Co-Director του The Last of Us: "Δεν μου αρέσει το AI"

New
Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Co-Director του The Last of Us: "Δεν μου αρέσει το AI"

Co-Director του The Last of Us: "Δεν μου αρέσει το AI"

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Ο Bruce Straley δηλώνει "κατά".

Ο Co-Director του The Last of Us, Bruce Straley, δήλωσε δημόσια την γνώμη του σχετικά με τη χρήση του generative AI στην ανάπτυξη παιχνιδιών, λέγοντας ότι η τεχνολογία δεν μπορεί να "αναπτυχθεί και να σκεφτεί μόνη της".

Ο Straley δήλωσε στο Polygon: "Η τεχνολογία "απλώς καταναλώνει και προσπαθεί να μιμηθεί αυτό που καταναλώνεται. Αυτό είναι το καλύτερο που μπορεί να κάνει αυτή τη στιγμή". Περιέγραψε επίσης το generative AI ως "ένα φίδι που τρώει την ουρά του".

Ένας από τους λόγους για τους οποίους η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτελεί τόσο αμφιλεγόμενο ζήτημα στα games είναι ότι δεν την ορίζουν όλοι με τον ίδιο τρόπο. Από την πλευρά του, ο Straley είπε ότι «οι NPCs είναι AI» και βρίσκονται ήδη εδώ και δεκαετίες στο χώρο των games. Το νέο παιχνίδι του Straley, Coven of the Chickenfoot, έχει παίκτες που αναλαμβάνουν τον ρόλο της Gertie, μιας ηλικιωμένης μάγισσας που εργάζεται μαζί με ένα «creature companion» που μπορεί να «παρατηρήσει, να μάθει και να αναπτύξει νέες συμπεριφορές με βάση καταστάσεις που αφορούν τα συμφραζόμενα».

Αυτή η ρύθμιση έχει οδηγήσει ορισμένους να αναρωτηθούν αν το πλάσμα δημιουργήθηκε χρησιμοποιώντας generative AI ή άλλους τύπους τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης. Αλλά ο Straley είπε ότι το πλάσμα ήταν ανθρώπινο.

«Αν το ταΐσεις πάρα πολλά άσχημα μήλα, θα έχει δυσπεψία και θα κάνει κακά στο δάσος. Αυτά είναι τα πράγματα που μπορείς να ανακαλύψεις, αλλά αυτό συμβαίνει επειδή μπορούμε να δημιουργήσουμε έναν κόσμο και να δημιουργήσουμε αυτές τις στιγμές», είπε. Ο στόχος δεν ήταν να δημιουργηθεί ένας «ανθρώπινος» σύντροφος με «ανθρώπινη νοημοσύνη», είπε ο Straley. Επεσήμανε ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι ένα «θαύμα» και η προσπάθεια να το αναπαράγει σε μια μηχανή δεν είναι κάτι που ο Straley ενδιαφέρεται να επιδιώξει. «Δεν ξέρω ποιος το θέλει, δεν ξέρω ποιος το ζητάει, δεν ξέρω ποιος το πιέζει, αλλά δεν νομίζω ότι είναι ο τρόπος με τον οποίο πρέπει να εξελισσόμαστε ως ανθρώπινο είδος», είπε.

Για το Coven of the Chickenfoot, ο Straley είπε ότι δεν χρησιμοποιήθηκαν μηχανικά μοντέλα ή μεγάλα γλωσσικά μοντέλα στην ανάπτυξη του παιχνιδιού. «Όχι, δεν κάναμε τίποτα από αυτά. Αυτό απαιτεί σκληρή δουλειά, πολλή επίλυση προβλημάτων και πολλή δημιουργική σκέψη», είπε.

Τέλος, ο Straley είπε ότι πιστεύει ότι τα συστήματα generative AI μπορούν «ίσως» να δημιουργήσουν συναρπαστικό περιεχόμενο σε ορισμένα περιβάλλοντα όπου τα συστήματα περιορίζονται σε έναν συγκεκριμένο κόσμο παιχνιδιού. Αλλά ο Straley είπε ότι «δεν ενδιαφέρεται ούτε στο ελάχιστο» να το επιδιώξει αυτό. «Δεν έχω κανένα ενδιαφέρον να δω την τέχνη που παράγεται από έναν υπολογιστή. Δεν νομίζω ότι το promot εντολών είναι τέχνη. Δεν μου αρέσει η Τεχνητή Νοημοσύνη!» είπε.

Ο Straley έφυγε από την Naughty Dog το 2017 μετά από 18 χρόνια και ξεκίνησε ένα νέο στούντιο, την Wildflower Interactive, το 2022.

Διαβάστε περισσότερα για το Coven of the Chickenfoot και συζητήστε για αυτό στο παρακάτω forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or