Call of Duty 3

Hot
REVIEWED ON Xbox 360 (Review)   PS3   Wii   PS2   Xbox  

Άλλο ένα καλό sequel στο ένδοξο franchise.

Άλλο ένα καλό sequel στο ένδοξο franchise.

Άλλο ένα καλό sequel στο ένδοξο franchise.

Mετά την παρακμή του Medal of Honor franchise, ο αδιαμφισβήτητος βασιλιάς στα WWII first person shooters τα τελευταία χρόνια είναι η σειρά Call of Duty. Αποτελώντας κατά γενική ομολογία ένα από τα σύγχρονα παιχνίδια που έφεραν τη βιομηχανία των videogames πιο κοντά σε αυτήν του κινηματογράφου, το πρώτο Call of Duty έγινε τεράστια επιτυχία, όταν κυκλοφόρησε το 2003 για PC. Ο απόγονός του, το COD2 κυκλοφόρησε πέρυσι για PC και Xbox 360, αφήνοντάς μας με ανοικτό το στόμα με την δράση και την ατμόσφαιρά που διέθετε. Μάλιστα, ήταν το πρώτο X360 game που έφτασε το ένα εκατομμύριο πωλήσεις. Φέτος όμως η σειρά διέρχεται αρκετές αλλαγές. Πρώτα απ’ όλα, το φετινό sequel έρχεται μόλις ένα χρόνο μετά από το προηγούμενο, κάτι που έκανε αρκετούς να εκφράσουν τις γνωστές απόψεις περί αρμέγματος αγελάδας, κλπ. Δεύτερον, η ομάδα ανάπτυξης πλέον δεν είναι η Infinity Ward αλλά η Treyarch, με όχι και τόσο καλούς τίτλους στο ενεργητικό της. Και τρίτο και ίσως σημαντικότερο από όλα, το COD3 δεν κυκλοφορεί για PC, με συνέπεια να έχουν εκφραστεί πολλές διαμαρτυρίες από διάφορους PC gamers. Έτσι λοιπόν, η κύρια έκδοση του παιχνιδιού, έχει δημιουργηθεί πάνω στις κονσόλες νέας γενιάς (Xbox 360, PS3). Με αυτές τις αλλαγές, μπορεί τελικά να ανταποκριθεί το COD3 στα standards και στη φήμη των προκατόχων του ή αποτελεί απλά μία παρένθεση στο ένδοξο franchise; Εμείς δοκιμάζουμε την έκδοση του Xbox 360 και δίνουμε απάντηση σε αυτό το ερώτημα.



Σενάριο
Το παιχνίδι ως γνωστόν, διαδραματίζεται στην εποχή (και βασίζεται στα γεγονότα) του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Όλη η δράση του COD3 εξελίσσεται το 1944, στην Γαλλική ενδοχώρα και γύρω από την προσπάθεια των συμμάχων να περικυκλώσουν και να εξολοθρεύσουν τους Ναζί μετά και την επιτυχημένη απόβαση στην Νορμανδία. Όλο αυτό έρχεται σε αντίθεση με τα προηγούμενα COD τα οποία διαδραματίζονταν σε διάφορα μέτωπα του Β’ Παγκοσμίου πολέμου. Κατά την γνώμη μας, αυτό είναι θετικό, καθώς ο παίκτης δένεται περισσότερο με την ιστορία και γίνεται μάρτυρας της συνεργασίας και της προσπάθειας που χρειάστηκε, ώστε να ελευθερωθεί η Γαλλία από τους Ναζί. Αναλαμβάνετε το ρόλο διαφορετικών στρατιωτών των τεσσάρων συμμαχικών δυνάμεων (Η.Π.Α., Αγγλία, Καναδάς, Πολωνία). Ακολουθώντας τη γνωστή τακτική των προηγουμένων παιχνιδιών, το COD3 σας δίνει τον ρόλο διαφορετικού στρατιώτη και διαφορετικής δύναμης ανάλογα με το επίπεδο που παίζετε. Για παράδειγμα, ξεκινάτε με τους Αμερικάνους, στη συνέχεια παίζετε με τους Άγγλους, ξαναπαίζετε με τους Αμερικάνους, συνεχίζετε με τους Καναδούς, κλπ, πάντα όμως σε γαλλικές περιοχές. Το κάθε επίπεδο χωρίζεται σε checkpoints, κάτι που θα σας φανεί απίστευτα χρήσιμο αν παίζετε σε υψηλό επίπεδο δυσκολίας, από τα τέσσερα που υπάρχουν. Όσο για την διάρκεια, σας προτείνουμε αν είστε έμπειροι παίκτες, να παίξετε στο τρίτο επίπεδο δυσκολίας, το Hardcore (ή ακόμα και στο τέταρτο, το Veteran), καθώς οτιδήποτε ευκολότερο απλά δεν προσφέρει διασκέδαση αλλά ταυτόχρονα και πρόκληση. Θα χρειαστείτε γύρω στις 10 με 12 ώρες για να το ολοκληρώσετε. Αντιθέτως, αν είστε καινούριοι σε οτιδήποτε σχετικό με Call Of Duty, τότε ξεκινήστε με κάποιο από τα δύο πρώτα επίπεδα δυσκολίας. Σεναριακά, το παιχνίδι ουσιαστικά αφηγείται τέσσερις ξεχωριστές προσωπικές ιστορίες από τον πόλεμο με διαφορετικές συνθήκες και χαρακτήρες η καθεμία και αυτό προσθέτει μεν λίγο περισσότερο ενδιαφέρον στην ιστορία αλλά σε τελική ανάλυση είναι απλά επιφανειακό. Το σενάριο ποτέ δεν ήταν το δυνατό σημείο των παιχνιδιών της σειράς και το ίδιο ισχύει και εδώ, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι μας χαλάει ιδιαίτερα, μιας και η δράση αναπληρώνει επάξια αυτήν την αδυναμία.



Χειρισμός
Αν έχετε παίξει το COD2 στο Χbox 360, τότε θα βρεθείτε στα νερά σας σχεδόν άμεσα. Ο χειρισμός είναι πανομοιότυπος και αυτό είναι πολύ θετικό, αφού μία δοκιμασμένη και πετυχημένη συνταγή δε χρειάζεται να αλλάξει. Τα πράγματα δεν είναι όμως τόσο απλά. Αν είχατε συνηθίσει τον χειρισμό στο PC, τότε πιθανότατα θα συναντήσετε προβλήματα με το joypad και πιο συγκεκριμένα με τη στόχευση. Οι αναλογικοί μοχλοί σε καμία περίπτωση δεν είναι mouse, κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να ξεχάσετε την ευκολία και την ακρίβεια με την οποία πετυχαίνατε τους εχθρούς. Ακόμα και για τους χρήστες της κονσόλας της Microsoft, που έχουν συνηθίσει στον «κονσολάδικο» χειρισμό, ήταν δύσκoλο να επιτευχθούν οι μακρινοί στόχοι, κάτι που ανάγκασε τους χρήστες να μετακινούν συχνά τον δεξί αναλογικό μοχλό προκειμένου να στοχεύσουν σωστά. Στα υψηλότερα επίπεδα δυσκολίας, η αργοπορία αυτή μπορεί να αποδειχτεί θανάσιμη. Απλά χρειάζεται μεγαλύτερη προσοχή και περισσότερη εξάσκηση, ενώ σε καμία περίπτωση δεν χαλάει την συνολική εμπειρία.



Πέρα απ’ αυτό, ο χειρισμός ταιριάζει απόλυτα στο χειριστήριο του Xbox 360 και χαρακτηρίζεται λειτουργικότατος. Στοχεύετε με τον αριστερό trigger και πυροβολάτε με το δεξί, ενώ πετάτε τις χειροβομβίδες καπνού με το αριστερό bumber και με το δεξι bumper τις κανονικές, τις οποίες μάλιστα μπορείτε να τις κρατήσετε για αρκετά δευτερόλεπτα και να τις πετάξετε όταν είναι έτοιμες να σκάσουν, έτσι ώστε οι εχθροί να μην προλάβουν καν να αντιδράσουν. Ακόμη, μπορείτε να έχετε μαζί σας μόνο δύο όπλα, οπότε συχνά θα πρέπει να αποφασίσετε τι σας βολεύει για τη συνέχεια. Τα objectives αλλάζουν συνέχεια κατά τη διάρκεια των αποστολών και με το SELECT πατημένο μπορείτε να τα τσεκάρετε εύκολα και γρήγορα. Υπάρχει και η δυνατότητα να σκύψετε αλλά και να ξαπλώσετε τελείως στο έδαφος, κάτι που θα βρείτε πολύ χρήσιμο όταν βρεθείτε υπό καταιγισμό πυρών. Και περνάμε σε δύο νέα στοιχεία τα οποία αν και δευτερεύοντα, μας έκαναν θετική εντύπωση. Έχουν προστεθεί ορισμένες scripted sequences όπου παλεύετε σώμα με σώμα με κάποιον Γερμανό. Προσοχή. Δεν μιλάμε για απλές melee attacks, αλλά για sequences αρκετών δευτερολέπτων, κατά τις οποίες εμφανίζονται στην οθόνη τα κουμπιά που πρέπει να πατήσετε προκειμένου να τα καταφέρετε. Κάτι ανάλογο με αυτές του God of War δηλαδή. Το δεύτερο νέο στοιχείο που θέλουμε να τονίσουμε, είναι ότι πλέον κινήσεις όπως η τοποθέτηση και η ρύθμιση εκρηκτικών, κίνηση της βάρκας κάνοντας κουπί και σπάσιμο ξύλων που εμποδίζουν κάποια πόρτα, είναι διαδικασίες που απαιτούν κάτι περισσότερο από το πάτημα ενός κουμπιού. Όπως και προηγουμένως, έτσι και εδώ, θα πρέπει να πατήσετε τα σωστά κουμπιά ή να κινήσετε τους μοχλούς όταν σας ζητηθεί καθώς παρακολουθείτε τα χέρια του ήρωά σας να δρουν ανάλογα. Μπορεί αυτές οι δύο προσθήκες να μην επηρεάζουν άμεσα και συχνά το gameplay, αλλά αυξάνουν το interaction και προσθέτουν πολλά plus στον ρεαλισμό του παιχνιδιού. Το rumble είναι ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα της έκδοσης του Xbox 360, σε σχέση με αυτή του Playstation 3. Eίναι ρυθμισμένο σωστά και τίθεται σε λειτουργία τις σωστές στιγμές, κάνοντας ιδιαίτερα το backlash από τον πυροβολισμό του όπλου πάρα πολύ ρεαλιστικό. Πραγματικά δεν θα θέλετε να σταματήσετε να πυροβολάτε. Ας μην ξεχνάμε βεβαίως και τις driving-shooting αποστολές.



Οι αποστολές με τα οχήματα περιλαμβάνουν και οδήγηση εκτός από shooting. Οι πιο διασκεδαστικές, είναι αυτές με τα τανκς. Στην αρχή θα δυσκολευτείτε αλλά μόλις συνηθίσετε τον χειρισμό θα εύχεστε όλο το παιχνίδι να ήταν έτσι. Ο χειρισμός των τανκς είναι περισσότερο arcade παρά simulation, κάτι που είναι απόλυτα φυσιολογικό για παιχνίδι τέτοιου είδους γιατί πολύ απλά δεν είναι το κύριο είδος gameplay του αυτό. Βοηθάει πολύ στο να κάνετε με επιτυχία τους ελιγμούς που χρειάζονται, ανάμεσα στα σπίτια και στα ερείπια, ώστε να αποφύγετε τις βολές των Γερμανικών τανκς. Όπως και να έχει, θα απολαύσετε την καταστροφή στο περιβάλλον και στους εχθρούς, που μπορείτε να προκαλέσετε με το θηρίο σας.

Gameplay
Aν περιμένατε κάτι δραστικά νέο από τον φετινό τίτλο, τότε θα απογοητευθείτε, καθώς η ροή και γενικότερα το όλο feel του Call Of Duty 3 είναι σχεδόν πανομοιότυπο με το COD2. Οπότε ουσιαστικά αν είστε fan των προηγουμένων τίτλων της σειράς, τότε το COD3 είναι για εσάς. Αν για κάποιο λόγο μένατε μακριά από αυτά τα παιχνίδια, τότε ούτε εδώ θα βρείτε κάτι που να σας προσελκύσει. Το δυνατότερο σημείο των παιχνιδιών της σειράς ήταν πάντα η εκπληκτική μεταφορά του χάους του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου στις οθόνες μας. Το COD3 δεν αποτελεί την εξαίρεση στον κανόνα. Συχνά η δράση είναι καταιγιστική, με τους Γερμανούς να έρχονται από κάθε κατεύθυνση. Οι σφαίρες πέφτουν βροχή και πολλές φορές δεν θα μπορείτε να ξεχωρίσετε από που σας έρχονται, γι’ αυτό και υπάρχει ανάλογος δείκτης που εμφανίζεται όταν τις τρώτε και σας δείχνει ποιος σας πυροβολεί. Την ίδια στιγμή, βόμβες σκάνε συνεχώς γύρω σας και το τοπίο γεμίζει σιγά-σιγά με πτώματα συντρόφων και Ναζί. Τα αεροπλάνα και ιδιαίτερα τα τανκς συμμετέχουν στη δράση ενεργά. Σε κλειστά επίπεδα η κατάσταση είναι πιο ήρεμη, αλλά και πάλι θα πρέπει να έχετε τα μάτια σας 14. Ούτε τα είδη των αποστολών προσφέρουν κάτι εντελώς καινούριο, σίγουρα όμως κρατάνε το ενδιαφέρον σε υψηλά επίπεδα. Συνήθως θα πρέπει να κρατήσετε μία περιοχή απωθώντας τους Γερμανούς ή θα πρέπει κάνετε έφοδο για να καταλάβετε μία άλλη. Σε άλλες περιπτώσεις θα κληθείτε να ελευθερώσετε ομήρους, να τοποθετήσετε εκρηκτικά ή να «σποτάρετε» στόχους με τα κυάλια για τα τανκς και το πυροβολικό. Τέλος, υπάρχουν και κομμάτια με rail gun gameplay, όπως όταν βρίσκεστε πάνω σε τζιπ και ελέγχετε το πολυβόλο. Το παιχνίδι είναι γραμμικό, εκτός από ελάχιστα σημεία στα οποία μπορείτε να διαλέξετε μεταξύ δύο ή τριών διαφορετικών διαδρομών, οι οποίες όμως δεν διαφέρουν ιδιαίτερα.



Στο COD3, θα χρησιμοποιήσετε την κάλυψη αρκετά συχνά, κυρίως για να γίνετε καλά από τα πυρά που έχετε δεχθεί. Παρ’ όλα αυτά, ο ρυθμός του παιχνιδιού δεν είναι τόσο αργός όσο ενός tactical shooter. Ανάλογα με την κατάσταση, μπορείτε με ομαδικές ή και ατομικές εφόδους να καθαρίσετε τους Γερμανούς, ενώ άλλες φορές θα πρέπει να έχετε μία πιο προσεκτική προσέγγιση. Το Α.Ι. των NPCs είναι ικανοποιητικό, χωρίς να αποτελεί βέβαια κάτι κορυφαίο. Οι σύντροφοί σας λειτουργούν ανεξάρτητα από εσάς και δεν έχετε τη δυνατότητα να τους δώσετε διαταγές. Στις μάχες βοηθούν ανέλπιστα πολύ, όχι μόνο γιατί δεν είναι γλάστρες αλλά κυρίως γιατί λειτουργούν ως αντιπερισπασμός για τους εχθρούς, κάνοντας το δικό σας έργο πιο εύκολο. Οι σημαντικότεροι χαρακτήρες δεν μπορούν να σκοτωθούν, σε αντίθεση με τους απλούς στρατιώτες. Οι κινήσεις τους δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, αν σκοτωθούν όμως στα ανοιχτά επίπεδα θα δείτε να έρχονται συνεχώς αντικαταστάτες. Ουσιαστικά, και οι δύο πλευρές συχνά θα πολεμούν ασταμάτητα η μία την άλλη μέχρι εσείς να ολοκληρώσετε κάποια objectives και να προχωρήσετε. Έτσι, το παιχνίδι εξασφαλίζει ότι θα γίνεται συνεχώς χαμός, μέχρι να κάνετε αυτό που πρέπει να κάνετε.

Οι Ναζί συμπεριφέρονται όπως στα προηγούμενα παιχνίδια. Συνήθως τρέχουν να καλυφθούν κι από εκεί και πέρα μένουν στο ίδιο σημείο, σας πυροβολούν, ξανακρύβονται και ούτω καθεξής, μέχρι να τους καθαρίσετε. Το τυπικό αυτό ΑΙ θα μπορούσε να είχε δουλευτεί περισσότερο, αλλά αυτή η αδυναμία αναπληρώνεται από το ότι το παιχνίδι καταφέρνει να απεικονίσει μεγάλο αριθμό εχθρών στην οθόνη ταυτόχρονα χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Αυτό που πρέπει να προσέξετε, όπως είπαμε και προηγουμένως, είναι να πετάτε τις χειροβομβίδες λίγο πριν εκραγούν, γιατί αλλιώς οι εχθροί τις αντιλαμβάνονται έγκαιρα και απομακρύνονται. Τέλος, εκτός από τα καθιερωμένα achivements, υπάρχουν και άλλα extras που ξεκλειδώνονται όπως βιογραφικά χαρακτήρων και artworks.



Multiplayer
Αν το COD3 ξεχωρίζει αρκετά από το περσινό σε κάτι, τότε αυτό είναι το πολύ βελτιωμένο multiplayer. Υπάρχουν εννιά διαφορετικοί χάρτες για να παίξετε ενώ υποστηρίζονται έως και 24 παίκτες online. Μπορείτε να διαλέξετε από έξι διαφορετικά modes, όπως deathmatch, team deathmatch, capture the flag και από εφτά διαφορετικούς τύπους στρατιωτών όπως medics και κουβαλητές πυρομαχικών. Η ύπαρξη των διαφορετικών τύπων στρατιωτών σημαίνει ότι συχνά η ομαδική δουλειά είναι απαραίτητη, με τον καθένα να παίζει τον ρόλο του ανάλογα με το τι έχει διαλέξει να είναι. Καινοτόμο, σωστά υλοποιημένο και σε τελική ανάλυση, πάρα πολύ διασκεδαστικό. Οι ίδιοι οι χάρτες είναι πολύ ισορροπημένοι και προσθέτουν και αυτοί πόντους στο καταπληκτικό σύνολο του multiplayer. Oι παίκτες μίας ομάδας παραμένουν μαζί στο lobby, μετά το τέλος ενός match και έτσι μπορούν να ξεκινήσουν γρήγορα και εύκολα το επόμενο. Τέλος, θα περιμένουμε με ανυπομονησία από την Treyarch την διάθεση νέων χαρτών στο μέλλον.



Γραφικά
Στον οπτικό τομέα, το COD3 αποδίδει παραπάνω από ικανοποιητικά. Τα μοντέλα των χαρακτήρων, είτε μιλάμε για τους κεντρικούς, είτε για τους απλούς στρατιώτες, είναι πανέμορφα και συγκαταλέγονται στα κορυφαία που υπάρχουν σε παιχνίδι νέας γενιάς αυτή τη στιγμή. Λεπτομερέστατα και καλοσχεδιασμένα, είναι χάρμα οφθαλμών. Ακόμα και οι τσακίσεις στις στολές απεικονίζονται ρεαλιστικότατα. Τα texures είναι και αυτά πολύ καλά στους χαρακτήρες, όχι και τόσο όμως στα περιβάλλοντα. Ειδικά αν πλησιάσετε κοντά σε τοίχους και γενικότερα οποιεσδήποτε επιφάνειες, θα δείτε την γνωστή θολούρα η οποία δίνει την αίσθηση του ψεύτικου και του προχειροφτιαγμένου. Οι εκρήξεις, οι φωτιές, το νερό και γενικά τα particle effects θα μπορούσαν να είχαν δουλευτεί περισσότερο. Ειδικά οι εκρήξεις, φαίνονται ιδιαίτερα αδύναμες, με λίγο καπνό και σκόνη, ενώ οι τρύπες στο έδαφος είναι ανύπαρκτες, παρά μόνο σε scripted events όπως βομβαρδισμοί από αεροπλάνα και τανκς. Η Treyarch προσπάθησε να κάνει όσο το δυνατόν περισσότερα περιβάλλοντα να καταστρέφονται και τα κατάφερε πολύ καλά δεδομένων των περιορισμών της περσινής μηχανής γραφικών. Συχνά βλέπετε τρύπες να γίνονται σε τοίχους, να διαλύονται καρέκλες, τραπέζια, να εκρήγνυνται βαρέλια, κάδρα να πέφτουν, κιβώτια να θρυμματίζονται και ρολά να σπάνε. Επίσης, μέσω αυτής ακριβώς της καταστροφής, θα δείτε ότι ανοίγεται δρόμος για να προχωρήσετε σε αρκετά επίπεδα. Φυσικά μιλάμε για scripted events, αλλά και pal. Το animation είναι πανομοιότυπο με το COD2, αρκετά απότομο κάποιες φορές, αλλά σε γενικές γραμμές κάνει καλά την δουλειά του. Τα rag doll physics δεν μας έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση, με τους εχθρούς να έχουν μία μίξη ορισμένων προσχεδιασμένων και δυναμικών τρόπων που σκοτώνονται. To visual style είναι από τα πιο δυνατά σημεία του παιχνιδιού. Ο 2ος Παγκόσμιος Πόλεμος απεικονίζεται ρεαλιστικότατα. Το χάος του πολέμου έχει ζημιώσει ανεπανόρθωτα την ομορφιά της Γαλλικης εξοχής. Διαλυμένα σπίτια, έρημα χωριά και κωμοπόλεις, ερειπωμένα σπίτια που έχουν οχυρωθεί με πολυβόλα, ακόμα και νεκρά ζώα, είναι μερικές μόνο από τις λεπτομέρειες που θα συναντήσετε στο παιχνίδι. Η αρχιτεκτονική είναι αντιπροσωπευτική της εποχής, τόσο στους εξωτερικούς όσο και στους εσωτερικούς χώρους. Τα όπλα, τα τεθωρακισμένα, τα τανκς, τα αεροπλάνα, κλπ, είναι ακριβή μοντέλα των αυθεντικών που χρησιμοποιήθηκαν στον συγκεκριμένο πόλεμο. Τέλος, παρ’ όλο που όλο αυτό το χάος που επικρατεί στην οθόνη σας σχεδόν κάθε στιγμή, το frame rate είναι σταθερό, χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Αυτό δεν το καταφέρνουν πολλά shooters, οπότε στην συγκεκριμένη περίπτωση αξίζει στην Treyarch ένα μεγάλο μπράβο.



Ήχος
To COD3 είναι ένα παιχνίδι το οποίο πρέπει να απολαύσετε με 5.1 surround ηχητικό σύστημα και τα ηχεία (ή τα ακουστικά) στο full, για να αντιληφθείτε και να εκτιμήσετε πραγματικά τη δουλειά που έχει γίνει. Όλα όσα περιμένετε να ακούσετε από ένα πεδίο μάχης του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου είναι εδώ. Οι γνωστές φράσεις και κραυγές επίθεσης ή και συνεργασίας μεταξύ των στρατιωτών είναι πλούσιες και διαφορετικές για το κάθε έθνος. Παρ’ ότι για ευνόητους λόγους, όλοι οι συμμαχικοί στρατοί μιλούν Αγγλικά, η προφορά είναι διαφορετική ανάλογα με τα χώρα και δεν ξενίζει καθόλου. Οι ομιλίες ακούγονται καθαρά, αλλά αν θέλετε και καταλαβαίνετε ακριβώς τι γίνεται, υπάρχει η δυνατότητα ενεργοποίησης υποτίτλων. Με διαφορά οι πιο απολαυστικοί όμως, είναι οι Γερμανοί, τους οποίους θα ακούτε και θα μπαίνετε ακόμα περισσότερο στο κλίμα της μάχης. Τα ξεφωνήματά τους είναι εκπληκτικά. Γενικότερα το voice cast κάνει καλή δουλειά και μέσα στη μάχη αλλά και στις cutscenes, παρ’ όλο που το παιχνίδι έχει σχετικά αδύναμη ιστορία. Η αυθεντικότητα, εκτός από τα γραφικά και τις ομιλίες, είναι έντονη και στα ηχητικά εφέ. Οι πυροβολισμοί ακούγονται διαφορετικά, ανάλογα με το όπλο που χρησιμοποιείτε, με αυτόν του μυδραλιοβόλου να ξεχωρίζει. Ο ήχος της πρόσκρουσης των σφαιρών στα σώματα των στρατιωτών, οι εκρήξεις και οι βολές από τα τανκς προσφέρουν τεράστια ικανοποίηση ενώ η μουσική ακολουθεί το γνωστό πλέον πνεύμα της εποχής και ταιριάζει απόλυτα με το κάθε επίπεδο ή την ανάλογη κατάσταση. Ιδιαίτερα το main theme, είναι επικό και θα σας θυμίσει αντίστοιχο ταινίας του Hollywood.

Θετικά:
- Eκπληκτικά μοντέλα χαρακτήρων
- Κορυφαίο ηχητικό σύνολο με ωραίο main theme
- Πιστή αναπαράσταση του χάους του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου με σταθερότατο frame rate
- Tεράστια βελτίωση στο mulitplayer από το COD2

Αρνητικά:
- Τα textures στα περιβάλλοντα
- Σχετικά αδύναμο σενάριο με προσωπικές ιστορίες που δεν είναι πολύ ενδιαφέρουσες
- Δεν αποτελεί την ουσιαστική εξέλιξη του COD2

Βαθμολογία
Γραφικά: 9
Ήχος: 10
Gameplay: 8
Αντοχή: 8
Γενικά: 8.2

Το Call of Duty 3 είναι άλλο ένα καλό sequel στο ένδοξο franchise, θα πρέπει να αποτελέσει όμως το τέλος αυτού του κύκλου, καθώς η σειρά κινδυνεύει με κορεσμό και χρειάζεται δραστική ανανέωση.

Σπύρος Κλαουδάτος

NEWS   VIEW ALL

No News

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Score  8.2
8.79 User Score
(7  votes)
User Reviews 0
Genre: First-Person Shooter
Developer: Treyarch
Publisher: Activision
Διάθεση: Dionic (210-2419600)
Players:
Release Date: 2006-11-10
Χρήστες που το θέλουν
Κανένας
Χρήστες που το έχουν (VIEW ALL)
thumb
Χρήστες που το είχαν (VIEW ALL)
thumb thumb
Χρήστες που το έχουν στα αγαπημένα (VIEW ALL)
thumb thumb
RELATED GAMES
thumb
VIDEOS
No Videos found.

Top reviews (τρέχον έτος)

Top Reviews (by user score)

Latest User Reviews

2.
EA Sports FC 26   (7.5)
4.
User levels   (7.5)
5.
User levels   (10.0)
6.
User levels   (10.0)
7.
User levels   (10.0)
8.
User levels   (10.0)
9.
User levels   (9.5)