- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- CEO του Roblox: "Το πρόβλημα με τους παιδεραστές το βλέπουμε και ως ευκαιρία"
CEO του Roblox: "Το πρόβλημα με τους παιδεραστές το βλέπουμε και ως ευκαιρία"
New
CEO του Roblox: "Το πρόβλημα με τους παιδεραστές το βλέπουμε και ως ευκαιρία"
Πληροφορίες
Οι δηλώσεις του έχουν σηκώσει κύμα αντιδράσεων.
Ο CEO του Roblox χαρακτήρισε το ζήτημα των παιδεραστών στην πλατφόρμα ως “ευκαιρία”, ενώ παράλληλα η εταιρεία προβαίνει σε ενημερώσεις για τα μέτρα ασφαλείας της με age verification ελέγχους.
Όπως ανακοινώθηκε τον Σεπτέμβριο, το Roblox έχει επεκτείνει την τεχνολογία εκτίμησης ηλικίας σε όλους τους χρήστες που θέλουν να επικοινωνούν με άλλους. Τον Ιούλιο εισήγαγε μια AI τεχνολογία που εκτιμά την ηλικία ενός χρήστη μέσω video selfies, κυρίως εξαιτίας των νόμων του Ηνωμένου Βασιλείου. Πλέον ωστόσο απαιτείται από όλους τους χρήστες. Το Roblox χρησιμοποιείται κυρίως από παιδιά και εφήβους, αλλά έχει δεχθεί κριτική για αμφισβητήσιμα μέτρα ασφαλείας. Μια περσινή αναφορά ισχυρίστηκε ότι το Roblox οδήγησε σε 13.316 περιστατικά παιδικής εκμετάλλευσης. Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία κάνει βήματα για να βελτιώσει την ασφάλεια των παιδιών, με το AI να βρίσκεται στον πυρήνα λόγω της μεγάλης κλίμακας της πλατφόρμας. Το καλοκαίρι για παράδειγμα, το δημοφιλές game, Steal a Brainrot, είχε πάνω από 25 εκατομμύρια ταυτόχρονους χρήστες.
Ωστόσο, φέτος τρεις πολιτείες των ΗΠΑ έχουν καταθέσει αγωγές κατά του Roblox για ζητήματα παιδικής ασφάλειας και συγκεκριμένα η Louisiana, το Κεντάκι και το Τέξας. Επιπλέον, υπάρχουν πάνω από 20 φετινές αγωγές που κατηγορούν την εταιρεία ότι επιτρέπει την σεξουαλική εκμετάλλευση και έχουν κατατεθεί στο ομοσπονδιακό δικαστήριο των ΗΠΑ. Σχετικά με αυτό λοιπόν, ο CEO του Roblox, David Baszucki, εμφανίστηκε στο podcast Hard Fork του New York Times, όπου οι παρουσιαστές Casey Newton και Kevin Roose τον ρώτησαν κατευθείαν για τις σκέψεις του σχετικά με “το πρόβλημα των παιδεραστών στο Roblox”. Εκείνος απάντησε λέγοντας: “Δεν το βλέπουμε απαραίτητα μόνο ως πρόβλημα, αλλά και ως ευκαιρία. Πώς επιτρέπουμε σε νέους ανθρώπους να δημιουργούν, να επικοινωνούν και να περνούν χρόνο μαζί; Πώς χτίζουμε το μέλλον της επικοινωνίας ταυτόχρονα; Στην κλίμακα που βρισκόμαστε, 150 εκατομμύρια καθημερινοί χρήστες, 11 δισεκατομμύρια ώρες τον μήνα, ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να το συνεχίσουμε αυτό;”.
Σε όλη την συνέντευξη ο Baszucki φαίνεται να επικεντρώνεται περισσότερο στην προώθηση των τεχνολογικών εξελίξεων και στην ανάδειξη του τεράστιου αριθμού χρηστών της πλατφόρμας, παρά στην σημασία της παιδικής ασφάλειας. Έπειτα από συζήτηση για την χρήση AI φίλτρων και την εκτίμηση ηλικίας, ο Baszucki ρωτήθηκε πόσο σίγουρος είναι ότι αυτά τα μέτρα λειτουργούν, καθώς φαίνεται ότι οι παιδεραστές στο παρελθόν αντιμετώπισαν ελάχιστη δυσκολία για να τα παρακάμψουν. Εκείνος απάντησε: “Δεν θέλω να το σχολιάσω. Είναι από τα βασικά πράγματα που κάνουμε, να προσπαθούμε να κρατάμε τους ανθρώπους στην πλατφόρμα μας. Είναι μια ενδιαφέρουσα κατάσταση της βιομηχανίας. Θα έλεγα, δεν περιμένουμε την υπόλοιπη βιομηχανία. Προσπαθούμε πάντα να είμαστε μπροστά”.
Στην συνέχεια, ο Baszucki ρωτήθηκε ευθέως: “Δεν πιστεύετε ότι έχετε πρόβλημα με παιδεραστές στην πλατφόρμα;”. Με την σειρά του είπε: “Πιστεύω ότι κάνουμε φοβερή δουλειά στο να καινοτομούμε, σε σχέση με τον αριθμό των ανθρώπων στην πλατφόρμα μας και τις ώρες, διαμορφώνοντας το μέλλον του πώς αυτό θα λειτουργεί”. Ο ίδιος επίσης υποστήριξε τα οφέλη της ανοιχτής γραπτής επικοινωνίας στο Roblox, παρά τα πιθανά ζητήματα ασφάλειας: “Υπάρχουν πολλά παιδιά που βρίσκουν τους φίλους τους στο Roblox. Υπάρχουν πολλά παιδιά που όταν είναι μόνα ή απομονωμένα – δεν το χρησιμοποιώ ως δικαιολογία – αλλά λαμβάνω πολλές κλήσεις από διάσημους γονείς που λένε: “Κοίτα, το παιδί μου θα ήταν νεκρό αν δεν υπήρχε μια κοινότητα σε μια πλατφόρμα όπως το Roblox για να παραμείνει προσκολλημένο””.
Αφού ο Baszucki ανέφερε την τεράστια κλίμακα της πλατφόρμας, οι παρουσιαστές έφεραν στην διαφάνεια μια αναφορά από την Hindenburg Research που έλεγε ότι το Roblox “υποβαθμίζει την παιδική ασφάλεια με σκοπό να φέρει ανάπτυξη στους επενδυτές”. Ο Baszucki απέρριψε την κατηγορία λέγοντας: “Διασκεδαστικό. Ας το συνεχίσουμε αυτό. Πρώτα απ’ όλα, η Hindenburg δεν υπάρχει πια, σωστά; Άρα, πρέπει να το αναφέρετε αυτό. Έκλεισαν για κάποιο λόγο”. Έπειτα, για να αποφύγει περαιτέρω ερωτήσεις, ο Baszucki προσπάθησε να χειριστεί τους παρουσιαστές ώστε να συμφωνήσουν με τις απόψεις του για την επιτυχία του AI, και αστειεύτηκε: “Αυτή είναι μια αθόρυβη συνέντευξη όπου στην πραγματικότητα αγαπάτε όλα όσα κάνουμε και είστε εδώ για να τα υποστηρίξετε κρυφά; Νόμιζα ότι θα μιλούσαμε για διασκεδαστικά, αστεία πράγματα στην βιομηχανία και όλα αυτά.”
Τελικά η συζήτηση μεταφέρθηκε στο Polymarket, μια πλατφόρμα πρόβλεψης των crypto όπου οι χρήστες στοιχηματίζουν σε μελλοντικά γεγονότα μέσω ενός blockchain δικτύου. Ο Baszucki φαίνεται να είναι υποστηρικτής αυτής της πλατφόρμας. Όταν ρωτήθηκε μάλιστα αστειευόμενα αν θα έβαζε μια πλατφόρμα πρόβλεψης στο Roblox είπε :“Θα το κάναμε”, αλλά σημείωσε την ανάγκη να ληφθεί υπόψιν η διαφορετική νομοθεσία ανά τον κόσμο. Όταν οι παρουσιαστές είπαν ότι αυτό είναι “τρομερή ιδέα”, ο Baszucki απάντησε: “Λοιπόν, στην πραγματικότητα πιστεύω ότι είναι ιδιοφυής ιδέα αν μπορεί να γίνει με εκπαιδευτικό τρόπο που να είναι νόμιμος. Και λοιπόν, φανταστείτε όχι δωρεάν Robux, όχι δωρεάν δώρα και απλώς ένα game που να λέγεται Dress to Impress Predictor, όπου δεν πρόκειται να πάρει χρήματα από παιδιά ούτε τίποτα τέτοιο. Θα ήμουν μεγάλος υποστηρικτής αυτού”.
Διαβάστε για το υποχρεωτικό facial age verification του Roblox και συζητήστε για αυτό στο αντίστοιχο forum topic.
