- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Rockstar: «Τα open world spy games δεν λειτουργούν»
Rockstar: «Τα open world spy games δεν λειτουργούν»
New
Rockstar: «Τα open world spy games δεν λειτουργούν»
Πληροφορίες
Ο Dan Houser εξηγεί γιατί το Agent δεν ολοκληρώθηκε ποτέ.
Το Agent, το PlayStation-exclusive spy game της Rockstar που ανακοινώθηκε το 2007, παρέμεινε για χρόνια ένα από τα μεγαλύτερα gaming μυστήρια. Σε πρόσφατη συνέντευξη στο podcast του Lex Fridman, ο συνιδρυτής της εταιρείας Dan Houser αποκάλυψε τον πραγματικό λόγο που το project δεν προχώρησε: «Τα open-world spy games δεν λειτουργούν».
Ο Houser εξήγησε ότι η Rockstar δούλεψε πάνω σε πέντε διαφορετικές εκδοχές του Agent, με σενάρια που κυμαίνονταν από τον Ψυχρό Πόλεμο της δεκαετίας του ’70 έως τη σύγχρονη εποχή. Ωστόσο, καμία από αυτές δεν μπόρεσε να αποδώσει σωστά την ένταση και τη ροή που απαιτεί ένα παιχνίδι κατασκοπείας. «Οι ταινίες κατασκοπείας είναι γεμάτες ένταση, κάθε σκηνή οδηγεί στην επόμενη. Στα open-world games όμως υπάρχει χώρος και χρόνος για να περιπλανηθείς, κάτι που δεν ταιριάζει στο είδος», ανέφερε. «Λειτουργεί όταν είσαι εγκληματίας, όπως στα GTA και Red Dead Redemption, γιατί κανείς δεν σου λέει τι να κάνεις. Αλλά ως κατάσκοπος, πρέπει πάντα να είσαι υπό πίεση – και αυτό χάνεται όταν έχεις ελευθερία κινήσεων».
Ο Houser σχολίασε επίσης πως το ερώτημα αν ένα open-world spy game μπορεί να λειτουργήσει «ίσως να βασανίζει και την IO Interactive», η οποία εργάζεται πάνω στο επερχόμενο James Bond: 007 – First Light. Παρόλα αυτά, η IOI στηρίζεται περισσότερο σε sandbox mission design παρά σε ανοιχτό κόσμο. Σύμφωνα με πρώην developers, το Agent ξεκίνησε ως demo στη μηχανή του GTA 4, περιλαμβάνοντας στοιχεία όπως hang gliding, υποβρύχια οχήματα και αποστολές σε τοποθεσίες όπως η Γαλλική Ριβιέρα και το Κάιρο. Παρά τις φιλόδοξες ιδέες, η ανάπτυξη σταμάτησε το 2010, και η Rockstar εγκατέλειψε επίσημα το trademark του Agent το 2018.
Διαβάστε τον λόγο που το GTA δεν θα διεξαχθεί ξανά στο Λονδίνο και για εκτενή συζήτηση επισκεφθείτε το αντίστοιχο forum topic.
