Αμερική: Έσοδα 43 δισεκατομμυρίων δολαρίων από gaming προϊόντα εντός του 2018
Hot
Αμερική: Έσοδα 43 δισεκατομμυρίων δολαρίων από gaming προϊόντα εντός του 2018
Πληροφορίες
Σημειώθηκε νέο ρεκόρ πωλήσεων.
Σημειώθηκε ρεκόρ εσόδων από gaming προϊόντα στην Αμερική με βάση τα νούμερα του 2018.
Οι αναλυτές των ESA και NPD Group υποστηρίζουν πως η gaming βιομηχανία πούλησε προϊόντα που της απέφεραν έσοδα της τάξης των 43.4 δισεκατομμυρίων δολαρίων την χρονιά που μας πέρασε. Πρόκειται φυσικά για ένα τεράστιο ποσό που, όχι μόνο αύξησε το αντίστοιχο νούμερο του 2017 κατά 17%, αλλά κατατάσσει το 2018 στην κορυφή όλων των εποχών όσον αφορά στις πωλήσεις των gaming προϊόντων. Τα 7.1 δισεκατομμύρια δολάρια εξ αυτών προέρχονται καθαρά από κονσόλες και περιφερειακά, αυξάνοντας επίσης το κέρδος κατά 15% σε σύγκριση με το 2017, όπου το κέρδος από τους παραπάνω τομείς άγγιξε τα 6.5 δισεκατομμύρια δολάρια. Αντίστοιχα, οι πωλήσεις σε software, in-game αγορές και συνδρομές τίναξαν τα ταμεία στον αέρα αποφέροντας 35.8 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 18% απέναντι στο 2017 των 30.4 δισεκατομμυρίων.
Παρά το γεγονός το ότι δεν υπήρξαν αναφορές σχετικά με τους ψηφιακούς τίτλους, υπήρχαν ορισμένα games όπως τα Marvel’s Spider-Man, God of War, Red Dead Redemption 2 και Call of Duty: Black Ops 4 που ξεχώρισαν. Εξαιρετική ήταν και η πορεία του Switch, ενώ το NPD Group υποστηρίζει πως η κονσόλα της Nintendo θα κυριαρχήσει το 2019. Ο Stanley Pierre-Loui, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ESA δήλωσε: “Η εντυπωσιακή οικονομική ανάπτυξη της βιομηχανίας που ανακοινώθηκε σήμερα αντιστοιχεί στην πρόοδο που έχει σημειώσει η βιομηχανίας στον αμερικανικό πολιτισμό. Εντός του έθνους βλέπουμε ανθρώπους διαφόρων υποβάθρων και ζωών να είναι παίκτες video games και fans. Η διαδραστική ψυχαγωγία αποτελεί σήμερα το μέσω ψυχαγωγίας με την μεγαλύτερη επιρροή στην Αμερική”.
Δηλώσεις είχαμε και από τον Mat Piscatella, αναλυτή του NPD Group: “Το 2018 ήταν μία χρονιά-ρεκόρ για την gaming βιομηχανία στην Αμερική, καθώς οι καταναλωτές ύψωσαν κατά 18% τα έσοδα στα 43 δισεκατομμύρια δολάρια. Είτε επρόκειτο για φορητό gaming μέσω κινητού είτε στο σπίτι μέσω ενός PC ή μίας κονσόλας οι καταναλωτές όλων των ηλικιών και ενδιαφερόντων βρήκαν ασχολία στο εξαιρετικό περιεχόμενο του 2018. Κονσόλες, PC και κινητές συσκευές είδαν όλα σημαντική πρόοδο, ενώ άλλοι τομείς της αγοράς όπως συνδρομές και streaming υπηρεσίες μας δείχνουν τι να περιμένουμε στο μέλλον για την βιομηχανία και τους gamers”.
Διαβάστε περισσότερα για τις πωλήσεις των games στην Αμερική και συζητήστε για αυτές στο σχετικό forum topic.
Comments