League of Legends: Έρχεται για πρώτη φορά WASD control scheme μετά από 16 χρόνια

League of Legends: Έρχεται για πρώτη φορά WASD control scheme μετά από 16 χρόνια
Πληροφορίες
Η Riot το δοκιμάζει για να κάνει το παιχνίδι πιο προσιτό σε νέους παίκτες.
Μετά από σχεδόν 16 χρόνια point-and-click χειρισμού, το League of Legends ετοιμάζεται να προσφέρει για πρώτη φορά τη δυνατότητα μετακίνησης με τα πλήκτρα WASD.
Η αλλαγή αυτή, που θα δοκιμαστεί σύντομα στο PBE, στοχεύει στη μείωση του «φραγμού εισόδου» για νέους ή επιστρέφοντες παίκτες. Ο executive producer Paul Bellezza εξήγησε πως η παραδοσιακή μέθοδος μετακίνησης με κλικ συχνά αποθαρρύνει όσους δεν είναι εξοικειωμένοι: «Το click-to-move δεν είναι το control scheme που έχουν συνηθίσει πολλοί, και αυτό τους απομακρύνει από το να απολαύσουν το παιχνίδι».
Η παραγωγός Darcy Ludington τόνισε ότι στόχος είναι η προσθήκη να κάνει το League πιο διαισθητικό για αρχάριους, χωρίς να αλλοιωθεί η ταυτότητα του παιχνιδιού. Η Riot θέλει να διατηρήσει την ισορροπία μεταξύ των δύο control schemes, ώστε κανείς να μην αισθάνεται υποχρεωμένος να αλλάξει για να παραμείνει ανταγωνιστικός.
Ο σχεδιαστής Dean Ayala αποκάλυψε πως η νέα επιλογή δοκιμάζεται σε εσωτερικές ομάδες, νέους παίκτες αλλά και επαγγελματίες. Στο PBE θα παραμείνει για «εκτεταμένη περίοδο», ώστε να εντοπιστούν bugs και να αποφευχθούν προβλήματα στα ranked matches.
Παρά τις προθέσεις της Riot, η κοινότητα δείχνει επιφυλακτική, με αρκετούς βετεράνους να φοβούνται ότι η αλλαγή θα μειώσει το skill ceiling και θα τους αναγκάσει να προσαρμοστούν σε κάτι που δεν επιθυμούν. Ορισμένοι μάλιστα χαρακτήρισαν το WASD «μεγάλο λάθος», ενώ άλλοι το παρομοίασαν με την είσοδο aim assist σε FPS παιχνίδια. Η λειτουργία αναμένεται να φτάσει στο PBE τον Σεπτέμβριο, και τότε θα φανεί αν οι «τέσσερις αγαπημένες κινήσεις» θα γίνουν αποδεκτές ή θα διχάσουν την κοινότητα.
Διαβάστε την άποψη της Riot για τις χορηγίες στοιχηματικών εταιρειών στα eSports και για εκτενή συζήτηση επισκεφθείτε το σχετικό forum topic.