Ο συνιδρυτής της Rockstar ήθελε να σκοτώσει τον Niko Bellic στο τέλος του GTA 4

New
Ο συνιδρυτής της Rockstar ήθελε να σκοτώσει τον Niko Bellic στο τέλος του GTA 4

Ο συνιδρυτής της Rockstar ήθελε να σκοτώσει τον Niko Bellic στο τέλος του GTA 4

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Ο Dan Houser φοβόταν τις αντιδράσεις.

Το Red Dead Redemption έχει μείνει βαθιά χαραγμένο στη μνήμη των παικτών, κυρίως εξαιτίας του συγκλονιστικού του φινάλε, ο John Marston πεθαίνει και ο παίκτης συνεχίζει το παιχνίδι ως ο γιος του, Jack. Ήταν ένα από τα λίγα open-world games που τόλμησαν να “σπάσουν” τον κανόνα της αθανασίας του πρωταγωνιστή. 

Ωστόσο, όπως αποκαλύπτει τώρα ο πρώην συνιδρυτής της Rockstar, Dan Houser, το στούντιο είχε επιχειρήσει να πάει σε αυτό το επίπεδο νωρίτερα και μάλιστα με το GTA IV. Σε συνέντευξη στον Lex Fridman, ο Houser δήλωσε ότι αρχικά σκεφτόταν ένα σοκαριστικό τέλος, «Θα ήθελα στο τέλος του GTA 4 να σκοτώσουμε τον Niko», παραδέχτηκε. 

Όμως αυτό το πλάνο δεν προχώρησε ποτέ. Ο Houser εξήγησε ότι, σε αντίθεση με το RDR, το στήσιμο του GTA 4 δεν “δούλευε” με τέτοιο τέλος. Δεν υπήρχε κάποιος λογικός χαρακτήρας για να συνεχίσει το παιχνίδι μετά τον Niko, ο Roman δεν ήταν κατάλληλος, ο Brucie ήταν καθαρά comic relief και η ιστορία δεν επέτρεπε φυσικό “χτίσιμο” μεταβίβασης πρωταγωνιστή. 

Επιπλέον, η Rockstar απλώς δεν είχε ακόμη το θάρρος για μια τέτοια απόφαση. «Το παιχνίδι δεν λειτουργούσε έτσι. Δεν το είχαμε κάνει πριν. Το σκεφτήκαμε, δεν το κάναμε και μετά είπαμε “ας το κάνουμε” με το Red Dead Redemption».

Πράγματι, το GTA 4 ήταν το παιχνίδι που καθιέρωσε τη Rockstar ως αφηγηματική δύναμη. Παρότι είχε ήδη τίτλους-φαινόμενα, ήταν η σκοτεινή ιστορία του Niko Bellic που της έδωσε την αυτοπεποίθηση να προχωρήσει σε πιο τολμηρές αφηγηματικές αποφάσεις.

Έτσι, όταν η ιδέα του “θανάτου πρωταγωνιστή” έφτασε στο Red Dead Redemption, η Rockstar ήταν έτοιμη να την τολμήσει. Το αποτέλεσμα; Ένα από τα πιο συζητημένα και impactful endings στην ιστορία του gaming. «Ο κόσμος ήταν πραγματικά θυμωμένος όταν το κάναμε στο RDR. Δεν περίμεναν ποτέ ότι θα τολμούσαμε κάτι τέτοιο. Ήταν τεράστιος τεχνικός και αφηγηματικός κίνδυνος για εμάς… και τελικά λειτούργησε.» 

Αν η Rockstar είχε σκοτώσει τον Niko Bellic το 2008, ίσως η gaming ιστορία να είχε γράψει διαφορετικά τον δρόμο της. Αντί αυτού, ο Niko επιβίωσε κι εμείς υποστήκαμε το συναισθηματικό σοκ λίγα χρόνια αργότερα στο Red Dead Redemption. 

Διαβάστε για τον συνιδρυτή της Rockstar που μετακόμισε λόγω GTA επειδή τον κυνήγησαν με ματσέτα και συζητήστε για αυτό στο αντίστοιχο forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or