- Reviews
- Battlefield 3
Battlefield 3
HotΠραγματικές συνθήκες πολέμου.
Πραγματικές συνθήκες πολέμου.
Το Battlefield και το Call of Duty θα κληθούν να δώσουν φέτος μια μάχη σώμα με σώμα, καθώς για πρώτη φορά στην ιστορία τους, οι ημερομηνίες κυκλοφορίας τους απέχουν μόλις λίγες ημέρες. Η Electronic Arts δικαίως αποφάσισε να κοντράρει στα ίσια την Activision, καθώς μέχρι τώρα απέφευγε να κυκλοφορήσει το δημιούργημα της EA Dice κατά τους φθινοπωρινούς μήνες. Τώρα όμως, με μόλις 11 ημέρες διαφορά απ' το Call of Duty: Modern Warfare 3, έφτασε επιτέλους η μεγάλη στιγμή να αποφασίσετε για το που θα επενδύσετε τα χρήματά σας.
Η αλήθεια είναι ότι το Battlefield 3 δημιούργησε φέτος ένα μεγάλο hype γύρω από το όνομά του. Η EA Dice μας έδωσε να καταλάβουμε εξ αρχής ότι δεν θα κάνει συμβιβασμούς κι ότι θα μας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία, στον τεχνικό τομέα, το A.I. και φυσικά το multiplayer. Χωρίς περαιτέρω καθυστερήσεις λοιπόν, πάμε να ρίξουμε μια προσεκτικότερη ματιά στο νέο sequel του κορυφαίου αυτού FPS.

Σενάριο
Παρότι η σειρά ουδέποτε φημιζόταν για το campaign της, φέτος είναι ευχάριστο το ότι έχουμε νέες αλλαγές που δίνουν ένα μεγαλύτερο νόημα σε όλα όσα κάνετε. Βρισκόμαστε λοιπόν στο 2014. Η ιστορία επικεντρώνεται στον λοχία Henry Blackburn του Αμερικανικού στρατού, ο οποίος προσπαθεί να ξεσκεπάσει μια επιχείρηση παράνομων χημικών όπλων στα σύνορα Ιρακ-Ιραν. Ο Blackburn ανακρίνεται για διάφορα πολεμικά γεγονότα που συνέβησαν. Περιγράφοντας τα γεγονότα αυτά, εσείς μέσα από τις αφηγήσεις του τον ελέγχετε, προσπαθώντας παράλληλα να φτάσετε στην εξυχνίαση της υπόθεσης.
Φυσικά, ως είθισται στα περισσότερα σύγχρονα FPS, μέσα στο campaign δεν ελέγχετε μόνο τον Blackburn. Υπάρχουν κι άλλα πρόσωπα που εμπλέκονται στην υπόθεση και συγκεκριμένα ο δεκαννέας Jonathan Miller, η υπολοχαγός Jennifer Hawkins και ο Ρώσος πράκτορας Dimitri Mayakovski. Όσο ξετυλίγεται το story, θα πάρετε τον έλεγχό τους, με απώτερο σκοπό να συνθέσετε τα κομμάτια του παζλ ώστε να δείτε μέσα απ’ όλα αυτά τα γεγονότα τι πραγματικά έχει συμβεί.
Πραγματικές συνθήκες πολέμου
Οι developers μελέτησαν πολύ καλά το πως είναι το να βρίσκεσαι σε ένα πεδίο μάχης και το αποτύπωσαν μέσω του Battlefield 3 με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Βρισκόμενοι στη Μέση Ανατολή για λογαριασμό του Αμερικανικού στρατού και περνώντας μέσα από πολίτες, λαμβάνετε ένα σύντομο briefing από τον διοικητή σας για το τι πρέπει να κάνετε. Η πρώτη σύρραξη είναι ενάντια στους πολυάριθμους αντάρτες, οι οποίοι τελικά αποδεικνύονται άρτια εξοπλισμένοι.
Μέσω της πρώτης αποστολής, το σχετικό tutorial σας μαθαίνει πως θα πρέπει να συμπεριφερθείτε μέσα στη μάχη. Το πρώτο πράγμα βέβαια που θα μάθετε και το οποίο δεν ομολογεί το παιχνίδι, είναι ότι θα πρέπει να ασχοληθείτε μόνο με τον στόχο σας. Κοινώς "κάντε ότι δείχνει η ένδειξη κι αγνοήστε όλα τα υπόλοιπα". Αν σας ζητηθεί να μείνετε σκυφτός για να φάτε τον sniper στο απέναντι κτίριο κι εσείς σηκώσετε κεφάλι, τότε θα βρεθείτε νεκρός. Επίσης, αν δεν σκοτώσετε συγκεκριμένους στόχους ή αν δεν μεταβείτε σε συγκεκριμένα σημεία που σας υποδεικνύονται, τότε η engine δεν θα σταματήσει ποτέ να παράγει στρατιώτες! Αυτό είναι ένα κλασικό πρόβλημα, το οποίο δυστυχώς τελευταία παρατηρείται σε αρκετά FPS.
Αν παραβλέψουμε όμως κάποια τεχνικά λάθη, ο ρεαλισμός του Battlefield 3 είναι ο πληρέστερος που έχουμε δει ποτέ. Για κάθε σας αποστολή υπάρχει briefing μέσω ασυρμάτου, ακολουθείτε συνήθως κάποιον ανώτερο, ενώ το περιβάλλον γύρω σας καταστρέφεται, όπως θα καταστρεφόταν αν ήσασταν πραγματικά εκεί. Ανάλογα με την ισχύ του, κάθε όπλο μπορεί να ρίξει και τους αντίστοιχους…σοβάδες κτιρίου, επομένως ποτέ δεν μπορείτε να είστε σίγουροι για το σημείο που καλύπτεστε! Επίσης, τα μαχαιρώματα είναι κυριολεκτικά θανατηφόρα. Όπως εσείς μπορείτε να κόψετε το λαρύγγι ενός ανυποψίαστου σκοπού, έτσι αντίστοιχα ένας αντίπαλός σας μπορεί να σας καρφώσει το μαχαίρι στο στήθος και να σας σκοτώσει αμέσως.
Αποστολές και οπλισμός
Οι μάχες που θα ζήσετε διεξάγονται σε ανοιχτούς ή κλειστούς χώρους, μέσα σε απλά σπίτια, εργοστασιακές ζώνες, σε μεγαλεπήβολα κτίρια ή ακόμα και έξω στους δρόμους. Οι δραστηριότητές σας σε κάθε αποστολή ποικίλουν, αλλά κατά κύριο λόγο θα σας ζητηθεί κάθε φορά να εξοντώσετε διάφορους στόχους. Οι συμπολεμιστές σας έχουν λίγο μεγαλύτερη ανέχεια σε friendly fire (μην το παρακάνετε όμως), δρουν θετικά σε μάχες μεγάλης έκτασης σκοτώνοντας ορισμένους εχθρούς, αλλά στα δύσκολα το φίδι απ’ την τρύπα θα πρέπει πάντα να το βγάλετε εσείς.

Αυτό είναι ότι καλύτερο γιατί...άλλο που δεν θέλετε να απολαύσετε τον χειρισμό ενός μεγάλου όπλου, όπως το οπλοπολυβόλο ενός τζιπ, το κανόνι ενός τανκ ή το FGM-148 Javelin το οποίο με τις οβίδες του ανατινάσσει εύκολα τα αντίπαλα τανκς. Υπάρχουν μέχρι και αερομαχίες, με απόλυτα ρεαλιστικές ενδείξεις lock target στα αντίπαλα αεροσκάφη, αλλά και σωστό balancing του στόχου σε βόμβες εδάφους.
Η λίστα των όπλων στο Battlefield ολοένα και μεγαλώνει, καθώς στην τρίτη έκδοση θα έχετε στη διάθεσή σας πάνω από 70, όλα τους αντίγραφα των πραγματικών. Φυσικά το “κλώτσημα” κάθε όπλου, η σκόπευση και η ταχύτητα του reload έχουν άμεσο αντίκτυπο με την πραγματικότητα. Θα το καταλάβετε άλλωστε μόλις πιάσετε στα χέρια σας το πρώτο G3A3 (όσοι έχετε πάει φαντάροι τέλος πάντων).
Ενδεικτικά θα αναφέρουμε ορισμένα ονόματα όπλων. Θα ξεκινήσουμε με τα SCAR-H ή M4A1, κλασικά αμερικάνικα αυτόματα με διόπτρα. Έχουμε επίσης τα assault rifles AEK-1971, MTGA3, UMP-45 ή το νέο οπλοπολυβόλο PKP-PACHENEG, ένα ελαφρύ machine gun με 100 σφαίρες που σαρώνει τα πάντα στο πέρασμά του. Υπάρχουν ακόμη mortars, όπως το M224 της Support class, νάρκες Claymore, εκρηκτικά C4, πύραυλοι Stinger FIM-92 και γενικά οποιοδήποτε άλλο όπλο παλιάς ή σύγχρονης τεχνολογίας μπορείτε να φανταστείτε!

Όπως αναφέραμε και προηγουμένως, οι ενέδρες και οι μαχαιριές μπορεί να είναι θανατηφόρες και να βρεθείτε νεκρός πριν προλάβετε καν να το αντιληφθείτε. Εδώ θα πρέπει να τονίσουμε ότι ακόμα και στο Normal επίπεδο δυσκολίας, δεν αρκούν παρά λίγες σφαίρες για να πέσετε ξερός. Το A.I. των εχθρικών στρατιωτών λειτουργεί πάντοτε σωστά και εφόσον γίνετε αντιληπτοί τότε δεν τους ξεφεύγει τίποτα. Απ’ τη στιγμή που γνωρίζουν που κρύβεστε, δεν θα σταματούν να σας πυροβολούν, διαθέτοντας εξαιρετική ακρίβεια ακόμα κι από μεγάλη απόσταση, ενώ θα επιχειρήσουν να ρίξουν μέχρι και το οχύρωμα πίσω απ’ το οποίο καλύπτεστε. Αν ψάχνετε για μια πραγματική πρόκληση τότε στο Battlefield 3 αυτή είναι η ευκαιρία που ζητάτε.
Checkpoint
Η πρόοδός σας στο παιχνίδι αποθηκεύεται αυτόματα και τα checkpoints έχουν μία σχετική απόσταση μεταξύ τους. Δεν παρατηρείται το φαινόμενο του να σκοτώσετε μια ομάδα στρατιωτών και στο καπάκι να γίνεται save. Αυτό σημαίνει ότι στα δύσκολα σημεία θα πρέπει να κινείστε και να στοχεύετε με προσοχή. Γιατί το παραμικρό λάθος μπορεί να σας στοιχίσει. Αν π.χ. σας την έχει στημένη κάποιο όχημα ή κάποιος sniper και σας ξεκάνει με ένα hit τότε θα αναγκαστείτε να επιστρέψετε κατευθείαν στο προηγούμενο checkpoint. Το συμπέρασμα όλων αυτών είναι ότι δεν υπάρχει run and gun λογική αλλά θα πρέπει να καλύπτεστε διαρκώς, όπως θα κάνατε αν όντως είχατε πάει για πόλεμο.
Το campaign του Battlefield 3 διαρκεί περίπου 10-12 ώρες. Όσο για την υποστήριξη Co-Op, η EA Dice έχει δώσει έξι διαθέσιμες αποστολές, ειδικά σχεδιασμένες για δύο παίκτες. Οι πρώτες δύο (μία εξ αυτών με ελικόπτερο) είναι έτοιμες για να τις εξερευνήσετε. Οι υπόλοιπες τέσσερις ξεκλειδώνουν στην πορεία, ανάλογα με την πρόοδό σας. Επίσης, το Co-Op δεν υποστηρίζει split-screen.

Multiplayer
Αμερική εναντίον Ρωσίας. Ας μην κρυβόμαστε. Ο σημαντικότερος λόγος για τον οποίο αγοράζετε κάθε φορά το Battlefield είναι το online mode του. Η EA Dice δούλεψε λοιπόν σημαντικά ώστε να βελτιώσει τον συγκεκριμένο τομέα και ειδικά στο θέμα του lag φρόντισε να κάνει μεγάλη δουλειά ώστε να το εξαλείψει, ακόμα και στους μεγάλους χάρτες! Γι’ αυτό το λόγο όμως χρειάστηκε να θυσιαστεί η έκδοση των κονσολών. Τα αγαπητά μας PS3 και Xbox 360 δεν μπορούν να συναγωνιστούν την RAM, την CPU και τις κάρτες γραφικών των σύγχρονων PC, οπότε για να μην παίζετε τα matches με λίγα frames θα αρκεστείτε στους 24 ταυτόχρονους παίκτες (12vs12). Στα PC οι αναμετρήσεις έχουν κανονικά μέχρι 64 παίκτες (32vs32).
To Battlefield 3 δικαιώνει τον τίτλο του καλύτερου video game που κέρδισε στην φετινή Gamescom.
Η μεγάλη αλλαγή στο multiplayer είναι το νέο σύστημα Battlelog. Συνδεόμενοι στη διεύθυνση battlelog.battlefield.com, έχετε πρόσβαση στο προσωπικό σας προφίλ το οποίο μοιάζει με αυτό του Facebook. Μπορείτε να έχετε το δικό σας avatar, να γράψετε κάτι στο status σας, να κάνετε Add friends, Like σε σχόλια ή να ενημερώσετε το profile για την πρόοδό σας. Τα social network στοιχεία του Battlelog είναι βέβαιο ότι θα σας ικανοποιήσουν. Σκεφτείτε ότι με ένα απλό drag & drop μπορείτε να προσκαλέσετε φίλο σας σε match. Ακόμη, στα φίλτρα των servers, τώρα μπορείτε να διαλέξετε την ήπειρο απ’ όπου θα προέρχονται οι αντίπαλοι παίκτες, τον αριθμό των ελεύθερων slots ενός παιχνιδιού, καθώς και ορισμένες επιπλέον παραμέτρους, όπως το επίπεδο δυσκολίας ή το αν θα υπάρχουν ή όχι οχήματα. Στην περίπτωση της επιλογής ηπείρου των αντίπαλων παικτών, θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας ότι οι ευρωπαίοι παίκτες είναι λιγότεροι από τους Αμερικανούς, άρα αποκλείοντας όλους τους υπόλοιπους gamers του κόσμου, ναι μεν θα έχετε μικρότερο ping με τον server, αλλά απ' την άλλη θα πρέπει να περιμένετε αρκετά μέχρι να βρείτε αντιπάλους.
Τα διαθέσιμα classes είναι τα Assault, Engineer, Support και Recon, καθένα από τα οποία έχει διαφορετικές αρετές. Το Engineer class μπορεί πραγματικά να κάνει την διαφορά, καθώς οι engineers όχι μόνο επισκευάζουν οχήματα, αλλά διαθέτουν και βαρύ οπλισμό, επομένως αν κρυφτούν καλά τότε μπορούν να τα ανατινάξουν. Ο χειρισμός των οχημάτων δεν είναι απλή υπόθεση, καθώς όποτε ελέγχετε τζιπ ή τανκ, τότε η όρατότητά σας είναι περιορισμένη από το αναμενόμενο, κάτι που μπορεί μοιραία να σας στοιχήσει.

Τα αεροσκάφη και τα ελικόπτερα είναι πανίσχυρες μονάδες, αλλά ακριβώς επειδή πετάνε δεν σημαίνει ότι είναι και ασφαλή. Ο έλεγχός τους είναι άκρως ρεαλιστικός, καθώς λαμβάνονται υπόψη όλα τα ανάλογα physics. Στα αεροσκάφη η ταχύτητα αποτελεί πρόβλημα στη στόχευση, ενώ στο ελικόπτερο θα έχετε ένα διαρκές θέμα με το ύψος. Θα χρειαστείτε αρκετές ώρες για να συνηθίσετε αυτό το μοτίβο χειρισμού και στην αρχή είναι βέβαιο ότι θα φάτε τα μούτρα σας αρκετές φορές (ειδικά στην έκδοση για PC).
Το επίπεδο ανταγωνισμού είναι αρκετά υψηλό και παρότι δεν είναι εύκολο να αναρριχηθείτε στα ranks, μην σας κάνει εντύπωση αν στα πρώτα βήματα σας κάνουν κιμά και καταλήγετε στο τέλος του match να βρίσκεστε στις τελευταίες θέσεις στα kills. Όταν αποκτήσετε εμπειρία και μάθετε τα maps και φυσικά με τα κατάλληλα όπλα ανά χείρας, το έργο σας θα είναι πολύ πιο εύκολο.
Προχωράμε λοιπόν στα online modes, τα οποία είναι έξι στον αριθμό. Συγκεκριμένα πρόκειται για τα Conquest, Conquest Large, Rush, Squad Rush, Squad Deathmatch και Team Deathmatch. Τα Deathmatch έχουν τον πολύ απλό στόχο του να σκοτώσετε τους εχθρούς του αντιπάλου. Στο Team Deathmatch έχουμε δύο ομάδες αλλά όχι οχήματα, ενώ στο Squad Deathmatch παίζουν 4 ομάδες των 4 παικτών η καθεμία, με την προσθήκη των οχημάτων.
Στο Conquest mode θα πρέπει μαζί με την ομάδα σας να καταλάβετε στρατηγικά σημεία στο χάρτη, τα οποία φέρουν σημαία στο κέντρο τους. Όσο καταλαμβάνετε σημεία, τόσο «αδειάζετε» τα tickets της αντίπαλης ομάδας, με απώτερο σκοπό να τα αδειάσετε όλα. Και σε αυτό το mode υπάρχουν άφθονα οχήματα. Η διαφορά του Conquest από το Large Conquest έχει να κάνει μόνο με το μέγεθος του χάρτη.
Τέλος, το Squad Rush είναι ότι ξέρετε κι από το Battlefield: Bad Company 2. Κάθε ομάδα έχει από μία βάση με έναν σταθμό M-COM και καλείται να υπερασπιστεί τον σταθμό της από τον αντίπαλο και το αντίστροφο. Το Rush είναι μια πιο εξελιγμένη μορφή του, με περισσότερους σταθμούς M-COM. Όταν όμως μία ομάδα ξεμείνει από tickets ενώ η βόμβα ανατίναξης του σταθμού M-COM είναι ενεργή, τότε το παιχνίδι συνεχίζει να παίζει.
Γραφικά
Από τεχνικής άποψης, το Battlefield 3 τα καταφέρνει άψογα στους περισσότερους τομείς. Για τον λόγο αυτό βέβαια έπρεπε να γίνουν θυσίες, όπως το να μην υπάρχει open-world κόσμος στο campaign (υπάρχει ένδειξη 5” αν βγείτε εκτός περιοχής) ή μικρότερη λεπτομέρεια στο bump mapping των οχημάτων.
Επί της ουσίας όμως, η Frostbite 2 engine της EA Dice είναι απλά εκπληκτική. Το frame rate διατηρείται κοντά στα 30 fps (μάλιστα η πρώτη αποστολή-intro διάρκειας 5 λεπτών τρέχει στα 60fps), ο σχεδιασμός του περιβάλλοντος είναι λεπτομερής και τα μοντέλα των στρατιωτών έχουν αποδοθεί με κάθε λεπτομέρεια. Το lipsync είναι κι αυτό με τη σειρά του άριστο, ενώ το περιβάλλον καταστρέφεται πλήρως κι αυτό έχει αντίκτυπο και στη μάχη. Για παράδειγμα, αν θέλετε δεν καταστρέφετε μόνο την κάλυψη του εχθρού, αλλά ακόμα και εύφλεκτα αντικείμενα, όπως βαρέλια ή σταθμευμένα οχήματα.

Ήχος
Κάθε όπλο στο Battlefield 3 έχει τον δικό του ήχο, ενώ οι εκκωφαντικοί θόρυβοι -αντίγραφοι των πραγματικών- δείχνουν την προσεγμένη δουλειά της EA Dice και σε αυτό τον τομέα. Το voice acting δε είναι από τα καλύτερα που έχουμε δει, τόσο στα cutscenes όσο και μέσα στη μάχη, όπου το briefing σας ανανεώνεται διαρκώς ή παρατηρείται η επιβράβευση και εμψύχωση από τους συμπολεμιστές σας. Σπουδαία δουλειά έχει γίνει και στους ήχους των οχημάτων, κάτι που σας αφήνουμε να το ανακαλύψετε οι ίδιοι μέσω του online mode.
FPS που σπάει κόκαλα
Με τον ρεαλισμό να αγγίζει το κόκκινο, μία πλειάδα νέων όπλων και κορυφαία ποιότητα γραφικών, το Battlefield 3 δείχνει μέχρι στιγμής να είναι το απόλυτο FPS για το 2011. Αρκεί βέβαια να μπορεί να υποστηριχθεί κι από το κατάλληλο PC. Στις κονσόλες η αγορά του αποτελεί επίσης must, παρά τον περιορισμό των 24 παικτών. Το campaign του μπορεί να διαθέτει ένα ψιλοαδιάφορο σενάριο, τουλάχιστον όμως μας τράβηξε λίγο περισσότερο το ενδιαφέρον μέσω των cutscenes. Επί της ουσίας, που δεν είναι άλλη από το multiplayer, ο τίτλος της EA Dice στέκεται στην κορυφή κάθε λάτρη των First-Person Shooters.
Θετικά:
- Εκπληκτικά γραφικά
- Ρεαλιστική απόδοση ενός πεδίου μάχης
- Υψηλό A.I.
- Άριστα ηχητικά εφέ
- Τεράστια γκάμα όπλων
- Ρεαλιστικό μοντέλο καταστροφής περιβάλλοντος
- Εθιστικό Online mode με δυνατότητα επιλογής server
- Το περιβάλλον του Battlelog
- Ειδικές Co-Op αποστολές
Αρνητικά:
- Η ασταμάτητη ροή εχθρών όποτε δεν εκπληρώνετε κάποιο στόχο
- Co-Op χωρίς split-screen και με μόλις 6 αποστολές
- Το online στις κονσόλες επιτρέπει μέχρι 24 άτομα
- Ο δύσκολος χειρισμός αεροσκαφών
Βαθμολογία
Γραφικά: 9.5
Ήχος: 9.5
Gameplay: 8.5
Αντοχή: 9
Γενικά: 8.8
Η μεγάλη επιστροφή της DICE.
Μάνος Γρυπάρης

NEWS
Comments
http://www.youtube.com/watch?v=DDciDLweCso
Κατά τα άλλα το παιχνιδάκι είναι κορυφή.
Αν θελει καποιος ρεαλισμο υπαρχουν τα ARMA και το Operation flashpoint που το κανουν καλυτερα. Επισης εχει βαλει πολλα στοιχεια cod μεσα κατι που αλλοιωνει την ταυτοτητα του. Οποιος ειναι βετερανος της σειρας το γνωριζει αυτο. Το BF ηταν ειναι και θα ειναι ο βασιλιας του large scale combat. Το cod-isan χωρις κανενα ουσιαστικο λογο. Τελος το campaign ειναι μετριοτατο.
Μεγαλο συν τα γραφικα του στην εκδοση για pc που ειναι μαλλον οτι καλυτερο εχουε δει και οι 64ατομα χαρτες οπου γινεται πραγματικος πολεμος. Αυτη την εμπειρια το cod δεν την δινει. Δεν βλεπω τον λογο γιατι ενας φανατικος των fps να μπει σε δηλληματα. Και τα 2. Το multiplayer του COD ειναι διαφορετικο αλλα οχι αηδια.. Τοσα μυρια παιχτες τι κανουνε τοσα χρονια?
Καλη διασκεδαση ειδικα οι pcades θα γουσταρουνε αρκετα
Υ.Γ
Για να παιξεις με HD γραφικα στο 360 πρεπει να εχεις σκληρο δισκο για να κανεις install απο το δισκακι το συγκεκριμενο πακετο γραφικων. Αν δεν εχεις σκληρο τα γραφικα του ειναι επιπεδου Counterstrike 1.6. Ουτε να το σκεφτεσαι δηλαδη
''Το BF φημίζεται για το φοβερό Multi ενώ το CoD για το campaign..όλο το νετ το λέει όχι εγώ'' λεει...
Αφου το λεει ολο το νετ τι να πουμε ? αχαχαχα το cod φημιζεται για το campaing λεει,ρε φιλε τα πιστευεις αυτα που λες τωρα ? Τα cod's εχουν ενα μικρο campaing γεματο δραση αλλα το κυριως μερος του ειναι το multiplayer απο το 2 και μετα,εχεις μεινει πισω. Και δηλαδη γιατι το mw3 ειναι ιδιο με το mw2,επειδη χρησιμοποιει την ιδια μηχανη γραφικων ?
εγώ Gameplay: 9+ θα έβαζα
Βάζοντας το παιχνιδι παρατήρησα καθυστέριση στην στόχευση και μου φάνηκε περιεργο. Πατάω το PS Button και βλέπω οτι ειχε λιγη μπαταρια το χειρηστηριο, ετσι κι εγω λεω οτι μαλλον ανταποκρίνεται αργα λόγω μπαταριας.
Πιανω το 2ο controller που ηταν γεμάτο και πάλι το ιδιο. Μετά αρχίζω να παίζω με τις ρυθμίσεις και της τηλεόρασης και του παιχνιδιου και του PS3 όμως και παλι δεν είδα καμια βελτίωση.
Για να καταλάβετε τι εννοώ. Οταν κουνάω οποιοδήποτε αναλογικό μοχλο η κίνηση γίνεται ενα δευτερόλεπτο μετά(!), καθυστόντας την στόχευση ΑΔΥΝΑΤΗ. Τι να το κανω αν εχει τελειο ήχο και γραφικά αν δεν μπορω να παίξω με αυτο;
Και δεν ειναι οτι είμαι τρελος και γενάω προβλήμματα. Στο site του Battlelog τα ιδια λένε σε παρα πολλά thread. Παρτε ενα για παραδειγμα:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654347699147817/1/
Αυτό ειναι ακρως απαράδεκτο και αδιανόητο... To προβλημμα εχει παρατηρηθει και σε Xbox
4 από εμενα για το παιχνιδι τους, να το χαίρονται και αν ξαναδουν χρηματα απο εμενα εκεί στη DICE, χαιρετίσματα.
200Hz ειναι. Δεν φταίει η TV, ο προγραμματισμος του παιχνιδιου φταιει. Διαβασα καπου πως στην beta δεν κολλαγε κανεις αλλά στο κανονικό παιχνίδι αρχισαν τα κολλήματα για αρκετους παικτες. Αυτο πιθανότατα εγινε γιατι η DICE εβαλε Vsync στο παιχνιδι και απο οτι φαινεται δεν υποστηρίζεται πλήρως.