• Ειδήσεις
  • Άλλες ειδήσεις
  • Αναλυτής πιστεύει ότι το Call of Duty δεν τα πήγε καλά το 2025 λόγω αμφισβητήσιμων αποφάσεων της Activision και του ανταγωνισμού

Αναλυτής πιστεύει ότι το Call of Duty δεν τα πήγε καλά το 2025 λόγω αμφισβητήσιμων αποφάσεων της Activision και του ανταγωνισμού

New
Αναλυτής πιστεύει ότι το Call of Duty δεν τα πήγε καλά το 2025 λόγω αμφισβητήσιμων αποφάσεων της Activision και του ανταγωνισμού

Αναλυτής πιστεύει ότι το Call of Duty δεν τα πήγε καλά το 2025 λόγω αμφισβητήσιμων αποφάσεων της Activision και του ανταγωνισμού

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Θεώρησε πολύ μέτριο το marketing του FPS.

Σύμφωνα με έναν αναλυτή, το Call of Duty ως franchise δεν αποδίδει όπως θα έπρεπε το 2025 λόγω διάφορων παραγόντων.

Ο Rhys Elliott από την Alinea Analytics είπε σε μία συνέντευξη ότι κάποιοι από τους παράγοντες που πιστεύει πως συμβάλλουν στην πτώση του Call of Duty είναι: “Η κοινωνική εξουθένωση, αμφισβητήσιμες δημιουργικές και επιχειρηματικές αποφάσεις από την Activision/Microsoft και ο ισχυρός ανταγωνισμός”. Όσον αφορά τον ανταγωνισμό, ο Elliott ανέφερε το Battlefield 6 και το Arc Raiders και το Fortnite. Μιλώντας στο Eurogamer, ο αναλυτής είπε: “Το Xbox άφησε την μπάλα να πέσει στη λάθος χρονιά, καθώς αυτή η χρονιά είχε κάποια από τα πιο συναρπαστικά Shooter των τελευταίων ετών. Η προσοχή είναι περιορισμένη”. Ο Elliott συνέχισε λέγοντας ότι οι παίκτες γίνονται ολοένα και πιο δυσαρεστημένοι με την έλλειψη καινοτομίας του Call of Duty. Πριν από την κυκλοφορία του Black Ops 7, είπε ότι οι άνθρωποι θα αγόραζαν το Black Ops 7 ακόμα κι αν παραπονιούνταν για έλλειψη καινοτομίας, επειδή πολλοί αγοράζουν τα νέα Call of Duty κάθε χρόνο ασυναίσθητα. Προέβλεψε επίσης ότι το Black Ops 7 θα πουλούσε περισσότερο από το Battlefield 6, αλλά έκανε αυτήν την μαντεψιά πριν από την κυκλοφορία και των δύο games.

Έπειτα, επισήμανε επίσης ότι η στροφή του Call of Duty προς πιο “Fortnite-like cosmetics” και «μη-στρατιωτικά skins» όπως τα Beavis and Butthead και Nicki Minaj, έχει “αποξενώσει ένα σημαντικό μέρος του fanbase που προτιμά μια ρεαλιστική στρατιωτική αίσθηση”. Για το Black Ops 7 συγκεκριμένα, ο Elliott είπε ότι το co-op campaign του ήταν ένα «μεγάλο σημείο κριτικής», ενώ η χρήση AI ήταν ένα ευαίσθητο σημείο για κάποιους: “Η υποδοχή από τους παίκτες ήταν επίσης σε μεγάλο βαθμό αρνητική, με ένα mostly negative Steam user score και review bombing. Μακροχρόνιες απογοητεύσεις παικτών, όπως η αντιληπτή επίδραση του skill-based matchmaking και η εστίαση σε πολλά microtransactions αντί για την ποιότητα του πυρήνα του gameplay. Συνεχίζουν να απομακρύνουν τους παίκτες από το franchise”.

Επιπλέον, είπε ότι το Black Ops 7, όταν κυκλοφόρησε στο Game Pass “κανιβάλισε τις παραδοσιακές πωλήσεις με την κανονική τιμή” για Xbox και PC: “Οι εκτιμήσεις μας έχουν δείξει ξανά και ξανά ότι το Game Pass κανιβάλισε τα έσοδα των games και το Call of Duty δεν αποτελεί εξαίρεση”. Πέρα από όλα αυτά, ο Elliott είπε ότι το marketing για το Black Ops 7 ήταν “αρκετά κακό και υποτονικό”, ενώ το επίσημο event για την αποκάλυψή του στο Call of Duty Next ήταν: “Ακατάστατο και έκανε ελάχιστα για να ενθουσιάσει την κοινότητα. Αυτό έρχεται ξανά σε έντονη αντίθεση με το εστιασμένο γύρω από την κοινότητα marketing του Battlefield και του Arc, των οποίων η ανάπτυξη και το marketing υπήρξαν τρομερά βασισμένα στην κοινότητα.”

Διαβάστε το review μας για το Call of Duty: Black Ops 7 από τον Ερμή Δερβίση και συζητήστε για αυτό στο αντίστοιχο forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or