Torment: Tides of Numenera
Hot
Torment: Tides of Numenera
Πληροφορίες
Στη δημοσιότητα το story trailer. [UPDATE]
[Αρχική δημοσίευση: 10/3/13]Οι λάτρεις των RPG θα πρέπει να είναι σίγουρα ικανοποιημένοι, καθώς έβαλαν το χέρι στην τσέπη και ενίσχυσαν το Torment: Tides of Numenera, ένα νέο RPG remake αφιερωμένο στο Planescape: Torment που είχε αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις στα τέλη της δεκαετίας του '90, εποχή όπου το Baldur's Gate και τα όμοιά του games έκαναν θραύση.
Η προγραμματιστική εταιρεία inXile Entertainment που εδρεύει στην Καλιφόρνια των Ηνωμένων Πολιτειών μπορεί να ήταν για μια δεκαετία στην αφάνεια με τις δημιουργίες της, όμως η πρωτοβουλία της αυτή να επαναφέρει το Planescape: Torment έπιασε τόπο. Μέσα σε οκτώ ώρες, έλαβε ένα εκατομμύριο δολάρια στο Kickstarter από 30.000 δωρητές και αυτή τη στιγμή έχει ξεπεράσει τα 1,7 εκατομμύρια δολάρια! Στόχος του ήταν να συγκεντρώσει 900.000 δολάρια μέσα σε ένα μήνα κάτι που απ' ότι φαίνεται θα το καταφέρει στο πολλαπλάσιο, καθώς απομένουν...29 ημέρες!
Οι developers αναφέρουν ότι στην τελική έκδοση, η οποία θα αργήσει (σ.σ. Δεκέμβριος του 2014) θα συμμετέχουν οι σεναριογράφοι Murs Lafferty και Tony Evans, ενώ έχει γίνει πρόταση και στον Monte Cook, δημιουργό του tabletop RPG Numenera. Σύμφωνα με το gameplay, το παιχνίδι θα είναι single-player και θα ελέγχετε έναν και μόνο χαρακτήρα, στον οποίο θα μπορείτε να επιλέξετε φύλο. Ωστόσο, θα μπορείτε να προσθέσετε στην ομάδα σας διάφορους NPC και υπάρχουν πολλαπλές επιλογές διαλόγων (όπως και στην πρωτότυπη έκδοση). Αναπτύσσεται σε Unity και το αναμένουμε μέσω Steam για PC, Mac και πλατφόρμες Linux.
Το Torment: Tides of Numenera αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Δεκέμβριο του 2014 για PC και Mac. Όπως φαίνεται θα συγκεντρωθούν κάτι εκατομμύρια δολάρια, οπότε...μήπως οι developers να σκεφτόντουσαν το ενδεχόμενο να προσθέσουν Co-Op ή να μας επιτρέψουν να χειριστούμε όλους τους χαρακτήρες του party μας; Ο καιρός θα δείξει, καθώς σε ένα μήνα από τώρα θα περιμένουμε ώστε να δούμε το αστρονομικό ποσό που θα έχει συγκεντρωθεί από τους fans του είδους.
[UPDATE: 18/9/2014] Χθες κυκλοφόρησε το πρώτο gameplay video από το πολυαναμενόμενο RPG, Torment: Tides of Numenera. Πρόκειται για πνευματικό διάδοχο του αγαπημένου RPG Planescape: Torment. Αυτός ήταν και ο λόγος που το Torment: Tides of Numenera μάζεψε 4,6 εκατομμύρια δολάρια στο Kickstarter, το μεγαλύτερο ποσό που έχουμε δει να συλλέγουν fans στην γνωστή πλατφόρμα. Δείτε το gameplay video:
[UPDATE 2: 2/11/15] Νέα παράταση στην ημερομηνία κυκλοφορίας.
[UPDATE 4: 21/1/16] Σύμφωνα με ανακοίνωση του Brian Fargo στο Twitter, του διευθυντή της Inxile, ο πολυαναμενόμενος πνευματικός διάδοχος του Planescape: Torment είναι διαθέσιμος σε Early Access στο Steam από σήμερα για τους υποστηρικτές της καμπάνιας της beta έκδοσής του στο Kickstarter. Για τους υπόλοιπους που ενδιαφέρονται, η γενική κυκλοφορία του Early Access στο Steam θα γίνει στις 26 Ιανουαρίου.
[UPDATE 5: 27/1/16] Με ένα νέο τρέιλερ η inXile μας ανακοινώνει πως η Early Access του Torment: Tides of Numenera είναι πλέον διαθέσιμη στο Steam για όλους.
Ο πνευματικός διάδοχος του -κατά πολλούς- καλύτερου RPG όλων των εποχών, μετά την τρομερή επιτυχία της καμπάνιας του στο Kickstarter με 74.405 υποστηρικτές, έρχεται στα PC στην τιμή των 42 ευρώ για να συνεχίσει, έπειτα απο 16 χρόνια, την ιστορία του Planescape: Torment.
H πλήρης κυκλοφορία του Torment: Tides of Numenera αναμένεται μέσα στο 2016 για PC, ενώ δεν γνωρίζουμε ακόμα αν θα έρθει και στα PS4 και Xbox One.
[UPDATE 6: 10/6/16 – Νέα παράταση κυκλοφορίας] Νέα καθυστέρηση στην ημερομηνία κυκλοφορίας ανακοίνωσε η InXile, ενώ φαίνεται να βρέθηκε η εταιρεία που θα αναλάβει την έκδοσή του.
Το Torment: Tides of Numenera θα καθυστερήσει λίγο ακόμα, με νέα πιθανή ημερομηνία το πρώτο τρίμηνο του 2017. Θυμίζουμε ότι το πολυαναμενόμενο RPG ήταν αρχικά να κυκλοφορήσει τον Δεκέμβριο του 2014, με τους developers να αναβάλουν συνεχώς την ημερομηνία κυκλοφορίας του.
Οι λόγοι για τη νέα παράταση είναι δύο: Καταρχάς, το παιχνίδι, αν και playable, χρειάζεται κάποιες τελικές πινελιές. Δεύτερον, η εταιρία ανάπτυξης θέλει να το μεταφράσει σε άλλες γλώσσες πέρα των Αγγλικών, κάτι που χρειάζεται χρόνο και χρήμα. Για το λόγο αυτό, όπως δήλωσε το αφεντικό της InXile Brian Fargo, η εταιρία θα συνεργαστεί με κάποιον (μεγάλο, καθώς φαίνεται) εκδότη, τον οποίο όμως αρνήθηκε να κατονομάσει για την ώρα. Ο Fargo είπε ότι η διαδικασία θα πάρει γύρω στους 6 μήνες και ότι προτιμά να υπάρξει μία ακόμα μικρή καθυστέρηση στην κυκλοφορία, παρά να μη γίνει σωστά η δουλειά που αξίζουν οι 100000 fans που στήριξαν το παιχνίδι στο Kickstarter.
[UPDATE 7: 10/6/16]H Techland Publishing από την πλευρά της δήλωσε περήφανη για την συνεργασία της με την inXile Entertainment. Να σημειωθεί εδώ ότι το Torment: Tides of Numenera θα αποτελέσει την πρώτη ουσιαστικά κυκλοφορία της πολωνικής εκδότριας εταιρείας, η οποία πρόσφατα αποφάσισε να επεκτείνει τις δραστηριότητες της σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως σας ενημερώσαμε σε πρόσφατο άρθρο μας.
Όπως όλα δείχνουν λοιπόν το Torment: Tides of Numenera θα φτάσει και στα ράφια των καταστημάτων από την Techland Publishing και μάλιστα η retail έκδοσή του θα περιλαμβάνει μια σειρά από physical και ψηφιακά bonuses. Για την ώρα δεν γνωρίζουμε βέβαια ποιο ακριβώς θα είναι το επιπλέον περιεχόμενο της retail έκδοσης του πολυαναναμενόμενου RPG.
O Brian Fargo, ο πρόεδρος και ιδρυτής της inXile Entertainment, δήλωσε τα εξής: “Έχω εντυπωσιαστεί από την Techland και είμαι πανευτυχής που θα συνεργαστώ μαζί της. Η κυκλοφορία του Torment: Tides of Numenera στην παγκόσμια αγορά είναι ένα πολύ γενναίο βήμα για την εταιρεία μας και θέλαμε να είμαστε σίγουροι ότι θα συνεργαστούμε με έναν εκδότη που θα μπορεί να αντεπεξέλθει στις προσδοκίες. Για τον ρόλο αυτό επιλέξαμε την Techland, το βιογραφικό της οποίας μας έπεισε ότι στο πρόσωπο της μπορούμε να βρούμε τον πιστό συνεργάτη που ψάχναμε εδώ και καιρό.”
[UPDATE 8: 6/8/16 - Κυκλοφορία σε κονσόλες] Η εταιρεία ανάπτυξης inXile Entertainment και η εκδότρια εταιρεία Techland ανακοίνωσαν την άφιξη του Torment: Tides of Numenera σε PS4 και Xbox One στις αρχές του 2017, ταυτόχρονα με την έκδοση για PC.
"Μετά την μεγάλη επιτυχία του Wasteland 2: Director's Cut, τόσο απο τις κριτικές όσο και απο πλευρά πωλήσεων, και με τους fans να το επιζητούν, ήταν στα σχέδια μας να μεταφέρουμε το Torment: Tides of Numenera στα PS4 και Xbox One. Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι για την συνεργασία μας με την Techland, που όντας εταιρεία ανάπτυξης και η ίδια, καταλαβαίνει πως πρέπει να γίνει όλο αυτό χωρίς να διακινδυνέψει η ποιότητα του Torment: Tides of Numenera", ανέφερε στην ανακοίνωσή του ο διευθύνων σύμβουλος της inXile, Brian Fargo.
Η έκδοση του Torment: Tides of Numenera για κονσόλες θα είναι έτοιμη και θα βρίσκεται στην Gamescom 2016. To Steam προσφέρει μία Early Access έκδοση του RPG για όσους δεν μπορούν να περιμένουν την επίσημη κυκλοφορία του.
Το Torment: Tides of Numenera θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα για PC, PS4 και Xbox One στις αρχές του 2017.
[UPDATE 9: 15/1/17 - Βίντεο με τα quests] Η inXile Entertainment έδωσε στη δημοσιότητα βίντεο που παρουσιάζει τα quests του Torment: Tides of Numenera.
Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει στις 28 Φεβρουαρίου για PC, PS4 και Xbox One.
[UPDATE 10: 22/2/17 - Story trailer] Η Techland έδωσε στη δημοσιότητα το τρέιλερ που αφορά το σενάριο Torment: Tides of Numenera. Εξηγεί την δημιουργία του μεγάλου κακού Sorrow και το πως θα γεννηθείτε για να τον πολεμήσετε.
Δείτε το αναλυτικά παρακάτω:
Διαβάστε το review του Planescape: Torment, ενός από τα καλύτερα RPG όλων των εποχών και πείτε μας την άποψή σας για το Torment: Tides of Numenera στο σχετικό forum topic.

Comments
Συμφωνώ αν και δεν θα με πείραζε καθόλου να γίνει ένα σοβαρό remake του Planescape: Torment. Σοβαρό όμως. Όχι πασαλείματα remaster όπως είδαμε στο Baldurs Gate.
Τώρα είμαι έτοιμος να πάρω το αίμα μου πίσω!
..δεν θα ήταν άσχημο αλλά προσωπικά έχω βαρεθεί τα remake ειδικά στα RPG.Κανείς δεν έπαιξε αυτά τα παιχνίδια για τα γραφικά τους και όταν το συγκεκριμένο είδος παιχνιδιών έχει τέτοια ιστορία κ τόσο υλικό για καινούριους τίτλους από fantasy λογοτεχνία κλπ τα remake τα θεωρώ αρπαχτή..Όπως πολύ σωστά είπες το Baldur's Gate.Περίμενα τόσα χρόνια κ τι βγάζουν?remake κ το καινούριο το οποίο θα έχει 20κάτι ώρες gameplay όταν υπάρχει ήδη Β.G 3 από τότε που δεν κυκλοφόρησε ποτέ κ πόσες ιδέες από το Sword coast...πόσο δύσκολο είναι να βγάλουν ένα σαν τα προηγούμενα..?