Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Ready or Not

More
09 May 2017 15:33 - 09 May 2017 15:43 #198135 by Χρήστος Σκέτος


Ανακοινώθηκε επίσημα από την Void Interactive και δημοσιεύθηκε το σχετικό τρέιλερ παρουσίασής του. Πρόκειται για tactical FPS σε στιλ SWAT και Rainbow Six, όπου συντονίζετε μία αστυνομική ομάδα που παίρνει μέρος σε πολύ επικίνδυνες αποστολές.
Διαβάστε περισσότερα στη σχετική είδηση .
Last edit: 09 May 2017 15:43 by Χρήστος Σκέτος .

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Mar 2019 12:08 #223907 by Ελένη Παρούτογλου
Περίοδος κυκλοφορίας και pre-order trailer

Το Ready or Not θα κυκλοφορήσει μέσα στο Δ' τρίμηνο του 2020.

Η Void Interactive αναπτύσσει το project της εδώ και αρκετά χρόνια και είναι η πρώτη φορά που ακούμε για κάποια περίοδο κυκλοφορίας. Τουλάχιστον τα pre-orders άνοιξαν.

Το τρέιλερ είναι τεράστιο για τα δεδομένα ενός τρέιλερ και εξηγεί μέσα σε οκτώ λεπτά τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού. Το σενάριο έχει να κάνει με το κοντινό μέλλον της Αμερικής και την δράση των SWAT, το gameplay θυμίζει λίγο Rainbow Six, ενώ υπάρχουν και μη θανατηφόρες τακτικές για να εξοντώσετε τους αντιπάλους σας. Αυτά όσον αφορά στο single-player mode, γιατί οι πληροφορίες για το multiplayer θα ανακοινωθούν αργότερα.

Στο Ready or Not θα υπάρχουν διάφορες επιλογές για το πως θα σταθεί ο χαρακτήρας σας, πως θα σπάσει μια πόρτα και πως θα ακινητοποιήσει τους εχθρικούς στόχους του. Θα συνεργαστείτε μαζί με μια ομάδα από συναδέλφους που δουλεύουν στην ομάδα SWAT και ελέγχονται από το A.I. και δίνουν αναφορά σε ανώτερούς τους.

Αν προπαραγγείλετε το παιχνίδι τότε θα αποκτήσετε πρόσβαση στις alpha και τις beta που θα διεξαχθούν. Η φάση της closed beta θα ξεκινήσει τον Αύγουστο. Για την alpha ανακοινώθηκε το απαγορευτικό κόστος των 120 δολαρίων (!) το οποίο σας δίνει την Supporter edition και αναμένεται να κυκλοφορήσει φέτος. Φυσικά επειδή λίγοι θα δώσουν τόσα χρήματα θα αναμένουμε να ακούσουμε το κόστος της beta.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Dec 2021 18:55 #259258 by Stathis Moose Stathopoulos
Οι developers του Shooter Ready or Not ήθελαν να βάλουν πυροβολισμούς σε σχολείο




Έχασαν τον publisher τους.

Η Void Interactive, εταιρεία ανάπτυξης του Tactical Shooter Ready or Not, δήλωσε στο Reddit ότι σκόπευε να βάλει σκηνικό πυροβολισμών σε σχολείο.

Το επερχόμενο Tactical Shooter έχει ομάδες αστυνομικών S.W.A.T. που κάνουν εξορμήσεις σε τρομοκράτες. Όταν ο publisher, Team17, είδε την πρόθεση των προγραμματιστών για σχολικούς πυροβολισμούς, τότε αποσύρθηκαν από το project, το οποίο πλέον δεν έχει publisher.

Το αρχικό τρέιλερ επιβεβαιώνει κάτι τέτοιο αλλά για όποιον είναι παρατηρητικός. Η Team17 από την μεριά της δεν έκανε δήλωση επιβεβαιώνοντας τον λόγο απόσυρσης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Jun 2022 13:19 #265084 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Valve αφαίρεσε το Ready or Not από το Steam χωρίς λόγο




Το Tactical FPS είχε προσθέσει πρόσφατα level με nightclub.

Η εταιρεία ανάπτυξης Void Interactive είδε ότι η Valve αφαίρεση το Ready or Not από το Steam και δεν γνωρίζει ούτε η ίδια τον λόγο.

Οι developers του Tactical FPS πρόσθεσαν ένα level το οποίο έχει ένα νυχτερινό club με την ονομασία Prysm. Η αποστολή αφορά μια μαζική επίθεση στο nightclub. Το θέμα είναι ότι αυτό έγινε στις 12 Ιουνίου, μία "μαύρη επέτειο" των πυροβολισμών του 2016 στο νυχτερινό κέντρο διασκέδασης Pulse στη Φλόριντα, κατά την οποία σκοτώθηκαν 49 άνθρωποι και τραυματίστηκαν 53. Άραγε η Valve θεώρησε ότι κάτι τέτοιο καταπατά τους κανόνες του Steam;

Πάντως, η εταιρεία δήλωσε στο Discord ότι το Ready or Not εμφανίζεται στην πλατφόρμα για τους developers και ότι εντόπισαν ένα πρόβλημα στο backend του Steam. Πρόσθεσαν ότι θα προσπαθήσουν να επαναφέρουν το παιχνίδι και να μας ενημερώσουν.



Στα τέλη του περασμένου έτους, η Void Interactive χωρίστηκε με την Team17 αφού υποσχέθηκε στο subreddit του παιχνιδιού ότι θα περιελάμβανε μια "αποστολή σκοποβολής σε σχολείο". Η Void αρνήθηκε ότι αυτή η δήλωση συνέβαλε στη διάσπαση.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Jul 2025 14:30 #289543 by Νίκος Γεωργόπουλος
Αφαιρέθηκε η βία και το γυμνό στα PC για να κυκλοφορήσει στις κονσόλες



Η Void Interactive επιβεβαίωσε και είπε ότι η έκδοση του βίαιου Shooter, Ready or Not, για κονσόλες: “Έχει τροποποιηθεί όπως απαιτήθηκε από τους first party συνεργάτες μας”.

Οι αλλαγές αυτές έχουν να κάνουν προσαρμογές στο διαμελισμό και το αίμα, γυμνά σώματα, κακομεταχείριση παιδιών και άσεμνες απεικονίσεις βίας. Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτές οι αλλαγές ίσως εφαρμοστούν και στην έκδοση για τα PC. Σε μια ενημέρωση που δημοσιεύτηκε στο Steam, δήλωσαν ότι μετά από ορισμένες αλλαγές, το Ready or Not εξασφάλισε τις σημάνσεις PEGI 18 , USK 18 , ESRB M-rating και τόνισαν ότι: “Ήταν αρκετά τυχερό, ώστε να περάσει τη διαδικασία πιστοποίησης με την πρώτη υποβολή”. Η Void δήλωσε ανακουφισμένη που ολοκλήρωσε τη διαδικασία πιστοποίησης για την κυκλοφορία σε κονσόλες και λέει ότι οι αλλαγές που έγιναν παραμένουν πιστές στον αρχικό τόνο του παιχνιδιού.

Η ομάδα του Ready or Not συνέχισε: “Η διατήρηση πολλαπλών εκδόσεων του Shooter με διαφορετικά assets και μηχανισμούς αυξάνει την πιθανότητα εμφάνισης bugs σε μελλοντικά updates και δημιουργεί επιπλέον προκλήσεις για τη παροχή επαρκών updates σε όλες τις εκδόσεις. Χρειάστηκε να τροποποιήσουμε και την έκδοση του PC. Φανταστείτε για παράδειγμα θέματα φωτισμού ή optimization ή οποιοδήποτε αριθμό απρόσμενων bugs που προκύπτουν από τη διαχείριση διαφορετικών εκδόσεων. Αν τα in-game assets δεν ήταν τα ίδια, το crossplay δεν θα ήταν λειτουργικό, το περιεχόμενο του πρέπει να είναι όμοιο ή σχεδόν όμοιο ώστε να λειτουργήσει το multiplayer. Οι διαφορετικές εκδόσεις από assets επηρεάζουν την αναπαραγωγή του multiplayer, δηλαδή την ικανότητα του server να καταλαβαίνει τι συμβαίνει και να φιλοξενεί παίκτες στο ίδιο lobby. Ο διαμελισμός που προκαλείται από τους παίκτες εξακολουθεί να έχει σημαντική παρουσία στο Ready or Not, αλλά είναι λίγο πιο περιορισμένος ως προς το πότε μπορεί να γίνει, και δεν μπορείς για παράδειγμα, να συνεχίσεις να διαμελίζεις έναν εχθρό αφού έχει πεθάνει. Επίσης, το character art που περιλάμβανε βασανιστήρια έχει μετριαστεί ώστε να είναι λιγότερο υπερβολικό. Η ομάδα χρειάστηκε επίσης να καλύψει ορισμένους χαρακτήρες λίγο περισσότερο.”

Στη συνέχεια εξήγησαν για το θέμα της βίας κατά των παιδιών: “Αν και ήδη κάνουμε σημαντική προσπάθεια να παρουσιάζουμε την κακομεταχείριση παιδιών στο παιχνίδι με υπεύθυνο τρόπο, κάναμε μικρές θεματικές επεκτάσεις σε αυτή τη φιλοσοφία ώστε να ανταποκρινόμαστε καλύτερα στα πρότυπα της πιστοποίησης. Για παράδειγμα, το παιδί στο Twisted Nerve έχει πλέον animation που το δείχνει αναίσθητο ή να κοιμάται, αντί για το προηγούμενο animation με σπασμούς, που ήταν πολύ πιο βίαιο να το βλέπεις.” Σε γενικότερο πλαίσιο δήλωσαν: “Οι αλλαγές στην έκδοση για τις κονσόλες είναι τόσο μικρές που οι περισσότεροι δεν θα το παρατηρούσαν αν δεν λέγαμε τίποτα, αλλά θέλουμε να είμαστε ξεκάθαροι. Κυρίως έχουν αλλάξει κάποια αποδεικτικά στοιχεία και εικόνες από γυμνό, ενώ οι αλλαγές στις υφές δεν επηρεάζουν την έκδοση για PC.” Στοιχεία εντός του Ready or Not που σχετίζονται με παράνομο παιδικό υλικό έχουν επίσης αφαιρεθεί, αλλά μόνο στην έκδοση για κονσόλες. Ορισμένοι fans αντέδρασαν στις αλλαγές με review-bombing στο Steam, αποκαλώντας την κίνηση δειλή και λογοκρισία .

Το Ready or Not θα κυκλοφορήσει για τις κονσόλες PlayStation 5 και Xbox Series X/S στις 15 Ιουλίου.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Sep 2025 13:00 #290251 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο Community Manager του Ready or Not απολύθηκε μετά από σχόλιο για τη δολοφονία του Charlie Kirk



Η Void Interactive απέλυσε τον Community Manager του Ready or Not, μετά από σχόλιο που έκανε στον επίσημο Discord server του παιχνιδιού σχετικά με τη δολοφονία του συντηρητικού σχολιαστή Charlie Kirk. Ο CM, γνωστός με το ψευδώνυμο Kaminsky, όταν ρωτήθηκε να προσθέσει το όνομα του Kirk στη λίστα φιλτραρισμένων λέξεων, απάντησε ότι το έκανε, συμπληρώνοντας όμως πως «τίποτα αξίας δεν χάθηκε».

Η συγκεκριμένη δήλωση, που έγινε στις 17 Σεπτεμβρίου, διαδόθηκε γρήγορα online μέσω screenshots, με αποτέλεσμα να προκληθούν έντονες αντιδράσεις από υποστηρικτές του Kirk και δεξιούς δημιουργούς περιεχομένου, οι οποίοι ζήτησαν την άμεση απομάκρυνση του Kaminsky. Η Void Interactive ανταποκρίθηκε, επιβεβαιώνοντας στις 19 Σεπτεμβρίου ότι «τερμάτισε τη συνεργασία» μαζί του.

«Αυτές οι δηλώσεις δεν αντικατοπτρίζουν τις αξίες μας ούτε αντιπροσωπεύουν την εταιρεία μας», ανέφερε εκπρόσωπος της Void Interactive. «Υπενθυμίσαμε σε όλη την ομάδα την ευθύνη που έχουμε όταν επικοινωνούμε σε δημόσιες πλατφόρμες. Η προσοχή μας παραμένει στη διατήρηση μιας επαγγελματικής και με σεβασμό κοινότητας γύρω από το Ready or Not.»

Δεν είναι η πρώτη φορά που εργαζόμενος της βιομηχανίας video games χάνει τη δουλειά του λόγω σχολίων γύρω από τη δολοφονία του Kirk. Την προηγούμενη εβδομάδα, developer του Ghost of Yotei απολύθηκε από τη Sony για παρόμοιο περιστατικό, ενώ αντίστοιχες αντιδράσεις προκάλεσαν και δηλώσεις του παρουσιαστή Jimmy Kimmel.

Please Log in or Create an account to join the conversation.