Modder πρόσθεσε τον Nemesis του Resident Evil στο Skyrim

Hot
Modder πρόσθεσε τον Nemesis του Resident Evil στο Skyrim

Modder πρόσθεσε τον Nemesis του Resident Evil στο Skyrim

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Φωνάζει "Dovakhiin" αντί για "S.T.A.R.S." κατά την αναγέννησή του.

 

Ένας modder πρόσθεσε στο Skyrim τον Nemesis από το Resident Evil 3.

Ο modder με το όνομα MihailMods δημιούργησε το Nemesis – Halloween Special mod και κυκλοφόρησε για όσους ενδιαφέρονται να το δοκιμάσουν στο Skyrim ή και στο Skyrim Special Edition. Για να ταιριάξει με την ιστορία του Skyrim, ο Nemesis στον κόσμο των The Elder Scrolls θεωρείται “ένας αρχαίος πολεμιστής που επέστρεψε από τον θάνατο από τον νέο dragon priest Ahzidal”. Στόχος του είναι να καταστρέψει το Dovakhiin. Ρίξτε μια ματιά στο σχετικό βίντεο του mod αυτού:

Όπως στο Resident Evil 3 ο Nemesis ζωντανεύει από τον θάνατο και φωνάζει “Dovaaaaaaaahkiiiin” ακριβώς όπως φώναζε “S.T.A.R.S.” στο δημοφιλές Horror game.

Διαβάστε το review του The Elder Scrolls V: Skyrim και συζητήστε περισσότερα γι’ αυτό στο σχετικό forum topic.

 

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 the_prophet1987 (Level22) 01/12/2017 22:27
Ωραίος ο παίχτης! :-)
#2 ashbringer (Level25) 03/12/2017 12:44
Μην καταστρέψετε την Dovanhkiin είναι καλο παιδί. :lol:
Πολύ καλή προσθήκη στο εκπληκτικό Skyrim.