Blizzard: "Δεν φτιάξαμε το Diablo 4 για να το παίζετε για πάντα"
Hot
Blizzard: "Δεν φτιάξαμε το Diablo 4 για να το παίζετε για πάντα"
Πληροφορίες
Σας περιμένει μία απίστευτα δύσκολη αναμέτρηση με το τελικό boss.
Ο game director της Blizzard, Joe Piepiora, έκανε κάποιες δηλώσεις για το Diablo 4 που αφορούν το Level 100.
Καταρχήν διευκρίνισε ότι τα Nightmare dungeons θα αυξηθούν σε δυσκολία ακόμη και μετά το level 100, αλλά αυτή η δυσκολία θα φτάσει ένα όριο τελικά. Τόνισε ότι το παιχνίδι δεν έχει σχεδιαστεί για να κλιμακώνεται με το level του χαρακτήρα σας για πάντα και ότι μόλις φτάσετε σε αρκετά υψηλό επίπεδο, θα αντιμετωπίσετε δύσκολα bosses που θα αποδειχθούν πρόκληση ανεξάρτητα από το build του χαρακτήρα σας.
Ο Piepiora είπε ότι: "Το Diablo 4 δεν έχει αναπτυχθεί ώστε να το παίζετε για πάντα. Άρα υπάρχουν πλάσματα που θα συνεχίσετε να πολεμάτε σε όλο και μεγαλύτερες δυσκολίες [πέρα από το level 100], αλλά αυτό είναι περιεχόμενο όπου θα πιέζετε τον εαυτό σας να δει πόσο μακριά μπορείτε να πάτε με το build σας, αντί να προσπαθείτε να φτάσετε σε ατελείωτα rewards καθώς θα περνάτε χρόνο στο level 100".
Η Blizzard δεν διευκρίνισε σε ποιο σημείο μετά του level 100 θα λάβετε "τη μέγιστη ισχύ του εξοπλισμού" αλλά είπε ότι θα υπάρχει μία απίστευτη αναμέτρηση με boss, με την οποία θα ασχοληθείτε και θα είναι ισορροπημένη σε δυσκολία, ώστε να προσφέρει μια υψηλή πρόκληση. Και εκεί η προσδοκία είναι ότι παίρνεις το μάθημά σου, καταλαβαίνεις το build του χαρακτήρα σου, έχεις μεγιστοποιήσει ό,τι μπορείς για αυτό, και πραγματικά έχεις μάθει πολύ καλά. Και αυτός θα είναι ο τρόπος με τον οποίο θα μπορείς να καταρρίψεις το boss".
Το Diablo 4 θα κυκλοφορήσει στις 2 Ιουνίου για PC, PS5, Xbox Series X/S, PS4 και Xbox One.
Δες πότε θα διεξαχθεί η τελευταία beta και συζητήστε για αυτό στο παρακάτω forum topic.