Artist έφτιαξε το χωριό του Skyrim σε Unreal Engine 5

Artist έφτιαξε το χωριό του Skyrim σε Unreal Engine 5
Πληροφορίες
Η πύλη του Oblivion έξω από το Kvatch περιλαμβάνεται επίσης.
Ο Christian Gomm, environment artist της Myrkur Games, δημιούργησε μια μακέτα μερικών τοποθεσιών από το Skyrim στην Unreal Engine 5.
Η ποιότητα του φωτισμού, των μοντέλων και των υλικών κάνει πραγματικά το Riverwood να ξεχωρίζει όπως όταν πρωτοεμφανίστηκε το χωριό πριν από 11 χρόνια. Ο Gomm έχει επίσης αναδημιουργήσει το Western Watchtower, όπου λαμβάνει χώρα η πρώτη μάχη με δράκους στο Skyrim, καθώς και την πύλη Oblivion έξω από το Kvatch από το The Elder Scrolls 4. Τα γραφικά δεν είναι το παν, αλλά υπάρχει κάτι ξεχωριστό όταν βλέπεις αυτές τις οικείες σκηνές να αποδίδονται με τόσο υψηλή πιστότητα.
Η Bethesda παραμένει προσηλωμένη στη δική της εσωτερική τεχνολογία για το προβλέψιμο μέλλον, με το επερχόμενο διαστημικό RPG Starfield να βασίζεται στα ίδια θεμέλια με τα προηγούμενα έργα Fallout και Elder Scrolls. Μία άλλη εταιρεία ανάπτυξης πίσω από μεγάλα open-world RPGs, η CD Project Red, αποκάλυψε πρόσφατα ότι θα μεταπηδήσει στην Unreal Engine 5 για το άτιτλο Witcher 4, παρά το γεγονός ότι έχει χτίσει μια εντυπωσιακή φήμη με την RedEngine της.
Νωρίς είναι ακόμα για την τελευταία επανάληψη της Unreal Engine της Epic, αλλά τα projects που έχουμε δει μέχρι στιγμής είναι εντυπωσιακά. Tο demo του Matrix Awakens ειδικά ήταν μια εκπληκτική εισαγωγή και αν οι υποσχέσεις της εταιρείας σχετικά με την ευκολία χρήσης της UE5 αποδειχθούν αληθινές, θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για την επόμενη γενιά σπουδαίων games.
Διαβάστε το review του Skyrim Anniversary Edition και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.