- Ειδήσεις
- RPG
- Ο producer του Skyrim δούλευε 15 ώρες την ημέρα τις τελευταίες εβδομάδες πριν την κυκλοφορία του
Ο producer του Skyrim δούλευε 15 ώρες την ημέρα τις τελευταίες εβδομάδες πριν την κυκλοφορία του

Ο producer του Skyrim δούλευε 15 ώρες την ημέρα τις τελευταίες εβδομάδες πριν την κυκλοφορία του
Πληροφορίες
Με σκοπό να κάνει balance τους χαρακτήρες, τα όπλα κλπ.
Ο πρώην senior producer της Bethesda, Jeff Gardiner, αποκάλυψε ότι τις τελευταίες εβδομάδες πριν την κυκλοφορία του Skyrim δούλευε 15 ώρες την ημέρα για να κάνει balance όλα τα πλάσματα του RPG.
Ο ίδιος είχε διαφωνίες με τους designers για το balance του Skyrim, καθώς εκείνη βασιζόντουσαν στην ΑΙ των πλασμάτων και όχι στους τρόπους που θα έπαιζε ο κόσμος. Έτσι ανέλαβε ο ίδιος να κάνει νέο balance μέσα στις δύο τελευταίες εβδομάδες πριν την κυκλοφορία.
Yes, it's true. I spent about 15 hours a day for a week and personally balanced every creature in Skyrim right before it shipped. Except the Hagravens, I gave up before I got to them ;) Thanks @pcgamer https://t.co/dlWrTfQRpC
— Jeff Gardiner ? (@jg93) February 24, 2025
Συγκεκριμένα δήλωσε: "Ήρθα και έπαιξα το παιχνίδι με διαφορετικούς χαρακτήρες. Μετά πείραζα τα πλάσματα, τα όπλα κλπ. Πριν κυκλοφορήσει αφιέρωσα δύο εβδομάδες και έλεγα: Ελπίζω να είναι καλό. "Ο Gardiner κατάφερε να το κάνει σεβόμενος την δουλειά των designers ενώ είχε και ο ίδιος την εμπειρία ως designer πριν γίνει παραγωγός".'
Διαβάστε περισσότερα για το Skyrim και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.