Το A Way to be Dead είναι ένα επερχόμενο horror multiplayer, στο οποίο τέσσερις παίκτες προσπαθούν να ξεφύγουν από έναν γιατρό, τον οποίο ελέγχει ένας πέμπτος παίκτης, όμως αν κάποιος πεθάνει, μπορεί να γίνει zombie.
Η εταιρεία ανάπτυξης του A Way to be Dead είναι η Crania Games, δημιουργός των Beyond Extinct και Roots of Insanity, ενώ με το τελευταίο βρίσκεται και στο ίδιο σύμπαν. Στο A Way to be Dead τέσσερις παίκτες είναι επιζώντες, οι οποίοι προσπαθούν να επιβιώσουν σε ένα νοσοκομείο γεμάτο από zombies, ενώ ο πέμπτος ελέγχει τον Dr Riley, ο οποίος τους κυνηγάει. Αν κάποιος από τους παίκτες πεθάνει, ξαναγυρίζει ως zombie.
Σε κάθε game θα γίνονται αλλαγές στα μονοπάτια και στην δομή της πίστας και οι παίκτες θα πρέπει να βελτιώνουν τους χαρακτήρες τους χρησιμοποιώντας Therapy points, τα οποία μαζεύουν όταν κερδίζουν. Το περιβάλλον θα παίζει επίσης μεγάλο ρόλο, καθώς οι παίκτες θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα μονοπάτι, στο οποίο ο αντίπαλός τους θα μπορεί να τους πιάσει πιο αργά ή πιο γρήγορα.
Κάθε παίκτης θα μπορεί να έχει μαζί του μόνο ένα αντικείμενο κάθε φορά, πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να συνεργάζονται ως ομάδα αντί ξεχωριστά. Όποιος δημιουργεί το κάθε match, έχει την δυνατότητα να ελέγχει, μεταξύ άλλων, τον χρόνο μέχρι να σβήσουν τα φώτα, των αριθμό zombies σε κάθε πίστα και πόσες έξοδοι θα υπάρχουν.
Το A Way to be Dead ακόμα δεν έχει ημερομηνία κυκλοφορίας ενώ προς το παρών θα είναι διαθέσιμο μόνο μέσω Steam για PC.