Hitman: Blood Money

Hot
GameWorld
REVIEWED ON PC   PS2   Xbox   Xbox 360  

Η κόκκινη κουκίδα στο κεφάλι δείχνει θάνατο!

Η κόκκινη κουκίδα στο κεφάλι δείχνει θάνατο!

Η κόκκινη κουκίδα στο κεφάλι δείχνει θάνατο!

Όταν έχεις ήδη κυκλοφορήσει δύο πολύ δυνατούς τίτλους τότε έχεις εκ των πραγμάτων την υποχρέωση και ο τρίτος να είναι εξίσου, αν όχι περισσότερο, δυνατός. Δυστυχώς όμως το Hitman: Contracts ήταν μια απογοήτευση για τους (περισσότερους) φανατικούς της σειράς. Τι κάνεις λοιπόν σε αυτή την περίπτωση; Βγάζεις τoν τέταρτο τίτλο με προφανή στόχο να διασκεδάσεις τις κακές εντυπώσεις και να πας τη συγκεκριμένη σειρά μπροστά από τον όποιο ανταγωνισμό. Αυτός λοιπόν ήταν ο ρόλος του Hitman: Blood Money, ενός παιχνιδιού που όλοι περιμέναμε με μεγάλη ανυπομονησία.

Το σενάριο
Σε αυτό το τέταρτο Hitman καλείστε για άλλη μια φορά να πάρετε τον έλεγχο του πράκτορα 47 που όπως είχαμε μάθει από το πρώτο μέρος της σειράς είναι ένας γενετικά τροποποιημένος άνθρωπος και μέρος ενός σχεδίου για την παραγωγή μιας στρατειάς από ανίκητους κλώνους-δολοφόνους. Ωστόσο αυτή τη φορά η ίδια η φύση του 47 είναι αυτή που θα του δημιουργήσει τεράστια προβλήματα. Έχοντας γίνει ένας από τους πλέον περιζήτητους πληρωμένους εκτελεστές, έχει μπει στο στόχαστρο αντιπάλων υπηρεσιών οι οποίες θέλουν να τον δουν νεκρό κυρίως εξαιτίας του φόβου ότι μπορεί το DNA του να αποτελέσει τη βάση για την υλοποίηση του σχεδίου δημιουργίας ενός στρατού από κλώνους. Έτσι λοιπόν, ο 47 καλείται να φέρει εις πέρας έναν αριθμό από αποστολές οι οποίες από ένα σημείο και μετά τον οδηγούν όλο και βαθύτερα στην παγίδα των αντιπάλων του. Για να μη χαλάσουμε το μυστήριο γύρω από την ιστορία θα σταματήσουμε κάπου εδώ με μία μικρή διαπίστωση. Το τέταρτο αυτό μέρος της σειράς έχει βασιστεί σε ένα αρκετά ενδιαφέρον σενάριο, όχι τόσο από πλευράς πρωτοτυπίας, αλλά από τον τρόπο με τον οποίο αυτή ξεδιπλώνεται με την εξέλιξη του παιχνιδιού.

Γραφικά
Όπως θα περίμενε κανείς για ένα παιχνίδι του 21ου αιώνα, τα γραφικά είναι ιδιαίτερα προσεγμένα όχι μόνο για τα hi-end μηχανήματα αλλά και για όσους βρίσκονται κοντά στα minimum requirements. Η μηχανή του παιχνιδιού όπως και στις προηγούμενες εκδόσεις, αποδίδει με πολλές λεπτομέριες το περιβάλλον, το οποίο σε ένα τέτοιου είδους παιχνίδι παίζει καθοριστικό ρόλο. Αυτό που πραγματικά αξίζει να τονιστεί είναι η σχεδόν απροβλημάτιστη λειτουργία της (με κάποιες αναγκαίες θυσίες βέβαια) σε περιορισμένων δυνατοτήτων συστήματα που ωστόσο δε μειώνει σε τίποτα την απόλαυση του παιχνιδιού καθώς και την αντίληψη του περιβάλλοντος. Θα λέγαμε ότι αν κόψετε από τα γραφικά απλά αφαιρούνται κάποιες εξειδικευμένες λεπτομέρειες και η γενική εικόνα του παιχνιδιού δεν αλλιώνεται. Ένα στοιχείο που πρέπει να εκτιμήσουμε ιδιαίτερα, καθώς έχουμε δει ότι πολλά από τα τελευταία παιχνίδια που έχουν κυκλοφορήσει απαιτούν απίστευτα δυνατά συστήματα για να δουλέψουν σωστά και να τα ευχαριστηθεί ο παίκτης κάτι που δε συμβαίνει εδώ και κρίνεται ως θετικό. Άλλωστε με αυτό τον τρόπο το παιχνίδι είναι προσβάσιμο σε περισσότερο κόσμο και συνεπώς θέτει και τις βάσεις για την επιτυχία ενός ενδεχόμενου sequel.


Η κόκκινη κουκίδα στο κεφάλι δείχνει θάνατο! Sorry…

Ήχος
Στις προηγούμενες εκδόσεις του Hitman είχαμε συνηθίσει την ύπαρξη μιας ορχηστρικής μουσικής η οποία να δένει αρμονικά με τα εφέ του παιχνιδιού όπως οι πυροβολισμοί, η βροχή αλλά και οι φωνές των φυλάκων. Σε αυτούς τους τομείς το Blood Money δε μπορούσε να μείνει πίσω μόνο που κάνει και το κάτι παραπάνω. Σε στιγμές μεγάλη έντασης όπως π.χ. όταν αρχίζετε το τρελό πιστολίδι μέσα στο πλήθος, η μουσική προσαρμόζεται ανάλογα δημιουργώντας μία εκπληκτική ατμόσφαιρα αν και τα κομμάτια θα μπορούσαν να είναι κάπως διαφοροποιημένα σε σχέση με τους προκατόχους του Blood Money και να μην ακολουθούσαν το ίδιο (ωραίο μεν αλλά) συνηθισμένο μοτίβο. Θα μπορούσε δηλαδή να προστεθεί μία μουσική στο ύφος του soundtrack της ταινίας "The Rock" ώστε να υπάρχει μία πιο πολεμική ατμόσφαιρα σε στιγμές όπου γίνονται μακελειά. Στον τομέα των εφέ τώρα ο ήχος είναι απλά άψογος. Οι διαφοροποιήσεις στους σιγαστήρες είναι εμφανείς, ο ήχος δίνει μία αίσθηση του χώρου ενώ πλέον έχει προσαρμοστεί αρκετά και στον τρόπο που γίνονται οι φόνοι καθώς ανάλογα το όπλο αλλά και το σημείο που θα χτυπήσετε, το θύμα βγάζει διαφορετικούς ήχους-κραυγές, αντί απλά να σωπαίνει όπως στο παρελθόν.


Το κάπνισμα σκοτώνει... Ειδικά στο μπαλκόνι με τον Agent 47 από πίσω

Χειρισμός
Σε αυτό το κομμάτι του παιχνιδιού δε χωράνε πολλά λόγια. Ο τρόπος χειρισμού είναι στα περισσότερα σημεία ο ίδιος με μικρές αλλαγές. Η σημαντικότερη από αυτές είναι ότι πλέον ο 47 μπορεί να σκαρφαλώνει και να πηδά από μπαλκόνι σε μπαλκόνι καθώς επίσης να μπαίνει σε δωμάτια από το παράθυρο όπως και να σκαρφαλώνει στην οροφή των ασανσέρ. Βεβαίως μπήκαν και επιπλέον κινήσεις εκτέλεσης του στόχου (θα τις αναφέρουμε στην πορεία). Ακόμη, είναι διαφορετικός ο τρόπος διαχείρισης των αντικειμένων τόσο στο inventory όσο και γενικά μέσα στο περιβάλλον του παιχνιδού αλλά με ελάχιστη εξάσκηση ο παίκτης εξοικειώνεται. Οι περισσότεροι από εσάς θα βρείτε αυτή την αλλαγή χρήσιμη. Ωστόσο αυτό που εμένα προσωπικά (και πολλούς άλλους φίλους της σειράς) με ενόχλησε ήταν η αφαίρεση από τις κινήσεις του lean και του sidestep (πατώντας δύο φορές το lean). Ειδικά το δεύτερο ήταν μία απίστευτα βολική μανούβρα ώστε να αιφνιδιάζεις τους αντιπάλους σου, κυρίως στις γωνίες. Κατά τα άλλα ο χειρισμός κρίνεται ως βολικός, έυκολος και αποτελεσματικός αφού δεν χρειάζονται ακροβατικές κινήσεις στο πληκτρολόγιο για να κάνετε κάποια εφάνταστη κίνηση στο υποψήφιο θύμα.


Ναι, ναι, είναι ο Λευκός Οίκος! Μέχρι κι εκεί θα πρέπει να σκοτώσετε κόσμο...

Γενικά Χαρακτηριστικά
Και πάμε τώρα στο ευχάριστο κομμάτι του παιχνιδιού που δεν είναι άλλο από τους φόνους. Εδώ βλέπουμε μία μεγάλη εξέλιξη στο παιχνίδι. Έχουν προστεθεί νέοι, απίστευτα χρήσιμοι τρόποι εκτέλεσης του αντιπάλου. Ξεκινάμε από τον παραδοσιακό με το καλώδιο που ακόμα κι αυτό έχει βελτιωθεί καθώς πλέον όταν το τεντώνετε ο 47 μπαίνει σε sneak mode κι έτσι η ζωή σας γίνεται απίστευτα πιο εύκολη. Εκτός από αυτόν τον τρόπο έχετε πλέον τη δυνατότητα να δείρετε τον αντίπαλο (με μπουνιές και κουτουλιές) και να τον βγάλετε εκτός μάχης αναίσθητο καθώς επίσης να του καρφώσετε ενέσεις είτε με αναισθητικό είτε με δηλητήριο. Ενέσεις οι οποίες βέβαια μπορούν να δώσουν μία έξτρα «γεύση» και σε οτιδήποτε φαγώσιμο ή πόσιμο μπορεί να καταλήξει στο στομάχι ενός αντιπάλου. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον εκτός τον άλλων παρουσιάζει η κίνηση του αφοπλισμού όπου μπορείτε να αρπάξετε το όπλο ενός φρουρού που σας σημαδεύει (αν κινηθείτε γρήγορα βέβαια) και να τον σκοτώσετε με αυτό (ή να τον δείρετε στην πορεία) καθώς και τα σπρωξίματα από μπαλκόνια, παράθυρα κτλ. Χρήσιμη είναι και η τεχνική της ανθρώπινης ασπίδας που μπορείτε να εφαρμόσετε όταν κρατάτε κάποιο πιστόλι και που σας δίνει το χρόνο και την κάλυψη για να εκτελέστε όσους ένοπλους βρεθούν να σας σημαδεύουν. Βέβαια τα όπλα δε θα μπορούσαν να λείπουν και από εσάς. Στο Blood Money ξεκινάτε με 5 custom είδη όπλων τα οποία είναι το 45άρι πιστόλι γνωστό ως Silverbarrel, η στρατιωτική επαναληπτική καραμπίνα SPAS, ένα SMG (MP5), το κλασσικό M4 και φυσικά το αγαπημένο sniper W2000 μέσα στη βαλίτσα του. Σε όλα αυτά μπορείτε να βάλετε 12 upgrades (στο καθένα) τα οποία αγοράζετε με τα λεφτά που κερδίζετε από τις αποστολές και περιλαμβάνουν από σιγαστήρες και σκόπευτρα laser, μέχρι ελαφρότερα τμήματα για μεγαλύτερη ακρίβεια. Βέβαια υπάρχουν διαθέσιμα και τα όπλα που θα βρείτε μέσα στο παιχνίδι ωστόσο γενικά υπάρχει περιορισμός στο τι θα κουβαλάτε στην αρχή της αποστολής (δε γίνεται να έχετε 2 πιστόλια και ένα M4 και ένα W2000). Κάτι που πρέπει να σημειωθεί είναι το γεγονός ότι ανάλογα με το που θα δεχθεί ο εχθρός τη σφαίρα υπάρχουν και συνέπειες. Πχ αν ρίξετε με το πιστόλι στο θώρακα κάποιου ναι μεν θα πεθάνει αλλά αυτό δε θα γίνει άμεσα και μέχρι τότε θα φωνάζει από τον πόνο προκαλώντας την προσοχή των άλλων. Αυτό είναι ένα στοιχείο που δείχνει και την Α.Ι. του παιχνιδιού που είναι αρκετά εξελιγμένη καθώς πλέον οι φρουροί ακολουθούν ίχνη από αίματα ή ο κόσμος σας φοβάται και τρέχει πανικόβλητος αν αρχίσει να βλέπει τη φωτογραφία σας στις εφημερίδες. Άρα θα πρέπει να μην αφήνετε μάρτυρες ή να τους λαδώνετε ώστε να μην ανεβαίνει το notoriety (που αποτελεί μία από τις καινοτομίες) και να μπορείτε να κάνετε τη δουλειά σας χωρίς ιδιαίτερη ενόχληση από διάφορους άσχετους.


Τα όπλα είναι επικίνδυνα! Αυτός ο φρουρός δυστυχώς το κατάλαβε αργά...

Συμπερασματικά
Το Hitman: Blood Money ήρθε για να ξανανεβάσει τη σειρά στην κορυφή. Είναι όντως το καλύτερο από τα τέσσερα παιχνίδια της σειράς. Παρέχει κορυφαία γραφικά, με πολύ καλό gameplay, πλούσιο περιεχόμενο τόσο σε όπλα όσο και σε αποστολές και όλα αυτά δεμένα με ένα ωραίο soundtrack. Όσοι αγάπησαν τα προηγούμενα θα το λατρέψουν και οι καινούργιοι θα βρουν ένα πολύ καλό λόγο να γνωρίσουν το παρελθόν του και να περιμένουν το μέλλον (που μάλλον θα υπάρξει).

Θετικά: Πολύ καλή μηχανική γραφικών, όμορφα visual effects, ευρηματικές αποστολές

Αρνητικά: Μικρή διάρκεια ζωής του παιχνιδιού, ο ήχος θα μπορούσε να είναι καλύτερος, κάποιες αποστολές έχουν κουραστικά objectives.

Βαθμολογία
Γραφικά: 9
Ήχος: 8
Gameplay: 8
Αντοχή: 8
Γενικά: 8.2

Αντώνης Κατρής

NEWS   VIEW ALL

No News

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 TheReaper (Level23) 11/02/2011 17:03
Εγώ θεωρώ ότι είναι πράγματι το καλύτερο παιχνίδι του τίτλου, αν και έπαιξα μόνο τα δύο τελευταία μέρη της σειράς. Είχε αρκετά μεγάλο βαθμό δυσκολίας όταν το πρωτοέπαιξα, αλλά μετά που το συνήθισα κάπως βγήκε πιο ελεύθερο. Το καλύτερο μέρος ήταν κάθε φορά που έπαιρνα άνθρωπο για ασπίδα!
#2 eliminator (Level26) 11/02/2011 17:03
Πάρα πολύ καλό παιχνίδι, το καλύτερο της σειράς και ένα από τα καλύτερα του PS2
#3 nenpo (Level2) 11/02/2011 17:03
νομίζω πως το game θέλει και στρατηγική! μακράν το καλύτερο της σειράς! Σε δυσκολεύει αλλά το ευχαριστιέσαι!!! Εγώ τουλάχιστον το ευχαριστήθηκα και με το παραπάνω!!! ;-)
#4 Professor_Severus_Snape (Level28) 05/11/2014 02:53
Μου φάνηκε πιο βατό από το Contracts, στο οποίο οι εχθροί μπορούσαν να σε εντοπίσουν πιο εύκολα. Π.χ. αυτοί που είχαν ίδια στολή με τον Hitman σε καταλάβαιναν αν στεκόσουν δίπλα τους για πολλή ώρα, κάτι που δε συνέβαινε στο Blood Money. Το τελευταίο είχε καλύτερα γραφικά, παραπλήσιο ήχο και σενάριο με ενδιαφέρουσα ανατροπή, αλλά μου φάνηκε λίγο μικρό, παρότι οι αποστολές ήταν 13 έναντι 12 του προηγούμενου, αν και η πρώτη ήταν περισσότερο tutorial. Ίσως γιατί το βρήκα πιο εύκολο. Του βάζω ένα 7.5, χοντρικά.
#5 +1 Omnibot (Level22) 04/01/2016 09:41
Από τη πρώτη τριλογία πιστεύω πως ήταν το καλύτερο της σειράς. Αγαπάμε καραφλό δολοφόνο!
#6 loup-garou (Level11) 15/08/2017 13:19
Aυτο το παιχνιδι ειναι το ιδιο με αυτο που ειναι στο Hitman Trilogy HD? :-?
Score  8.2
8.47 User Score
(23  votes)
User Reviews 0
Genre: Action
Developer: Io Interactive
Publisher: Eidos Interactive
Διάθεση: Centric Multimedia (210-9480000)
Players:
Requirements: 512MB, 1.5Ghz
Release Date: 30-05-2006
Χρήστες που το θέλουν
Κανένας
Χρήστες που το έχουν (VIEW ALL)
thumb thumb thumb
Χρήστες που το είχαν
Κανένας
Χρήστες που το έχουν στα αγαπημένα (VIEW ALL)
thumb thumb
RELATED GAMES
thumb
VIDEOS
No Videos found.