- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Πρώην developer του God of War είπε ότι οι εταιρείες ανάπτυξης AAA παιχνιδιών πρέπει να φτιάχνουν και μικρότερα games
Πρώην developer του God of War είπε ότι οι εταιρείες ανάπτυξης AAA παιχνιδιών πρέπει να φτιάχνουν και μικρότερα games
New
Πρώην developer του God of War είπε ότι οι εταιρείες ανάπτυξης AAA παιχνιδιών πρέπει να φτιάχνουν και μικρότερα games
Πληροφορίες
"Οι gamers είναι απευαισθητοποιημένοι από τα όμορφα γραφικά".
Μια πρώην producer του God of War προειδοποιεί τον τομέα ανάπτυξης των AAA τίτλων, λέγοντας ότι οι εταιρείες ανάπτυξης παιχνιδιών όπως η Activision και η Sony θα πρέπει να επεκτείνουν την δραστηριοποίησή τους και σε μικρότερα games καθώς κρύβουν πολλές ευκαιρίες.
Μιλώντας στο Game Developer στην Gamescom Asia, η πρώην επικεφαλής και director of product development της Sony Santa Monica Studio, Meghan Morgan Juinio, εξέφρασε τις ανησυχίες της σχετικά με τις αβάσιμες αποφάσεις της gaming βιομηχανίας έπειτα από την πανδημία. Η Morgan Juinio πιστεύει ότι παρά το τεράστιο κέρδος που κρύβουν τα γνωστά franchises όπως το Call of Duty, υπάρχουν αρκετές ευκαιρίες σε AA και Indie τίτλους τόσο εντός όσο και εκτός αυτών των σειρών. Ο λόγος είναι ότι οι gamers αναζητούν πλέον εμπειρίες που να αποδεσμεύονται από τις συμβάσεις των μεγάλων games, όπως τους τεράστιους προϋπολογισμούς, τις υπερβολικά μεγάλες διάρκειες τερματισμού και τις υπερβολικά περίπλοκες παραγωγές.
Συγκεκριμένα είπε: “Πιστεύω επίσης ότι υπάρχει μια ευκαιρία για αυτούς του “μεγάλους παίκτες” να στραφούν σε AA και A και ίσως ακόμη και Indie, σωστά; Και σε τι μέγεθος, σχήμα ή μορφή θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο; Δεν ξέρω αλλά νομίζω ότι θα πρέπει να πάψουμε να αντιδρούμε ενστικτωδώς, όπως συνέβαινε κατά την πανδημία αλλά και μετά από αυτήν και θα πρέπει να σκεφτούμε ποιοι θέλουμε να είμαστε στην πραγματικότητα. Τι είδους προϊόν θέλουμε να φέρουμε στην αγορά; Θα πρέπει να σχεδιάσουμε συνειδητά το πως θα φτάσουμε εκεί.”
Η Morgan Juinio ανέφερε συγκεκριμένα games όπως το Astro Bot και το Split Fiction, τα οποία είναι δύο games όπου μπορούν άνετα να ενταχθούν στο AA πλαίσιο, εξαιτίας της μικρής τους έκτασης, την συντομότερη ανάπτυξη και τον προσαρμοσμένο τους προϋπολογισμό. Συγκεκριμένα, τόνισε ότι τα games αυτά πέτυχαν όχι μόνο επειδή δεν ήταν AAA, αλλά επειδή προσέφεραν σαγηνευτικό και πρωτοποριακό gameplay το οποίο ήταν πιο εντυπωσιακό από αυτό που προσφέρουν αρκετοί τωρινοί AAA τίτλοι. Έπειτα, συνέχισε λέγοντας: “Αυτό που πιστεύω είναι ότι πρέπει να φτιάχνουμε εξαιρετικά games. Δεν έχει σημασία η μορφή τους. Νομίζω ότι οι gamers αυτήν την στιγμή είναι κάπως απευαισθητοποιημένοι από τα όμορφα γραφικά και το μέγεθος και την έκταση και το εύρος. Αυτά δεν θεωρούνται δεδομένα πλέον; Αν ένα game δεν είναι διασκεδαστικό, δεν έχει σημασία το πόσο όμορφο είναι. Αν δεν είναι καθηλωτικό ή δεν προσφέρει κάτι που να σε κρατάει, τότε απλώς δεν θα συνδεθεί με τους παίκτες.
Ταυτόχρονα, πιστεύει ότι όσο η δημιουργικότητα και η καινοτομία συνεχίζουν να υπάρχουν, θα υπάρξουν δομικές αλλαγές οι οποίες θα τους ωφελήσουν όλους, ειδικά αν οι εταιρείες επενδύσουν περισσότερο σε μικρότερα projects: “Πιστεύω ότι από την ίδια την φύση μας, ως developers και ως δημιουργοί, δεν μας επιτρέπεται να μείνουμε στην μιζέρια. Αυτό σημαίνει ότι θα επιστρέψουμε στα είδη των games που κυκλοφορούσαν πριν πέντε χρόνια ή πριν την πανδημία; Όχι. Νομίζω ότι θα είναι κάτι καινούργιο. Δεν ξέρουμε ακόμη το τι θα είναι αλλά πιστεύω βαθιά στην δύναμη της δημιουργικότητας και της καινοτομίας στην βιομηχανία μας. Και πιστεύω ότι ακόμη και αν οι μεγάλες δυνάμεις ανατραπούν, θα συνεχίσει να υπάρχει ζήτηση για πολύ καλά games”.
Διαβάστε για τον Redditor που έπαιξε το Battlefield 6 στην οθόνη της υδρόψυξής του και συζητήστε για τις δηλώσεις της Morgan Juinio στο αντίστοιχο forum topic.