Το Call of Duty: Black Ops 6 στο Game Pass κόστισε στη Microsoft 300 εκατ. δολάρια σε χαμένες πωλήσεις

New
Το Call of Duty: Black Ops 6 στο Game Pass κόστισε στη Microsoft 300 εκατ. δολάρια σε χαμένες πωλήσεις

Το Call of Duty: Black Ops 6 στο Game Pass κόστισε στη Microsoft 300 εκατ. δολάρια σε χαμένες πωλήσεις

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

H day one κυκλοφορία του στο Game Pass κόστισε ακριβά στη Microsoft.

Το περσινό Call of Duty: Black Ops 6 ήταν το πρώτο της επιτυχημένης σειράς στρατιωτικών shooters που κυκλοφόρησε από την πρώτη μέρα στο Game Pass, κάτι που αποδείχθηκε πολύ δαπανηρό για τη Microsoft.

Σύμφωνα με το Bloomberg, η κίνηση αυτή στοίχισε στη Microsoft περίπου 300 εκατομμύρια δολάρια σε χαμένες πωλήσεις, παρότι το game ήταν από τα πιο επιτυχημένα του 2024. Η είδηση δίνει πλαίσιο στη νέα αύξηση τιμής του Game Pass Ultimate κατά 50%. Από την αρχή, η Microsoft επέλεξε να προσφέρει games από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας τους όπως Forza Horizon 5 και Halo Infinite, κάτι που προκάλεσε αντιδράσεις μέσα στην εταιρεία, καθώς έκοβε πωλήσεις μεγάλων τίτλων. Ακόμη και ο πρώην CEO της Activision, Bobby Kotick, είχε πει ότι τέτοιες κινήσεις «δεν έχουν εμπορική λογική», αφού μειώνουν τα έσοδα όπως συμβαίνει και στις συνδρομητικές πλατφόρμες ταινιών.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι το Black Ops 6 είχε 23% περισσότερες πωλήσεις από το Modern Warfare 3, αλλά το 82% έγινε στο PlayStation. Παράλληλα, οι συνδρομητικές υπηρεσίες gaming αυξήθηκαν κατά 16%. Για να καλύψει τα 300 εκατ. δολάρια απώλειας, η εταιρεία θα χρειαζόταν περίπου 15 εκατομμύρια νέες συνδρομές Ultimate για έναν μήνα ή 1,25 εκατ. για έναν χρόνο. Με τη νέα αύξηση τιμών, αυτό το νούμερο μειώνεται σε 10 εκατ. νέους συνδρομητές ή 834.000 ετήσιους. Το ανανεωμένο Game Pass δείχνει πως η Microsoft απομακρύνεται από την πολιτική “day-one”. Το νέο Game Pass Premium κοστίζει όσο το παλιό Ultimate, αλλά θα προσφέρει Xbox games με καθυστέρηση ενός έτους, ενώ δεν είναι βέβαιο αν θα περιλαμβάνει Call of Duty.

Η εταιρεία δοκιμάζει επίσης δωρεάν cloud έκδοση με διαφημίσεις και, σύμφωνα με το Bloomberg, η οικονομική διευθύντρια Amy Hood ζήτησε περισσότερα έσοδα από το Xbox, δείχνοντας ότι η Microsoft προτιμά να αυξάνει τα κέρδη από τους υπάρχοντες παίκτες παρά να επεκτείνεται σε νέους.

Διαβάστε περισσότερα για τις αυξήσεις των τιμών και τα νέα πακέτα στο Xbox Game Pass και συζητήστε για αυτά στο σχετικό forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or