Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Slitterhead, νέο Horror από τον δημιουργό του Silent Hill

More
10 Dec 2021 12:59 - 10 Dec 2021 13:01 #258172 by Σταμάτης Καράμπογας
Η Bokeh Game Studio, με επικεφαλής τον Ιάπωνα Keiichiro Toyama, γνωστό για την δουλειά του πάνω στα Silent Hill, Siren και Gravity Rush, αποκάλυψε το πρώτο trailer του επερχόμενου Horror της με τίτλο Slitterhead.

Ο Toyama ήταν για λίγο καιρό εκτός του Horror στοιχείου, μιας και τα δύο πιο πρόσφατα games πάνω στα οποία εργάστηκε ήταν τα Gravity Rush 1 και 2 για τα PS4 και PS Vita. Στο παρελθόν, η Ιαπωνική εταιρεία ανάπτυξης Bokeh Game Studio είχε αναφέρει ότι το πρώτο της Horror θα κυκλοφορήσει κάποια στιγμή μέσα στο 2023 και ότι θα είναι σε στυλ “death games”, ένα είδος που υπάρχει κυρίως στα Ιαπωνικά manga.

Ειδικότερα, ο Toyama είχε δηλώσει τα εξής: “Αναπτύσσουμε ένα Horror με στόχο κυρίως τα PC, όμως θέλουμε να το κυκλοφορήσουμε σε όσες κονσόλες γίνεται. Έχεις αυτούς τους κανονικούς ανθρώπους που οδηγούνται σε περίεργες καταστάσεις. Είναι συναισθηματικά φορτισμένοι και πιεσμένοι και πρέπει να αντιμετωπίσουν όλη την δράση και το δράμα. Αυτό με επηρέασε και πιστεύω ότι θα φανεί στο επόμενό μου game.”Παρακάτω μπορείτε να δείτε το trailer της ανακοίνωσης:


Science isn’t about why! It’s about why not!
Last edit: 10 Dec 2021 13:01 by Σταμάτης Καράμπογας.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Dec 2021 22:24 #258366 by Stathis Moose Stathopoulos
Ο δημιουργός του Silent Hill και βετεράνοι του PlayStation ανακοίνωσαν το νέο τους Horror με τίτλο Slitterhead




Αποκαλύφθηκε στα The Game Awards 2021.

Η Bokeh Game Studio, με επικεφαλής τον Ιάπωνα Keiichiro Toyama, γνωστό για την δουλειά του πάνω στα Silent Hill, Siren και Gravity Rush, αποκάλυψε το πρώτο trailer του επερχόμενου Horror της με τίτλο Slitterhead.

Ο Toyama ήταν για λίγο καιρό εκτός του Horror στοιχείου, μιας και τα δύο πιο πρόσφατα games πάνω στα οποία εργάστηκε ήταν τα Gravity Rush 1 και 2 για τα PS4 και PS Vita. Στο παρελθόν, η Ιαπωνική εταιρεία ανάπτυξης Bokeh Game Studio είχε αναφέρει ότι το πρώτο της Horror θα κυκλοφορήσει κάποια στιγμή μέσα στο 2023 και ότι θα είναι σε στυλ “death games”, ένα είδος που υπάρχει κυρίως στα Ιαπωνικά manga.

Ειδικότερα, ο Toyama είχε δηλώσει τα εξής: “Αναπτύσσουμε ένα Horror με στόχο κυρίως τα PC, όμως θέλουμε να το κυκλοφορήσουμε σε όσες κονσόλες γίνεται. Έχεις αυτούς τους κανονικούς ανθρώπους που οδηγούνται σε περίεργες καταστάσεις. Είναι συναισθηματικά φορτισμένοι και πιεσμένοι και πρέπει να αντιμετωπίσουν όλη την δράση και το δράμα. Αυτό με επηρέασε και πιστεύω ότι θα φανεί στο επόμενό μου game.”

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το trailer της ανακοίνωσης:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Jul 2023 00:22 #272022 by Νίκος Γεωργόπουλος
Το πρώτο gameplay video από dev diary



Η εταιρεία ανάπτυξης Bokeh Game Studio του Keiichiro Toyama δημοσίευσε ένα developer diary που παρουσιάζει τα πρώτα πλάνα του Slitterhead.
Από την ανακοίνωση του Horror τίτλου στα The Game Awards 2021 δεν έχει γίνει κάποια περεταίρω αποκάλυψη πέρα από dev diaries. Στο πιο πρόσφατο βλέπουμε gameplay πλάνα όπου φαίνεται ότι θα υπάρχουν αρκετοί playable χαρακτήρες, συμπεριλαμβανομένου και ενός σκύλου. Το Slitterhead δείχνει να είναι πιο Action από τα Silent Hill με παράδειγμα έναν χαρακτήρα που έχει τεράστια νύχια για να αντιμετωπίσει εχθρούς. Τα πλάνα είναι τραβηγμένα με κάμερα απευθείας από την οθόνη, όμως το στυλ φαίνεται ξεκάθαρα.



Ο project manager, Takuro Konno, δήλωσε: Το παιχνίδι περιλαμβάνει πολλούς μοναδικούς μηχανισμούς. Από τις δοκιμές που έχουμε κάνει ως τώρα, οι παίκτες λένε ότι είναι τα καλύτερα σημεία του παιχνιδιού. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να πιστέψουμε σε αυτά.

Το Slitterhead ακόμα δεν έχει ημερομηνία κυκλοφορίας ή συγκεκριμένα format που θα κυκλοφορήσει. Παρόλα αυτά η Bokeh είχε δηλώσει ότι πέρα από έκδοση για PC σκοπεύει να το κυκλοφορήσει σε όσες περισσότερες κονσόλες γίνεται.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Jun 2024 07:25 #276139 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ημερομηνία κυκλοφορίας



Ένα gameplay trailer για το Slitterhead διέρρευσε πριν από λίγες ώρες, νωρίτερα από το Summer Game Fest, αλλά διεγράφη. Από αυτό όμως διέρρευσε η ημερομηνία κυκλοφορίας που είναι η 8η Νοεμβρίου, για PC, PS5, Xbox Series X/S και PS4.


Θα είναι Third-Person και όχι First-Person. Θα μπορείτε επίσης να εισβάλλετε στο σώμα NPCs και να πολεμήσετε υπερφυσικά όντα, με τρόμο παρόμοιο με αυτό του Dishonored. Θα μπορείτε να αλλάξετε ανέμεσα στους χαρακτήρες ενώ πολεμάτε, όπως και στα Final Fantasy VII Remake games, ενώ θα αποκτάτε όπλα , όπως claws, rifles, gatling guns κ.α.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Jul 2025 18:00 #289706 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο δημιουργός των Silent Hill και Slitterhead υπαινίσσεται νέο project



Ο δημιουργός των Silent Hill και Siren, Keiichi Toyama, έχει επιβεβαιώσει:” Εγώ και η ομάδα μου στην Bokeh Game Studios δουλεύουμε στο επόμενο project μας, και δεν θα είναι sequel στο εκκεντρικό Horror Slitterhead."

“ Δεν μπορώ να αποκαλύψω τις ακριβείς λεπτομέρειες, αλλά έχουμε αρχίσει να δουλεύουμε στον επόμενο τίτλο μας. Άλλη μια φορά, πρέπει να βάλουμε τα δυνατά μας ως ομάδα και να αποδείξουμε ότι το project είναι μέσα στις δυνατότητές μας. Παρόλα αυτά, είμαστε ακόμα στην αρχή, οπότε θεωρώ ότι θα είμαστε ικανοί να αποκαλύψουμε περισσότερες πληροφορίες [ για το νέο αυτό project] κάποια στιγμή στο μέλλον. Πάντως ο νέος τίτλος δεν θα είναι sequel στο Slitterhead του 2024. Το ιδιοσυγκρασιακό Horror Action- Adventure έλαβε μεικτή υποδοχή, κι η ομάδα στόχευε για περισσότερες πωλήσεις από όσες έγιναν. Αναγνωρίζω ότι έλαβε ένα cult status, αλλά στο τέλος ίσως η μεικτή υποδοχή ήταν αποτέλεσμα σύγχυσης σχετικά με το αν είναι Horror ή Action. Η εμπορική επιτυχία δεν είναι ο μόνος στόχος της ομάδας, και παραμένουμε αποφασισμένοι να αναλαμβάνουμε νέες προκλήσεις. Όσο για το πόσο καιρό θα είμαστε ικανοί να συνεχίζουμε, αυτό γίνεται ευαίσθητο θέμα, ιδίως αν λάβουμε την ηλικία μου υπόψη. Παρόλα αυτά πιστεύω ότι καθώς προχωράει ο καιρός, οφείλω να δώσω τα ηνία στην επόμενη γενιά. Σαν ομάδα, ακόμα είμαστε στα μέσα της διαδρομής προς τον στόχο μας.”



Ο Toyama δεν είναι ο μόνος αναγνωρισμένος developer που δημόσια στοχάζεται πάνω στην ηλικία του τα τελευταία χρόνια. Τον Ιανουάριο του 2025, ο Hideo Kojima έγραψε: “ Σκέφτομαι πόσο καιρό ακόμα θα καταφέρω να παραμείνω δημιουργικός. Κάθε μέρα φαίνεται σαν μάχη ενάντια στον χρόνο.” Το 2023, ο Shigeru Miyamoto, επίσης δήλωσε αστειευόμενος: “ Περισσότερο από την μέρα της συνταξιοδότησης, σκέφτομαι την μέρα που θα καταρρεύσω. Στις μέρες μας χρειάζεται πενταετές σχέδιο, οπότε σκέφτομαι σε ποιον θα παραδώσω τα πράγματα, αν κάτι συμβεί.”

Το επερχόμενο project του Toyama αναμένεται, χωρίς να έχουν δοθεί προς το παρόν περισσότερες πληροφορίες.

Please Log in or Create an account to join the conversation.