Hand of Fate 2

Hot
Η επιστροφή του Dealer από το υπερπέραν μυρίζει... μπαρμπούτι.

Η επιστροφή του Dealer από το υπερπέραν μυρίζει... μπαρμπούτι.

Η επιστροφή του Dealer από το υπερπέραν μυρίζει... μπαρμπούτι.

Χρόνο με το χρόνο αντιμετωπίζουμε ατελείωτες στρατιές ψηφιακών εχθρών, βγαλμένων από ιστορικά γεγονότα και την γόνιμη φαντασία των game designers. Μερικές φορές βρισκόμαστε μπροστά σε ένα σπάνιο είδος αντιπάλου και αυτό ακριβώς μας προσέφερε το Hand of Fate στις αρχές του 2015. Δεν θυμόμαστε να έχουμε αντιμετωπίσει ξανά έναν χαρτοπαίκτη μπαρμπουτζή με την δύναμη να μοιράζει ζωή και θάνατο ρίχνοντας τις κάρτες και τα ζάρια του. Η αινιγματική φιγούρα του Dealer μας εισήγαγε σε ένα game με Action RPG, Card Game και Adventure στοιχεία, δεμένα αρμονικά μεταξύ τους.

Η αγάπη μας για το Hand of Fate μεταφράστηκε σε εκατοντάδες χιλιάδες αγορασμένα αντίτυπα, ένα επιτραπέζιο παιχνίδι και ένα sequel που ανυπομονούσαμε να πέσει στα χέρια μας. Η επιστροφή του Dealer φέτος είναι γεγονός εορτασμού. Ο αγαπημένος χαρακτήρας έχει ανακαινίσει την τράπουλά του και έρχεται αποφασισμένος να μας προσφέρει έντονες συγκινήσεις, ξεπερνώντας εκείνες του πρωτότυπου. Για να δούμε μας περιμένει στο νέο του μοίρασμα.

hand of fate 2 1
Ο αθάνατος χαρτοπαίκτης
Η πρώτη μας επαφή με τον μυστηριώδη Dealer στο Hand of Fate μας έμεινε αξέχαστη. Πιστέψαμε ότι είχαμε ξεμπερδέψει για τα καλά μαζί του αλλά κάναμε λάθος. Ο χαρακτήρας που οδηγήσαμε εναντίον του απέκτησε μεγάλη εξουσία η οποία τον διέφθειρε ολοκληρωτικά. Ο κόσμος του game υποφέρει από έριδες, κακουχίες και την φοβερή επιδημία που δημιούργησαν οι αποτρόπαιες πράξεις του. Ο Dealer εντωμεταξύ επέστρεψε από τον αγύριστο και διψά για εκδίκηση. Εμείς χειριζόμαστε ένα μισθοφόρο πολεμιστή και διψούμε για δικαιοσύνη και άφθονο πλούτο. Η συμμαχία μας αναμένεται να αλλάξει τις ισορροπίες στον κόσμο του Hand of Fate, οδηγώντας μας σε φοβερές περιπέτειες.

Το ταξίδι μας στον κόσμο του Hand of Fate 2 είναι άκρως συναρπαστικό αλλά δεν θα ήταν το ίδιο διασκεδαστικό χωρίς τον Dealer. Ο σκοτεινός τύπος που μας ρίχνει τα χαρτιά έχει τον ρόλο ενός Dungeon Master που μοιάζει να γελά σαρδόνια πίσω από το κάλυμμα του στόματος του. Δείχνει να διασκεδάζει αφάνταστα με τις δυσκολίες και τις ήττες μας, παρότι γνωρίζει ότι είμαστε το όργανο της εκδίκησής του. Απρόσμενα παρέχει πληροφορίες για την ζωή του, επιτρέποντάς μας να τις επεξεργαστούμε. Δεν χάνει ευκαιρία να σχολιάζει την δράση, να μας πληροφορεί για τις νέες προσθήκες στο παιχνίδι ή να προτείνει τρόπους αντιμετώπισης των δυσκολιών. Ο Dealer λοιπόν δεν είναι ένας κρουπιέρης που μοιράζει την τράπουλα και στέκεται αμέτοχος στο φόντο περιμένοντας να παίξουμε. Είναι μια πολυσχιδής προσωπικότητα η οποία, άλλοτε μεταφέρει χρήσιμες πληροφορίες για το gameplay σαν να είναι υπάλληλος της Defiant Development και άλλοτε, ενεργεί σαν ξεχωριστή οντότητα με συγκεκριμένο παρελθόν και γούστα.

Ανήκει στα παράδοξα του game ότι ο Dealer απομακρύνεται ακόμα περισσότερο από την στάμπα του τζογαδόρου με τα mini games που προτείνει, όταν εκτελούμε μια ενέργεια που ενέχει κινδύνους. Θέλουμε να βοηθήσουμε ένα παιδί ή μια κυρία που κινδυνεύει και ο Dealer μας πετά στα... μούτρα τα ζάρια του, λέγοντάς μας τι νούμερο πρέπει να πετύχουμε. Θέλουμε να αποφύγουμε ένα εχθρικό απόσπασμα και ο Dealer βγάζει κάρτες με νεκροκεφαλές και ξίφη, ανακατεύοντας τες μπροστά στα μάτια μας σαν παπατζής. Προσπαθούμε να κλέψουμε ένα πολύτιμο αντικείμενο από τους εχθρούς μας και ο Dealer βγάζει ένα παράξενο εκκρεμές, προτείνοντάς μας να φρενάρουμε την ακτίνα του στο σημείο που θέλει. Όλα τα mini games, με την εξαίρεση των ζαριών, βασίζονται στις ικανότητές μας και καθόλου στην θεά Τύχη. Τα χαρτιά που περιστρέφονται ή ανακατεύονται θέλουν γρήγορο μάτι και υπολογισμό απόστασης. Το εκκρεμές το ίδιο. Σε συνδυασμό με τις κρίσιμες αποφάσεις που λαμβάνουμε σε όλη την διάρκειά του και την δεξιοτεχνία στις μάχες, το Hand of Fate 2 είναι ένα game όπου είμαστε κυρίαρχοι του πεπρωμένου μας και το αγαπάμε για αυτό.

Ο Dealer είναι ο κυρίαρχος του παιχνιδιού, αυτός που στήνει τα χαρτιά και διαχειρίζεται τις δοκιμασίες που μας περιμένουν. Έχει έτοιμα 22 missions – levels γεμάτα κινδύνους ενώ το μανίκι του ξεχειλίζει από “άσσους” που ανυπομονεί να χρησιμοποιήσει εναντίον μας. Τα missions ανοίγουν σταδιακά ενόσω τελειώνουμε τα προηγούμενα και μπορούν να παιχτούν με όποια σειρά θέλουμε. Η ελεύθερη επιλογή των missions και όχι η υποχρεωτική - γραμμική μας επιτρέπει να αποφύγουμε προσωρινά τις δυσκολότερες δοκιμασίες σαν την Strength και να επιστρέφουμε εκεί με καλύτερο εξοπλισμό και κάρτες.

hand of fate 2 2

Επικίνδυνες αποστολές
Η απεικόνιση των missions πάνω σε έναν όμορφο χάρτη – μακέτα που καλύπτει όλο το campaign εκτιμήθηκε ιδιαίτερα. Εξίσου εκτιμήσαμε την ποικιλία στόχων σε όλα τα missions. Στην μια περιοχή κειτόμαστε με ελάχιστο health, προσπαθώντας να μαζέψουμε το τσακισμένο μας κορμί και να θανατώσουμε το ogre που μας ποδοπάτησε. Στην άλλη ένα συμβόλαιο θανάτου κρέμεται πάνω από τα κεφάλια μας και ο θάνατος παραμονεύει σε κάθε γωνιά. Σε μια τρίτη αναλαμβάνουμε χρέη αξιωματούχου των αυτοκρατορικών δυνάμεων και προσπαθούμε να ανακόψουμε την εισβολή χιλιάδων βαρβάρων.

Οι ιστορίες πίσω από κάθε mission είναι ενδιαφέρουσες και διαφοροποιούν αισθητά το gameplay λόγω του αριθμού, της διανομής και του είδους των καρτών που χρησιμοποιεί ο Dealer. Σε όποιο κεφάλαιο της ιστορίας που αφηγείται ο Dealer και αν ανοίξουμε, βρίσκουμε ένα χάρτη από κάρτες σχηματισμένο άλλοτε σε πατώματα, άλλοτε σε μια ενιαία περιοχή, άλλοτε χωρισμένο σε παράξενα σχήματα. Κάθε βήμα είναι και μια περιπέτεια διότι, πιστός στην Roguelike αισθητική του, ο Dealer διανέμει τυχαία τις κάρτες του από προσπάθεια σε προσπάθεια. Όποια κάρτα και αν σηκώσουμε δεν ξέρουμε τι μας περιμένει από κάτω. Η αγωνία για το επόμενο χαρτί, ειδικά όταν έχουμε χαμηλό health, ανεβάζει την αδρεναλίνη και δημιουργεί φοβερή ατμόσφαιρα.

hand of fate 2 3

Την γενική αφηγηματική πορεία ενός mission συμπληρώνουν αρμονικά τα περιστατικά και οι σύντομες ιστορίες που παρουσιάζει κάθε κάρτα ξεχωριστά. Ακούσαμε τις συμβουλές μελλοντολόγων και αποφασίσαμε αν θα εκτελέσουμε συγκεκριμένες αποστολές. Δεχτήκαμε τα χρήματα χαρτογράφων αφού τους πληροφορήσαμε για την μορφολογία της γύρω περιοχής. Λιανίσαμε thieves που κουβαλούσαν σεντούκια γεμάτα πολύτιμα αγαθά σε σκοτεινά σοκάκια. Αφουγκραστήκαμε τις συζητήσεις εχθρών κρυμμένοι μερικά μέτρα μακριά τους. Βοηθήσαμε να οχυρωθούν κάστρα, σταματήσαμε εισβολές, σώσαμε γυναικόπαιδα. Σπάνια συναντούμε τόσο περιπετειώδη ζωή στα games μας όπως αυτή του ήρωα στο Hand of Fate 2.

Προτού αναλάβουμε ένα mission, επιλέγουμε τις κάρτες που θα μας εμφανιστούν εντός του και το στρατηγικό τμήμα του game αρχινά. Αρχικά διαθέτουμε ένα μικρό αριθμό καρτών ο οποίος αυξάνεται δραματικά όταν αποκτούμε ειδικά tokens, τερματίζοντας τα missions και ολοκληρώνοντας συγκεκριμένες αποστολές ανά κάρτα. Οι αποφάσεις μας στο ποιος companion θα μας ακολουθήσει, τι θα συναντήσουμε στον χάρτη, ποια όπλα θα είναι διαθέσιμα και τι προμήθειες θα κουβαλήσουμε καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό την πορεία μας. Φυσικά η μισή παρτίδα περιλαμβάνει τις κάρτες του Dealer συνεπώς δεν μπορούμε να εξαλείψουμε όλες τις ανεπιθύμητες κάρτες. Αυτό που κάνουμε είναι να μειώνουμε τον αριθμό τους και να κρατάμε στο χέρι μας τις ευνοϊκότερες.

Το υβριδικό του gameplay δεν απευθύνεται σε... χαρτόμουτρα αλλά σε σκεπτόμενους παίκτες με καλά αντανακλαστικά.

Το Hand of Fate 2 μπορεί να παιχθεί με δύο τρόπους σαν τον προκάτοχό του. Ο πρώτος είναι να μπαινοβγαίνουμε σε εύκολα missions προσθέτοντας στο deck τις κάρτες που έχουν tokens. Αφού αποκτήσουμε όλα τα tokens τους, μπορούμε να τρέξουμε προς τον τερματισμό του campaign. Ο δεύτερος τρόπος είναι να προχωρούμε ακάθεκτοι από αποστολή σε αποστολή μέχρι το τέλος αδιαφορώντας για τα tokens. Ακολουθώντας τον δεύτερο βλέπουμε το ρολόι να δείχνει 25 – 26 ώρες μέχρι να το τερματίσουμε, δηλαδή κοντά στην ώρα ανά mission. Ο πρώτος τρόπος θα πάρει πολύ περισσότερες ώρες αλλά θα μας αποκαλύψει όλες τις κάρτες, όλες τις ιστορίες τους, όλα τα μυστικά της τράπουλας. Προφανώς ο οργανισμός μας ζητά την πρώτη προσέγγιση παρότι περιλαμβάνει άφθονο backtracking στις ίδιες αποστολές και αυξημένα επίπεδα δυσκολίας. Το ισχυρότερο επιχείρημα υπέρ της είναι τα tokens των καρτών εξοπλισμού. Όταν πιάνουμε στα χέρια μας έναν τεράστιο πέλεκυ ή ένα mace δύο μέτρα έχουμε την εντύπωση ότι είμαστε ο Conan. Η εντύπωση δυναμώνει όταν το two handed weapon κάνει τους εχθρούς να σπάνε σαν πάνινες κούκλες.

Το τέλος ενός mission είναι η αρχή της επόμενης προσπάθειας στο ίδιο ή σε όποιο άλλο γουστάρουμε. Μια ενοχλητική καθυστέρηση αρκετών δευτερολέπτων μεσολαβεί μέχρι ο Dealer να μοιράσει τα χαρτιά και δεν μας άρεσε καθόλου, κυρίως επειδή το replayability των missions βρίσκεται στα ύψη. Μπριζωμένοι και έτοιμοι να εκδικηθούμε τα τσιράκια του Dealer στην επόμενη μοιρασιά δεν μπορούμε να περιμένουμε τόση ώρα χωρίς εκνευρισμό. Μεγαλύτερο εκνευρισμό μας προκαλεί το A.I. Σίγουρα είναι βολικό να αντιμετωπίζεις μια πυκνή ομάδα εχθρών που συμπεριφέρονται διστακτικά και σου επιτίθενται ένας ένας αντί να στην πέσουν ταυτόχρονα. Η λογική μας όμως διαμαρτύρεται βλέποντας την ατολμία τους και αντιλαμβανόμενοι ότι η τεχνητή τους νοημοσύνη είναι σχεδόν ανύπαρκτη.

hand of fate 2 4

Σύντροφοι στα Όπλα
Συνήθως σε έναν πόλεμο δεν συναντούμε μόνο εχθρούς αλλά και συμμάχους. Στο Hand of Fate 2 οι σύμμαχοί μας είναι ολιγάριθμοι, αξιόλογοι και ονομάζονται companions. Το ποιόν θα επιλέξουμε καθορίζεται από την ειδική επίθεση του η οποία ενεργοποιείται κατ’ εντολή μας. Μια δεύτερη ένδειξη για το πόσο χρήσιμος θα αποδειχθεί εκτός πεδίου μάχης είναι η ικανότητά του να μας δίνει δεύτερες ευκαιρίες στα πονηρά mini games του Dealer. Μας εξυπηρέτησε περισσότερο η μαγική ασπίδα του Malaclypse που προστάτευε την ενέργειά μας από το πρώτο χτύπημα των εχθρών.

Εξίσου σημαντική υπήρξε και η ικανότητα των fighters της παρέας να ακινητοποιούν τους αντιπάλους, προετοιμάζοντάς τους για την χαριστική βολή των όπλων μας. Ανάλογα με το mini game που κυριαρχεί σε ένα mission, επιλέγεται και ο ανάλογος companion που θα μας βοηθήσει με το skill του. Σκεπτόμενοι το πόσο ωραία θα ήταν να αναβαθμίζονται με κάποιο τρόπο οι companions ανακαλύψαμε τις ειδικές κάρτες που υπάρχουν για τον καθένα. Μια σειρά από κάρτες που ξεκλειδώνουν διαδοχικά αφού αποκτήσουμε το token της προηγούμενης, αφηγούνται ένα σπουδαίο περιστατικό από την ζωή του companion και παράλληλα, τον ενισχύουν μόλις τελειώνει. Η βαθύτερη γνώση για τον χαρακτήρα που μας βοηθά και η ενδυνάμωσή του διαπλέκονται σε ένα απολαυστικό πακέτο.

hand of fate 2 5

Για να σταματήσει την προέλασή μας από το ένα mission στο επόμενο, ο Dealer στέλνει εναντίον μας εχθρούς από όλα τα μήκη και τα πλάτη του κόσμου του. Οι αντίπαλοι ανήκουν σε factions τα οποία αντιμάχονται άγρια το ένα το άλλο. Εμείς λειτουργούμε σαν ψυχροί μισθοφόροι, σαν τον Clint Eastwood στα αλησμόνητα γουέστερν του Sergio Leone. Σε ένα mission θα υπερασπιστούμε το φρούριο των αυτοκρατορικών δυνάμεων από τους αιμοδιψείς βαρβάρους του βορά. Σε άλλο θα διαλύσουμε τα σιδερόφρακτα τάγματα της αυτοκρατορίας που έχουν βγει σεργιάνι για να καθαρίσουν ένα σοφό ερημίτη. Απέθαντοι, μολυσμένα πλάσματα από σατανικές αρρώστιες και δόλιοι μαχαιροβγάλτες προσπαθούν να μας εξοντώσουν αλλά τα ψωμιά τους είναι λίγα. Δεν μας ενδιαφέρει η πλευρά που κυριαρχεί στην κάθε σύγκρουση παρά μόνο ο απώτερος σκοπός μας και τα κέρδη που αποκομίζουμε.

Dungeon Crawling (όπου τα “μπουντρούμια” είναι σχηματισμένα από κάρτες), Deck Building και αποστολές πολλαπλών επιλογών στο στυλ των παιχνιδοβιβλίων του Μοναχικού Λύκου. Τι άλλο θα μπορούσαμε να ζητήσουμε από ένα game; Τρισδιάστατο ξυλίκι φυσικά. Η μάχη είναι η εμπειρία που ανεβάζει το gameplay πολλά σκαλοπάτια στον... πύργο της πώρωσης. Η ποικιλία factions και πλασμάτων εμπλουτίζει αφάνταστα την μάχη. Πολύ σύντομα αρχίζουμε να αναγνωρίζουμε τα χαρακτηριστικά τους και να ανταποκρινόμαστε σε αυτά με τις δικές μας πρακτικές.

hand of fate 2 6

Η βία κυριαρχεί στην 3rd person σφαγή αλλά δεν είναι ανεγκέφαλη, τουναντίον είναι προσεκτικά υπολογισμένη στην παραμικρή της λεπτομέρεια. Κάθε εχθρός προσφέρει μια ξεχωριστή εντύπωση, η εξολόθρευση του έχει άλλη “γεύση” θα λέγαμε. Πετσοκόβοντας δυσκίνητους και μυώδεις εχθρούς νιώσαμε σαν χασάπηδες που χτυπούν μια σπάλα κρέας με τον μπαλτά τους. Χτυπώντας τους thieves με τα συνεχή άλματα και τις απότομες αντεπιθέσεις τους ενεργοποιήσαμε τα αντανακλαστικά μας στο μάξιμουμ. Το Hand of Fate 2 μας προειδοποιεί διαρκώς για το καταλληλότερο είδος όπλου στην επερχόμενη σύγκρουση αλλά δεν του δίνουμε πάντοτε σημασία. Σίγουρα το dual wielding δύο ξιφών βοηθά στο γρήγορο ξεπάστρεμα των ευέλικτων εχθρών αλλά τους “κανονίζουμε” μια χαρά και με έναν two handed πέλεκυ.

Τα finishers είναι μια ξεχωριστή απόλαυση στο παιχνίδι και ταιριάζουν καλά με τα artefact και weapon ability. Τι πιο συναρπαστικό από έναν εχθρό που στέκεται γονατιστός από τα χτυπήματα και περιμένει το πλήγμα που θα τον αποτελειώσει; Ειδικά μάλιστα όταν η χαριστική βολή έχει ποικίλα animations που εξαρτώνται από το όπλο που κρατάμε. Τα artefact λογίζονται σαν ένα είδος smart bomb που μπορεί να χαζέψει για λίγο τους εχθρούς, να τους προετοιμάσει για finishers ή να τους στρέψει τον έναν ενάντια στον άλλο. Το weapon ability είναι η φονικότερη επίθεση, εκτελούμενη όταν γεμίσει ο δείκτης του, το εικονίδιο που καταγράφει τα χτυπήματα που δώσαμε. Η χορογραφία στην μάχη είναι απίθανη. Χτύπημα, απόκρουση και αντεπίθεση σαν έμπειροι ξιφομάχοι. Σπάσιμο της άμυνας του εχθρού, ενεργοποίηση του weapon ability και εκτέλεσή του. Spamάρισμα του evade button, επανατοποθέτηση του χαρακτήρα στην κατάλληλη θέση, επανάληψη της επίθεσης. Επαναλαμβανόμενη διαδικασία ναι αλλά το ίδιο ευχάριστη όσες φορές και αν την εκτελέσαμε.

hand of fate 2 7

Οι γνώσεις μας λένε ότι τα bosses είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο σε μια σύγκρουση αλλά ο κανόνας κάνει πολλές εξαιρέσεις στο Hand of Fate 2. Bosses υπάρχουν αρκετά, συνήθως είναι τεράστια σε μέγεθος και χαρακτηρίζονται από την πανοπλία που προσθέτει ένα δεύτερο στρώμα health στην ήδη υπάρχουσα. Εκτός από περιπτώσεις σαν το θεόρατο Ogre της mission Strength, τα υπόλοιπα λύγισαν εύκολα κάτω από τα ισοπεδωτικά μας χτυπήματα. Τελικά καταλήξαμε ότι οι εχθροί που έχουν ranged attacks είναι ο υπ’ αριθμόν ένας κίνδυνος σε μια μάχη. Στέκονται μακριά και ρίχνουν τις βολές τους με ελάχιστα δευτερόλεπτα προειδοποίησης πριν μας βρουν στο δόξα πατρί. Μας αναγκάζουν να τους ξεκάνουμε πρώτους για να μην έχουμε το νου μας πότε θα μας πετύχει το επόμενο βλήμα ή θα σκάσει η βόμβα που πέταξαν.

Το 3rd person action τμήμα της περιπέτειας απαιτεί αντανακλαστικά και παρατηρητικότητα. Θέλει να είμαστε μόνιμα στην τσίτα για να αποκρυπτογραφήσουμε τα εχθρικά animations ώστε να αποκρούσουμε με το όπλο ή την ασπίδα μας, και να απαντήσουμε ενόσω ο αντίπαλος έχει ρίξει τις άμυνες του. Γρήγορες αντιδράσεις συνεπάγονται και τον κατάλληλο χειρισμό. Ο χειρισμός του Hand of Fate 2 είναι καλύτερος από το πρωτότυπο αλλά έχει ακόμα δρόμο να διανύσει προτού τον θεωρήσουμε ιδανικό.

hand of fate 2 8

Η επιτυχία στις μάχες χρειάζεται ένα καλό mouse με πολύ ευαίσθητα buttons. Υπήρξαν περιπτώσεις όπου αναγνωρίσαμε το animation της εχθρικής επίθεσης και πατήσαμε το button του block αλλά ο ήρωας δεν μας έκανε την... χάρη. Η σταθερή θέση της κάμερας και το σύστημα auto targeting μας έσπασαν πολλάκις τα νεύρα. Η οπτική γωνία του παίκτη μπορεί να αλλάξει με τα shortcut keys αλλά σιγά μην έχουμε χρόνο να τα χρησιμοποιήσουμε μέσα στον χαμό που γίνεται. Τι να το κάνουμε το auto targeting όταν δεν στοχεύει τον εχθρό που μας έρχεται με φόρα αλλά έναν άσχετο από το πλήθος;

Εντυπωσιακός καρτοπόλεμος
Τα πρώτα οπτικά ερεθίσματα που καταβρόχθισαν με βουλιμία τα μάτια μας είναι τα περίτεχνα σχέδια των καρτών, νέων και παλαιών. Η ομορφιά των platinum καρτών είναι ασύγκριτη και οι υπόλοιπες όμως δεν πάνε πίσω. Απολαμβάνουμε την λεπτομέρεια σε ανθρώπους και πλάσματα, τα σχέδια των κατοικιών τους, τον εντυπωσιακό μας εξοπλισμό. Η αλλαγή σε τρισδιάστατη απεικόνιση στο πεδίο της μάχης κρύβει περισσότερες ηδονές. Αντιλαμβανόμαστε βέβαια ότι τα περισσότερα μέρη επαναλαμβάνονται από σύγκρουση σε σύγκρουση.

Η ομορφιά της μάχης όμως είναι στα animations. Οι εχθροί και οι χαρακτήρες μας διαθέτουν πληθώρα animations για να τα βγάζουν πέρα. Τα όπλα αλλάζουν την χορογραφία της μάχης, επιταχύνοντας ή επιβραδύνοντάς την. Τα animations και η γενικότερη κίνηση θα θέλαμε να είναι γρηγορότερη και ομαλότερη, στα πρότυπα ενός Hack and Slash σαν το Dynasty Warriors, αλλά οι χαρακτήρες είναι σχετικά βραδυκίνητοι. Σε καμία περίσταση δεν παρατηρήσαμε πτώση των frames ή ενοχλητικά bugs.

Τα ηχητικά εφέ παρουσιάζουν ενδιαφέρον στις μάχες, το soundtrack χαρίζει ατμοσφαιρικές νότες στα αυτιά μας αλλά η αποθέωση βρίσκεται στο voice acting. Ο Ελληνοκύπριος Anthony Skordi υποδύεται φωνητικά τον Dealer, τυλίγοντας την προσωπικότητα του με ένα πέπλο σοφίας, ένα απόσταγμα απόκρυφης γνώσης που μας καταπλήσσει. Οι συνάδελφοι του κάνουν αξιόλογη δουλειά μιλώντας με το στόμα των companions αλλά αδυνατούν να τον φτάσουν.

hand of fate 2 9

Μονά - Ζυγά δικά μας
Οι ζαριές μας παρουσιάζουν διακυμάνσεις στο Hand of Fate 2 αλλά στην ποιότητα η Defiant Development έριξε και πάλι “εξάρες”. Το sequel έχει βελτιώσει όλες τις παραμέτρους του πρωτότυπου. Οι 3rd person μάχες είναι περισσότερες, σκληρότερες, έχουν καλύτερη ροή και διεξάγονται εξυπνότερα. Τα νέα mini games παρουσιάζουν ενδιαφέρον και στηρίζονται απόλυτα στις ικανότητές μας. Οι companions είναι μια εξαιρετική προσθήκη με την ανεκτίμητη βοήθειά τους στην μάχη, και τις προσωπικές ιστορίες που “γεμίζουν” το σενάριο.

Πολλές νέες κάρτες έχουν προστεθεί και η πληθώρα των missions προσφέρει άπειρες ευκαιρίες για να εξερευνήσουμε την χρησιμότητά τους. Οι χάρτες από κάρτες είναι ωραιότεροι απο ποτέ, το ίδιο και ο φρέσκος εξοπλισμός μας. Με ένα συναρπαστικό σενάριο κατακερματισμένο σε δεκάδες περιπετειώδεις ιστορίες και πολλές ώρες δράσης, τα 28 ευρώ στο Steam είναι μια τίμια συναλλαγή.

Θετικά:
- Ο φοβερός dungeon master – χαρτοπαίκτης Dealer
- Το σύστημα μάχης είναι εθιστικό όσο δεν πάει και “ζουμερό”
- Η ποικιλία από missions που παίζονται με πολλούς τρόπους
- Το ισχυρό replayability που οφείλει στο κυνήγι των tokens
- Το σενάριο και οι μικρότερες ιστορίες που περιγράφει κάθε κάρτα
- Η πολύωρη διάρκεια

Αρνητικά:
- Η προβληματική κάμερα
- Η καθυστέρηση μετά από κάθε ήττα
- Τα επαναλαμβανόμενα σκηνικά
- Το ανεπαρκές A.I.

Βαθμολογία
Γραφικά: 7
Ήχος: 7
Gameplay: 8.5
Αντοχή: 8
Γενικά: 7.5

Ένα απολαυστικό μείγμα τριών game genres που υπερνικά το πρωτότυπο και αφήνει μεγάλες υποσχέσεις για το μέλλον.

Γιάννης Μοσχονάς

NEWS   VIEW ALL

No News

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 +1 Lyricaldemon (Level22) 02/12/2017 14:07
Έχοντας παίξει το πρώτο με τράβηξαν και τα DnD στοιχεία του μπορώ να πω,το απλό σύστημα μάχης,τα όμορφα γραφικά και το χιούμορ φυσικά!Τα αξίζει τα χρήματά του!
#2 ashbringer (Level25) 03/12/2017 13:06
Άλλο ένα εξαιρετικό άρθρο απο τον Γιάννη και ένα εξαιρετικό παιχνίδι το οποίο σίγουρα θα λιώσω.
#3 Shikabane_Hime7 (Level29) 04/12/2017 10:28
Είχα παίξει το πρώτο και το είχα βρει αρκετά πρωτότυπο, λατρεύω κιόλας τα card games οπότε ήταν must have. Θα το τιμήσω σίγουρα και το 2, μπράβο Γιάννη για την ανάλυση σου!
Score  7.5
7.5 User Score
(5  votes)
User Reviews 0
Genre: Action RPG, Card Game
Developer: Defiant Development
Publisher: Defiant Development
Διάθεση: Defiant Development
Players: 1
Requirements: 4GB RAM, Επεξεργαστής Core 2 Duo E6600 στα 2.4GHz ή Phenom II X2 550, Κάρτα γραφικών GeForce GTS250 ή Radeon HD 4850, Χώρος στο σκληρό δίσκο 5GB, Λειτουργικό σύστημα Windows 7/8/10 64μπιτα
Official Website: Κλικ εδώ
Release Date: 2017-11-07
Χρήστες που το θέλουν (VIEW ALL)
thumb thumb
Χρήστες που το έχουν (VIEW ALL)
thumb
Χρήστες που το είχαν
Κανένας
Χρήστες που το έχουν στα αγαπημένα
Κανένας
RELATED GAMES
No Games found.
VIDEOS

Top reviews (τρέχον έτος)

Top Reviews (by user score)

Latest User Reviews

1.
User levels   (10.0)
2.
User levels   (10.0)
3.
User levels   (10.0)
4.
User levels   (10.0)
5.
User levels   (9.5)
8.
User levels   (10.0)
9.
User levels   (10.0)
10.
User levels   (10.0)