• Ειδήσεις
  • RPG
  • Σύμφωνα με την CD Projekt Red το The Witcher 4 θα αναπτυχθεί πρώτα στις κονσόλες

Σύμφωνα με την CD Projekt Red το The Witcher 4 θα αναπτυχθεί πρώτα στις κονσόλες

Σύμφωνα με την CD Projekt Red το The Witcher 4 θα αναπτυχθεί πρώτα στις κονσόλες

Σύμφωνα με την CD Projekt Red το The Witcher 4 θα αναπτυχθεί πρώτα στις κονσόλες

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

"Είναι πιο εύκολο να αναβαθμίσεις ένα παιχνίδι".

Το Digital Foundry πήρε συνέντευξη από την CD Projekt Red και την Epic Games με αφορμή το

του Unreal Engine 5 για το The Witcher 4, το οποίο αναδεικνύει την υπερσύγχρονη τεχνολογία όσον αφορά το πόσα πολύγωνα χρειάζονται ώστε να φαίνεται ρεαλιστικό ένα πεύκο.

Ένα από τα πρώτα θέματα που συζητήθηκαν ήταν το γεγονός ότι το εν λόγω tech demo παρουσιάστηκε να τρέχει σε PlayStation 5 και όχι σε PC. Όπως είπε και ο Charles Tremblay, αντιπρόεδρος τεχνολογίας της CD Projekt Red : “Πάντα ξεκινάμε από PC και το πιέζουμε στα όρια και μετά προσπαθούμε να το ελαφρύνουμε. Όμως είχαμε τόσα πολλά προβλήματα στο παρελθόν, που αυτή τη φορά αναλογιστήκαμε πως θέλουμε πραγματικά να προσεγγίσουμε την ανάπτυξη στις κονσόλες. Συνεργαστήκαμε με την Unreal, με τον συνεργάτη μας και κατανοήσαμε ότι το να πετύχουμε αυτά που θέλουμε στα 60 fps στο PS5 θα απαιτούσε δουλειά.”

Αν σκέφτεστε το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077 στο PlayStation, το οποίο ήταν τόσο κακό που η Sony το απέσυρε από το PlayStation Store, μην ξεχνάτε πως και το Witcher 3 λίγο μετά την κυκλοφορία του, πέρασε από έντονο κύκλο διορθώσεων. Ο Jakub Knapik, αντιπρόεδρος και παγκόσμιος καλλιτεχνικός διευθυντής της CDPR, δήλωσε: “Θέλαμε να λύσουμε κάποια θεμελιώδη ζητήματα για εμάς. Με βάση τη λογική και μόνο, είναι πιο εύκολο να αναβαθμίσεις ένα παιχνίδι παρά να το υποβαθμίσεις. Εφόσον ξέρουμε ότι το Lumen και όλες αυτές οι τεχνολογίες μας δίνουν σταθερή απεικόνιση σε υψηλότερη κλίμακα, ξέραμε ότι αν φτιάξουμε επιτυχώς κάποια οπτικά και τεχνικά θεμέλια, θα υπάρχει περιθώριο για αναβάθμιση. Τώρα, το τι σημαίνει αυτό είναι μια άλλη ερώτηση. Επειδή είμαστε η CDPR, πάντα θέλουμε να σπρώχνουμε τα PC στα όριά τους. Είναι δημιουργική διαδικασία το πώς θα το εκμεταλλευτούμε. Ξέρουμε ότι έχουμε μια πολύ καλή βάση αυτή τη στιγμή στην κονσόλα, που ακόμα θέλει δουλειά, αλλά θα καταλάβουμε τι χρειάζεται, σίγουρα θα επεκτείνουμε όλα τα χαρακτηριστικά του raytracing στο μέλλον.”

Η δήλωση αυτή, υπονοεί πως παρότι το Witcher 4 θα τρέχει στα 60 fps στο PS5, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα υπάρχει επιλογή για ακόμα καλύτερα γραφικά, θυσιάζοντας κάποια frames. Ο Tremblay φανέρωσε: “Η εταιρεία ξεκίνησε ως PC εταιρεία και σίγουρα θέλουμε η εμπειρία στο PC να είναι η καλύτερη δυνατή αλλά είναι πολύ νωρίς για να πούμε τι ακριβώς θα σημαίνει αυτό για το The Witcher 4.”

Διαβάστε για το northern setting του The Witcher 4 και συζητήστε για αυτό στο αντίστοιχο forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or