- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Πρώην πρόεδρος του PlayStation: "Τα Live Service games δεν είναι πραγματικά games"
Πρώην πρόεδρος του PlayStation: "Τα Live Service games δεν είναι πραγματικά games"
New
Πρώην πρόεδρος του PlayStation: "Τα Live Service games δεν είναι πραγματικά games"
Πληροφορίες
Ο Shawn Layden απασφάλισε και πάλι.
Ο Shawn Layden, πρώην πρόεδρος των PlayStation Worldwide Studios, έκανε άλλη μία καυστική δήλωση για την gaming βιομηχανία, λέγοντας ότι: "Τα Live Service games δεν είναι πραγματικά games" !
Ο Layden δήλωσε σε συνέντευξή του στο The Ringer, ότι ένα live service game περιγράφεται καλύτερα ως "Repetitive Action engagement device" (συσκευή δράσης επαναλαμβανόμενης ενασχόλησης).
Τότε, τι είναι ένα video game; Ο Layden είπε ότι ένα παιχνίδι χρειάζεται τρία στοιχεία. «Χρειάζομαι μια ιστορία, έναν χαρακτήρα και έναν κόσμο» είπε. «Και τα Horizon, God of War και Uncharted έχουν και τα τρία αυτά στοιχεία» πρόσθεσε. «Αν φτιάχνεις ένα live service game, χρειάζεσαι μόνο μια επαναλαμβανόμενη δράση που οι περισσότεροι μπορούν να κατανοήσουν, την δυνατότητα επικοινωνίας σε αυτόν τον κόσμο με άλλους ομοϊδεάτες και την επιθυμία του παίκτη να το κάνει ξανά και ξανά»
Ο Layden αποχώρησε από την Sony το 2019. Δεν έχει πει ακριβώς γιατί έφυγε, αλλά εξήγησε στη συνέντευξη ότι τα live service games «δεν ήταν το δυνατό μου σημείο». Εκείνη την εποχή, η Sony επένδυε σε live service games και σχεδίαζε να κυκλοφορήσει 12 τέτοια games μέχρι το 2026. Αργότερα, η Sony μείωσε αυτή την πρόβλεψη στο μισό, και ορισμένα games που κυκλοφόρησε, όπως το Concord, απέτυχαν παταγωδώς. Άλλοι, όπως το Helldivers 2, γνώρισαν επιτυχία.
Ο ερευνητής Joost van Dreunen δήλωσε στο The Ringer ότι οι αποτυχίες της Sony στον τομέα των live service games «πονούν, αλλά δεν είναι μοιραίες». Είπε: «Ακόμα κι αν τα live service games αποτύχουν, το PS5 είναι ισχυρό. Ο πραγματικός κίνδυνος δεν είναι η κατάρρευση—είναι ο χαμένος χρόνος και χρήμα που θα μπορούσαν να είχαν επενδυθεί σε αυτό που η Sony κάνει ήδη καλύτερα»
Το Marathon της Bungie θα είναι το επόμενο μεγάλο live service game της Sony. Το παιχνίδι, ωστόσο, έχει ήδη αντιμετωπίσει προβλήματα, καθώς καθυστέρησε επ’ αόριστον και εμπλέκεται σε σκάνδαλο κλοπής γραφικών. Ο Layden, από την πλευρά του, είπε ότι οι εταιρείες δεν πρέπει να στρέφονται στα live service games για να ανατρέψουν την πορεία των επιχειρήσεών τους. «Αν προσπαθείς να μπεις σε αυτόν τον χώρο επειδή έχεις την ψευδαίσθηση ότι θα έρχονται τεράστια ποσά χρημάτων κάθε μέρα για το υπόλοιπο της ζωής σου, για τους περισσότερους αυτό δεν συμβαίνει,» είπε. Το 2023, μία από τις σημαντικότερες φιγούρες της PlayStation, η Connie Booth, αποχώρησε από την εταιρεία μετά από 30+ χρόνια. Δεν εξήγησε ποτέ την αποχώρησή της, αλλά ο πρώην προγραμματιστής της PlayStation, David Scott Jaffe, δημιουργός του Twisted Metal και συνδημιουργός του God of War, είπε ότι η Booth απολύθηκε. «Απολύθηκε. Δεν την άφησαν να φύγει. Δεν συνταξιοδοτήθηκε. Δεν παραιτήθηκε. Απολύθηκε,» είπε ο Jaffe. Ο Jaffe συνέχισε λέγοντας ότι ο πρώην επικεφαλής του PlayStation, Jim Ryan, έδωσε εντολή στις ομάδες της PlayStation να φτιάξουν περισσότερα live service games, κάτι που φέρεται να ενόχλησε πολλούς προγραμματιστές της PlayStation. «Υπήρξαν κατηγορίες ενάντια στην Connie,» είπε ο Jaffe. «Το φταίξιμο έπεσε στην Connie.»
Ένα live service game της Sony που δεν προχωράει επίσης είναι το The Last of Us Online της Naughty Dog, το οποίο ο Neil Druckmann χαρακτήρισε ως το πιο φιλόδοξο παιχνίδι της εταιρείας. Τέλος, ένα Live Service God of War game φέρεται επίσης να ετοιμαζόταν, αλλά ακυρώθηκε, ενώ για το Fairgame$, η Sony δεν έχει ιαποκαλύψει κάτι εδώ και καιρό, ενώ πολλά στελέχη σε αυτό το project έχουν αποχωρήσει. Παρά όλα αυτά, η Sony έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι παραμένει δεσμευμένη στα live service games και έχει μάθει από τα λάθη του Concord.
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με το ακυρωθέν The Last of Us Online και συζητήστε για το PS5 στο παρακάτω forum topic.
