Phil Spencer: «Η προστασία των δημιουργικών ομάδων είναι το πιο σημαντικό πράγμα»

New
Phil Spencer: «Η προστασία των δημιουργικών ομάδων είναι το πιο σημαντικό πράγμα»

Phil Spencer: «Η προστασία των δημιουργικών ομάδων είναι το πιο σημαντικό πράγμα»

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Ο επικεφαλής του Xbox παραδέχτηκε ότι η εταιρεία δεν τις έχει προστατεύσει πάντα.

Ο Phil Spencer, επικεφαλής του Xbox, μίλησε ανοιχτά στο Paley International Council Summit στην Καλιφόρνια, τονίζοντας πως είναι ζωτικής σημασίας να προστατεύεται και να ενθαρρύνεται η δημιουργικότητα των ομάδων ανάπτυξης, αν και παραδέχτηκε ότι η εταιρεία δεν το έχει πετύχει πάντα.

Κατά τη διάρκεια συζήτησης με τον επικεφαλής της Double Fine, Tim Schafer (μέσω PC Gamer), ο Spencer εξήγησε πόσο σημαντικό είναι για τη βιομηχανία –όχι μόνο του gaming αλλά και των media γενικότερα– να στηρίζει τους δημιουργούς που βάζουν ψυχή και κόπο στο έργο τους. «Η δημιουργικότητα των ομάδων είναι, κατά τη γνώμη μου, το πιο σημαντικό πράγμα· αυτό που πρέπει να προστατεύουμε και να καλλιεργούμε», δήλωσε ο Spencer. Παρ’ όλα αυτά, παραδέχτηκε ότι το Xbox δεν έχει καταφέρει πάντα να προστατεύσει τους developers πίσω από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του, ειδικά σε περιόδους έντονης κριτικής στο διαδίκτυο.

«Το να δημιουργείς κάτι και να το βγάζεις δημόσια για να το κρίνει το internet είναι πράξη θάρρους. Και μερικές φορές αναρωτιέμαι γιατί κάποιος να το κάνει, αφού το διαδίκτυο δεν είναι πάντα ευγενικό. Ωστόσο, το να ενθαρρύνουμε και να προστατεύουμε ομάδες που θέλουν να ρισκάρουν είναι θεμέλιο κάθε δημιουργικής βιομηχανίας. Δεν το πετυχαίνουμε πάντα, αλλά αυτή είναι η καρδιά του media», πρόσθεσε.

Τα λόγια του έρχονται μετά από μια σειρά απολύσεων στη Microsoft: περίπου 1.900 εργαζόμενοι αποχώρησαν τον Ιανουάριο του 2024 μετά την εξαγορά της Activision Blizzard, ενώ άλλοι 7.000 έχασαν τη δουλειά τους τον Μάιο του 2025, με νέες περικοπές και ακυρώσεις παιχνιδιών να ακολουθούν τον Ιούλιο. Παρά τις μειώσεις, η εταιρεία έφτασε κεφαλαιοποίηση 4 τρισεκατομμυρίων δολαρίων στο τέλος του Ιουλίου, ενώ ρεπορτάζ του Bloomberg ανέφερε ότι οι υπερβολικά υψηλοί στόχοι κερδοφορίας βλάπτουν τελικά τη δημιουργικότητα.

Ο Tim Schafer από την πλευρά του επεσήμανε ότι μετά την εξαγορά της Double Fine το 2019, το στούντιο κατάφερε να διατηρήσει την καλλιτεχνική του ανεξαρτησία χάρη στην υποστήριξη του Xbox. «Όταν μιλήσαμε για την εξαγορά, ήθελα να σιγουρευτώ ότι θα κρατήσουμε την κουλτούρα μας. Και μας είπαν ‘θέλουμε να μείνετε όπως είστε’. Και έτσι έγινε. Μπορούμε να πούμε ‘θέλουμε να φτιάξουμε ένα game για έναν φάρο που περπατάει’ και το Xbox να απαντήσει ‘ωραία, ακούγεται ενδιαφέρον’», ανέφερε χαρακτηριστικά. Το πιο πρόσφατο project της Double Fine, το Keeper, έχει αποσπάσει εξαιρετικές κριτικές, με το GameSpot να του δίνει 9/10 χαρακτηρίζοντάς το «οπτικό ποίημα και μοναδική εξερεύνηση μηχανισμών κίνησης».

Διαβάστε δηλώσεις του Phil Spencer για την Nintendo και για εκτενή συζήτηση επισκεφθείτε το σχετικό forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or