Το northern setting του The Witcher 4 αποκαλύφθηκε μέσω του Unreal livestream
Γιώργος Χατζηϊωαννίδης

Το northern setting του The Witcher 4 αποκαλύφθηκε μέσω του Unreal livestream
Πληροφορίες
Μαζί με το tech demo στα 60fps στο PS5, με ενεργοποιημένο το ray tracing.
Το The Witcher 4 θα διαδραματίζεται στη μακρινή βόρεια περιοχή του Kovir, η οποία δεν έχει εμφανιστεί στα προηγούμενα games της σειράς. Στο πλαίσιο του State of Unreal livestream έγινε η πρώτη in-game παρουσίαση του επερχόμενου sequel με πρωταγωνίστρια τη Ciri.
Το βίντεο παρουσίασε πώς η CD Projekt Red αξιοποιεί την τεχνολογία της Unreal Engine, αλλά και υπαινίχθηκε τη νέα τοποθεσία του RPG. Στο τέλος του trailer, εμφανίζεται για πρώτη φορά η Lan Exeter,τη χειμερινή πρωτεύουσα του Kovir. Σε δελτίο τύπου, η εταιρεία επιβεβαίωσε πως το επόμενο Witcher game θα λάβει χώρα στο βασίλειο του Kovir. Το βασίλειο Kovir και Poviss βρίσκεται στα βόρεια του κόσμου, πέρα από τα Dragon Mountains. Ταιριαστά, καθώς η Ciri κοιτάζει προς την πόλη ανάμεσα σε χιονισμένα βουνά, ένας δράκος πετάει πάνω από το τοπίο. Επιπλέον, tech demo παρουσιάστηκε και η πόλη Valdrest, η οποία φαίνεται να είναι νέα δημιουργία της CD Projekt Red. Το τρέιλερ αποκάλυψε επίσης και το άλογο της Ciri, την Kelpie, όπως ακριβώς και στα βιβλία. Η CD Projekt Red ανέφερε πως το RPG τρέχει σε απλή κονσόλα PS5 με 60 fps και ray tracing ενεργοποιημένο. Παρουσιάστηκαν και μερικά screenshots από το νέο build.
Thanks for tuning in to The Witcher 4 — Unreal Engine 5 tech demo and joining us during the State of Unreal 2025! #UnrealFest
— The Witcher (@thewitcher) June 3, 2025
The full presentation will be uploaded and shared with everyone later today, but in the meantime, here's four screenshots straight from the demo to tide… pic.twitter.com/LL7bJH1biV
Κατά τη διάρκεια οικονομικής κλήσης τον Μάρτιο, η εταιρεία δήλωσε πως το Witcher 4 δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει πριν το 2026, κάτι που υποδεικνύει πως ίσως προορίζεται για την επόμενη γενιά κονσολών. Το Witcher 3 πρόσφατα γιόρτασε τα 10 χρόνια από την κυκλοφορία του, μια αναδρομή σε ένα από τα πιο εμβληματικά RPG όλων των εποχών. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης State of Unreal, παρουσιάστηκε το tech demo με in-game cinematic όπου ένα τέρας επιτίθεται σε μια άμαξα, και αργότερα η Ciri φτάνει στο σημείο και εξερευνά τον χώρο. Ακολούθησε κανονικό gameplay, παιγμένο live από τον Kajetan Kapuscinski, Cinematic Director στη CD Projekt Red. Μαζί του, ο Wyeth Johnson (Epic Games) και ο Sebastian Kalemba (CD Projekt Red) σχολίαζαν το gameplay.
Το συγκεκριμένο build έτρεχε σε PS5 με ray tracing και 60fps. Βλέπουμε την Kelpie, το άλογο της Ciri, με ρεαλιστικές κινήσεις μυών και δέρματος, χάρη στο Unreal Chaos Flesh Solver και το AI που προσφέρει φυσική κίνηση χωρίς να επιβαρύνει την απόδοση. Το demo δείχνει επίσης Nanite Foliage, που προσφέρει υψηλής ποιότητας βλάστηση με εξαιρετικές επιδόσεις. Η Ciri φτάνει τελικά στην πόλη Vargrest, γεμάτη με NPCs που κάνουν διάφορες δραστηριότητες, κοιτούν αρκούδες, ψωνίζουν σε πάγκους κ.λπ. Η μετάβαση από gameplay σε cutscene είναι απρόσκοπτη, με την Ciri να γέρνει σε έναν φράχτη και να μιλάει με έναν quest giver. Στη συνέχεια η κάμερα φεύγει από την Ciri για να περιηγηθεί στην πόλη, με τους NPCs να συζητούν για ψάρια και άλλες λεπτομέρειες να φαίνονται ζωντανές. Σύμφωνα με τον Kalemba, η διαφορά ανάμεσα στην Ciri και τους NPCs δεν είναι τόσο μεγάλη, χάρη στη νέα τεχνολογία. Το demo ολοκληρώνεται με ένα τσίρκο, με πλήθος NPCs να αντιδρούν δυναμικά στην παράσταση χωρίς lag ή stutter. Ο Kalemba έκλεισε λέγοντας: "Δημιουργούμε το πιο φιλόδοξο και καθηλωτικό open world Witcher game μέχρι σήμερα, και αυτό γίνεται δυνατό χάρη στη συνεργασία μας με την Epic και την Unreal Engine."
Σε κάθε περίπτωση η CD Projekt Red δήλωσε: "Αυτό το tech demo τρέχει στα 60fps στο PS5, και αυτή είναι η απόδοση που στοχεύουμε για το The Witcher 4. Είναι ακόμα πολύ νωρίς για να επιβεβαιώσουμε τις ακριβείς προδιαγραφές για κάθε πλατφόρμα, αλλά δουλεύουμε στενά με την Epic για να δημιουργήσουμε μια open world εμπειρία που να είναι τόσο όμορφη οπτικά όσο και ομαλή στην απόδοση." Επιπλέον, όταν ρωτήθηκαν αν αυτό το τεχνικό demo μπορεί να δημιουργήσει μη ρεαλιστικές προσδοκίες για το πώς θα αποδίδει το The Witcher 4 κατά την κυκλοφορία του, δεδομένων των αρχικών προβλημάτων απόδοσης του The Witcher 3, η εταιρεία απάντησε: "Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι αυτό το τεχνικό demo δεν προορίζεται να αντιπροσωπεύει το The Witcher 4 είναι μια επίδειξη των εργαλείων που αναπτύσσουμε μαζί με την Epic Games. Αυτό σημαίνει ότι συγκεκριμένα οπτικά στοιχεία, όπως τα μοντέλα χαρακτήρων και τα περιβάλλοντα, ενδέχεται να διαφέρουν από αυτά που θα δούμε στο The Witcher 4."
Η CD Projekt Red μίλησε επίσης για τα μαθήματα που πήρε από δεκαετίες ανάπτυξης. Ένα βασικό συμπέρασμα είναι πως η εταιρεία πρέπει να παραμείνει συγκεντρωμένη στον πυρήνα της. Ο πρόεδρος Marcin Iwiński δήλωσε στο podcast AnsweRed: "Μάθαμε ότι πρέπει να είμαστε απόλυτα συγκεντρωμένοι. Δεν μπορούμε να κάνουμε όλα αυτά που θέλουμε. Το προσπαθήσαμε και δεν δούλεψε. Πρέπει να επικεντρωθούμε σε αυτά που ξέρουμε να κάνουμε καλά, και να δώσουμε το 100%."
Ο συνδιευθύνων σύμβουλος Adam Badowski πρόσθεσε: "Θα φτιάχνουμε AAA RPGs, με open world και ισχυρό αφηγηματικό πυρήνα. Αυτή είναι η εξειδίκευσή μας." Ο Iwiński συνέχισε: "Ακούγεται απλό, αλλά είναι δελεαστικό να δοκιμάσεις καινούρια πράγματα. Αλλά μετά σκέφτεσαι, ‘Όχι, πάμε πίσω σε αυτό που ξέρουμε να κάνουμε. Γιατί αν διασκορπιστούμε, δεν θα αποδώσουμε’." Δεν είναι ξεκάθαρο σε τι αναφέρεται ακριβώς όταν λέει "το προσπαθήσαμε και δεν δούλεψε", αλλά πιθανότατα μιλά για το multiplayer spin-off του Cyberpunk 2077 που ακυρώθηκε, ή για το The Witcher: Monster Slayer, ένα AR video game που έκλεισε το 2023. Η CD Projekt Red εργάζεται σε πολλά project αυτή τη στιγμή: The Witcher 4, 5 και 6, Cyberpunk 2, remake του πρώτου Witcher, ένα νέο video game που χρηματοδοτείται από τη Σαουδική Αραβία
Διαβάστε ακόμη για το The Witcher 4 που ήταν εξ’ αρχής προγραμματισμένο να έχει τη Ciri ως τη νέα πρωταγωνίστρια και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.