- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Επικεφαλής της Bethesda: «Η AI είναι εργαλείο, αλλά πρέπει να προστατεύσουμε την καλλιτεχνία»
Επικεφαλής της Bethesda: «Η AI είναι εργαλείο, αλλά πρέπει να προστατεύσουμε την καλλιτεχνία»
New
Επικεφαλής της Bethesda: «Η AI είναι εργαλείο, αλλά πρέπει να προστατεύσουμε την καλλιτεχνία»
Πληροφορίες
Ο Todd Howard υπερασπίζεται την χρήση AI στα games.
Ο Todd Howard της Bethesda τοποθετήθηκε σχετικά με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στη δημιουργία videogames, χαρακτηρίζοντάς την ως ένα χρήσιμο «εργαλείο», αλλά όχι κάτι που μπορεί να αντικαταστήσει την ανθρώπινη πρόθεση και καλλιτεχνία.
Σε συζήτηση με τον Mat Jones του Eurogamer, στο πλαίσιο εκδήλωσης για τη δεύτερη σεζόν της τηλεοπτικής σειράς Fallout, ο Howard ανέφερε ότι η βιομηχανία αντιμετωπίζει την AI ως μέσο επιτάχυνσης της παραγωγής και όχι ως μηχανισμό αυτόματης δημιουργίας περιεχομένου. «Την βλέπω ως εργαλείο. Η δημιουργική πρόθεση προέρχεται από ανθρώπινους καλλιτέχνες, πρώτα και πάνω απ’ όλα», δήλωσε. Ο Howard σημείωσε ότι η AI θα μπορούσε να βοηθήσει την ομάδα σε εσωτερικές διαδικασίες, όπως επαναλήψεις, έλεγχο κόσμων και βελτίωση του toolset, τονίζοντας ωστόσο ότι δεν αντικαθιστά την ανθρώπινη δημιουργία. «Αν επιστρέφαμε δέκα χρόνια πίσω, δεν θα θέλατε να χρησιμοποιήσετε εκείνη την παλιά έκδοση του Photoshop», πρόσθεσε, παρομοιάζοντας την εξέλιξη των εργαλείων.
Ο επικεφαλής της Bethesda κατέληξε: «Θέλουμε να προστατεύσουμε την καλλιτεχνία. Η ανθρώπινη πρόθεση είναι αυτό που κάνει τη δουλειά μας ξεχωριστή». Η συζήτηση γύρω από την AI στη βιομηχανία συνεχίζεται, καθώς όλο και περισσότερες εταιρείες ανάπτυξης υιοθετούν σχετικές τεχνολογίες. Σύμφωνα με περσινή αναφορά της Unity, το 62% των εταιρειών που χρησιμοποιούν τα εργαλεία της έχουν εντάξει AI σε κάποιο στάδιο της ανάπτυξης, με την animation να αποτελεί τον συχνότερο τομέα χρήσης. Αντίστοιχα, έρευνα της GDC είχε δείξει ότι περίπου το ένα τρίτο των developers χρησιμοποιούσε ήδη AI εργαλεία, ποσοστό που φέτος φαίνεται να αυξάνεται, ενώ το Tokyo Game Show ανέφερε ότι πάνω από τους μισούς Ιάπωνες developers αξιοποιούν AI στις παραγωγές τους.
Ταυτόχρονα, συχνά προκύπτουν αντιδράσεις. Η Running With Scissors ακύρωσε πρόσφατα το Postal: Bullet Paradise έπειτα από feedback ότι μεγάλο μέρος του παιχνιδιού είχε δημιουργηθεί με generative AI. Από την άλλη, ο Tim Sweeney της Epic Games δήλωσε πως «η AI θα εμπλακεί σχεδόν σε κάθε μελλοντική παραγωγή», σχολιάζοντας ότι το να δηλώνεται αν ένα παιχνίδι χρησιμοποιεί AI είναι τόσο άχρηστο όσο «το να ξέραμε τι σαμπουάν χρησιμοποιεί ένας developer». Ο Howard έχει μοιραστεί και άλλες σκέψεις τον τελευταίο καιρό, όπως το προσωπικό του game of the year, ενώ αναφέρθηκε και στο ενδεχόμενο τηλεοπτικής μεταφοράς του The Elder Scrolls.
Διαβάστε δηλώσεις του Todd Howard για το The Elder Scrolls 6 και για εκτενή συζήτηση επισκεφθείτε το σχετικό forum topic.
