Η Electronic Arts εξετάζει το πως θα βάλει διαφημίσεις στα games
Hot
Η Electronic Arts εξετάζει το πως θα βάλει διαφημίσεις στα games
Πληροφορίες
Νέες σκέψεις για υλοποίηση! [UPDATE]
[Αρχική δημοσίευση: 11/5/22 - Electronic Arts: "Υπάρχει περιθώριο για διαφημίσεις στα games, αρκεί να γίνει σωστά"] Η Electronic Arts δήλωσε, μέσω του CEO της, Andrew Wilson, ότι υπάρχει περιθώριο προβολής διαφημίσεων στα games.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης κερδών σε επενδυτές για το τέταρτο οικονομικό τρίμηνο της εταιρείας που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022, ο Wilson είπε ότι η εταιρεία θέλει «να διασφαλίσει ότι η εμπειρία παίκτη είναι η καλύτερη δυνατή εμπειρία που μπορούμε να προσφέρουμε», προσθέτοντας ότι έχουν δοκιμάσει διάφορα μοντέλα με την πάροδο του χρόνου, ενώ «μερικά συνέχισαν και κάποια τα έχουμε σταματήσει με βάση την πραγματική διατήρηση της καλύτερης δυνατής εμπειρίας παίκτη που μπορούμε. Αυτό που έχουμε δει γενικά στα ψυχαγωγικά μέσα, ακόμη και στα games, ιδιαίτερα στα mobile games αυτή τη στιγμή, είναι ότι υπάρχει χώρος για διαφήμιση όταν γίνεται σωστά. Και υπάρχει ένα μέρος της κοινότητας που όταν του δοθεί η επιλογή θα συμμετάσχει στη διαφήμιση όπου ωφελεί την εμπειρία τους στο παιχνίδι».
Φανταστείτε η EA να ακολουθήσει το μοντέλο των mobile games και σε PC και console games, σύμφωνα με το οποίο όσοι gamers βλέπουν μια διαφήμιση να αποκτούν in-game αντικείμενα. Αυτό θα κινδυνεύσει να χαρακτηριστεί κάτι σαν...pay-to-win.
Τον Απρίλιο, αναφέρθηκε ότι η Microsoft αναπτύσσει ένα πρόγραμμα που θα έφερνε διαφημίσεις εντός του παιχνιδιού σε δωρεάν παιχνίδια στο Xbox. Ο στόχος αυτού του προγράμματος είναι να παρέχει μια ροή εσόδων για τους developers, ενώ η Microsoft δεν θα έκανε περικοπές. Η EA έχει πειραματιστεί με διαφημίσεις σε games που δεν παίζουν δωρεάν, όπως στο Battlefield 2042 με τις περίφημες διαφημιστικές πινακίδες της, στις οποίες οι παίκτες ανταποκρίθηκαν ελάχιστα. Εκείνη την εποχή, η εταιρεία απάντησε στις αναφορές, λέγοντας: "Πάντα αναζητούμε τρόπους να βελτιώσουμε την εμπειρία για παίκτες και προγραμματιστές, αλλά δεν έχουμε τίποτα άλλο να μοιραστούμε."
[UPDATE: 9/5/24 - Νέες σκέψεις για υλοποίηση!] Δύο χρόνια μετά την αρχική της δήλωση, η Electronic Arts φαίνεται ότι ετοιμάζει όντως διαφημίσεις στα games.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της EA, Andrew Wilson, δήλωσε ότι η διαφήμιση εντός των games θα μπορούσε να γίνει ένας «ουσιώδης μοχλός ανάπτυξης» για το τελικό αποτέλεσμα της εταιρείας. Μιλώντας κατά τη διάρκεια της πιο πρόσφατης ενημέρωσης κερδών της εταιρείας, ο Wilson είπε ότι «είναι νωρίς ακόμη σε αυτό το θέμα» και αν αυτό είναι κάτι που η EA αποφασίσει να προχωρήσει περαιτέρω, η εταιρεία θα «σκεφτεί πως θα το υλοποιήσει».
Το 2008, η εκστρατεία του Μπαράκ Ομπάμα πλήρωσε την EA για να τοποθετήσει πολιτικές διαφημίσεις στο Burnout Paradise για να προσπαθήσει να κάνει τον κόσμο να τον ψηφίσει. Πριν από αυτό, το Battlefield 2142 του 2006 και το Need for Speed Carbon παρουσίαζαν διαφημίσεις εντός του παιχνιδιού. Το 2007, η EA υπέγραψε συμφωνία με μια εταιρεία διαφημίσεων για να φέρει διαφημίσεις εντός των games Madden, Tiger Woods PGA Tour, NHL και NASCAR, καθώς και στο Skate.
Ο Wilson είπε κατά τη διάρκεια του meeting κερδών με τους επενδυτές ότι, για οποιεσδήποτε μελλοντικές διαφημιστικές καμπάνιες εντός παιχνιδιού, η EA θα προσπαθήσει να είναι "πολύ προσεκτική" σχετικά με τον τρόπο εφαρμογής τους, καθώς δήλωσε: «Καθώς σκεφτόμαστε τα πολλά, πολλά δισεκατομμύρια ώρες που ξοδέψαμε, παίζοντας, δημιουργώντας, παρακολουθώντας και συνδέοντας και όπου μεγάλο μέρος αυτής της δέσμευσης τυγχάνει να είναι στα όρια μιας παραδοσιακής εμπειρίας παιχνιδιού, προσδοκούμε ότι η διαφήμιση έχει την ευκαιρία να ένας ουσιαστικός μοχλός ανάπτυξης για εμάς. Θα είμαστε πολύ προσεκτικοί καθώς προχωράμε σε αυτό, αλλά έχουμε ομάδες εσωτερικά στην εταιρεία αυτή τη στιγμή που εξετάζουν πώς μπορούμε να κάνουμε πολύ προσεκτικές υλοποιήσεις μέσα στις εμπειρίες των games μας».
Ο Wilson συζητούσε συγκεκριμένα τις διαφημίσεις εντός παιχνιδιού στο πλαίσιο των "πιο παραδοσιακών AAA games" και όχι απαραίτητα για κινητά, όπου οι διαφημίσεις κάθε είδους είναι πιο συνηθισμένες.
Δείτε το σημερινό μας Editorial σχετικά με την αλλαγή ονόματος από FIFA σε EA Sports FC και συζητήστε για την EA στο παρακάτω forum topic.