Top 10 πωλήσεων στο Steam: 1/12-7/12

Hot
Παντελής Δασκαλέλος

Παντελής Δασκαλέλος  

Now playing Crysis 2, Gears of War 2 και Tom Clancy's H.A.W.X
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Top 10 πωλήσεων στο Steam: 1/12-7/12

Top 10 πωλήσεων στο Steam: 1/12-7/12

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Ιδανικό ντεμπούτο για το indie Starbound.

Μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη crowdfunding εκστρατεία στο Kickstarter το Starbound της Βρετανικής Chucklefish games κυκλοφόρησε στο Steam στις 4 Δεκεμβρίου. Η συγκεκριμένη έκδοση είναι διαθέσιμη για πρόωρη πρόσβαση μέσω του προγράμματος Steam Early Access έναντι 13.99€ και ουσιαστικά πρόκειται για την beta της επερχόμενης indie δημιουργίας. Το γεγονός αυτό πάντως δεν φαίνεται να αποθάρρυνε τους χρήστες της ψηφιακής πλατφόρμας της Valve, καθώς το Starbound σημείωσε εξαιρετικές πωλήσεις και κατ' επέκταση πλασαρίστηκε στην πρώτη θέση των charts. Εν τω μεταξύ, στην σχετική λίστα συναντάμε μία ακόμη ενδιαφέρουσα indie πρόταση και συγκεκριμένα το The Stanley Parable, το οποίο και θα σας παρουσιάσουμε σύντομα στο GameWorld στο επερχόμενο review του Γρηγόρη Βούλγαρη.

Στις υπόλοιπες θέσεις των charts είχαμε σημαντικές ανακατατάξεις, καθώς αρκετοί τίτλοι διατίθεντο σε προσφορά στα πλαίσια του Steam Autumn Sale έως και τις 3 Δεκεμβρίου. Ανάμεσά τους συναντάμε το Civilization V, καθώς και το Brave New World expansion του, το Metro: Last Light και το Tomb Raider.

Ακολουθεί το Τop 10 των κορυφαίων σε πωλήσεις games στο Steam για το διάστημα 1/12 έως τις 7/12:

1. Starbound
2. Civilization V: Brave New World
3. Payday 2
4. Far Cry 3
5. Civilization V: Gold Edition
6. Metro: Last Light
7. The Stanley Parable
8. Total War: Rome II
9. Counter-Strike: Global Offensive
10. Tomb Raider

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 aekfc21 (Level9) 09/12/2013 12:48
Δυναμική παρουσία για τα indie games αυτή την εβδομάδα βλέπω.
#2 Blood King (Level25) 09/12/2013 21:43
Η επέλαση των indie γίνεται στο steam, τέλεια 8)
#3 -6 cosmic7 (Level12) 13/05/2014 18:43
Προσωπικά πιστεύω ότι ένας gamer δε θα κάτσει να σκεφτεί αν είναι πιο φτηνό ή όχι, αλλά αν είναι πιο καλή κονσόλα ή όχι. Και δυστυχώς για το Xbox One η απάντηση θα είναι "όχι" είτε με την κάμερα ή χωρίς.
#4 +2 AntonKos (Level16) 13/05/2014 18:46

Quoting cosmic7:

Προσωπικά πιστεύω ότι ένας gamer δε θα κάτσει να σκεφτεί αν είναι πιο φτηνό ή όχι, αλλά αν είναι πιο καλή κονσόλα ή όχι. Και δυστυχώς για το Xbox One η απάντηση θα είναι "όχι" είτε με την κάμερα ή χωρίς.


Τι ακριβως σε χαλαει?Το σχημα της η το οτι δεν εχει 5GB RAM GDDR5?
Την κονσολα την αγοραζεις για τα games κι εκει η Microsoft εχει πολυ καλυτερα αυτη τη στιγμη απο την Sony.
#5 +1 rakoth (Level3) 13/05/2014 19:04
Εμενα παντως με χαλανε τα games σε 720p και κλειδωμενα στα 30fps εν ετει 2014. Τρελο backfire η βλακεια με το υποχρεωτικο Κινεκτ, καταφερανε να πουλησουν λιγοτερα και απο το WiiU.

Οταν το PS4 κανει outsell το XBONE ακομα και σε Αμερικη-Αγγλια κατι παααααρα πολυ στραβο εχει γινει, ο,τι και να λενε τα fanbois.
#6 +1 jester (Level19) 13/05/2014 19:44
Η Microsoft παίζει τα ρέστα της όπως φαίνεται, προσπαθώντας να κλείσει λίγο την ψαλίδα από την αντίπαλό της. Θυσιάζει λοιπόν το αγαπημένο, πνευματικό της παιδί το Kinect. Είναι λίγο δύσκολο να μη σχολιάσω το οξύμωρο το θέματος, το γεγονός δηλαδή ότι η ίδια η εταιρεία ένα χρόνο πριν μας εξηγούσε πόσο αναπόσπαστο κομμάτι του concept της είναι το Kinect. Ωστόσο, την άποψη αυτή δε φαίνεται να τη συμμερίζονται οι gamers. Σίγουρα και η ίδια η μαμά Microsoft συνέβαλε σε αυτό διαθέτωντας από μέτρια εώς κακά παιχνίδια για το Kinect.
Όπως και να έχει ο κύβος ερήφθη και σύντομα θα υπάρχει μια πιο φθηνή επιλογή στα ράφια για όσους, λίγους (;) έχουν μείνει ακόμα πιστοί στο Xbox Brand, ελπίζοντας να δικαιωθούν με κάποια καλά exclusives (εδώ συμφωνώ με τα παραπάνω σχόλια, τα games και η ποιότητά τους κάνουν την κονσόλα και προς το παρόν...Titanfall).
Όσο για τα Games With Gold, επιτέλους φαίνεται ότι αποφάσισαν να ανεβάσουν αρκετά την ποιότητα. Καθόλου άσχημα (αν και σαφώς η Sony προηγείται κι εδώ, αλλά οψόμεθα...)
#7 +1 Necron (Level9) 13/05/2014 19:47
H κίνηση που έπρεπε να κάνει η Microsoft. Πλέον με περισσότερα exclusives και μία σφαιράτη Games with Gold υπηρεσία θα πάρει τα πάνω της η κονσόλα. Πόσο μάλλον αν κερδίσει τις εντυπώσεις στην Ε3. Στον φίλο που σύγκρινε τις πωλήσεις με το Wii U, η κονσόλα της Nintendo είναι από τον Οκτώβριο του 2012 στην αγορά.
#8 +5 Bil128 (Level12) 13/05/2014 20:56
κάλιο αργά παρά ποτέ.
Πάντος εγώ όταν το αγοράσω θα είναι η έκδοση με το κινέκτ γιατί έχω φωτογένεια στο μπάνιο και θέλω να τη δείξω!!
#9 +1 cosmic7 (Level12) 13/05/2014 21:47

Quoting AntonKos:


Quoting cosmic7:

Προσωπικά πιστεύω ότι ένας gamer δε θα κάτσει να σκεφτεί αν είναι πιο φτηνό ή όχι, αλλά αν είναι πιο καλή κονσόλα ή όχι. Και δυστυχώς για το Xbox One η απάντηση θα είναι "όχι" είτε με την κάμερα ή χωρίς.


Τι ακριβως σε χαλαει?Το σχημα της η το οτι δεν εχει 5GB RAM GDDR5?
Την κονσολα την αγοραζεις για τα games κι εκει η Microsoft εχει πολυ καλυτερα αυτη τη στιγμη απο την Sony.



Πες μου σε παρακαλώ ποιά games θεωρείς εσύ καλύτερα απο αυτά που έχει, είχε και θα έχει exclusives η Sony. Πέραν από αυτό βλέπεις και τα cross platform games όπως Watchdogs, Witcher και Metal Gear Solid 5 και οι ίδιοι οι δημιουργοί τους λένε ότι τρέχουν πολύ καλύτερα σε PS4, σε 1080p και 60 fps δηλαδή, Πες μου με ποιά λογική θα πάρεις Xbox One μετά από όλα αυτά??? Για την τιμή που θα είναι η ίδια με μία καλύτερη σε χαρακτηρηστικά κονσόλα (ναι οι διαφορές στο hardware είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΕΣ) ποιός θα πάει να πετάξει τα λεφτά του??? Πιστεύεις ότι μερικά καλά exclusives είναι αρκετά? Θα ήταν αν η sony δεν είχε και αυτή τα δικά της...
#10 +1 thunderspeeder (Level14) 13/05/2014 21:56

Quoting rakoth:

Εμενα παντως με χαλανε τα games σε 720p και κλειδωμενα στα 30fps εν ετει 2014. Τρελο backfire η βλακεια με το υποχρεωτικο Κινεκτ, καταφερανε να πουλησουν λιγοτερα και απο το WiiU.

Οταν το PS4 κανει outsell το XBONE ακομα και σε Αμερικη-Αγγλια κατι παααααρα πολυ στραβο εχει γινει, ο,τι και να λενε τα fanbois.



rakoth τις πωλήσεις άστες ακόμα γιατί και στο play ακόμα πλασματικές είναι, ας πουλήσει και το one σε όλο τον κόσμο και έδω ήμαστε και μιλάμε. Το WiiU έχει βγεί τόσο καιρό τι μου το συγκρίνεις!!! Το ότο δεν πάει καθόλου καλα΄δεν αναιρεί το πόσο χρόνο πρίν έχει βγεί, όσο για τα Specs, οπτικά σε 32άρα που έχο παιξει δεν είδα το play να μου δίνει κατι τόσο περισσότερο, εξάλλου τα exclusives είναι ο κύριος λόγος ποια κονσόλα θα πάρεις... Αν θες να αποκαλείσαι gamer. Όλοι κολάνε μόνο σε αυτό αλλά τέσπα.... Η ουσία έιναι η απόλαυση του gaming και στο λέω εγώ που είχα wii u.
#11 +1 rakoth (Level3) 13/05/2014 23:08

Quoting Necron:

Στον φίλο που σύγκρινε τις πωλήσεις με το Wii U, η κονσόλα της Nintendo είναι από τον Οκτώβριο του 2012 στην αγορά.



Φυσικα, το ιδιο ισχυει και για το PS4 ομως που εχει πουλησει περισσοτερα απο το WiiU.

Το προβλημα με το X1 ειναι οτι εχει χειροτερο hardware και αυτο φαινεται αρκετα χτυπητα σε καποια multiplatform και με την βλακεια με το Κινεκτ ηταν και πιο ακριβο. πολυ μεγαλο λαθος και θα παιξουν κυνηγητο απο εδω και περα (οχι οτι και η Sony τα εχει κανει ολα σωστα, βλεπουμε ποσο μετρια ειναι τα exclusives τους μεχρι στιγμης).

Εγω Pc gamer ειμαι btw, οποτε τον "πολεμο" τον παρακολουθω σαν τριτος.
#12 +2 Sotiris (Level29) 13/05/2014 23:36
Kατά την γνώμη μου χωρίς να θίξω κανέναν η καλύτερη λύση είναι ότι αν θέλει κάποιος να είναι κάτοχος PS4, Xbox, Wii ή κάποιας άλλης κονσόλας το μόνο που έχει να κάνει είναι να παίρνει μόνο exclusives τίτλους παιχνιδιών το ίδιο ισχύει και στο pc.
#13 +2 Lordwinter (Level28) 13/05/2014 23:36

Quoting cosmic7:


Quoting AntonKos:


Quoting cosmic7:

Προσωπικά πιστεύω ότι ένας gamer δε θα κάτσει να σκεφτεί αν είναι πιο φτηνό ή όχι, αλλά αν είναι πιο καλή κονσόλα ή όχι. Και δυστυχώς για το Xbox One η απάντηση θα είναι "όχι" είτε με την κάμερα ή χωρίς.


Τι ακριβως σε χαλαει?Το σχημα της η το οτι δεν εχει 5GB RAM GDDR5?
Την κονσολα την αγοραζεις για τα games κι εκει η Microsoft εχει πολυ καλυτερα αυτη τη στιγμη απο την Sony.



Πες μου σε παρακαλώ ποιά games θεωρείς εσύ καλύτερα απο αυτά που έχει, είχε και θα έχει exclusives η Sony. Πέραν από αυτό βλέπεις και τα cross platform games όπως Watchdogs, Witcher και Metal Gear Solid 5 και οι ίδιοι οι δημιουργοί τους λένε ότι τρέχουν πολύ καλύτερα σε PS4, σε 1080p και 60 fps δηλαδή, Πες μου με ποιά λογική θα πάρεις Xbox One μετά από όλα αυτά??? Για την τιμή που θα είναι η ίδια με μία καλύτερη σε χαρακτηρηστικά κονσόλα (ναι οι διαφορές στο hardware είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΕΣ) ποιός θα πάει να πετάξει τα λεφτά του??? Πιστεύεις ότι μερικά καλά exclusives είναι αρκετά? Θα ήταν αν η sony δεν είχε και αυτή τα δικά της...


Να διευκρινίσω ότι με εξαίρεση το Tomb Raider όλα multiplatform τρέχουν στα 60fps ή 30fps ανάλογα με το games και στις δύο κονσόλες. Για να διαχωρίσει κάποιος την διαφορά μεταξύ 1080p και 900p ή 900p και 720p θα πρέπει να έχει και τις δύο κονσόλες δίπλα του, σε δύο ξεχωριστές οθόνες συγκεκριμένων ιντσών. Κολοκύθια τούμπανα. Σχετικά με το Witcher και τη native ανάλυση οι developers λένε: "It's more of a PR differentiation which is very important for Sony right now than something that is really meaningful to gamers.” Ας τελειώσει η καραμέλα πια με αυτό το θέμα. Δεν μιλάμε για διαφορά στο performance ενός τίτλου. Όσοι κατακρίνουν την sub-HD native ανάλυση του Xbox One είναι οι ίδιοι που έπαιζαν games με χαμηλότερο performance στο PS3, ενώ στο Xbox 360 ήταν καλύτερα. Πρόσφατο παράδειγμα το Dark Souls II με 10fps κατά μέσο όρο παρά πάνω στην κονσόλα της Microsoft.
#14 +2 geololj (Level28) 14/05/2014 03:30
Πρώτα από όλα, η κίνηση της Microsoft να ανακοινώσει τώρα πακέτο του Xbox One χωρίς το Kinect είναι η καλύτερη. Αυτό σημαίνει ότι θα πάει στην E3 με μια κονσόλα που θα πωλείται στα ίδια ακριβώς λεφτά με το PS4, κάτι το οποίο θα σταματήσει πριν την έκθεση την γκρίνια περί ακριβότερης κονσόλας. Στρατηγική και έξυπνη κίνηση από την MS και την βρίσκω και πολύ σωστή μάλιστα. Όποιος θέλει Kinect και φωνητικές εντολές, το αγοράζει μετά το περιφερειακό ξεχωριστά.

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Παντελή. Δεν παίζει κανείς να καταλάβει διαφορά από τα 1080p στα 900p ή ακόμα και στα 720p. Θα πρέπει να γίνει απευθείας σύγκριση και ακόμα και εκεί οι διαφορές -όπου τις διακρίνεις- δε θα βγάζουν μάτι, βασικά παίζει να μην φαίνονται καν. Μιλάμε για TV που κάθεσαι 2-4 μέτρα μακριά, όχι για monitor PC που είσαι στα 50 εκατοστά και βλέπεις το κάθε pixel 8)

Από ότι διαβάζω γενικά στο Internet, οι ίδιοι που στην αρχή λέγανε "α, το Xbox One έχει μέσα υποχρεωτικά το Kinect και έτσι είναι πιο ακριβό και δεν αξίζει", βγαίνουν τώρα και λένε "το φέρανε στην ίδια τιμή βγάζοντας το Kinect από το πακέτο και αυτό είναι fail" κτλ κτλ.

Εγώ μόνο ένα ξέρω. Οι κονσόλες είναι για games. Όποια κονσόλα έχει τα exclusives που σε ενδιαφέρουν, αυτήν θα πάρεις. Είτε είναι πιο ακριβή, είτε έχει πιο δυνατό hardware, δε θα πρέπει να σε νοιάζει, αφού τα games είναι αυτά που κάνουν μια κονσόλα.

Τώρα, από εκεί και πέρα κάθε developer θα ακόμα μαθαίνει να προγραμματίζει για τις νέες κονσόλες. Είναι πολύ νωρίς για να μιλάμε για νικητές στο θέμα hardware. Θα δείτε ότι σε 1-2 χρόνια, όλα τα multiplatform θα είναι φτυστά. Έτσι κι αλλιώς, δεν υπάρχει νικητής ακόμα γιατί και οι δύο κονσόλες αδυνατούν αυτή την στιγμή να τρέξουν σε 1080p/60fps εκτός κάποιων εξαιρέσεων, όταν τα PC έχουν 1440p και 2Κ σε 60/120fps (ανεξάρτητα τιμής).

Παλιότερα, όταν έβγαινε μια κονσόλα, είχε καλύτερα γραφικά σε σχέση με τα PC για λίγα χρόνια. Τώρα δεν έγινε έτσι. Είναι νωρίς ακόμα να μιλάμε για αναλύσεις και τα σχετικά. Μήπως τα πρώτα games των Xbox 360 και PS3 είχαν τον πρώτο χρόνο της κυκλοφορίας τους το επίπεδο των γραφικών που έχουν σήμερα; Όχι βέβαια :)
#15 -1 abtr (Level10) 14/05/2014 08:21
Δασκαλελο αυτα ειναι τα AAA GAMES που θα δινει και θα ειναι καλυτερα απο του plus για ps4 επισης δεν θα τα κρατανε οταν ληξει η συνδρομη ετσι δε λεει ? κατω κατω με αστερισκο να μην φαινεται :eek:
και αλλο ενα αφου της ubisoft το the division εγινε η lead console εξαιτιας της δυναμης του cloud και του drx12
γιατι το watch dogs ειναι 792p :D
#16 -1 abtr (Level10) 14/05/2014 10:29

Quoting abtr:

Δασκαλελο αυτα ειναι τα AAA GAMES που θα δινει και θα ειναι καλυτερα απο του plus για ps4 επισης δεν θα τα κρατανε οταν ληξει η συνδρομη ετσι δε λεει ? κατω κατω με αστερισκο να μην φαινεται :eek:
και αλλο ενα αφου της ubisoft το the division εγινε η lead console εξαιτιας της δυναμης του cloud και του drx12
γιατι το watch dogs ειναι 792p :D



Quoting Lordwinter:


Quoting cosmic7:


Quoting AntonKos:


Quoting cosmic7:

Προσωπικά πιστεύω ότι ένας gamer δε θα κάτσει να σκεφτεί αν είναι πιο φτηνό ή όχι, αλλά αν είναι πιο καλή κονσόλα ή όχι. Και δυστυχώς για το Xbox One η απάντηση θα είναι "όχι" είτε με την κάμερα ή χωρίς.


Τι ακριβως σε χαλαει?Το σχημα της η το οτι δεν εχει 5GB RAM GDDR5?
Την κονσολα την αγοραζεις για τα games κι εκει η Microsoft εχει πολυ καλυτερα αυτη τη στιγμη απο την Sony.



Πες μου σε παρακαλώ ποιά games θεωρείς εσύ καλύτερα απο αυτά που έχει, είχε και θα έχει exclusives η Sony. Πέραν από αυτό βλέπεις και τα cross platform games όπως Watchdogs, Witcher και Metal Gear Solid 5 και οι ίδιοι οι δημιουργοί τους λένε ότι τρέχουν πολύ καλύτερα σε PS4, σε 1080p και 60 fps δηλαδή, Πες μου με ποιά λογική θα πάρεις Xbox One μετά από όλα αυτά??? Για την τιμή που θα είναι η ίδια με μία καλύτερη σε χαρακτηρηστικά κονσόλα (ναι οι διαφορές στο hardware είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΕΣ) ποιός θα πάει να πετάξει τα λεφτά του??? Πιστεύεις ότι μερικά καλά exclusives είναι αρκετά? Θα ήταν αν η sony δεν είχε και αυτή τα δικά της...


Να διευκρινίσω ότι με εξαίρεση το Tomb Raider όλα multiplatform τρέχουν στα 60fps ή 30fps ανάλογα με το games και στις δύο κονσόλες. Για να διαχωρίσει κάποιος την διαφορά μεταξύ 1080p και 900p ή 900p και 720p θα πρέπει να έχει και τις δύο κονσόλες δίπλα του, σε δύο ξεχωριστές οθόνες συγκεκριμένων ιντσών. Κολοκύθια τούμπανα. Σχετικά με το Witcher και τη native ανάλυση οι developers λένε: "It's more of a PR differentiation which is very important for Sony right now than something that is really meaningful to gamers.” Ας τελειώσει η καραμέλα πια με αυτό το θέμα. Δεν μιλάμε για διαφορά στο performance ενός τίτλου. Όσοι κατακρίνουν την sub-HD native ανάλυση του Xbox One είναι οι ίδιοι που έπαιζαν games με χαμηλότερο performance στο PS3, ενώ στο Xbox 360 ήταν καλύτερα. Πρόσφατο παράδειγμα το Dark Souls II με 10fps κατά μέσο όρο παρά πάνω στην κονσόλα της Microsoft.



Οι διαφορες στις αναλυσεις ειναι τεραστιες μιλαμε για περισοτερα pixels στην οθονη με αποτελεσμα να δειχνει πιο καθαρο, ειναι χαζο βεβαια να μετραμε τα pixel αλλα πιο χαζο ειναι να συγκρινουμε αυτη την περιπτωση που εχει να κανει με αριθμους και γεγονοτα και την αλλη τυπου ''lens of truth'' που οι διαφορες στις δυο κονσολες ηταν στα χρωματα και στην φωτηνοτητα. Οσο και αν δεν θελεται να το παραδεχειτε το ps4 ειναι πιο δυνατο και το συμαντικοτερο πιο ευκολο προς τους developers να κανουν οτι θελουν ΤΟ ΧΒΟΝΕ εχει περιορισμους σε αυτο τον τομεα και λεγονται kinect και ddr3 ισως το cloud αλλαξει αυτο αλλα ως τοτε θα εχει βγει ο ηλιος
#17 -1 Lordwinter (Level28) 14/05/2014 17:20
@abtr: Αγαπητέ οι διαφορές δεν είναι τεράστιες γιατί πολύ απλά έχω και τις δύο κονσόλες και αυτό που λέω δεν στο βγάζω από το κεφάλι μου. Ακόμη και στο Call of Duty: Ghosts που μιλάμε για 1080p και 720p πρέπει να κάθεσαι να προσέχεις ένα ένα τα pixel. Το αποτέλεσμα δείχνει πιο καθαρό δεν αντιλέγω, αλλά αυτό δεν είναι το κριτήριο αγορά κονσόλας. Κανείς δεν είπε ότι το PS4 δεν έχει καλύτερο hardware, σαφώς και έχει και πολύ σωστά όπως αναφέρεις είναι πιο friendly στους developers.
Σχετικά με το Games with Gold δεν μίλησα ποτέ για AAA games είπα ότι με την λογική ότι η βιβλιοθήκη τίτλων του Xbox One είναι πιο μικρή από αυτή του PS4 γιατί δεν υπάρχουν οι δεκάδες indie τίτλοι, το πιο πιθανό είναι ότι θα δούμε κάποιο αξιόλογο game. Μια χαρά είναι τα πρώτα δύο games για την ώρα. Στην τελική εγώ ως κάτοχος PS4 αισθάνομαι ως κοροϊδία το PS Plus γιατί πέρα από το Outlast δεν έχω δει μία σοβαρή πρόταση. Τι σχέση έχουν τα 792p του Watch Dogs με το The Division, άλλη προγραμματιστική ομάδα φτιάχνει το καθένα.
#18 -1 Stark1st (Level9) 14/05/2014 20:13
Λογικό είναι ότι θα γινότανε κάποια στιγμή και μετά από αυτήν την συγκεκριμένη κίνηση πιστεύω ότι αρκετός κόσμος θα το ξανασκεφτεί για το ποια next gen κονσόλα θα αγοράσει....!
#19 abtr (Level10) 14/05/2014 20:46

Quoting Lordwinter:

@abtr: Αγαπητέ οι διαφορές δεν είναι τεράστιες γιατί πολύ απλά έχω και τις δύο κονσόλες και αυτό που λέω δεν στο βγάζω από το κεφάλι μου. Ακόμη και στο Call of Duty: Ghosts που μιλάμε για 1080p και 720p πρέπει να κάθεσαι να προσέχεις ένα ένα τα pixel. Το αποτέλεσμα δείχνει πιο καθαρό δεν αντιλέγω, αλλά αυτό δεν είναι το κριτήριο αγορά κονσόλας. Κανείς δεν είπε ότι το PS4 δεν έχει καλύτερο hardware, σαφώς και έχει και πολύ σωστά όπως αναφέρεις είναι πιο friendly στους developers.
Σχετικά με το Games with Gold δεν μίλησα ποτέ για AAA games είπα ότι με την λογική ότι η βιβλιοθήκη τίτλων του Xbox One είναι πιο μικρή από αυτή του PS4 γιατί δεν υπάρχουν οι δεκάδες indie τίτλοι, το πιο πιθανό είναι ότι θα δούμε κάποιο αξιόλογο game. Μια χαρά είναι τα πρώτα δύο games για την ώρα. Στην τελική εγώ ως κάτοχος PS4 αισθάνομαι ως κοροϊδία το PS Plus γιατί πέρα από το Outlast δεν έχω δει μία σοβαρή πρόταση. Τι σχέση έχουν τα 792p του Watch Dogs με το The Division, άλλη προγραμματιστική ομάδα φτιάχνει το καθένα.




''Το αποτέλεσμα δείχνει πιο καθαρό'' Ερχεσαι στα λογια μου. Δεν ξερω αν αποτελει κρητηριο αγορας δεν ειμαι μεσα στην τσεπη του αλλου ειναι ομως σημαντικοτερο κρητιριο σε σχεση με τις διαφορες που ειχαν το ps3 χβοχ360 αντιστοιχα. Η sony δεινει indies οχι γιατι εχει πολλα αλλα γιατι το ps4 δεν εχει games μολις στον 6ο μηνα κυκλοφοριας του, γιατι να αισθανεσε κοροιδο σου ειπε ποτε οτι θα σου εδινε AAA GAMES? την πρωτη μερα αντιθετα σου δινει games δωραν σε μια νεα κονσολα ποιος αλλος το κανει αυτο για να μην πω και για τα free play που ειναι χωρις plus. Το ιδιο γινεται τωρα και με το gold οσον αφορα την ποιοτητα των games που δινει γιατι ειναι αρχη, μακαρι αργοτερα να δουμε και AAA games και για τις δυο οπως τωρα στο ps3 Μιας που εχεις και το one, στο οτι πρεπει να εχεις gold στο να εχεις προσβαση σε αpps οπως το youtube to skype και τον explorer(οκ τωρα το αλλαξαν) η στο να καταγραψεις 5 λεπτα gameplay ενω στο ps4 15 λεπτα δωρεαν τοτε δεν αισθανεσαι κοροιδο? Στα λεω αυτα, και σε ευχαριστω που μου δινεις την ευκαιρια, γιατι στο τελευταιο live ακουστηκαν καπως ετσι οπως το ειπες :D Για το division τι να σου πω σε τρολαρω αφου λες για cloud :D
#20 -1 Alex DK 14/05/2014 22:13
Προφανώς και ήταν μια κίνηση την οποία η Microsoft έπρεπε να την κάνε εδώ και καιρό. Δεν γίνεται να δίνεις στον καταναλωτή κάτι το οποίο του είναι εν γένει άχρηστο και σου κόβει και ισχύ από την κονσόλα. Και όταν ο αντίπαλός σου , είναι και πιο φτηνός και πιο καλός πιστεύω το χάνεις εύκολα το παιχνίδι...
#21 Vinset06 (Level10) 16/05/2014 11:52
Eγω εχω την εκδοση με το kinect και δε μετανιωνω! :P
#22 cosmic7 (Level12) 16/05/2014 14:22
Παιδιά το θέμα έχει ξεφύγει λίγο, για μένα δεν τίθεται καν σύγκριση. Μιλάμε για μια από τις πιο επιτυχημένες κονσόλες στην ιστορία, αυτή της Sony, είτε σαν PSX, PS2, PS3 και PS4. Τη συνταγή την ξέρει και την αξιοπιστία την έχει. Προφανώς το ότι είναι περισσότερα χρόνια στον χώρο της δίνει μεγαλύτερη τεχνογνωσία και σαφώς για μένα και καλύτερα exclusives. Εγώ σαν gamer το Xbox 360 το αγόρασα για κάποια συγκεκριμένα exclusives και δεν το μετάνιωσα. Με το Xbox One όμως έχω απογοητευτεί.
#23 Jorz (Level4) 17/05/2014 19:13
κατάλαβε την ήττα της η Microsoft!