Command & Conquer 3 Tiberium Wars

Hot
REVIEWED ON PC   Xbox 360  

Η μάχη για το tiberium επιστρέφει.

Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψουν την επιτυχία της σειράς Command & Conquer. Στα sports games υπάρχει το “Pro Evolution VS Fifa”, στα multiplayer FPS το “CS VS Unreal”. Στα real-time strategy όμως υπήρχε πάντοτε η αιώνια μάχη: “Command & Conquer VS Warcraft”. Μία κόντρα που ξεκίνησε από το 1995 και κρατάει 12 χρόνια τώρα. Η εξαγορά της Westwood από την Electronic Arts ήτανε μία από τις μεγαλύτερες εξαγορές στην βιομηχανία των Games όσον αφορά προγραμματιστική εταιρεία (και ίσως η σημαντικότερη στον τομέα των real-time strategy). Και δεν είναι τυχαίο αφού μιλάμε για ένα παιχνίδι κολοσσό, το οποίο έχει επιτύχει τα πάντα και το μόνο που του μένει είναι να μεταφερθεί κι αυτό με τη σειρά του στη μεγάλη οθόνη. Από το πρώτο –πρωτοποριακό- Command & Conquer, στο εκπληκτικό Red Alert, στις πατάτες Tiberian Sun και Red Alert 2 και στο Command & Conquer: Generals, όλες οι εκδόσεις από την πρώτη μέχρι την τελευταία είχαν πάντοτε τρία βασικά στοιχεία: δομημένο gameplay, γρήγορο και εξίσου εθιστικό multiplayer και τα πιο άρτια οργανωμένα cinematics που μας έκαναν να αισθανόμαστε ότι ζούμε σε μία ταινία. Ή σε μία πραγματικότητα…



Σενάριο
Βρισκόμαστε στο έτος 2047, 16 χρόνια μετά το C&C Tiberian Sun: Firestorm (το τότε expansion του Tiberian Sun). Η μόλυνση του Tiberium έχει φτάσει σε προχωρημένα επίπεδα καταστρέφοντας τα οικοσυστήματα της γης, η οποία πλέον χωρίζεται σε τρία είδη ζωνών: Τις κόκκινες ζώνες (30%) οι οποίες είναι πλήρως μολυσμένες και μη κατοικήσιμες από ανθρώπους, τις κίτρινες ζώνες (50%) οι οποίες είναι επικίνδυνες περιοχές όπου κατοικεί και η πλειοψηφία του πληθυσμού και τις μπλε ζώνες (20%) οι οποίες είναι καθαρές περιοχές που προστατεύονται από τους GDI. Μετά από τα γεγονότα του Firestorm κι ενώ δεν έχει μεσολαβήσει κάποια διαμάχη μεταξύ των GDI και των Nod, οι τελευταίοι εξαπολύουν μία πυρηνική βόμβα στο κέντρο ελέγχου των GDI στην Φιλαδέλφεια της Αμερικής. Οι NOD αποφάσισαν να χτυπήσουν την δεδομένη στιγμή, μιας και με αφορμή την εξάπλωση της μόλυνσης, υπήρχε ήδη εκνευρισμός από τους κατοίκους των κίτρινων ζωνών απέναντι στις μπλε “καθαρές” ζώνες και τους GDI.

Ο τρίτος πόλεμος για το Tiberium ξεκινάει, κι εδώ το σενάριο…περιπλέκεται, αφού στο παιχνίδι μπαίνουν και οι “Scrin”, μία εξωγήινη φυλή η οποία θέλει να εκμεταλλευτεί το Tiberium και η οποία μπορεί και αυτή να το κάνει Harvest και να το αξιοποιήσει για την δημιουργία πολεμικού υλικού. Τα campaigns αρχικά είναι δύο για άλλη μία φορά αφού οι Scrin είναι διαθέσιμοι μόνο στο Skirmish. Εκτός κι αν…ολοκληρώσετε τα campaign σας τόσο με τους GDI, όσο και με τους Nod, οπότε εκεί σας περιμένει μία έκπληξη!



Cinematics
Όπως και σε όλες τις εκδόσεις της σειράς C&C, έτσι και στην φετινή, όλες οι αποστολές συνοδεύονται από Cinematics στα οποία οι διοικητές του κάθε στρατού απευθύνονται προς εσάς, σαν να σας έχουν μπροστά τους. Σκοπός τους είναι να σας εξηγήσουν πως έχει η γενική κατάσταση στον πόλεμο αλλά και στο στρατόπεδο της μάχης, ενώ παράλληλα σας δίνουν οδηγίες για το τι πρέπει να κάνετε σε κάθε αποστολή. Στο Tiberium Wars υπάρχει μία σημαντική βελτίωση στις ερμηνείες των ηθοποιών, ιδιαίτερα από την πλευρά των GDI. Δυστυχώς απογοητευτήκαμε από την απουσία της Eva με την αισθησιακή φωνή και τα τέλεια μάτια, αλλά τα άλλα δύο…booth babes (αδόκιμη έκφραση αλλά κάπως έτσι τα βλέπουμε) των GDI μας αποζημίωσαν σε μεγάλο βαθμό.
Αναλυτικά τo cast έχει ως εξής:
Michael Ironside: Στρατηγός Jack Granger (GDI), Το βαρύ όνομα! Μία παρουσία 30 ετών στον χώρο του κινηματογράφου τα λέει όλα. Στο παρελθόν έχει δώσει και την φωνή του στα παιχνίδια της σειράς Splinter Cell.
Jennifer Morrison: Lieutenant Kirce James (GDI), άλλο ένα ανερχόμενο αστέρι. Παρουσία ήδη γνωστή από το Mr. and Mrs. Smith και πολλές ακόμη ταινίες. Πολύ καλές ερμηνείες και πολύ όμορφη παρουσία! Η Eva φεύγει, η Kirce έρχεται!
Joseph D. Kucan: Kane (GDI). Ο καράφλας επιστρέφει! Δεν γίνεται Command & Conquer χωρίς αυτόν! Είναι σαν το αλάτι στην σαλάτα. Και για άλλη μια φορά παρεμβαίνει και στα δελτία ειδήσεων!
Josh Holloway: Ajay (NOD). Ηθοποιός με σημαντική εμπειρία. Η καλύτερη ερμηνεία από την πλευρά των NOD. Ο διοικητής που όλοι θα ήθελαν να έχουν δίπλα τους. Ουσιώδης και με επιτυχημένες ατάκες!
Grace Park: Lieutenant Sandra Telfair (GDI): Εκτός από την θεά Jennifer Morrison, έχουμε άλλη μία όμορφη παρουσία. Αμερικανοασιάτισσα με επίσης επιτυχημένες ερμηνείες.
Tricia Helfer: Kilian Qatar (NOD). Η απόδοσή της είναι χάλια μαύρα αλλά επειδή είναι ξανθιά και το παιχνίδι το παίζουν άντρες…καταλαβαίνετε!



Το gameplay βαδίζει στα ίδια επίπεδα και αποκτά τρομερές προεκτάσεις. Ο βαθμός εθισμού χτυπάει κόκκινο (ή καλύτερα πράσινο) για ένα παιχνίδι που το αγοράζεις σήμερα και μπορείς να παίζεις μαζί του για δεκαετίες!



Ήχος
Εκτός από τις πολύ καλές ερμηνείες των παραπάνω ηθοποιών, στα φωνητικά συμμετέχουν έμπειροι ηθοποιοί, όπως ο Brian Bloom, ο οποίος έχει συμμετάσχει με φωνητικά σε δεκάδες τίτλους όπως: Medal of Honor: Airborne, Spliter Cell: Double Agent, Dreamfall: The Longest Journey, Full Spectrum Warrior: Ten Hammers, Driver: Parallel Lines, Need for Speed: Most Wanted, Battlefield 2, στη σειρά Call of Duty 3 και σε πολλά άλλα ακόμη. Το άσχημο είναι ότι η EA δεν αξιοποίησε τους ηθοποιούς της για μεγαλύτερη ποικιλία ήχων μέσα στο παιχνίδι, αφού όλες οι μονάδες, από το πεζικό μέχρι τα οχήματα, επαναλαμβάνουν αρκετά συχνά τις ίδιες εκφράσεις. Οι φωνές που σας συντροφεύουν και στις τρεις φυλές (όταν δίνετε εντολές στη μάχη) προέρχονται από ηθοποιούς που ξέρουν να κάνουν καλά τη δουλειά τους. Δυστυχώς η αισθησιακή φωνή της Eva(ς) απουσιάζει αλλά ας μην τα θέλουμε όλα δικά μας (τον μισό βαθμό τον κόψαμε όμως γι’ αυτό και μόνο τον λόγο!) Το σημαντικότερο είναι ότι όλοι ειδοποιούν περισσότερο! Όταν πλησιάζει εχθρός στην βάση σας, όταν πλησιάζετε εσείς σε εχθρική βάση, μέχρι κι όταν αδειάζει μία περιοχή από Tiberium το οποίο προηγουμένως κάνατε harvest. Έτσι, το έργο σας γίνεται ακόμα πιο εύκολο αφού έχετε καλύτερο έλεγχο της μάχης.

Η μουσική υπόκρουση δεν έχει τα στοιχεία των προηγούμενων εκδόσεων διατηρώντας μία πιο διακριτική γραμμή ώστε να δοθεί περισσότερη έμφαση στις φωνές των μονάδων και στα εφέ της μάχης, τα οποία αποτελούνται από ήχους Dolby Surround κορυφαίας απόδοσης. Αν διαθέτετε Subwoofer ηχεία τότε απλά ανοίξτε τα στο τέρμα! Την τακτική της EA την γνωρίζουμε ήδη και οι φωνές των GDI και των NOD ήταν λίγο-πολύ αναμενόμενες (αν και η δόση χιούμορ που υπήρχε άπλετη σε Red Alert 2 και C&C Generals έχει ελαττωθεί αισθητά). Ειδικά οι Scrin, ως εξωγήινη φυλή, παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον αφού όλοι οι ήχοι που χρησιμοποιήθηκαν είναι τελείως καινούργιοι και άκρως πειστικοί.



Γραφικά
Η νέα μηχανή γραφικών του C&C Tiberium Wars προσαρμόζει τα γραφικά στις προδιαγραφές της κάρτας γραφικών του PC, ενώ επιτρέπει στον χρήστη να επιλέξει το επίπεδο της λεπτομέρειας γραφικών στην οθόνη, ανάμεσα σε πέντε κλίμακες. Και για τους πιο απαιτητικούς, υπάρχουν και πολλές ξεχωριστές (Custom) ρυθμίσεις για όλα τα επίπεδα γραφικών, από τα μοντέλα των μονάδων, μέχρι τα Shadow Effects ή τα Water Effects, ώστε να επιλέξετε οι ίδιοι την ακριβή κλίμακα που σας βολεύει. Αντίστοιχα θα προκύψει και η ταχύτητα του παιχνιδιού, κάτι που σημαίνει ότι αν θέλετε να απολαύσετε την ολοκαίνουργια graphics engine της EA σε Ultra High επίπεδο λεπτομέρειας, τότε καλά θα κάνετε να προμηθευτείτε μία κάρτα γραφικών τελευταίας τεχνολογίας.

Αν είστε από τους τυχερούς που θα παίξουν το παιχνίδι σε full detail, τότε στο Zoom In θα μπορέσετε να διαπιστώσετε τις διαφορές της νέας απεικόνισης γραφικών. Τα textures έχουν βελτιωθεί σε σημαντικό βαθμό αλλά οι κύριες αλλαγές παρατηρούνται στα weather effects (όπως π.χ. ομίχλη) αλλά και στα Lighting effects. Όσοι διαθέτετε σχετικά παλιά κάρτα γραφικών τότε θα δείτε μπροστά σας γραφικά επιπέδου C&C: Generals.



Για τα Cinematics και την πολύ καλή σκηνοθεσία, δεν χρειάζεται να κάνουμε ιδιαίτερη αναφορά, αφού από το πρώτο Command & Conquer μέχρι σήμερα η κατάσταση πάντοτε βελτιωνόταν ολοένα και περισσότερο. Τα σκηνικά του κέντρου των GDI έχουν αρκετά αληθοφανή στοιχεία στο φόντο που δηλώνουν ότι έχουν γυριστεί σε πραγματικό κτίριο (ή τουλάχιστον έτσι δείχνουν) ενώ το κέντρο των NOD είναι πιο ρεαλιστικό από ποτέ με οθόνες που μας θυμίζουν λίγο Matrix και άπλετο χώρο, δείγμα του ότι η EA δεν τσιγκουνεύτηκε χρήματα στα γυρίσματα του παιχνιδιού. Η…“γιάφκα” όπου σας δίνονται οι οδηγίες από τον Josh Holloway αν και στήθηκε σε μικρό χώρο παρ’ όλα αυτά δείχνει αρκετή μυστικότητα από την πλευρά του στρατού του Kane (κάπως έτσι ήταν κι οι GLA στο C&C Generals)

Gameplay
Από τα πρώτα λεπτά θα διαπιστώσετε ότι όλο το παιχνίδι έχει υποστεί τεράστιες βελτιώσεις. Αυτό δείχνει ότι η EA πρέπει να συμβουλεύτηκε αρκετά το feedback που πήρε από τους hardcore χρήστες της που παίζουν την σειρά εδώ και 12 χρόνια. Αν είστε αρχάριοι του είδους και δεν έχετε παίξει καμία από τις προηγούμενες εκδόσεις, μπορείτε να ξεκινήσετε από το αναλυτικό Tutorial, το οποίο περιγράφει πως κινούνται οι μονάδες, πως μπορείτε να χτίσετε βάση, πως πραγματοποιούνται τα updates (τα οποία φέτος είναι και πολλά τα άτιμα) κ.ο.κ. Εκτός από την εισαγωγική αναγνωριστική αποστολή, οι υπόλοιπες αποστολές σας επιτρέπουν να διαλέξετε κι ένα από τα τρία επίπεδα δυσκολίας, ώστε αν κάπου τα βρείτε σκούρα να χαμηλώσετε την δυσκολία για να μπορέσετε να προχωρήσετε, ενώ παράλληλα, κατά το Loading (το οποίο όλως περιέργως είναι μικρότερο σε διάρκεια απ’ ότι περιμέναμε) μπορείτε να φύγετε από το PC και να επιστρέψετε όποτε θέλετε αφού στο τέλος της φόρτωσης και μόνο τότε θα ενεργοποιηθεί η ένδειξη “Play”, για να την πατήσετε και να ξεκινήσει η αποστολή.

Eva γύρνα πίσω!



Όπως συνέβαινε στο πρώτο C&C, έτσι και στο Tiberium Wars, αρκετές αποστολές σας επιτρέπουν να διαλέξετε εσείς που θα χτυπήσετε στη συνέχεια, ενώ ο διοικητής θα σας παρουσιάσει ένα briefing της επόμενης αποστολής. Συνολικά στο δύσκολο επίπεδο (το οποίο και σας προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε μιας και δεν εμφανίζονται πλέον αποστολές-τσατσιά όπως στο C&C Generals) θα χρειαστείτε κάτι παραπάνω από 15ώρες gameplay time για να ολοκληρώσετε το παιχνίδι, ενώ θα έχετε την ευκαιρία να ξεκλειδώσετε και extra αποστολές που επεκτείνουν την διάρκεια ζωής του παιχνιδιού, προτού αφοσιωθείτε στο multiplayer κομμάτι του. Πριν από κάθε αποστολή υπάρχουν οι κλασικές pre-game scenes, στις οποίες μπορείτε να πάρετε μια γεύση του τι συμβαίνει στο πεδίο της μάχης πριν αναλάβετε τα ηνία. Από την πρώτη στιγμή που θα ξεκινήσει η αποστολή μέχρι την ολοκλήρωσή της, υπάρχουν και τα objectives σας, τα οποία σας παρουσιάζονται μέσα από in-game videos λίγων δευτερολέπτων και επεξήγηση από τον εκφωνητή, έτσι ώστε να καταλάβετε ακριβώς τι πρέπει να κάνετε. Εκτός από τα κύρια objectives υπάρχουν και τα secondary objectives, δηλαδή δευτερεύοντες στόχοι, τους οποίους μπορείτε επίσης να δείτε σε βίντεο και να τα ολοκληρώσετε προαιρετικά, εφόσον επιθυμείτε να πάρετε τον ανώτερο βαθμό. Γιατί περιττό να πούμε, ότι μέσα στο κλίμα της εποχής, όταν ολοκληρώνετε μία αποστολή αποκτάτε και το ανάλογο μετάλλιο. Τα objectives είναι απλά και κατανοητά. Σε ορισμένες περιπτώσεις καλείστε να υπερασπιστείτε πραγματικούς στόχους, όπως π.χ. το πεντάγωνο (αυτό το άτιμο έχει παρουσία σε κάθε έκδοση της σειράς!). Στις περισσότερες περιπτώσεις θα καλείστε να καταστρέψετε ορισμένα κτίρια, να υπερασπιστείτε βάσεις ή (στις περισσότερες περιπτώσεις) να εξολοθρεύσετε την βάση του εχθρού. Στην τελευταία περίπτωση, αρκεί απλά να καταστρέψετε τα ζωτικά κτίρια για να κερδίσετε και όχι το παραμικρό turret, κάτι που μας έσπαγε τα νεύρα σε προηγούμενες εκδόσεις.



Ο χειρισμός αλλάζει για πρώτη φορά αφού η επιλογή μονάδας μπορεί να γίνεται με το αριστερό κλικ, όμως η εντολή για επίθεση γίνεται με το δεξί κλικ. Το groupάρισμα μονάδων με την χρήση του Ctrl+ αριθμός ισχύει και φέτος, όπου σίγουρα θα αξιοποιήσετε πολύ περισσότερους αριθμούς μιας και η ποικιλία των μονάδων είναι μεγαλύτερη. Όταν κατασκευάζετε πεζικό τότε αντί για έναν στρατιώτη εμφανίζονται περισσότεροι, ανάλογα με την μονάδα που κατασκευάσατε (οι απλοί στρατιώτες βγαίνουν σε πεντάδα, οι κάτοχοι bazooka σε δυάδα κτλ). Τα repair mode, sell mode και online/offline mode, έχουν μεταφερθεί τέρμα πάνω δεξιά κάτι που θα σας πάρει λίγη ώρα να το συνηθίσετε αφού παλιότερα βρισκόταν πάνω από την κατασκευή των μονάδων (η αλήθεια είναι ότι εκεί τα χρειαζόμαστε και περισσότερο). Όλες οι δυνατότητες που γνωρίσαμε και από τις προηγούμενες εκδόσεις, διατηρούνται και φέτος. Οι στρατιώτες σας οχυρώνονται σε κτίρια ή σε δικά σας bunkers, οι μονάδες σας ανεβαίνουν rank (λίγο πιο δύσκολα στο Tiberium Wars) και αν γίνουν στρατηγοί γεμίζουν γρηγορότερα ενέργεια και αποκτούν μεγαλύτερη ισχύ κ.ο.κ.

Η κατασκευή της βάσης και των μονάδων σας παρουσιάζει πλέον νέα πρωτοποριακά στοιχεία. Όταν κατασκευάζετε ένα κτίριο, υπάρχει δίπλα ένδειξη για το πόσα δευτερόλεπτα απαιτούνται για την κατασκευή του, πόσα χρήματα αλλά και πόση ενέργεια θα ξοδέψετε. Η κόκκινη ένδειξη δείχνει ότι δεν έχετε τα απαιτούμενα χρήματα. Κάθε κτίριο ή μονάδα έχει και τις αντίστοιχες ενδείξεις για τα abilities που διαθέτει αλλά και για τα upgrades που μπορεί να δεχτεί. Επιπλέον, παρατηρούμε επιτέλους ότι μπορείτε να έχετε περισσότερες ουρές παραγωγής αν διαθέτετε περισσότερα κτίρια εξαγωγής μονάδων. Π.χ. Τρία War Factory θα παράγουν τρία οχήματα ταυτόχρονα. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και στα κτίρια αφού το κτίριο “Crane” σας επιτρέπει να χτίσετε περισσότερα κτίρια ταυτόχρονα, κάτι που είναι πολύ χρήσιμο σε περιπτώσεις όπου π.χ. χρειάζεστε άμεσα ενέργεια, χτίζετε ήδη ένα κτίριο που ολοκληρώνεται και πρέπει παράλληλα να δώσετε εντολή και για Power Plant. H κατασκευή μονάδων μπορεί να φτάσει μέχρι και τις 99 σε κάθε ουρά παραγωγής. Στα αμέτρητα συν, προσθέστε και το γεγονός ότι εμφανίζονται όλες οι μονάδες κι όλα τα κτίρια, άσχετα με το αν μπορείτε να τα δημιουργήσετε ή όχι. Αυτά που δεν μπορείτε να τα δημιουργήσετε θα είναι σβησμένα και θα έχουν ένδειξη για το τι κτίριο θα πρέπει προηγουμένως να έχει χτιστεί.



Σε γενικές γραμμές το gameplay έχει γίνει πολύ πιο γρήγορο με τις orcες να γεμίζουν πιο γρήγορα ή τα resources να συλλέγονται με μεγαλύτερη ταχύτητα από τα harvesters, τα οποία διαθέτουν και κανόνι για παν ενδεχόμενο. Τα refineries “σηκώνουν” μέχρι 5.000 μονάδες. Για περισσότερες χρειάζεστε Silos, τα οποία αντέχουν μέχρι 2.000 μονάδες, κάτι που σημαίνει ότι για άλλη μια φορά σας συμφέρει περισσότερο να φτιάξετε ένα δεύτερο Refinery (το οποίο δίνει δώρο και το harvester ενώ δεν σας κόβει τα πόδια αν καταστραφεί το πρώτο) και να έχετε διαθέσιμο το όριο των 10.000 μονάδων. Οι Scrin, ως εξωγήινοι, κάπου καταχωνιάζουν τα χρήματα εκεί μέσα στους extractors (σε κάνα εξωγήινο portal προφανώς) και δεν χρειάζονται καν silo.

Τα upgrades στο Tiberium Wars δίνουν και παίρνουν, αφού οι περισσότερες μονάδες δέχονται upgrades. Στο ίδιο μήκος κύματος είναι και τα κτίρια. Υπάρχει απλό Tech Center και Advanced Tech Center, το νέο “Armory” των GDI (κτίριο που θεραπεύει πεζικό, παρέχει upgrades όπλων και paratroopers, το αντίστοιχο στους NOD είναι το Secret Shrine), τα air transports που μπορούν να σηκώσουν και να μεταφέρουν μονάδες σας στο πεδίο της μάχης (κάτι που είδαμε για πρώτη φορά στο Tiberian Sun), τα upgrades όπλων των οχημάτων και πολλά άλλα ακόμη καλούδια. Όσο χτίζετε upgrades, τόσο γίνονται διαθέσιμα ειδικά όπλα στο αριστερά μέρος της οθόνης. Υπάρχουν paratroopers, ειδικές μονάδες μάχης τις οποίες μπορείτε να καλέσετε, αμυντικά συστήματα και πυρηνικές βόμβες. Εσείς αρκεί να κάνετε την επιλογή σας και η αγορά γίνεται άμεσα ενώ επιλέγετε και το σημείο της μάχης όπου θα εμφανιστεί το καθετί που αγοράζετε. Οι GDI μπορούν να ρίξουν Orca Strike σε ένα σημείο, αλεξιπτωτιστές, να αποκαλύψουν περιοχές στο χάρτη ή να εμφανίσουν μονάδες και οχήματα. Οι NOD αξιοποιούν stealth τεχνικές και πυρηνικά όπλα, ενώ μπορούν να εξαπλώνουν και τις περιοχές με το Tiberium ψεκάζοντές της. Στους Scrin μπορείτε να χτίσετε μέχρι και εξωγήινο portal που τηλεμεταφέρει μονάδες από την μία βάση στην άλλη (κάτι σαν χρονόσφαιρα στο Red Alert μόνο που διαρκεί λίγα δευτερόλεπτα) ή και το Mothership. Έναν κινητό…διαστημικό σταθμό, ο οποίος είναι ο πιο αργός θάνατος που έχουμε δει σε παιχνίδι της EA. Σαν τα Kirov ένα πράμα. Κοστίζει 5.000 μονάδες και ότι βρεθεί από κάτω του το κάνει θρύψαλα με μία τεράστια ακτίνα λέιζερ σαν κι αυτή του Ion Cannon.



Οι νέες μονάδες είναι πολλές και πολυσύνθετες.
Στους GDI, φέτος σας δίνεται η δυνατότητα να χτίσετε Snipers από τα Barracks (παρ’ όλα αυτά o Commando φέτος δεν παίζεται και με ένα Transport μπορεί να κάνει τη ζημιά). Για πρώτη φορά συναντάμε τα οχήματα Pitbull και Predator Tank, ενώ το APC δέχεται μέσα μονάδες πεζικού οι οποίοι πυροβολούν μαζί με αυτό. Αρκεί να προσθέσετε στρατιώτες με χειροβομβίδες, να πλησιάσετε στην αντίπαλη βάση με 5 τέτοια APC, κι έτσι απλά και οικονομικά να μην της μείνει ούτε κολυμπυθρόξυλο! Τα βαριά οχήματα είναι βεβαίως το αγαπημένο όλων Mamooth Tank, αλλά και το Juggernaut, ένα όχημα-έκπληξη επιπέδου Mamooth που εκτοξεύει ρουκέτες.
Οι NOD έχουν για μεγάλα όπλα το Beam Cannon και το γιγάντιο ρομπότ Avatar Warhmech, τα οποία βασίζονται σε τεχνολογία λέιζερ. Από αέρος διαθέτουν τα Venom και Vertigo Bomber ενώ στα Barracks, όπως συνέβαινε και στους GLA, έτσι και εδώ κάνουν αισθητή την παρουσία τους οι τρομοκράτες-αυτοκτονίας! (Fanatics)
Οι Scrin έχουν κτίρια και μονάδες τα οποία βλέπουμε για πρώτη φορά στο παιχνίδι. Όπως και να’ χει είναι όλα τους αηδιαστικά! Στα οχήματα περιλαμβάνονται τα Gun Walker και Seeker ενώ με τον Tech Building μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα Devourer Tank (διαθέτει μία ισχυρή λέιζερ ακτίνα και αποτελεί μία από τις λίγες αξιόλογες μονάδες εδάφους των Scrin) και Corrupter. Όσον αφορά το τελευταίο, αν και είναι λίγο σιχαμερό να βλέπεις τεράστια σκαθάρια και μαμούνια στο πεδίο της μάχης, παρ’ όλα αυτά το όλο πράμα έχει τον χαβαλέ του. Η κύρια δύναμη των Scrin είναι στον αέρα (καθ’ ότι εξωγήινοι) αφού κατασκευάζουν ικανότατα διαστημόπλοια. Από τα μικρά Storm Rider (τα οποία έχουμε δει και στο παρελθόν στο Tiberian Sun) μέχρι τα τεράστια διαστημόπλοια όπως το Devastator Warship το οποίο διαλύει ολοσχερώς κτίρια και στρατιώτες με ακτίνες λέιζερ αλλά και το Planetary Assault Center, το οποίο είναι ολόκληρος σταθμός-διαστημόπλοιο και ταυτόχρονα κινητή βόμβα!



Στα νέα κτίρια περιλαμβάνονται καταρχήν νέα αμυντικά συστήματα, τα οποία είναι τέσσερα για κάθε στρατό και αφορούν πεζικό, οχήματα, μονάδες αέρος αλλά και ένα μεγάλο αμυντικό όπλο. Τα superweapons του κάθε στρατού κάνουν πάνω κάτω την ίδια ζημιά ενώ έχουν και την ίδια εμβέλεια, έτσι ώστε να είναι και πιο…δίκαιη η μοιρασιά. Έτσι βλέπουμε το Ion Cannon των GDI να εξαπολύει το λέιζερ από τον δορυφόρο σε έκταση ανάλογη του nuclear missle των NOD. Το αντίστοιχο όπλο των Scrin είναι μία μαύρη δύνη που κάνει σε έκταση περίπου την ίδια ζημιά.

Το πεδίο της μάχης έχει κι αυτό την αλληλεπίδρασή του στις μονάδες σας, όπως και στο C&C Generals. Οι γέφυρες γκρεμίζονται σταδιακά (αποτελούνται από περίπου 10 κομμάτια, καθένα από τα οποία έχει μπάρα ενέργειας) και ξαναχτίζονται από μηχανικό. Τα τεχνολογικά κτίρια παραμένουν και φέτος και μπορούν να σας δώσουν πολύτιμα upgrades μέσα στη μάχη. Ότι υπάρχει στο περιβάλλον όπως δέντρα ή φράχτες, μπορεί να πέσει ή να καταστραφεί στο πέρασμα ενός οχήματος. Στην πλειοψηφία τους, τα τερέν είναι κίτρινα (αφού οι περισσότερες μάχες διεξάγονται στην κίτρινη ζώνη) κάτι που ενδεχομένως να καταντήσει βαρετό από ένα σημείο και μετά στο skirmish. Στο campaign σίγουρα θα έχετε πολλά άλλα πράγματα για να σας απασχολήσουν.

Η κάμερα είναι για άλλη μια φορά user-friendly και σας επιτρέπει να καθορίσετε το Zoom In και το Zoom Out, όπως και στο C&C Generals. Το πεδίο της μάχης περιστρέφεται κυκλικά με το scroll button του ποντικιού, όπως και στο Emperor: Battle for Dune.

Η A.I. των μονάδων έχει βελτιωθεί, με τα βαριά οχήματα να πετυχαίνουν ελαφρώς καλύτερη ζημιά σε πεζικό, ενώ αν έχουν στρατιώτες δίπλα τους, τότε τους πατάνε κι από μόνοι τους αν τους συμφέρει η κίνηση αυτή, χωρίς καν να τους δώσετε εσείς οι ίδιοι την εντολή. Μόνο αρνητικό είναι η προσέγγιση του εχθρού που διατηρείται στα ίδια επίπεδα, αφού αν κάποιες μονάδες του εχθρού πλησιάσουν την βάση κι εσείς εξολοθρεύσετε την πρώτη μονάδα, τότε στην περίπτωση που τα υπόλοιπα εχθρικά οχήματα βρίσκονται εκτός πεδίου βολής, η μονάδα σας δεν θα αντιληφθεί τον κίνδυνο και θα συνεχίσει να κοιτάει αμέριμνη.

Γεια πείτε μας εκεί στην εκπομπή “Console Wars”…με το Xbox 360 θα παίξετε Command & Conquer; Θα γελάσουνε και τα μαλλιά του Kane!



Κάθε χρήστης έχει το προφίλ του. Και μέσω του προφίλ του μπορεί να αποθηκεύσει τα δικά του Load και Save αλλά και να δει με την ησυχία του τόσο τα videos που έχει ξεκλειδώσει στα campaigns του όσο και τα στατιστικά του για τις μάχες που έχει δώσει. Όσο προχωράει στις αποστολές του campaign τόσο αναπτύσσει και την Intelligence Database του, μία βάση που περιέχει πληροφορίες για όλα τα όπλα, τα κτίρια και τις μονάδες του παιχνιδιού, καθώς και αρκετά tips.



Μόλις ολοκληρώσετε όλες τις αποστολές στα single-player campaigns, μπορείτε εκτός από το να χειριστείτε αποστολές με τους Scrin, να συμμετάσχετε σε ανελέητες μάχες κόντρα στον υπολογιστή, χάρη στο πολύ καλό Skirmish, το οποίο και φέτος διαθέτει παρόμοιες επιλογές. Τρία επίπεδα δυσκολίας για τους αντιπάλους σας και 20 χάρτες, υπόσχονται αρκετές ώρες διασκέδασης προτού βγείτε έξω στο Internet και κοντράρετε….τους πραγματικούς στρατηγούς. Μόνο αρνητικό είναι ότι οι χάρτες για πολλούς παίκτες είναι λίγοι, οπότε σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστεί είτε να κατεβάσετε έτοιμους χάρτες είτε να δημιουργήσετε τους δικούς σας.

Multiplayer
Η διάρκεια ζωής του παιχνιδιού επεκτείνεται ως γνωστόν με ένα καλό multiplayer mode. Εδώ το αποτέλεσμα ήταν σίγουρο ότι θα ήταν θετικό, αφού από το Red Alert 2 μέχρι σήμερα, η πλειοψηφία των χρηστών έχει μείνει απόλυτα ικανοποιημένη από τις online υπηρεσίες της σειράς. Αρχικά κατεβάστε το τελευταίο patch από το επίσημο site και εγκαταστήστε το (το “Check for Updates” κατά το Autoplay του DVD ενδέχεται να μην λειτουργήσει σε ορισμένες περιπτώσεις).

Μετά την εγκατάσταση του τελευταίου patch, θα χρειαστείτε διπλό register, τόσο στο site της EA Sports, όσο και στο Gamespy. Εξασφαλίζοντας το Online ID σας μέσω του serial number σας θα μπορέσετε να μπείτε στους servers της Westwood και να παίξετε το παιχνίδι online.

Αν ψάχνετε για αντίπαλους τότε εκτός από το forum “Command & Conquer” του GamesRadio.gr, θα βρείτε και αρκετούς ακόμη στα διάφορα sites που εξυπηρετούν τον συγκεκριμένο σκοπό. Ένα από αυτά για παράδειγμα είναι και το www.cnctournaments.com.

Επίλογος
Το Command & Conquer: Tiberium Wars δικαίωσε όλο τον ντόρο που είχε γίνει γύρω από το όνομά του. Όπως δείχνουν τα πράγματα είναι το καλύτερο real-time strategy για το 2007 και με το παραπάνω. Έχει υπόθεση, έχει ανώτερα γραφικά, έχει καλούς ηθοποιούς που δουλεύουν για αυτό και όπως θα’ λεγε κι ο Παναγιώτης Τόκος “Το Gameplay του αγγίζει την τεΛειότητα!” (για να μην μιλήσουμε για τα πιπίνια). Αν είστε fan της σειράς, τότε αγοράστε το χωρίς δεύτερη σκέψη και παίξτε το…μέχρι να βγει το επόμενο!

Θετικά:
- Εξαιρετικό gameplay
- Τεράστια γκάμα επιλογών, τεχνολικών upgrades και ειδικών όπλων
- Λεπτομερέστατο tutorial και αναλυτικές ενδείξεις για τα objectives σας
- Όμορφα ηχητικά εφέ
- Νέα, εξωγήινη φυλή (οι Scrin)
- Η διάρκεια του παιχνιδιού αυξάνεται με την μεγάλη γκάμα online επιλογών
- Για άλλη μια φορά έχει γίνει πολύ καλή δουλειά στα Cinematics όσον αφορά σκηνοθεσία, cast ηθοποιών και γενικότερης αίσθησης του πολέμου.

Αρνητικά:
- Επαναλήψεις στις φωνές των μονάδων
- To multiplayer όφειλε να είναι πιο εύκολο στη χρήση
- Δυσκολία στην τοποθέτηση κτιρίων
- Η Eva με τα θεϊκά μάτια έπρεπε να είναι στο casting των ηθοποιών

Βαθμολογία
Γραφικά: 9
Ήχος: 8.5
Gameplay: 9.5
Αντοχή: 10
Γενικά: 9.4

Χτίζοντας πάνω στο C&C: Generals, η EA Games μας παρουσιάζει μία ιδανική συνέχεια της αγαπημένης μας σειράς.

Μάνος Γρυπάρης


Second Opinion: Το C&C στο Xbox 360

Οι παλαιότεροι gamers είχαμε μεγαλώσει γνωρίζοντας ένα βασικό κανόνα. Υπάρχουν τα παιχνίδια για PC και αυτά για τις κονσόλες. Έτσι μοιραία χωριζόμασταν σε δύο κατηγορίες ανάλογα με τα είδη παιχνιδιών που γούσταρε να παίζει ο καθένας. Βέβαια με το πέρασμα του χρόνου πολλά είδη παιχνιδιών άρχισαν να κυκλοφορούν και για τα δύο αλλά πάντα υπήρχαν κάποια αποκλειστικά για PC ή για κονσόλες. Ένα από αυτά ήταν τα strategy. Απίστευτοι τίτλοι όπως το Starcraft και η σειρά Total War δεν πέρασαν ποτέ στις κονσόλες.

Ωστόσο, υπάρχει μια εξαίρεση. Η τότε Westwood (σήμερα εξαγορασμένη από την EA) κυκλοφόρησε για το Playstation έναν από τους καλύτερους τίτλους στρατηγικής, το Command & Conquer. Δυστυχώς η κονσολική έκδοση βγήκε λίγο πατάτα και έτσι μετά και το ναυάγιο του C&C για το Nintendo 64 η ιδέα για δυνατά strategy των PC και στις κονσόλες μάλλον εγκαταλήφθηκε. Όμως όταν είσαι μια φορά πρωτοπόρος είσαι πάντα πρωτοπόρος κι έτσι σήμερα για πρώτη φορά στο Xbox 360 και γενικά σε next-gen κονσόλα (ναι ναι τώρα σκάσαν μύτη) ένας από τους πλέον αναμενώμενους και δυνατούς τίτλους των PC περνάει στην άλλη όχθη. Μιλάμε για το Command & Conquer 3: Tiberium Wars.

Τι έχει μείνει ίδιο
Από τη στιγμή που η έκδοση για PC κυκλοφόρησε πρώτη, είχαμε προφανώς την ευκαιρία να δούμε κάποια από τα κοινά στοιχεία των δύο παιχνιδιών. Το πρώτο και βασικό είναι βεβαίως η πλοκή. Για άλλη μια φορά πάνω που όλοι νομίζουν ότι ο Kane κοιτάζει τα ραδίκια ανάποδα και όλοι είναι ευτυχισμένοι, αυτός (μετά από χρόνια) νεκρανασταίνεται και αρχίζει και πάλι τις εχθροπραξίες. Κλασικά θα σκεφτούν πολλοί GDI vs NOD και πάλι θα κερδίσουν οι καλοί Αμερικάνοι (GDI). Αυτή είναι περίπου η αλήθεια γιατί κάπου εκεί σκάνε μύτη και οι Scrin μια εξωγήινη φυλή και το πράγμα μπερδεύεται. Άρα με τούτα και με κείνα έχουμε πλέον τρία campaigns ξεκινώντας από των GDI, που όμως για να πάτε σε κάποιο επόμενο θα πρέπει τελειώσετε κάποιες αποστολές από το προηγούμενο, ενώ το campaign των Scrin αργεί να εμφανιστεί.

Αν και είναι ψιλοπεριττό, αξίζει να αναφερθεί εδώ ότι δεν έχουμε κάποια διαφορετική μονάδα σαν bonus στην κονσόλα έναντι του PC. Φυσικά υπάρχει το αγαπημένο σε όλους skirmish για ατελείωτες μάχες με τον υπολογιστή αλλά και το πολυαγαπημένο multiplayer μέσω του Xbox Live (έχει και σχετικά achievements) για να πολεμάτε με πραγματικούς παίκτες. Ένα άλλο σημείο που δυστυχώς έχει μείνει το ίδιο είναι ο ήχος. Κλασικές λούπες στις μονάδες, καμία ποικιλία στις ατάκες τους και γενικά ένα μπερδεμένο ηχιτικό σύνολο που δεν βοηθάει ιδιαιτέρως. Αν μάλιστα αναλογιστούμε ότι όλο αυτό παίζει σε ηχεία τηλεοράσεων κατά κύριο λόγο αντί για τα ηχεία των υπολογιστών με subwoofer και επεξεργασία από κάρτες ήχου και άλλα τέτοια τότε καταλαβαίνετε ότι τα πράγματα μπορεί να γίνουν και χειρότερα. Το μουσικό θέμα ούτε καν πλησιάζει σε αυτά που είχαμε ακούσει στα Red Alert (και αρκετοί είχαμε πορωθεί). Η μουσική με λίγα λόγια μπορεί πολύ εύκολα να κλείσει και να είναι όλοι ευτυχισμένοι.

Γραφικά
Κάπου εδώ όμως τα αστεία και τα ψέματα τελειώνουν. Οι προγραμματιστές μην έχοντας να σκοτιστούν με ελάχιστες απαιτήσεις και άλλες τέτοιες ιστορίες και έχοντας ένα δεδομένο πακέτο υπολογιστικής ισχύως, μπορούσαν να δουλέψουν ανεπηρέαστοι. Το αποτέλεσμα; Είναι πολύ απλό να δείτε τη διαφορά. Πρώτα πηγαίνετε σε γνωστή αλυσίδα υπολογιστών όπου το παιχνίδι παρουσιάζεται για PC κλασικά σε state of the art μηχάνημα με LCD οθόνη αρκετών ιντσών και με μπόλικο zoom ώστε να φαίνονται όλες οι λεπτομέρειες. Μετά αφού γυρίσετε στο σπίτι σας απλά συνδέστε το Xbox 360 σας στην 14άρα τηλεόραση της κουζίνας σας (ένα παράδειγμα δίνω). Το πρώτο που θα παρατηρήσετε είναι ότι στο πλέον μακρινό zoom out όπου βλέπετε όλο το πεδίο της μάχης είναι λίγο δύσκολο να διακρίνετε όχι μόνο λεπτομέρειες, αλλά ακόμα και ποιοι στρατιώτες είναι δικοί σας (στα οχήματα είναι πιο εύκολο). Είπαμε όμως ότι στο μαγαζί το έχουν φέρει αρκετά κοντά. Αν λοιπόν δοκιμάσετε να κάνετε το ίδιο σας περιμένει μια έκπληξη. Ναι, στην τιποτένια 14άρα τηλεόρασή σας τα γραφικά είναι πιο λεπτομερή απ’ότι στο μαγαζί. Φανταστείτε λοιπόν τι γίνεται αν αντί για 14άρων έχετε 40 ιντσών 1080p HD LCD τηλεόραση. Μιλάμε για απίστευτα γραφικά, πολύ ρεαλιστικό περιβάλλον, μπόλικα και εξαιρετικά οπτικά εφέ και γενικά έχουμε να κάνουμε με ένα πραγματικό αριστούργημα.

Σίγουρα η έκδοση για Xbox 360 όχι μόνο δεν έχει να ζηλέψει σε γραφικά από την αντιστοιχη του PC αλλά την υποσκελίζει σε σημαντικό βαθμό. Για τα cinematics βέβαια ούτε κουβέντα, αφού είναι πραγματικά κινηματογραφικής ποιότητας με τον κακό γυμναστή από το Karate Kid 4, την κλασική μουτσούνα που κάνει τον Kane, τη γιατρέσα που είναι στην ομάδα του δόκτωρα House (από την ομώνυμη σειρά) και τον πασίγνωστο πλέον James-Sawyer (από το Lost) να είναι εκ των βασικών πρωταγωνιστών.

Μπαμπά πέτα το mouse! Με ένα Xbox 360 wireless controller είμαι άρχοντας!!!



Gameplay
Και τώρα έρχονται τα δύσκολα. Διότι strategy σημαίνει mouse, πληκρολόγιο, groups στρατιωτών και οχημάτων, καθώς και άφθονα hotkeys για να γίνονται όλα πιο γρήγορα. Άρα λοιπόν εδώ έχουμε το εξής πρόβλημα. Πρέπει όλα αυτά να χωρέσουν σε 2 αναλογικά joysticks, ένα d-pad, 2 triggers και 6 κουμπιά (τα back και start δε μετράνε). Το βασικό πρόβλημα είναι η εξομοίωση του mouse γιατί είναι προφανώς αρκετά δύσκολο να επιτύχεις την ακρίβεια του.

Κι όμως με τη χρήση του αριστερού joystick και μιας τεχνικής που λέγεται magnetism (τραβάει τον κέρσορα προς την μονάδα που βρίσκεται δίπλα του) το αποτέλεσμα είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακό. Βέβαια η επιλογή μονάδων με το κλασικό τετράγωνο δεν υπάρχει και αυτό είναι κάτι που θα σας λείψει σε σχέση με τα PC. Ωστόσο μπορείτε να επιλέξετε πολύ εύκολα όλες τις μονάδες σας στην οθόνη με έναν απλούστατο συνδυασμό κουμπιών ώστε να μπορείτε να κάνετε τεράστια ντου ή να βρίσκετε μονάδες που δε τις βλέπετε αλλά ξέρετε ότι είναι κάπου τριγύρω. Γενικά όσοι κάνουν τη μετάβαση από τα PC στις κονσόλες θα εκπλαγούν από το σύστημα χειρισμού. Είναι πραγματικά πολύ βολικό και με πολύ λίγη εξάσκηση θα το παίζετε στα δάκτυλα.

Όλες αυτές οι αλλαγές απαιτούσαν μια ανακατασκευή και στο interface του παιχνιδιού. Έτσι κάτω αριστερά θα δείτε ένα πάνελ όπου πάνω του υπάρχουν όλες οι λειτουργίες του παιχνιδιού. Εκεί θα μπορέσετε να γκρουπάρετε τις ομάδες σας αλλά και να επιλέξετε ξεχωριστά αεροπλάνα, στρατιώτες και οχήματα. Επίσης στο ίδιο σημείο υπάρχουν οι επιλογές για τις ειδικές ικανότητες που περιλαμβάνουν από ενισχύσεις με στρατιώτες και snipers μέχρι βομβαρδισμούς από πλοία (επανεμφανίζονται αν και δε μπορείτε να έχετε ολόκληρο στόλο) και φυσικά ion canon, πυρηνικές βόμβες και όλα τα όμορφα όπλα που όλοι αγαπήσαμε στο παρελθόν. Τέλος, εκεί θα βρείτε και τις επιλογές για χτίσιμο και special abilities των μονάδων σας αρκεί να τις έχετε επιλέξει. Όλα αυτά ρυθμίζονται αρκετά εύκολα με τη χρήση ενός trigger και του d-pad, το οποίο λειτουργεί στη πορεία και σαν hotkey για να επιλέγετε γρήγορα τα γκρουπ που έχετε φτιάξει. Το μόνο άσχημο στην όλη ιστορία είναι ότι κτήρια όπως τα silos καθώς και τα διάφορα turrets είναι τοποθετημένα σε διαφορετικό μενού από αυτό του construction yard και πραγματικά σε αρκετές περιπτώσεις θα δυσκολευτείτε να τα βρείτε. Για όλα τα υπόλοιπα ωστόσο υπάρχει ένα λεπτομερές tutorial που βοηθάει αρκετά να καταλάβετε πως λειτουργεί το σύστημα.

Η πρακτική εξάσκηση είναι αυτή (όπως και σε όλα τα παιχνίδια) που θα σας κάνει να μάθετε όλα τα μυστικά. Υπάρχει όμως κι ένα ζήτημα που έχει να κάνει με τη μη γραμμικότητα της δυσκολίας των αποστολών. Όσοι παλιοί (κυρίως) ξεκινήσετε το παιχνίδι θα διαπιστώσετε ότι ακόμα και στο ανώτερο επίπεδο οι αποστολές των πρώτων δύο acts (δηλαδή κάπου 6-8 αποστολές) βγαίνουν απίστευτα εύκολα με μηδενικό κόπο. Ωστόσο όλα αλλάζουν μόλις μπείτε στην Ευρώπη όπου ξαφνικά έρχεστε αντιμέτωποι με κάποιες αποστολές που είναι σχεδόν αδύνατον να βγουν. Με άλλα λόγια κάποιος μπορεί να το παρατήσει είτε γιατί στην αρχή το βρίσκει γελοίο είτε γιατί στη συνέχεια αδυνατεί να προχωρήσει. Σίγουρα πάντως υπάρχει πρόβλημα στο συγκεκριμένο τομέα όπως επίσης και στη δυναμικότητα κάποιων μονάδων όπως το mammoth tank που αν του έχετε κάνει την αναβάθμιση rail gun τότε με ένα γκρουπ από καμιά 15αριά τέτοια καθαρίζετε όλο το χάρτη σε χρόνο dt.

Συμπερασματικά
Το τρίτο μέρος της σειράς Command & Conquer συγκεντρώνει πολλά από τα θετικά στοιχεία της σειράς και εξελίσσει το gameplay ένα βήμα παραπέρα. Η καλύτερη έκδοσή του είναι φυσικά στα PC, ωστόσο η μεταφορά του στο Xbox 360 είναι εξίσου επιτυχημένη τηρουμένων των αναλογιών. Ο χειρισμός του C&C 3 είναι εξαιρετικός και σίγουρα η νοσταλγία για τα mouse μας είναι πολύ μικρή. Αν είχε και καλύτερο ήχο θα μιλούσαμε για ένα masterpiece που θα έλεγαν κι οι εγγλέζοι αλλά ακόμα κι έτσι, με τα προβλήματά του, είναι ένα πραγματικό must-have. Σε καμία περίπτωση δεν θα κλαίτε τα λεφτά σας. Μακάρι αυτό το παράδειγμα να το ακολουθήσουν και τα άλλα δυνατά strategy που έρχονται και να μη μείνουμε εδώ.

Θετικά: Απίθανα γραφικά, απίστευτος χειρισμός και εξαιρετικό σενάριο

Αρνητικά: Κάκιστος ήχος, οι αποστολές δεν δυσκολεύουν με ομαλό τρόπο, το interface σηκώνει βελτίωση

Βαθμολογία
Γραφικά: 8.5
Ήχος: 7.5
Gameplay: 8.5
Αντοχή: 8.5
Γενικά: 8.5


Μοιάζει απίστευτο αλλά είναι ένα παιχνίδι PC για κονσόλα που πραγματικά δεν πρέπει να χάσει κανείς. Είναι σίγουρα το παράδειγμα που πρέπει να ακολουθούν όλες οι εταιρίες όταν κάνουν μεταφορές.

Αντώνης Κατρής

NEWS   VIEW ALL

No News

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 FadingShadow (Level4) 11/02/2011 17:03
Από τα καλύτερα C&C της σειράς!Και πολύ καλά γραφικά για το είδος του.
Πάντως ρε παιδιά από τότε έχουμε να δούμε σοβαρό strategy σε κονσόλα.
Score  8.5
9.13 User Score
(8  votes)
User Reviews 0
Genre: Real-Time Strategy
Developer: EA Games
Publisher: EA Games
Διάθεση: EA Hellas (210-6850675)
Players:
Requirements: 512ΜΒ RAM στα XP ή 1GB RAM στα Vista, 2Ghz στα XP ή 2.2Ghz στα Vista, HD 6GB
Official Website: Κλικ εδώ
Release Date: 2007-03-26
Χρήστες που το θέλουν
Κανένας
Χρήστες που το έχουν (VIEW ALL)
thumb
Χρήστες που το είχαν
Κανένας
Χρήστες που το έχουν στα αγαπημένα (VIEW ALL)
thumb
RELATED GAMES
No Games found.
VIDEOS
No Videos found.

Top reviews (τρέχον έτος)

Top Reviews (by user score)

Latest User Reviews

1.
User levels   (10.0)
2.
User levels   (10.0)
3.
User levels   (10.0)
4.
User levels   (10.0)
5.
User levels   (9.5)
8.
User levels   (10.0)
9.
User levels   (10.0)
10.
User levels   (10.0)