Mass Effect 3: Οι developers μιλούν για crunch, παρενοχλήσεις και θανατικές απειλές

Mass Effect 3: Οι developers μιλούν για crunch, παρενοχλήσεις και θανατικές απειλές
Πληροφορίες
Κατηγορούν την BioWare για εξουθενωτικές συνθήκες εργασίας.
Ένα νέο βίντεο ρίχνει φως στην εσωτερική κατάσταση της BioWare κατά τη διάρκεια των συγκρούσεων σχετικά με το τέλος του Mass Effect 3.
Το παρακάτω βίντεο, το οποίο προέρχεται από το κανάλι People Make Games, περιέχει πολλές συνεντεύξεις με τέως developers της BioWare, οι οποίοι συζητούν τα γεγονότα που οδήγησαν στην κυκλοφορία του Mass Effect 3 τον Μάρτιο του 2012. Ακόμη, οι συνεντεύξεις αναλύουν την αντίδραση στο τέλος του RPG, καθώς και την απόφαση να γίνουν updates η οποία ήρθε ως αποτέλεσμα στις διαμαρτυρίες. Το τέλος του Mass Effect 3 προκάλεσε μεγάλες αντιδράσεις. Το RPG προσέφερε στους gamers τρεις επιλογές, κάθε μία από τις οποίες θα σήμαινε θεωρητικά διαφορετικό τέλος για τον γαλαξία. Ωστόσο, σε όρους gameplay, δεν υπήρχαν αξιοσημείωτες διαφορές μεταξύ τους.
Οι developers που μίλησαν στο People Make Games αποκάλυψαν την ψυχική οδύνη που ακολούθησε μετά την έντονη αντίδραση του κοινού, η οποία περιλάμβανε μεταξύ άλλων παρενόχληση και απειλές κατά της ζωής τους. Οι developers μίλησαν επίσης για το πώς ένιωσαν όταν ήρθε η απόφαση να κυκλοφορήσει γρήγορα δωρεάν update το οποίο εμπλούτιζε τα αρχικά endings με νέα cutscenes και το οποίο πρόσθεσε ένα τέταρτο ending.
Το πιο σημαντικό στοιχείο είναι η αγωνιώδης προσπάθεια των developers να πραγματώσουν το συγκεκριμένο update. Οι δυσκολίες ήταν εκτεταμένες και μακροχρόνιες, με αποτέλεσμα να επηρεαστεί το development του Dragon Age Inquisition.
Η BioWare είναι ένα στούντιο το οποίο έχει πολλάκις εξαναγκάσει τους εργαζομένους του να εργαστούν με εξουθενωτικούς ρυθμούς τα τελευταία χρόνια. Ο Mike Laidlaw, τέως creative director της σειράς Dragon Age μίλησε ανοιχτά για τους φρενήρεις ρυθμούς development του Dragon Age 2. Το Dragon Age 2 δημιουργήθηκε από το μηδέν σε λίγο λιγότερο από έναν χρόνο, δέχθηκε έντονες αντιδράσεις και κυκλοφόρησε πριν το Mass Effect 3. Άλλη έρευνα αποκάλυψε ότι το προσωπικό της Bioware εξαναγκάστηκε σε έντονη εργασία κατά το development του Anthem και του Mass Effect: Andromeda. O Carsey Hudson, τότε general manager της BioWare, δήλωσε τον Απρίλιο του 2019: «Τα προβλήματα αυτά είναι πραγματικά και η πρώτη μας προτεραιότητα είναι η επίλυσή τους». Ο Carsey Hudson και ο Mark Darrah, executive producer του Dragon Age, αποχώρησαν από την BioWare τον Δεκέμβριο του περασμένου έτους. Η BioWare τώρα εργάζεται στα επόμενα games των σειρών Dragon Age και Mass Effect.
Διαβάστε περισσότερα για τα lootboxes στο Mass Effect 3 και συζητήστε στο αντίστοιχο forum topic.