Οι καμπάνιες για επιτραπέζια κυριαρχούν στο Kickstarter
Hot
Οι καμπάνιες για επιτραπέζια κυριαρχούν στο Kickstarter
Πληροφορίες
Τα video games σημειώνουν πτώση.
Οι δωρεές σε καμπάνιες του Kickstarter στον τομέα των games αυξήθηκαν σημαντικά το 2018, με το σύνολό τους να ξεπερνά τα 200 εκατομμύρια δολάρια.
Ωστόσο, η αύξηση αυτή οφείλεται στα επιτραπέζια και όχι στα video games, καθώς τα σχετικά με αυτά projects σημείωσαν πτώση 8% σε σχέση με πέρσι. Συγκεκριμένα, οι επιτυχημένες καμπάνιες σημείωσαν συνολικά έσοδα ύψους 15.8 εκατομμυρίων δολαρίων, 1,45 εκατομμύριο λιγότερα από το 2017 όπου οι δωρεές έφτασαν τα 17.25 εκατομμύρια. Αξίζει να σημειωθεί πως η πιο πετυχημένη καμπάνια του 2018 ήταν για επιτραπέζιο, καθώς το Tainted Grail: The Fall of Avalon συγκέντρωσε πάνω από 6,25 εκατομμύρια δολάρια.
Απ' την άλλη, τα επιτραπέζια (Board Games, RPG, Card Games και Miniature Strategy Games) σημείωσαν άυξηση 19,8 στα έσοδά τους, μαζεύοντας δωρεές συνολικής αξίας 165 εκατομμυρίων δολαρίων και ξεπερνώντας τα αντίστοιχα έσοδα του 2017 κατά 27,23 εκατομμύρια. Συγκρίνοντας τους μέσους όρους, προκύπτει το ότι το 2018 η μέση καμπάνια video game συγκέντρωσε 44.866 δολάρια, ενώ η μέση καμπάνια επιτραπέζιου 70.603.
Αν συνεχιστεί η ανοδική πορεία της ευρύτερης κατηγορίας των games στο Kickstarter με τους ρυθμούς αυτούς, δύναται να ξεπεράσει το ένα δισεκατομμύριο δολάρια μέσα στην άνοιξη του 2019.
Διαβάστε επίσης την έρευνα του 2017 σύμφωνα με την οποία 1 στα 4 games αποτυγχάνουν στο Kickstarter και συζητήστε για την πλατφόρμα σε αυτό το forum topic.