περικοπές και πισωγυρίσματα τα τελευταία χρόνια, συμπεριλαμβανομένης μιας σειράς μαζικών απολύσεων, αυξήσεων τιμών και πολυάριθμων ακυρώσεων νέων games.

Το GTA 6 έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει τον Νοέμβριο του 2026 σε PS5 και Xbox Series X|S, μετά από μια καθυστέρηση από τον Μάιο του 2026.
Displaying 1 - 15 out of 973 results.