- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Teammates: H Ubisoft ετοιμάζει ένα video game με Generative AI!
Teammates: H Ubisoft ετοιμάζει ένα video game με Generative AI!
New
Teammates: H Ubisoft ετοιμάζει ένα video game με Generative AI!
Πληροφορίες
Οι NPCs θα είναι πιο δραστήριοι, ενώ θα υπάρχει αλληλεπίδραση σε πραγματικό χρόνο.
Κατά τη διάρκεια παρουσίασης σε επενδυτές, η Ubisoft αποκάλυψε το Teammates, μια νέα R&D εμπειρία που αξιοποιεί Generative AI και επιχειρεί να επαναπροσδιορίσει το τρόπο λειτουργίας των NPCs και της αλληλεπίδρασης παίκτη-παιχνιδιού. Ο CEO της Ubisoft, Yves Guillemot, χαρακτήρισε την έλευση της γενετικής Τεχνητής Νοημοσύνης ως «επανάσταση» αντίστοιχη με τη μετάβαση στο 3D gaming.
«Το Generative AI αποτελεί μια τόσο μεγάλη επανάσταση για τα παιχνίδια όσο και η μετάβαση στο 3D», δήλωσε ο Guillemot μέσω του Game File, σημειώνοντας πως η Ubisoft κάνει «μεγάλα βήματα» στην εφαρμογή της τεχνολογίας σε χρήσεις υψηλής αξίας που θα φέρουν πραγματικά οφέλη στους παίκτες και τις ομάδες ανάπτυξης. Όπως τόνισε, η Ubisoft διαθέτει όλα τα στοιχεία για να ηγηθεί σε αυτό το νέο μέτωπο.
Το Teammates αναπτύχθηκε από την ίδια ομάδα πίσω από το Neo NPC, με στόχο να επιδείξει πώς το gameplay που βασίζεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να δημιουργήσει μια νέα γενιά πιο διαδραστικών και ελκυστικών παιχνιδιών.
Προς το παρόν, το πρωτότυπο δοκιμάζεται από περιορισμένο αριθμό παικτών. Το Teammates είναι ένα first-person shooter, στο οποίο οι AI-driven μηχανισμοί επιτρέπουν στο παιχνίδι να ανταποκρίνεται σε φωνητικές εντολές του παίκτη. Οι NPC μπορούν να προσαρμόζουν τη συμπεριφορά τους σε πραγματικό χρόνο, δημιουργώντας μια πιο φυσική και απρόβλεπτη εμπειρία.
Η narrative director, Virginie Mosser, εξηγεί πως στόχος είναι να αξιοποιηθεί η Τεχνητή Νοημοσύνη χωρίς να χαθεί το ανθρώπινο στοιχείο: «Πειραματιζόμαστε με εντελώς νέους τρόπους δημιουργίας διαδραστικών ιστοριών. Ο ρόλος μας είναι να δώσουμε νόημα στην AI, διασφαλίζοντας ότι η λογική δεν αντικαθιστά την ψυχή. Θέλουμε μια ισορροπία ανάμεσα στο συναίσθημα και το απρόβλεπτο».
Ένα από τα κεντρικά στοιχεία του Teammates είναι ο NPC συνοδός Jaspar, ο οποίος μπορεί να προσφέρει στρατηγικές, να βοηθά στην επίλυση εμποδίων και να ανταποκρίνεται άμεσα στον παίκτη. Η διαφορά του Jaspar από τυπικούς NPCs είναι η ικανότητά του να «κατανοεί», να αναλύει και να αντιδρά σε πραγματικό χρόνο, δημιουργώντας πιο ζωντανές συνεργασίες μέσα στο παιχνίδι.
Οι developers εξηγούν ότι το σύστημα λειτουργεί μέσω ενός ειδικά σχεδιασμένου API. Το API περιλαμβάνει προστατευτικά φίλτρα για αποφυγή AI hallucinations και εργάζεται ώστε η τεχνολογία να παραμένει «στην υπηρεσία της ανθρώπινης δημιουργικότητας και του παιχνιδιού». Το Teammates λειτουργεί τόσο ως playable prototype όσο και ως πλατφόρμα δοκιμών για την ανάπτυξη της υποκείμενης τεχνολογίας.
Η Ubisoft αναμένεται να παρουσιάσει το νέο λειτουργικό μοντέλο Creative Houses τον Ιανουάριο του 2026. Σημειώνεται πως η εταιρεία πρόσφατα ζήτησε συγγνώμη από τους παίκτες για τη χρήση AI-generated art στο Anno 117: Pax Romana, καθώς κάποια από τα visuals εμφάνιζαν προβλήματα όπως παραμορφωμένα πρόσωπα και λάθος λεπτομέρειες.
Διαβάστε για την καθυστέρηση του Assassin’s Creed Shadows που σύμφωνα με την Ubisoft "οφειλόταν στις αντιδράσεις για τον Yasuke'' και σχολιάστε για αυτό στο σχετικό forum topic.
