Top 10 πωλήσεων στο Steam: 6/4-13/4

Hot
Παντελής Δασκαλέλος

Παντελής Δασκαλέλος  

Now playing Crysis 2, Gears of War 2 και Tom Clancy's H.A.W.X
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Top 10 πωλήσεων στο Steam: 6/4-13/4

Top 10 πωλήσεων στο Steam: 6/4-13/4

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Πρωτιά για το Age of Empires II HD.

H Valve έδωσε στην δημοσιότητα τα charts με τις κυκλοφορίες που σημείωσαν τις υψηλότερες πωλήσεις στο Steam την περασμένη εβδομάδα και πρώτο στην σχετική λίστα συναντάμε το Age of Empires II HD. Το remake του δημοφιλούς real-time strategy κατάφερε να ρίξει από την κορυφή το εξαιρετικό BioShock Infinite, το οποίο αναγκάστηκε να συμβιβαστεί στην δεύτερη θέση παρέα με το Dishonored. Αξίζει να αναφέρουμε ότι το Action-Adventure της Bethesda, καθώς και το Dunwall City Trial DLC του διατίθενται  με έκπτωση 50% επί της αρχικής τους τιμής μέχρι και αύριο το βράδυ στις 20:00.

Πέρα από το Age of Empires II HD στο Top 10 έχουμε μια ακόμη δημιουργία από τον χώρο των Strategy και συγκεκριμένα το Company of Heroes 2. Με την Sega στο "τιμόνι" του publisher ύστερα από την πτώχευση της THQ το μέλλον της σειράς προβλέπεται ευοίωνο. Τo Company of Heroes 2 αναμένεται στις 25 Ιουνίου, αλλά τα pre-orders του έχουν ήδη ξεκινήσει. Μάλιστα όσοι αποφασίσετε να προπαραγγείλετε θα αποκτήσετε πρόσβαση στο Theatre of War ένα mini-campaign που συμπληρώνει ιδανικά την single-player εμπειρία.

Ακολουθεί το Top 10 των κορυφαίων σε πωλήσεις games στο Steam για το διάστημα 6/4 έως τις 14/4:

1. Age of Empires II HD
2. BioShock Infinite και Dishonored
3. Defiance
4. Company of Heroes 2
5. The Walking Dead
6. Scribblenauts Unlimited
7. ArmA III Alpha
8. Poker Night 2
9. The Elder Scrolls V: Skyrim
10. Kerbal Space Program

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 ObsessedGeorge (Level17) 25/08/2011 10:50
Ποιος Ronaldo ρεεεεεεεεεεεε..... Βαλτε τον "Θεο" Messi και αφηστε τον θεατρινο Ronaldo.... Το παιχνιδι θα ειναι φοβερο, αλλα το εξωφυλλο θα ειναι μουφα με τον Ronaldo.Δηλαδη καθε φορα που θα θελω να παιξω Pro, θα βλεπω την φατσα του....? :sad:
#2 Δημήτρης (Level11) 25/08/2011 11:38
Ενώ ο κοντός ήταν καλύτερος... :P
#3 Gamer-cy (Level12) 25/08/2011 12:26
axxaxa ωραιοι παιδες :D τωρα οσον αφορα το pro 12 το δοκιμασα, και μου αρεσε ,οχι μονο εμενα αλλα σε αρκετο κοσμο που το κατεβασε ,διαβασα πολλα σχολια σε forum και διαφορα site, και η αποψη πλεον που βγαινει ειναι οτι κοντευει αρκετα του fifa το νεο pro ,σιγα σιγα η διαφορες μικραινουν
#4 eliminator (Level26) 25/08/2011 12:42
Και εγώ που το δοκίμασα ήταν αρκετά καλό, στα χνάρια του Fifa βαδίζει.
#5 ilovegames (Level25) 25/08/2011 13:17
Άλλος ένας λόγος να μην αγοράσει κανεις PRO. Ακόμα και το εξώφυλλο του Fifa 12 μου φαίνεται καλύτερο πλέον...
#6 eliminator (Level26) 25/08/2011 13:21
Και ο Wilshere και o Kaka και ο Rooney είναι χειρότεροι παίκτες από τον Ronaldo...Και ο Messi καλύτερος όλων φυσικά.
#7 Mydas (Level3) 26/08/2011 14:38
Χτες ο Messi βραβεύτηκε για άλλη μια φορά από την Uefa. Παρόλα αυτά, προτιμώ να βλέπω στο εξώφυλλο κάτι το διαφορετικό.
#8 SirLvr (Level27) 14/04/2013 23:28
Εκτός από τη πρώτη τριάδα που ήταν και αναμενόμενη, έχει κάνει καλές πωλήσεις και το Poker Night 2! Μάλιστα γίνονται πάρα πολλά giveaways στο steamgifts με αυτό!
#9 misfits (Level8) 14/04/2013 23:29
πρωτιά το AOE 2?απόδειξη οτι το ''κλασικό δεν πεθαίνει ποτέ''